Zwanger worden oktober/november 2021

07-10-2021 10:48 1250 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Schrijf hier gezellig mee!
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
Framblij291 . .
zeeuwsmisje92291 16-06 Ronde 9
RoryG331 . .
Aventurijn 33 1 . .

Handige links:
Testuitslag per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Op welk tijdstip testen per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... sample.php

LUV91 :hug: :redrose:

Zwanger! :cheer:
Naam Kindje nr UDEcho of afspraak
Ivw 1 26-06-2022 02-12
Phoenix2000 9 06-07-2022 15-11
Goefje 1 UD 07-12
Jules 1 07-08-2022 Wk v 14-3
Flowerpower211 04-08-2022 21-12
Zonnetje889121-08-2022 Wk v 14 feb
theeleuten1 08-08-2022 22-12
Nimbus20201 UD 11-01
Giraffe 1 24-08-2022 10-01
Georgette1 10-09-2022 28-02
Bessss2 28-08-2022 Wk v 17-3
Winterluxi2UD 04-05
Femke931UD 29-04
Juniper1 19-12 20-06

Schrijven nog mee?
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
royon291 . .
Anna-Banana311 . .
Owlcity301 . .
juniper wijzigde dit bericht op 05-06-2022 14:11
92.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat spannend Besss!! Merk je iets aan je lichaam?
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannende dagen voor je Bessss! Ik hoop dat je de afgelopen periode volop in bad bent geweest (afscheidsfeest :cheer2: ) en dat je morgen een duidelijke(re) streep hebt. Ik duim!

RoryG wat een rotnieuws! Begrijpelijk dat je daar even van moet bijkomen. Ik hoop dat de cystes snel weg zijn en dat je weer door kunt!

Snap de teleurstelling goed Giraffe, zeker als het er even op lijkt dat het weleens raak zou kunnen zijn. Heeft je menstruatie inmiddels wel doorgezet? Dan heb je het maar achter de rug en kun je je weer op komende maand focussen.
Vriend is overigens hetzelfde als jouw vriend; nuchter en als het komt, dan komt het. Hij beleeft het inderdaad anders omdat hij niet aan het symptoomspotten is haha. (Hoewel hij vorig wachtbankje ineens veel meer aan het dromen was over de toekomst. Kinderliedjes aan het oefenen op zijn gitaar :hihi: Vond het wel gezellig, om samen ermee bezig te zijn haha.)

Kan mij voorstellen dat ovulatietesten houvast geven, maar dat het voor jou juist weer verwarrend is Georgette. Wat vervelend dat je nog geen smiley hebt gezien. Misschien heb je je piek net gemist? Hoop dat iedereen een manier vindt die prettig werkt en wat duidelijkheid geeft :redrose:

Ik voel mij gelukkig al weer een stuk fijner. Dat geeft weer vertrouwen in mezelf. Coach was ook een stuk nuchterder dan ik was, zij moedigde mij juist aan haha. Nou goed, ik voel mij nog steeds oké bij de keuze en volgens mij kan ik volgende maand weer met een gerust hart verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees alles trouw mee maar ben wat minder actief in reageren.

Spannend Bessss ! En Aventurijn, fijn dat je jezelf weer iets beter voelt.

Iemand vroeg iets over ovulatietesten, ik heb van die goedkope stickjes die sensitest en be-sure verkopen. Ik gebruik die met een app (premom) waarin je een foto kan maken en die ‘leest’ de test en geeft aan hoe hoog de waarde is. Hierdoor kan je ze ook gelijk weggooien. Ik zal even een foto proberen erin te zetten. https://ibb.co/Cnp5mrd

Bij mij heb ik het idee dat die nu oploopt dus bijna mijn ovulatie heb! Vanmiddag doe ik er weer eentje.
winterluxi wijzigde dit bericht op 17-11-2021 10:17
Reden: Foto
2.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lvw schreef:
16-11-2021 14:49
phoenix hoe was jouw echo afgelopen maandag? Hoop dat alles goed is met jullie!

Hi! Dank voor het vragen.
Ik ben wat minder actief, iedereen hier in huis van de kinderen heeft buikgriep of iets wat erop lijkt.

De echo afgelopen maandag was goed!
Een klein garnaaltje met een kloppend hartje aanwezig. ❤️
De datum schatten ze op 6-7
De geboortedag van onze oudste zoon haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Rupikaur schreef:
17-11-2021 07:58
Oh wat spannend Besss!! Merk je iets aan je lichaam?
Achteraf gezien al een paar keer last gehad van brandend maagzuur, maar dat heb ik wel vaker na m'n eerste zwangerschap als ik speculaas eet dus dat gaf ik eerder daar de schuld aan...

Fijn dat je je weer beter voelt Aventurijn, dat is toch ook heel wat waard.

Dat wordt nog een spannende maand Phoenix! Zou wel leuk zijn als ze hun eigen verjaardag gaan hebben :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Phoenix2000 schreef:
17-11-2021 11:09
Hi! Dank voor het vragen.
Ik ben wat minder actief, iedereen hier in huis van de kinderen heeft buikgriep of iets wat erop lijkt.

De echo afgelopen maandag was goed!
Een klein garnaaltje met een kloppend hartje aanwezig. ❤️
De datum schatten ze op 6-7
De geboortedag van onze oudste zoon haha
Beterschap daar! Ik vind dat al een uitdaging met 1 kindje, laat staan met een paar kinderen.

Fijn dat de echo goed is!
@Phoenix fijn dat alles goed gaat! Je laatste berichten waren niet de meest positieve dus ik vreesde dat je afwezigheid iets anders betekende. Gelukkig is de garnaal alive and kicking! Heel veel beterschap voor het hele gezin!

@Bess SPANNEND! Streepje is streepje! Dus geen wijntjes en hete badjes meer hoor :p

Kleine update hier, heb een echo gepland voor 7 december in de avond. Heel veel zin in. So far so good allemaal! Alleen continue dat menstruatie achtige en opgeblazen gevoel wat een beetje vervelend is. Als het hierbij blijft teken ik er toch wel voor hoor :p
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat je een goede echo had Phoenix! En jij al een echo gepland Goefje, leuk om naar uit te kijken.

Wat grappig Aventurijn die kinderliedjes op gitaar 😄 idd wel gezellig om er samen mee bezig te zijn. Fijn ook dat je je weer wat fijner voelt!

Winterluxi dat was ik van de ovulatietesten. Goede tip voor die app, heb ik gelijk gedownload. Klinkt handiger dan al die testen bewaren en vergelijken. Heb nu die van 2besure besteld. Helaas heeft de menstruatie nog steeds niet doorgezet, alleen bruin bloedverlies… Gelukkig geen krampen meer dus wacht het rustig af. Gisteren weer lekker weze sporten en kon toen ook wel goed relativeren. Ben een fanatieke sporter maar door ziekte en weekendje weg al 2 weken niks kunnen doen, dat is ook altijd slecht voor m’n humeur 😅 Gelukkig nu weer lekker in het gewone ritme en genieten van het feit dat ik nu nog lekker vaak kan sporten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Georgette, wat vervelend dat je helemaal geen smiley hebt gezien.. Ik kan me voorstellen dat je daar van in de war raakt, dat zou ik ook hebben. Misschien volgende maand een andere (goedkopere) ernaast gebruiken? Ik test inderdaad ook telkens met ochtendurine. Heb nu 3 dagen achter elkaar een knipperende smiley. Hopen dat het snel een vaste smiley wordt, want ik zit ondertussen op dag 16 van m'n cyclus. Maar m'n vorige cyclus was 34 dagen en m'n ovulatie was toen op dag 21 (gebaseerd op m'n afscheiding) dus het kan wel kloppen dat m'n eisprong deze week pas is.

Aventurijn, fijn dat je je beter voelt! Heel wijs om even een maandje te wachten, al zal dat niet makkelijk zijn.

Phoenix2000, wat fijn dat de echo goed was en het lijkt me zo bijzonder om dan een kloppend hartje te horen! Dat wordt nog spannend dan rond de uitgerekende datum ;) Maar ik geloof dat maar een procent daadwerkelijk op die datum bevalt, haha. Beterschap in ieder geval ook!

Goefje, leuk dat de echo gepland staat, weer iets om naar uit te kijken! Haha, ik wilde net zeggen dat als het daarbij blijft, ik er ook wel voor zou tekenen ;) Verder voel je je dus goed? :) De periode tot aan dat je de eerste echo hebt gehad lijkt me zo gek, ik zou het heel onwerkelijk vinden en je moet de test maar geloven dan dat je toch echt zwanger bent ;) Test je nu nog steeds wel eens of vertrouw je het wel? :P

Giraffe, vervelend dat het zo onduidelijk is met je menstruatie. Hopelijk zet het toch snel door. Fijn dat het sporten je goed doet!

Bess, succes met testen morgen! Hopelijk een overduidelijk streepje!

Ik moet ook zo lachen om mijn man, hij is er op zijn manier heel erg mee bezig. Hij vraagt iedere ochtend wat de uitslag was van de ovulatietest en denkt volgens mij echt dat zodra ik m'n eisprong heb en we het gezellig maken, het meteen raak zal zijn. Ik probeer dat een beetje uit z'n hoofd te praten om teleurstelling te voorkomen maar hij is er in zijn hoofd in ieder geval heel erg mee bezig. Hij werkt nu veel thuis en heeft allerlei mappen door de hele werkkamer liggen, dus ik zei dat het misschien handig was om een extra kastje te kopen zodat hij daar alles in kwijt kan. Zegt hij: 'nee joh, want straks wordt dit de babykamer dus dan moeten we toch alles gaan verplaatsen en kunnen we dat kastje nergens meer kwijt', haha. Wie weet duurt het nog wel hartstikke lang, maar wel fijn dat hij er zo positief in staat.
femke93 wijzigde dit bericht op 18-11-2021 18:58
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een ego post tussendoor. Net getest en hetzelfde lichte streepje. Een streep is een streep natuurlijk, en ik heb eigenlijk te vroeg de test herhaald (na 28 uur terwijl hcg elke 36-72 uur verdubbelt). Dus zaterdag test ik nog maar eens 🙈 Gelukkig zijn de Action tests lekker goedkoop haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeah Bessss nog steeds een streep! :yes: Dat is goed nieuws! Succes met (waarschijnlijk ongeduldig) afwachten tot zaterdag. Ik ga weer duimen!

Phoenix wat fijn dat je echo goed was! :heart:

Winterluxi jouw afspraak in de kliniek was deze maand toch? Heb je hem al gehad of komt hij nog?

Goefje fijn dat de eerste echo gepland staat. Kan mij voorstellen dat je niet kan wachten :mrgreen:

Wat stom dat je menstruatie ineens zo onduidelijk is Giraffe. Niet leuk. Wel fijn dat je je ei kwijt kan in sporten! (Haha, ei kwijt kunnen, no pun intended.)

Hihi Femke93 leuk die mannenlogica, dat hij al zo ver vooruit denkt :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief dat je het vraagt Aventurijn! Het is uitgesteld naar volgende maand. We gaan deze ronde onze best doen en hopelijk kan ik de afspraak dan afbellen. We gaan het zien!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat t nog steeds een streep is Besss!

Hier is het vandaag doorgezet, en behoorlijk 🙈

Zo leuk om te lezen over al die mannen die er op hun eigen manier mee bezig zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jee wat is er veel bijgeschreven weer :O leuk!

@Bessss Woeee voorzichtig gefeliciteerd! :cheer: Hopelijk heb je snel een duidelijke knalstreep!

@Giraffe Ah balen, kan maar gauw weer achter de rug zijn.

@Goefje Yeah eerste echo, spannend! Hij staat in de tabel :)

Hier ben ik inmiddels ook weer aangeschoven op het wachtbankje. Er komen weer wat nod's aan de komende dagen dus ik wens jullie veel succes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan het maar moeilijk loslaten dat ik mijn ovulatie niet heb gezien met de Clearblue 4 dagen ovulatietesten. Vanaf dag 9 t/m 19 getest.
Sinds ik gestopt ben met de pil in maart, direct altijd maandelijks ongesteld geweest. Variërende cycli tussen 26 en 33 dagen. Dus wel een beetje onregelmatig, maar ik maakte me geen zorgen. Nu ik geen ovulatie heb gevonden vrees ik cycli zonder eisprong te hebben.. dat kwam ik tegen bij het Googlen. :-] Een anuvolatoire cyclus noemen ze dat.
Zouden jullie je zorgen maken in mijn situatie?

Daarbij komt dat ik sinds 3 dagen ook last heb van een beginnende blaasontsteking. Ik ben namelijk een keer pas na een half uur naar de wc gegaan na onze poging, want ik was bang het zaad er anders uit te plassen. Is dat reëel of een fabeltje?

Zal zo in een aparte post even op jullie reageren! ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt leuk dat er zoveel geschreven wordt zeg.

Fijn Giraffe dat je ongesteldheid heeft doorgezet. Als in: duidelijkheid en door! Ik ga denk ik ook de ovulatietesten proberen van 2besure de volgende maand. Goede tip Femke, om goedkopere (ernaast) te doen zodat je vaker kunt testen.

En heb jij je piek gevonden Winterluxi? Succes met het gezellig maken de komende dagen!

Fijn Phoenix dat je echo goed was! Blijft ongetwijfeld heel speciaal, zelfs bij nr 9.

Goed om te lezen, Aventurijn. Dat het beter met je gaat en je er volgende maand weer voor wilt gaan. Leuk!

Rory, hoe gaat het nu met jou na het vervelende bericht van de cysten?

Succes op het wachtbankje Juniper! Het symptoomspotten kan weer beginnen ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ai Georgette, wat een zorgen zo... Ik weet niet hoe de CB werkt maar ik gebruik de goedkope waarbij het streepje donkerder moet worden. En officieel moet het test streepje donkerder of net zo donker zijn als de controle streep en dat is bij mij ook nooit gebeurd,maar heb wel gewoon een eisprong. Dus wie weet pakt de CB het net niet op omdat je LH gehalte gewoon wat laag is waardoor hij het niet goed detecteert? Misschien komende maand eens testen met de stripjes zodat je op- en afloop in de gaten kun houden?

Half uur blijven liggen is een fabeltje hoor, dat hebben ze eerder getest bij iui patiënten (1 groep moest 15 minuten blijven liggen, 1 groep werd aangeraden te bewegen na de inseminatie) en geen verschil in hoe succesvol de behandeling was. Als het goed is weten de zaadcellen waar ze heen moeten en blijven ze lekker zitten in je vruchtbaar slijm.
Alle reacties Link kopieren Quote
Georgette, heb je eenmaal daags getest? Ik zou me echt niet teveel zorgen maken, je kunt heel gemakkelijk je piek missen. Je kunt altijd nog testen met goedkopere testen die een lijntje laten zien, dan kan je hem zien oplopen en desnoods in de ochtend én in de middag testen. En het eruit plassen is zeker een fabeltje!

Juniper spannend hè! Onze nod ligt dichtbij elkaar. Ik hoop op lekker veel afleiding de komende week

Giraffe balen! Maar wel op naar een nieuwe ronde 🍀

Aventurijn Wat fijn dat de coach je goed gevoel heeft kunnen geven, kon ze aanmoedigen dat je ondanks je gevoel deze maand er snel weer mee door kon gaan?
Ik herken het perfectionistische erin, dat ik me perse heel goed wil voelen voor ik zwanger raak, alleen werkt dat bij mij averechts en uit zich dat juist in spanning (fijn hoe mijn brein werkt) ik probeer mij erbij neer te leggen dat het is zoals het is

Bessss jij gaat morgen weer testen dus? Spannend zeg!!


Twee vriendinnen zijn net zwanger; één direct na de eerste poging en de ander na haar one night stand afgelopen maand. Of ik mee wilde gaan naar de abortuskliniek. Merk dat ik beide situaties confronterender vind dan ik had gedacht na mijn mk vorige maand, ik denk ook niet dat ik de aangewezen vriendin ben om mee te nemen naar de kliniek @(
Alle reacties Link kopieren Quote
Georgette, heb je geen smiley kunnen vinden via clearblue? Ik ben nu aan het testen en mijn goedkope tests maken ook geen donkerder streepje dan de controlelijst. Wel bijna even donker, vanochtend had ik een smiley op de clearblue maar het lijntje vond ik niet donker. Ik dus kijken bij hoeveelheid LH dat ding aanslaat, dat is pas bij 40 en mijn goedkope stickjes 25. Het zou dus kunnen dat je natuurlijke LH lager is dan de test aan kan geven, en je net je piek mist met 1 keer per dag testen.

Je hebt via be-sure goedkope dipsticks ook in extra gevoelig. Ik zou anders die erbij pakken de volgende ronde samen met clearblue. Misschien ontdek je dan toch een patroon. Maar ik zou me zeker niet gelijk zorgen maken dat je geen eisprong hebt. Iemand anders noemde het ook al, als je slijmverlies als eiwit is dan ben je vruchtbaar.

Rupikaur, wat naar dat je mee bent gevraagd naar een abortuskliniek…. Ik zou aangeven dat je liever hebt dat ze iemand anders mee vraagt. :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Georgette, ik snap je heel goed, ik zou precies hetzelfde hebben en in de war raken van de ovulatietesten. Maar zoals Rupikaur ook al zegt, het kan heel goed zijn dat je gewoon je piek hebt gemist. Als het nou een paar maanden achter elkaar zou zijn dat je je ovulatie niet zou kunnen vinden, dan zou ik wel eens langs de huisarts gaan, maar ik zou me nu eerlijk gezegd nog niet te veel zorgen maken. En blijkbaar komt het ook veel voor dat je in 1 cyclus een keer geen eisprong hebt, en dat het bij de volgende dan wel weer gewoon normaal is.
Het kan natuurlijk goed zijn dat je een blaasontsteking hebt, komt best vaak voor. Maar ik denk dat een half uur blijven liggen en dan plassen in ieder geval prima is (en niet te lang) om het te proberen te vermijden. Ik probeer ook wel zeker een kwartiertje te blijven liggen, maar daarna wel te plassen en even af te spoelen. Dat is idd echt een fabeltje dat je het er dan uit zou plassen/wassen. De zaadcellen die het zouden gaan halen zijn dan toch al naar binnen gezwommen en dat wat nog aan de buitenkant zit gaat het toch niet meer halen ;-) Ik denk in ieder geval dat persoonlijke hygiëne belangrijker is en dat dat geen invloed heeft op de zaadcellen die al binnen zijn.

Ik begin me wel steeds meer af te vragen hoe betrouwbaar die ClearBlue ovulatietesten zijn.. Ik heb nu al 5 dagen achter elkaar een knipperende smiley. Nu waren m'n strips op en ik had nog een nieuw pakje liggen van ClearBlue dus ik dacht; even met dezelfde urine testen wat de nieuwe test zegt en dan kan ik die vanaf morgen gaan gebruiken. Was het dus een 0.. Dus de ene test zegt knipperende smiley en de andere een 0, terwijl het precies dezelfde soort testen zijn.
Ik denk dat de test eerst de oestradiol toename meet, en zodra hij dat 1 dag meet, hij een knipperende smiley geeft, en dat in principe iedere dag blijft geven tot hij een LH toename meet? Maar blijkbaar is m'n oestradiol nu weer onder de meetbare grens omdat de nieuwe test een 0 meet?
Ik vind het allemaal maar verwarrend eerlijk gezegd.. Misschien vanaf volgende maand toch ook eens die 2besure testen proberen zodat ik het streepje donkerder en weer lichter kan zien worden. Ik vind die CB testen iets te veel geld kosten voor wat het me oplevert. Voor nu blijven we het gewoon gezellig maken iedere 2-3 dagen. Ik heb ook nog geen ovulatie verschijnselen gevoeld/gezien, dus ik heb nog even geduld.

Bess, ik had idd ook gelezen over dat onderzoek van blijven liggen/opstaan na de inseminatie. Fijn om te weten hè, dat we gewoon nog kunnen opstaan/lopen na afloop, haha. Ik probeer wel ook even te blijven liggen (dat voelt op een of andere manier toch prettiger), maar niet langer dan een 10-15 minuten hoor.

Rupikaur, ik herken heel erg wat je zegt over dat je je per se heel goed wilt voelen voor je zwanger raakt maar dat dat precies averechts werkt ;-) Ik merk ook dat hoe meer ik denk aan dat ik gezond moet eten, hoe meer chocolade en pepernoten ik ga eten haha. Ik denk dat idd dat het goed is om gewoon los te laten en ervanuit te gaan dat ons lichaam gewoon goed functioneert en we gezond genoeg zijn, en dat het vanzelf goedkomt :)
Wat een verhaal zeg, over je twee zwangere vriendinnen. Ik snap dat het super confronterend is, in beide gevallen (al is het in het eerste geval wel superleuk natuurlijk). Ik zou het ook heel lastig vinden om mee te gaan naar de kliniek, ik zou het ook gewoon eerlijk aangeven dat je dat liever niet wilt.

Veel succes ook aan iedereen die de komende dagen de NOD heeft en sterkte met wachten :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Even over de clearblue testen, ik heb ook iets geks. Vanochtend smiley maar vage testlijn, nu dikkere testlijn maar geen smiley.. ik kan me niet herinneren dat die dingen vorige keer zo vaag deden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat een gedoe met de ovulatietesten zeg :-( Ze zouden juist houvast moeten bieden maar lijken nu vooral voor verwarring te zorgen.

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou inderdaad proberen je niet te veel zorgen te maken Georgette. Wellicht dat de dipsticks wat meer geruststelling bieden in het zien oplopen van de testen (al begrijp ik dat ze lastiger te interpreteren zijn)? Ik denk dat je lichaam echt wel doet wat het moet doen. (Zo merkte ik de afgelopen maanden niks bijzonders aan slijm, had ik eigenlijk nauwelijks afscheiding rond mijn eisprong. Toch in september een tuurstreepje 'gepresteerd'.) Ik hoop dat je je niet te veel zorgen maakt :redrose:

Winterluxi dat zou mooi zijn, de afspraak alsnog moeten afzeggen. Ik hoop het van harte voor jullie :D

Rupikaur dat lijkt mij inderdaad confronterend :( Heb je de vriendin kunnen zeggen dat ze het beste met iemand anders kan gaan?
Begin deze maand had ik een dip in mijn gemoedstoestand en ik schrok er best van. De perfectionist in mij wil een lineair herstel en dat gaat (bestaat) niet. Maakte mij vooral veel zorgen dat ik dacht: heb ik wel genoeg hersteltijd gehad als ik nu zwanger zou zijn? Maar nu ik weer meer rust in de kop heb, besef ik wel dat ik dat niet kan voorspellen. Het fijne is wel dat ik -nu ik er op terug kijk- snel op de rem wist te trappen en actie kon ondernemen waardoor ik mij nu gelukkig weer fijner voel. En wat de coach betreft had ik helemaal geen maand overgeslagen haha :hihi:

Giraffe toch nog ongesteld geworden! Nou ja, dan heb je dat nu in ieder geval maar gehad. Op naar een nieuwe maand!
Alle reacties Link kopieren Quote
Femke wat frustrerend die onduidelijkheid met die testen. Heb er zelf geen ervaring mee maar weet dat er altijd wel een foutmarge is, maar hiervoor zijn ze echt te duur inderdaad! En wat je zegt; als je het elke 2/3 dagen doet zit het vast goed! Grappig dat jij dat perfectionisme herkent, vind het op momenten als deze echt een vloek :P en inderdaad, we moeten maar gewoon het vertrouwen hebben in ons lichaam 😊

Winterluxi jij ook al zoiets vaags met die cb testen.. dan maar er even niet op bouwen en het sowieso gezellig maken?

Aventurijn wat mooi de uitkomst van de coach. Mag ik vragen wat voor coach het is? Fijn dat je er nu zo in staat


Ik heb vriendin verzocht om toch iemand anders te vragen en dat snapte ze gelukkig helemaal
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrijf in een ander topic mee, al is het daar erg rustig, maar ik herken precies hetzelfde met de CB’s! Kwaliteit lijkt achteruit te zijn gegaan.

In 2019 de paarse gehad en die knipperde ook alleen maar. Kreeg nooit een vaste smiley. Toen een ronde de ‘gewone’ (roze) icm Action testen. Daarna zwanger geraakt. Toen klopte de smiley wel met de piek van Action.
Nu heb ik ze ook beide en Action gaf een dikke streep, maar CB bleef een rondje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik besef door jouw vraag Rupikaur dat coach klinkt alsof ik een vage Instagram life coach aan de arm heb genomen :$ Dat is het absoluut niet. Het gaat om een GGZ ondersteuner.

Wat stom dat zoveel mensen mindere ervaringen hebben met de cb ovulatietesten. Hopelijk stelt dat een beetje gerust, dat jullie dus niet de enigen zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven