Zwanger worden van een 2e/3e/4e.. kindje vanaf augustus 2022

11-07-2022 15:22 849 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Een nieuwe nick ivm privacy. Wij gaan vanaf deze ronde proberen voor een tweede kindje!
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier ook meegeschreven en een fijn groepje aan overgehouden. Echter voelt het bij een tweede kindje zo anders dan bij het gaan voor een eerste, dat ik het gevoel had beter te gedijen in een topic met andere al 'ervaren' moeders ipv een algemeen 'zwanger raken in' topic.

Wie schrijft gezellig mee?
Ik zal een tabel aanmaken. Ik zet hem op NOD volgorde, dan weten we zo wie weer op het wachtbankje zit en wie de eerstvolgende is voor de spannende NOD dag!
NaamLeeftijdRondeNODBroertjes/zusjes
Allemaal zwanger!! :cheer2:
NaamLeeftijdUDEchoBroertjes/zusjesGeslacht
Bloem25/272 april:heart:Zus (nov '21)Broertje
Zeeschelp30/355 mei:heart:Zus (aug '21)Broertje
Paard31/328 mei:heart:Broer (aug '20)Zusje
Marinda33/3713 mei:heart:Zus (aug '20)Broertje
MissBeany34/3719 juni:heart:Broer (feb '21)Zusje
Purrie34/373 juli:heart:Zus (juli '20) Broertje
Miereneter34/3510 juli:heart:Broer (juli '20)Broertje
GreenBean37/3916 juli:heart:Zus (feb '21)Broertje
Lampje34/3524 aug:heart:Zus (sept '21)Broertje
Girafjes29/3112 okt:heart:Broer (mrt '21)Broertje
Waterval28/2914 okt:heart:Broer (juni '20)Zusje
You*are*magic35/3029 okt:heart:Zus (maart '17)Nog onbekend
Bailey :redrose:
zeeschelp wijzigde dit bericht op 28-05-2023 00:16
49.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Zeeschelp,

Leuk! Ik doe mee, in november bevallen van mijn 1e, een meisje: Ava. Ik heb een erg onregelmatige cyclus dus bij mij begint de kriebel voor een 2e toch sneller dan ‘gepland’ vanwege angst dat het niet gaat lukken zo snel.

En jij? Heb je al een jongen of meid?

Oh ik zit te slapen .. een zusje uit juli! Wat leuk, alles goed gegaan destijds?

Ik ben trouwens (afgelopen donderdag) 25 geworden en mijn vriend is 27. NOD is nog onbekend.. ik verwacht ergens deze week dus daarna hoop ik wat meer te weten. 1e ronde dus ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Bloem dat je meeschrijft, en wat een mooie naam, die hebben wij ook nog overwogen voor onze dochter. Ik zet je in de tabel!
Ik raakte heel makkelijk zwanger, wel een vervelende nasleep na de bevalling gehad. Nog wat klachten van mijn bekkenbodem dus dat is wel spannend met weer zwanger raken maar volgens de arts moet het kunnen nu. En bij jou, de bevalling?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb vorige week foliumzuur gehaald, maar ik vergeet het nu alweer de hele tijd. Moet er even weer aan gaan denken haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede! :heart: Heb 1 zoon van nu 17 maanden en ben zelf 34 jaar! :mrgreen:

Hebben net de 1e ronde achter de rug (niet gelukt). Maar mijn cyclus is flink overhoop geraakt door Covid besmetting eind maart. Dus ik heb een 50, 36 en dus net een 31 dagen cyclus achter de rug gehad. :whip:

Ben benieuwd! Hebben bij zoon een keizersnede gehad. Dus hopelijk maakt dat het niet moeilijker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat toevallig! Zeeschelp, goede smaak! ;-) Oh bah, die bekken.. kan dat eventueel voor spanningen zorgen tijdens de zwangerschap?

Ik heb een verschrikkelijke zwangerschap gehad, van week 6 tot week 39 (toen ingeleid) misselijk geweest.. ik denk dat ik de 3/400 wel heb aangetikt. De bevalling beviel me prima, gelukkig! Ingeleid omdat ze te klein zou zijn met 39 weken. Raakte wel erg snel zwanger, maar wel in een cyclus van 73 dagen.. dus puur geluk. Lukt ons niet een 2e keer wordt ons verzekerd.

Dankjewel! Oh oh ja dat hoort er ook allemaal weer bij. Ik slik ze nu ook weer een week of 2. Toch een fijn gevoel bij.

MissBeany och echt joh! Na covid zo’n last van gehad? Heb je het idee dat het herstellende is nu? Mijn cyclussen zijn helaas ook altijd zo dus ik weet hoe frustrerend maar ook lastig het is (altijd en overal maandverband mee). Hoe beviel jouw zwangerschap en bevalling?
Alle reacties Link kopieren Quote
BloemBr7 Wow! Cyclus van 73 dagen! :-o Dat was inderdaad geluk hebben! :heart: Hopelijk lukt het ons allen gewoon nog eens!

Duurde hier 8 maanden tot ik zwanger werd. Maar de eerste vier maanden was mijn cyclus ook van slag nadat ik veel bruilofts planning na-stress heb gehad. :-D Mijn zwangerschap was fantastisch eigenlijk! Tot 16/17 weken misselijk geweest en daarna was het weg. Alles ging verder heel goed en ik genoot ervan. Tot de bevalling eigenlijk. :mrgreen:

Ik was 12 dagen over tijd. Nooit oefen weeen gehad, helemaal niets, alles was gesloten bij twee strip pogingen en meneer lag helaas rug naar rug. Woensdag (dag 12) braken mijn vliezen om middernacht (nadat ik de hele dag al wakker was geweest....zucht!). En meteen zeer pijnlijke rug weeen elke 8-15 minuten ofzo. Soms sneller, soms wat langer.

Volgehouden tot vrijdag 3 uur 's ochtends en toen een ruggenprik gekregen, want ik kon het niet meer aan. Ik was ZO moe en het deed zo'n pijn, mijn hele lichaam verstijfde bij elke wee. En ik viel tussen de weeen door gewoon in slaap. Staand, in beval bad (ik wou een water bevalling), liggend. En het schoot maar niet op. Rond 9 uur 's ochtends zat ik pas NET op 9cm ontsluiting. Maar mijn zoontjes hartslag was licht aan het dippen. En ik zat toen al 36 uur met gebroken vliezen. Dus toen hebben ze besloten een spoed keizersnede te doen!

En nu gaan we dus voor een tweede! :heart:

Van Covid zelf heb ik weinig last van gehad eigenlijk. Maar ik heb dus echt nooit koorts als ik ziek ben. En dit was de eerste keer in zeker 20 of meer jaar zelfs dat ik echt koorts had. Enige wat ik kan bedenken dat mij een 50 dagen cyclus gaf. Daarvoor was ik al paar maanden van de pil af en erg regelmatig.

Enige wat ik nu nog ervaar is dat ik voor mijn ongesteldheid al een week begin te spotten. Dus ik hoop niet dat dat mijn luteale fase in de war schopt met onze pogingen.

(Ik woon trouwens in Engeland)
Alle reacties Link kopieren Quote
MissBeany oh te begrijpen inderdaad met die stress zo.. wel een fijne bruiloft gehad? Dat scheelt dan wellicht nog wat haha. Wat fijn dat je na je misselijkheid weer volop kon genieten!

Maar wat balen van je bevalling zeg, dat is echt wel een erg lang traject zo.. niet waar je op hoopt natuurlijk! En dat strippen hielp gewoon niks? :-o Ook echt 12 dagen over tijd.. naderhand ben ik erg blij dat ik ben ingeleid om het feit dat ik dan wist wanneer wat ging gebeuren, afwachten is niks voor mij. Wel goed en vlot hersteld? Hoe vond je de tijd in het bad? Ik wilde het ook maar toen ik er eenmaal in zat kon ik er niet snel genoeg uit, ook vanwege het overgeven. Die kleine kartonnen bakjes houden natuurlijk niet alles, dus na een keer of 2 zat ik in m’n eigen ‘spuug’. Niet smakelijk dus. Ik heb op de dag van de bevalling nog 11x overgegeven namelijk.

Oh wat apart he, dat dat zo kan veranderen door covid. Ik hoor ‘t vaker helaas maar bij die dames is het wel weer hersteld na een maand of 5/6. Hopen voor jou ook!

Ah leuk, waar in Engeland woon je ergens?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hadden onze bruiloft in September, gelukkig nog net voordat Covid uitbrak! :mrgreen: En het was fantastisch, hadden verrassend mooi weer! Ik woon in het zuiden van Engeland, half uurtje van Southampton vandaan.

Kotsen vind ik echt vreselijk. Lijkt me echt vreselijk als ik dat mijn hele zwangerschap door had gehad! Wow! Twee dikke duimen voor jou zeg! :thumbsup: Ik hoop dat je dat in je volgende zwangerschap bespaart blijft!

Ze konden mij niet eens strippen omdat alles nog hoog en gesloten was, zelfs een dag voor mijn vliezen braken. :-D Ik denk achteraf gezien dat onze zoon gewoon echt niet goed lag. Zowiezow lag hij rug naar rug, maar denk ook niet dat hij goed lag om de ontsluiting te bevorderen. En al mijn gestuiter op de bal heeft niets geholpen.

Ze heeft het bad eigenlijk voor niets opgevuld :-$ :-$ Ik heb er uiteindelijk maar een half uurtje ingezeten, maar ik mocht er niet meer in omdat ik in slaap viel tussen de weeen. :lol: Ik was toen al meer dan 48 uur wakker en al bijna 25 uur bezig met zeer pijnlijke rugweeen) en gewoon helemaal kapot!

Gelukkig heel goed hersteld. Mijn litteken is heel mooi geheeld! Door de mentale en psychische stress van de bevalling en keizersnede had ik ook last van een iets onregelmatige hartslag in de eerste paar weken. Dat was heel apart. Ik kon in rust voelen dat mijn hartslag soms dubbel sloeg en soms een slag miste. En armen boven mijn hoofd houden als ik mijn haar bv. deed maakte mij helemaal witjes en zwak. Heel raar was dat!

Ik hoop dat mijn volgende bevalling vaginaal kan. Maar heb ook weer de angst dat mijn oude litteken misschien scheurt ofzo (heel zeldzaam, maar het kan)

Zit nu op cycle dag 8. Dus volgende week mogen we weer! :biggrin: Heb nu ovulatie testen gekocht om eens te zien hoe of wat. En afgaande dat mijn vorige cyclus 31 dagen was, zou ik rond dagen 14-18 moeten ovuleren. Mevrouw ongeduldig hier! Haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
MissBeany ah wat fijn dat het zo goed verliep!

Haha ja ik hoop ook dat het me bespaard gaat worden deze keer.. alleen werd me al geadviseerd wat extra kilo’s op te doen voor ik zwanger wilde worden, ik was namelijk 9 kilo afgevallen. :-?

Oh jeetje, zou daarmee te maken kunnen hebben dan dat alles nog zo dicht zat? Verkeerde druk. En poh die rugweëen zijn ook gewoon ruk he?! Ik heb ze ook gehad en vond het zo intens. Ik lag ook de hele bevalling op mijn zij omdat mijn linkerbil blauw was van een val van de trap de dag er voor :-$ :roll:

He bah, wat naar! Daar zit je ook niet echt op te wachten dan, van die enge kwaaltjes. Fijn dat alles wel gewoon weer goed hersteld is! Ik snap de angst voor een eventueel littekenscheur.. maar ik gun je een vaginale bevalling!



Pff wat vervelend zeg zo lang, kan me goed voorstellen dat je dan maar even wil slapen tussendoor. En poh die rugweeen

Oh wat spanneenndddd, ik snap wel dat je niet kan wachten hahaha! Iedere dag een ovulatietestje doen, dan kom je ‘m vast tegen.

Ik heb zelf gisteren een test gedaan nadat ik nu op dag 37 zit en ik eigenlijk dacht mijn ovulatie te hebben gemerkt 2 weken terug.. maar niet getest op ovulatie destijds.. dom! Nu dus afwachten op menstruatie want de test was hartstikke negatief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit nu op dag 14, volgens mij was mijn testje ietsje donkerder dan gister, maar doe er nog een vanavond. Ergens in de komende dagen zal ik als het goed is zowiezow moeten ovuleren. En mijn afscheiding is ook langzaam aan het veranderen. Dus we mogen weer aan de slag, maar gelukkig is die hitte voorbij, want dat had niet tof geweest, haha! :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend! Ben benieuwd, wie weet lukt het meteen?! :hyper:

Bij mij nog steeds geen menstruatie, ben bang dat het weer langer op gaat lopen.. en volgende week op vakantie, ook niet echt zin in.. maar het zal wel weer daar gebeuren .. :"-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal je net zien, die komen altijd op vakantie! :-(

Pff, ik wou dat mijn lichaam weer eens normaal deed!

Gisteravond uit het niets ineens vers rood bloed. De avond ervoor hebben we seks gehad, dus een 24 uur late reactie leek me wat vreemd! :wtf: Geen idee wat het heeft kunnen zijn. Nu nog aan het na spotten. Heb ook nog geen hele positieve ovulatie test gehad, wel ietsje donkerder weer vanmorgen. Raaaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou vraag me niet hoe.. maar.. ik had vanochtend een positieve test.. zelf nog een beetje van beduusd. We waren nog niet echt zo druk ermee bezig en het is al raak! Heb 23 augustus een echo staan, wat bizar!

Nu hopen dat de misselijkheid weg gaat blijven o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd! :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk, nieuwe schrijver! Sorry voor mijn late reactie, mijn dochter is jarig en we hebben het druk gehad met het feestje plannen.

Van harte Bloem, dat ging mega snel, wat heerlijk! Ik wens je een misselijkheids-vrije zwangerschap!

Wat vervelend MissBeany, van die onregelmatige cyclus! Zo onberekenbaar en zeker als je zwanger probeert te raken, frustrerend!
intensieve bevalling heb je ook gehad zeg. Fijn dat je het deelt met ons. Dat zoon niet 'goed' lag zal zeker bij hebben gedragen aan de trage ontsluiting.

Ik ben bevallen op [..] Maar was een traumatische ervaring voor ons allemaal, zowel ikzelf, dochter als mijn man. Ik mag daardoor nu kiezen voor een KS maar ik ga het nog een keer vaginaal doen omdat ik zo wens voor de bevalling die ik hoopte, voordeel is dat ik nu precies weet wat ik ga eisen allemaal. Ik merk wel dat ik nu met haar verjaardag het allemaal wat meer terugkomt, ik ben er wat emotioneler onder.

MissBeany welke ovulatietest gebruik je? Ik gebruikte 1x action maar ik was zo bang om de piek te missen, dus ik gebruik nu paarse Clearblue. Duur maar die geeft ook al aan wanneer het eraan zit te komen.

Ik verwacht zaterdag ongesteld te worden. Zo spannend, erna gaan we er echt voor!
zeeschelp wijzigde dit bericht op 29-07-2022 12:32
Reden: Bevallingsverhaal weg ivm privacy
25.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeeschelp Woow wat een bevalling heb ook jij achter de rug zeg! o_o Verbaasd me niets dat je daar een flink trauma van heb opgelopen. Hopelijk valt het mee met een volgende zwangerschap! Goed dat je nu een lijst van eisen hebt. Zoiets wil je niet nogmaals herhalen!

Ik woon in Engeland, dus geen idee of je mijn merk kan vinden. Onestep. Vrij goedkope strips eigenlijk. Had er weinig vertrouwen in dat ze wel werkten, omdat de streepjes nauwelijks zichtbaar waren. Maar ik bleef gewoon testen. Vanaf dag 12 ben ik begonnen (vandaag dag 20) Maar in de afgelopen dagen werden ze ineens toch flink donkerder. Gister ochtend was hij misschien 90% gelijk aan de andere. En 's avonds had ik ineens 5 minuten van lage rugpijn, rare krampen en steken. Net een licht ongesteldheids gevoel. En ook ineens weer over. Dus hopelijk was dat mijn ovulatie. Mijn test vandaag was in ieder geval lichter dan de donkerste die ik gehad heb. Vrijdag en zondag seks gehad, gisteravond had ik er geen puf voor. Dus hopelijk hebben een paar zwemmers gekampeerd! :mrgreen: :lol:

Ik ovuleer dan veel later dan ik dus dacht. Vorige week had ik krampen en ineens bloedverlies. Maar negatieve ovulatie testen. Dus dat is mijn lichaam die nog steeds super raar is. Hopelijk is mijn luteale fase niet te kort hierdoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames,

Ik heb m'n wachtwoord opnieuw moeten instellen om aan te sluiten, maar ik schrijf graag mee! Bij de eerste ook gedaan en ik vond het heel prettig om op deze manier af en toe m'n hart te luchten en te delen wat er speelde. We hebben een dochter van februari '21 en zijn sinds vorige maand 'aan de slag' voor nummer 2. Toen waren we allebei ziek rond de eisprong, dus dat is niks geworden helaas, de 29e is mijn NOD nu. Bij onze eerste was het direct raak, een grote verrassing (ben ervan overtuigd dat het deze keer even gaat duren, geen idee waarom). Ik ben 37 trouwens en mijn vriend 39 (oudjes ;-))!

@ Bloem: Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
MissBeany, ik heb het redelijk een plekje gegeven allemaal, maar zo deze week met haar verjaardag komt het wel wat meer terug. Maar een vriendin van mij heeft ook een 1e traumatische bevalling gehad en zij zegt dat haar 2e fijne bevalling dat trauma wel echt heeft helpen genezen. Dus fingers crossed :)
Klinkt alsof je je ovulatie gevonden hebt inderdaad, ik vind die testen zo zinvol, mooi gebruik van kunnen maken, spannend! Wat is je NOD?

GreenBean, van harte welkom, ik zet je erin! Haha oudjes valt mee hoor, en wijsheid komt met de jaren toch :) Wat fijn dat het bij de eerste snel raak was! Hopelijk nu weer. Gebruik je ovulatietesten? Ik zet je in de tabel!

Ik verwacht morgen ongesteld te worden en dan gaaaaan we er voor! Ik heb gisteren mijn ovulatietesten weer gekocht - dochter mocht ze in de winkel vasthouden, maar ging erna gillen toen ik ze in de tas wilde stoppen, dus ze heeft wandelend naar huis enthousiast naar iedereen gezwaaid met dat ding in de hand dus het hele dorp is op de hoogte van onze plannen nu. Gelukkig geen bekenden tegengekomen. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn NOD is vandaag niet, 29 augustus ;-). Helaas ongesteld geworden, dus we gaan naar ronde 3 en NOD is nu 27 augustus.

Ik gebruik ovulatietesten. Ben moeten stoppen met medicijnen voor reuma, dus we doen er wel alles aan om zo snel mogelijk zwanger te worden (in de hoop dat de reuma rustig blijft!). Had 2 weken geleden op zaterdag een knaller, dus wel een keurige cyclus. Vorige maand was ie 29 dagen, dus ook netjes.

Merk wel dat ik nu ga twijfelen of er ‘wat mis’ is, omdat het vorige keer direct raak was. Weet wel dat dat nergens op slaat, maar toch :-). Ik moest na mijn bevalling wel naar de OK om de placenta te laten verwijderen en 8 weken later bleek dat ze nog een restje hadden laten zitten en moest ik weer :-(…. spookt nu toch een beetje door mijn hoofd of daar misschien littekenweefsel van kan zijn ontstaan ofzo. Maar: 2 maanden aan de gang slaat natuurlijk helemaal nergens op om daar al te denken, hahaha. Morgen ben ik er vast aan gewend dat het ‘m deze maand niet is en dan weer lekker door!
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, met die ovulatie testen! Zeeschelp! :mrgreen:

Mijn NOD gok ik ergens in het volgende weekend, 6/7/8 augustus ofzo (omdat ik zo onregelmatig ben de laatste drie maanden is het meer een gok) Wordt nu al gillend gek, haha! Wil dat de tijd sneller gaat! Al verwacht ik het nog niet met de 2e ronde al, maar je weet maar nooit!

GreenBean Begrijpelijk hoor! Ik heb een keizersnede gehad en denk nu ook vaak aan mogelijk litteken weefsel en of het deze keer moeilijker zal worden om zwanger te worden, of misschien helemaal niet meer, afhankelijk hoe het er daar binnen uit ziet.

En als je iets heeeeel graag wilt, is het altijd een diepe teleurstelling als het deze maand niet DE maand is! Heel normaal! Vooral nu iedereen om mij heen nieuwe babies heeft of opnieuw zwanger zijn. Vandaag weer een aankondiging gehad van een kennis! En dan ga je toch hopen dat het deze maand DE maand is! Zelfs al is het pas de 2e ronde! :-D Met mijn zoon was het na 8/9 maanden pas raak, maar eerste half jaar was mijn cyclus compleet overhoop.

En nog altijd denk ik soms dat ik drie maanden voor ik zwanger raakte een chemische miskraam heb gehad. Ik had een hele zware ongesteldheid. Vanaf het eerste moment dat het begon meteen heel veel bloed en echt veel krampen. Weliswaar nooit een positieve test in handen gehad, maar ik had nog NOOIT in mijn leven zo'n zware ongesteldheid gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah GreenBean, excuus, had ik verkeerd begrepen. Ik pas het aan. Vervelend dat je ongesteld bent geworden, dat is idd even een teleurstelling.. Hier op dezelfde dag, dus we lopen tegelijk haha.
Ik snap helemaal dat jij nog extra hoopt dat het snel raak is, met de medicatie. Ik duim flink met je mee.
Wat vervelend ook van die 2 operaties, dat heeft er best ingehakt lijkt me. Ik snap je zorgen hoor. Ookal weet je rationeel best dat het heel gewoon is als het een jaar duurt, toch voelt dat niet zo als het voorheen zo snel raak was. Het is zo'n stom kansspel, we kunnen niks anders doen dan ovulatie vinden en afwachten. Maar als het de 1e keer zo snel raak was, ben ik ervan overtuigd dat je vast snel weer zwanger mag zijn. :heart:

MissBeany wat spannend op het wachtbankje, maar nu is het bijna zo ver, heb je al een voorgevoel? Ik had niks aan dat voorgevoel, ik merkte aan niks dat ik zwanger was, maar toch echt een mooie streep haha. Je lijf kan je voor de gek houden. Gek he, de eerste keer vraag je je af of je wel vruchtbaar bent, en bij de 2e vraag je je af of de 1e niet gewoon een lucky shot was. Stom, die onzekerheid.

Ik ben nu net niet meer ongesteld, dus ik ga morgen of zaterdag beginnen met ovulatietesten. Ik heb een vrij korte cyclus van 24 a 25 dagen, en vorige keer lag mijn ovulatie op dag 12. Dus vanaf dag 7 maar enthousiast aan de gang :proud:
Ik heb het gevoel dat de maanden voorbij gevlogen zijn, we hadden 1 aug afgesproken als startdatum, en opeens zijn we al hier. Ik vind het weer zo spannend allemaal, maar kijk er ook naar uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeeschelp Ik ben bang dat we er weer naast vallen. Ben gister (9dpo ongeveer) weer begonnen met flink bruin spotten, precies hetzelfde als in de vorige twee cyclussen. Drie/vier dagen van tevoren begint het. Als mijn ongesteldheid komt ga ik denk ik eens aan de dokter vragen of ze misschien mijn hormonen kunnen checken ofzo? Misschien is mijn progesterone te laag en begint het allemaal vervroegd af te breken? Nooit eerder gehad en dit is een probleem sinds Covid. Zwangerschaps test was in ieder geval negatief gister.

Met mijn zoon was de enige maand dat ik geen enkel symptoom had, de maand dat ik juist zwanger was! :-D Maar nu met deze problemen begin ik een week van tevoren al te PMSen en het geeft me valse hoop! :whip:
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss beany wat balen :-(… 9dpo is ook wel heel snel, kan nooit kwaad om het even te vragen aan de huisarts toch?

Zeester Dank voor het aanpassen, fijn dat je de tabel bijhoudt! En goed om te horen dat ik niet de enige ben die denkt dat nummer 1 een gelukje was ;-). Cyclus van 24 dagen is wel lekker snel, dan loop ik vanaf nu weer achter, haha.

Dit weekend feest in het dorp waar we wonen, dus eigenlijk is het stiekem wel fijn dat ik gewoon een biertje kan drinken. Vanaf dinsdag ovulatietesten hier, dat is dag 11 en meestal zit ik op dag 15 dus lijkt me tijd genoeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
GreenBean Ja, het is heel vreemd. Gewoon 3/4 dagen van tevoren bruin spotten en dan ook nog eens vol ongesteld voor nog eens 4/5 dagen. Dus denk dat ik gewoon eens ga bellen volgende week. En volgens mijn ovulatie testen ovuleer ik ook gewoon heel laat. Als ik een 30/32 dagen cyclus ongeveer heb (de laatste was 31 dagen) en daarna pas op dag 19 een LH piek vind! Blijft er weinig luteale fase over! :"-(

En ook dat zware PMSen heb ik nooit eerder gehad. Zelfs niet voor of na de geboorte van mijn zoon. Tijdens het spotten doen mijn borsten zeer op momenten. Krampjes laag onder. Soms vlagen van niet lekker voelen. Flinke vreet buien. Deze keer heel geirriteerd en emotioneel. :bonk: Dan denk je: YES? En dan begint het spotten en dan weet ik dat het mis is (en het is veel te veel spotten om een implantatie bloeding te zijn)

Vindt het maar niets dat Covid dat misschien veroorzaakt heeft. :-(

Haha, over drankje doen! Niets stiekems aan hoor! Voor mijn zwangerschap "vierden" we elke maand dat we negatief waren met rode wijn en een medium rare steak. :rofl: Gewoon om de teleurstelling wat minder zwaar te maken met een grappige traktatie!
Alle reacties Link kopieren Quote
MissBeany Ik heb inderdaad wel meer issues rondom menstruatie gehoord van vriendinnen die corona gehad hebben. Maar zover ik weet is het bij iedereen wel weer normaal geworden, dus duimen dat dat bij jou ook gaat zijn!

En bedankt voor de wijn en steak tip, ik denk dat we hier bier en sushi in het leven gaan roepen ;-)!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven