Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, wat fijn, Luv! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Je bent een lieverd bosbes, lief dat jij je hoop op mij inzet.
Ik kan hem dan ook heel goed gebruiken.

Ik blijf erbij dat Anna en Nioma mij hier ook hoop geven, dat het allemaal goed komt en dat ook wij een mooi beebje mogen verwachten.

Luv, zo fijn! Heel mooi nieuws, geniet ervan meisje.

Arie, lief van jou.
Laat je wel weten wat het wordt?

Anna, geweldig dat je ook een goede nip binnen hebt. Klinkt allemaal zo fijn.
Buik al aan het groeien?
Thanks voor delen over aspirine, ik heb vrijdag telefonisch overleg met gyn over het weefsel wat ze hebben verwijderd en overleg dan ook over aspirine.

Ik heb de 100 mg in huis.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeej goed nieuws Luv!
Bijzonder om het te zien he? Dat dat allemaal gebeurd in je lichaam zonder dat je nog wat voelt of ziet...

Jammer Bosbes!
Ga je nu de vierde maand in of is het al langer?
Er is vanmiddag een afspraak gepland voor de 20 weken echo, dus eind maart weten we het.
Gaat zo toch wel heel snel!

Moos, blijf inderdaad alsjeblieft geloven in het positieve!
Ben benieuwd wat ze zeggen over de aspirine.

Ik deed de Nipt met nevenverbindingen. Ik wilde het gewoon graag meteen weten als er wat mis zou zijn, wat dat ook zou zijn. En ik dacht het is al best duur, dan kan ik maar beter alles eruit halen haha.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik moest even lachen om je argument rondom de nevenbevindingen, Anna! Hoe voel je je verder?

We zijn nu vijf maanden bezig, maar dit is de vierde ronde. De lange cycli gooiden wat roet in het eten. Afgelopen cyclus was dertig dagen, dus ik ga er gewoon van uit dat mijn lichaam een winterdipje had en dat het nu weer in orde is. :D

Jaaa, Moos, jouw derde keer komt er ook aan en dat is een mooie plakker. Houd vol en vergeet Anna en Nioma niet. Levende bewijzen dat het goed kan gaan, na verdrietige andere keren. Ik vind dat we de komende ronde samen positief mogen testen. :high5:
Alle reacties Link kopieren
Zou inderdaad fijn zijn als je lichaam het weer regelmatig oppakt, Bosbes!
Op naar ronde 5 dan :)

Het gaat verder goed hoor.
Wel sneller moe en veel willen slapen, maar geen last meer van andere dingen die ik de eerste weken had.
Over 2 weken ga ik helemaal over naar de gynaecoloog, ben wel heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik krijg daardoor ook uitgebreidere en meer echo's, wat natuurlijk wel fijn is, maar ook wel spannend omdat ze dan meer kunnen ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
*Vliegt even langs*

Afgelopen maandag met 39+5 zijn we met een vlotte thuisbevalling weer ouders geworden van een dochter! Bevalling duurde vanaf de eerste wee tot geboorte maar 4u.
We maken het goed en genieten van de kraamweek.

Tot gauw meiden en hoop dan weer wat positieve verhalen te lezen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Happy & geniet ervan met zijn viertjes!
Hoe reageerde je dochter op haar zusje?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Happy! Geniet van jullie gezinnetje van vier!
Van harte Happy! Klinkt als een modelbevalling :D

Hier is het draaien vanmorgen niet gelukt, ze blijft eigenwijs in stuit liggen helaas. Nu dus plannen voor een keizersnede.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Nijn!
Baal je er erg van?

Hier gaat alles nog goed. Volgende week nog een laatste afspraak bij de verloskundige & dan naar de gynaecoloog.
Ik heb ook de eerste zwangerschapskleding al besteld :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed gaat Anna, begint je buikje al te groeien?

Net als bij Nioma :flirting:
Kan niet wachten tot dat dat bij ons; mamavanboefje, bosbes en mezelf ook gebeurd!

Happy wat een super bericht!
Gefeliciteerd! Geniet van deze mooie tijd met elkaar :heart:

Nijn, wat jammer zeg. Lukt het een beetje om het te accepteren?
Benieuwd wanneer het gepland staat?
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 19:38
1.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha nou het valt erg mee hoor. Alleen 's avonds gaat mijn broek wat moeilijker dicht, maar zal vooral opgezette darmen zijn. Verder is er nog niks te zien hoor. Alleen een licht opgezet iets te voelen.

Hoe gaat het bij jou?
Ik hoop ook echt dat je het ook binnenkort allemaal mee mag gaan maken!
-anna89- wijzigde dit bericht op 13-02-2019 20:04
Reden: .
15.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OOOH fuck! Wil je dat heeul snel weghalen Anna?
Stommmm!!

Had je nog niet verteld dat gyn goed keuring heeft gegeven voor de aspirine, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het weggehaald ;)
Sorry, ik zei het ook niet zo tactisch. Gelukkig is het nog op tijd denk ik ;)

Oh goed nieuws!
Wat zei ze er verder over? Zag ze er echt een meerwaarde van of was het meer 'baad het niet, dan schaad het niet'?
Hopelijk gaat het jou ook helpen! Al is het vooral placebo effect zoals het bij mij best zou kunnen zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha volgens mij was je nog netjes op tijd hoor An.

Nou het tel gespr was telefonisch en verliep een beetje gek.
Ik had het over de onderzoeken en toen zei hij “je hebt een traagwerkende schilklier” dus ik huhhhh, daar ben ik niet op getest. Keek hij in een verkeerd dossier :facepalm:

Hij vertelde dat het vooral in buitenland meer wordt voorgeschreven en bij stolling problemen maar het geen kwaad kan. Hoe reageerde die van jou? Je slik het nu nog toch?
Aah, dat had ik in het begin ook Anna. Heb je ook last van je darmen?

Ik ben er geloof ik niet vreselijk teleurgesteld over, heb niet zo’n oerdrang tot bevallen zoals sommige vrouwen. Maar het is wel heel gek dat je je hele zwangerschap naar een bevalling toeleeft (voorlichtingen, yoga etc.) en dat het dan ineens vlak voor het einde anders gaat worden. Even schakelen :) En nu zullen we de eerste dagen van ons kindje niet thuis zijn maar in het ziekenhuis, dat vind ik misschien nog wel meer jammer dan de bevalling zelf.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Happy!

Wat fijn dat alles goed gaat Anna :heart:

Moos, wanneer is je NOD? Ik hoop dat de aspirine helpt en je nog een 2019 kindje mag krijgen :bigkiss:

Nijn, ik snap dat je graag snel thuis wil zijn met de kleine. Laat je lekker vertroetelen in het ziekenhuis, want het herstel kan zwaar zijn na een keizersnede. Dat geen oerdrang tot bevallen hebben herken ik hoor, scheelt misschien dat ik nog steeds niet hormonaal ben :P

Hier is het afwachten totdat er wat gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend zegeens! Ik had helemaal niet in de gaten dat je uitgerekende datum al geweest is.
Zijn de laatste loodjes zwaar?

Dat lijkt me idd raar, Nijn.
Hopelijk gaat het toch allemaal voorspoedig en kan je zo snel als kan thuis zijn.
Nog maar een paar weekjes!

Ik was van het weekend flauwgevallen in een winkel.. oeps.
Is dat iemand van de zwangeren ook weleens overkomen?
Alle reacties Link kopieren
Anna heel herkenbaar hier, ik ben al een paar keer in de winkel licht in hoofd geworden en moest echt even zitten en snel wat eten. Flauwvallen nog niet echt maar scheelde niet veel anders lag ik op de grond. Ik heb nu standaard altijd drinken en een koekje in me tas mee. Voor de zwangerschap nooit last van gehad.
Just keep swimming! #Dorry
Ik zie dat ik hier nog niet gereageerd heb ;)

Ik had dus geen oerdrang tot bevallen, maar onze dochter blijkbaar wel ;-D Ze is inmiddels geboren en alsnog voa de natuurlijke weg. Mijn vliezen waren gebroken en we lagen in het ziekenhuis te wachten op een OK, maar het ging allemaal zo snel dat er niks meer aan te houden was. 3,5u nadat mijn vliezen waren gebroken kwam ze met haar voetjes eerst ter wereld :love:

En omdat er dus uiteindelijk geen keizersnede is geweest en we beide er best wel fit uitkwamen zijn we lekker samen thuis ook al :)
Alle reacties Link kopieren
Ooo, klinkt goed en fijn, Nijn! Wel lijkt me zo'n snelle bevalling ook heftig voor moeder en kind. Met zoveel geweld de overgang van baarmoeder naar wereld. Maar zo te horen gaat het hartstikke goed. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nijn! :)
Wat fijn dat ze alsnog op een natuurlijke manier is geboren en vooral dat jullie alweer lekker thuis zijn. Geniet van jullie eerste tijd samen!
Alle reacties Link kopieren
Op 18 februari ben ik bevallen van een dochter. Het gaat heel goed met ons!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nijn en Zegeens. Fijn dat het goed met jullie gaat. Lekker genieten van jullie kleine meiden. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wij weten sinds gisteravond dat we een meisje krijgen. :flirting:
En wat groeit ze ineens snel ook. Ze was gisteren al 8,7 cm. Bij de VK op 6 februari was ze net 6 cm.

M’n ouders en schoonouders zeiden gisteren allebei dat ze vonden dat je het nu toch echt gaat zien. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven