Zwanger worden vanaf januari 2018!

26-06-2017 20:32 1365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij worden zwanger vanaf +/- januari 2018.

Zin om mee te schrijven, wees welkom!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Suze210 onbekend Zwanger :hello: medio mei 2018
S17 25/27 december 2017 2e kindje
Twingo1981 36-37 januari 2018 4e kindje
Kleuterjufke 23/26 okt/nov 2017
Thisisit leeftijd Januari 2018 2e kindje
Springtouw 26-27 januari 2018
Alfagirl 35-38 januari 2018 2e kindje
Roos7 28-30 oktober 2017
PDS91 26-25 Zwanger :hello:
Flowerpower 24/26
Mijntje1987 30-31 dec 2017
MQ11 25-25 januari 2018
Zonnetje16 25-32 dec 2017
Lyn2018 29-38 februari 2018
suze210 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 16:19
95.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik zie hoop meiden zwanger, gefeliciteerd. Heb tijd geleden meegeschreven maar door hoop hektiek tijdje niet.
In December mijn spiraal verwijderd en na 2 weken ongesteld, dat was toen wel even opluchting (het werkt weer), daarna 2 maanden niets, maar wel giga last van hormonen, moodswings en ik was echt niet de leukste.
Nu sinds al 3 regelmatige menstruaties (28/29 dagen), afgelopen dagen had ik ovulatie moeten hebben, dus nu afwachten.
Ik dacht doe deze ronde ovulatietesten en stond in dat alle urine gebruikt kon worden dus steeds in ochtend gedaan. Maar kreeg amper resultaten terwijl ik 2x ook maar middag heb gedaan en toen wel streepjes zag. Nu las ik later dat ochtend dus niet handig is maar ik vraag me echt af hoe ik dan moet testen op werk. Maar wie weet is het niet nodig... Nu 2 weken geduld weer.
Hi Potjepindakaasmetnootjes, ik heb de vorige ronde ook met ovulatietesten gewerkt, en ik deed deze gewoon rond 18.00 / 18.15 uur als ik thuis kwam van werk, dus wel op een vast moment. En ik heb ook heel goed mijn eisprong kunnen vinden.

Deze maand gaan we er weer mee aan de slag! Spannende 2 weken voor jou, succes!!
Alle reacties Link kopieren
@ iedereen bedankt voor jullie steun allemaal 💕

@ potjepindakaas ik doe de ovulatie testen op verschillende momenten omdat ik onregelmatig werk. Ik ben een weekend weg geweest en was rond 7 uur thuis in de avond. Heb toen nog een test gedaan. Staat in de beschrijving ook dat het ieder moment van de dag kan.

Ik had gister en eergister een positieve ovulatie test en die dagen goed benut. Vamdaag nog even testen. Dacht dat mijn periode van stress enzo een beetje over was nu maar nu heeft mijn beste vriendin een hersenbloeding gehad en ligt heel kritiek dus helaas geen rustigere tijden. Ik hoop dat er snel maar eens wat positiefs komt ergens.... ben altijd best een optimistisch persoon maar deze periode is even niet zo leuk. Omdat niemand wist dat k bezig was met zwanger worden deelde ik alles met haar ook maargoed dat kan nu dus ook niet meer
Wat verschrikkelijk Tirs! Hopelijk komt het snel goed met je vriendin. Hoe is het nu? En dan heb je ook nog spannende 2 weken met wachten. Veel sterkte!

Hier weer alles rustig en een nieuw setje met ovulatietesten in huis gehaald. We gaan gewoon weer door :hyper:
Alle reacties Link kopieren
@ flowerpower: ziet er niet zo goed uit nu.. ze heeft al 6 dagen niet binnen gekregen omdat ze misselijk is en alles eruit gooit en medicatie helpt niet. Ook veel pijn nog. Onrust waarvoor dr handen gefixeerd zijn omdat ze anders haar drain eruit trekt. En de kans op een nieuwe bloeding is erg groot. Ik hoop heel erg op het beste.... de kans dat er nog een bloeding komt is de komende 3 weken heel groot.
Dus spannende weken wat mn vriendin betreft en mn wachtbankje
Ben jij al ongesteld geworden flowerpower?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Tirs....
Succes Flower!!

Hier vandaag 20 weken echo gehad, onze dochter is gezond (zover ze dat kunnen beoordelen) .... op de roze wolk naar de laatste 19 weken ;)
Veel sterkte Tirs, hopelijk krijg je snel goed nieuws over je vriendin! Heel heftig.

Wat super fijn Twingo! Met een gerust hart kan je aan de tweede helft beginnen. Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
@ twingo: bedankt! Wat fijn dat de 20 welen echo goed was, lekker nog genieten van je zwangerschap en op die roze wolk blijven zweven 😃

@ flowerpower: dankjewel 💕 hoop ik ook
Alle reacties Link kopieren
Thanks Tirs ...
Thanks Flower, voel mij goed, weinig serieuze klachten, ik ga s avonds vroeg naar bed (21.00 uiterlijk) en slaap dan vaak wel direct tot 6.30 ;) dan kom ik de dag wel door! Verder heb ik om de week wat hulp in huis dat scheelt zoveel.... verkoudheid is eindelijk over maar die kan zomaar terug komen helaas... voor nu, red ik t wel tot aan mijn verlof over 15 weken hihi!
Jullie al op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Wij waren er even tussenuit voor een heerlijke vakantie!

Hier op het forum wel wat gemist blijkbaar!
Tirs: heel veel sterkte in deze gekke periode van verschrikkelijk veel emoties!
Hoe is het intussen met je vriendin?
Weten ze een oorzaak? Was je vriendin aan de pil?

Flower: succes met testen!

Twingo: fijn dat je dochter het goed stelt.. op naar de 25 weken! Opnieuw een geruststelling vond ik.. (in België vechten ze dan voor het leven van het kindje als de bevalling zou starten)

Ik ben bijna 16 weken en nog met momenten misselijk maar al veel beter.
Ik dacht dat de week all in vakantie mijn verloren kilo’s ging goedmaken maar ik zit nog onder mn startgewicht.
Heb nochtans echt al een zwangere buik!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
@s17: de oorzaak is waarschijnlijk genetisch. Het is nog steeds heel erg kritiek, ze heeft er inmiddels een bacteriële meningitis bij gekregen en een hersen infarct. Dus 3 dingen bij elkaar. Ze ligt er inmiddels eigenlijk slechter bij dan vorige week... maargoed ik blijf hoop houden maar word wel allemaal erg moeilijk gemaakt zo.

Inmiddels ben ik gister helaas ook weer ongesteld geworden dus ik ga door naar ronde 7.. ook maar hopen op een x positief nieuws op dit gebied volgende maand!

@ flowerpower: hoe is het bij jouw inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat veel zwangeren al inmiddels, leuk en gefeliciteerd!

Ik was benieuwd of Suze al bevallen was en hier een update had geplaatst. Ze was half mei uitgerekend dacht ik?

Hier inmiddels ruim 25 weken zwanger. De zwangerschap verloopt tot nu toe prima. Vanaf 16 weken geen last meer gehad van kwaaltjes. De buik groeit hard nu en de baby is ook lekker actief (vooral op momenten dat ik wil slapen, haha).

Hopelijk gaat het met jullie ook goed en voor degene die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat het snel zover mag zijn!
Tirs: jeetje wat heftig zeg! Blijven hopen op beterschap en houdt de moed erin, veel sterke voor je vriendin. Ik hoop voor jou dat ronde 7 jou geluksronde is! Mag ook wel na zoveel slecht nieuws.

Zucchini, wat gaat dat hard bij jou zeg, wanneer ben je uitgerekend?

Twingo, wij gaan over 1,5 week richting Bali en zitten nu midden in de verbouwing, deze week wordt er veel werk verricht dus hopelijk kunnen wij daarna met een gerust hart weg.

Hier alles goed, vorige week tante geworden van een lief knulletje! En inmiddels ben ik ook weer aan het testen. Zit nu op dag 17 en vorige cyclus had ik op dag 25/26 een positieve test.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, deze ronde is mn menstruatie ineens wel later (wel al enorme buikpijn gehad) maar negatieve zwangerschapstest. Doordat menstruatie nu te laat is, ovuleer ik waarschijnlijk precies als mijn man een week weg is op zakenreis. Flink de balen dus maar is njet anders.

@Tirs heel veel sterkte....
Alle reacties Link kopieren
Tirs: verschrikkelijk dat ze zoveel moet mee maken op zon jonge leeftijd! Heel erg knap dat je er voor je vriendin bent! Blijf haar steunen... ook in momenten die ze mss niet bewust meemaakt!

Hopelijk is nummer 7 voor jou een gelukstreffer. Zou een prachtig lichtpuntje zijn in deze duistere periode.

Zucchini: al een eindje over de helft! Gaat snel. Heel erg cliché maar geniet ervan want het is zo voorbij: en dan ga je die actieve momenten in de buik missen!

Flower: proficiat dat je tante bent geworden! Knuffel hem maar wat extra! Ik hoop dat je snel een eigen baby kan verwennen.
Heb je zo lange cyclussen of een korte fase na de eisprong?

Potjepinda: jammer! En zeker als je volgende ronde al weinig kans maakt. Dikke knuffel.

Hier nu 17 weken. En een erg dikke buik. Dochter zei gisteren “bal” en wees naar mn buik.. zegt genoeg! Haha
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
S17, 17 weken alweer! Dat schiet ook al mooi op. Voel je je goed?

Flowerpower93, hopelijk bij jou ook snel een positieve test!
Ik ben begin september uitgerekend. 1 augustus ga ik met verlof en dan begin ik in het nieuwe jaar weer. Dus lekker de tijd om van ons meisje te genieten en een ritme te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Zucchini: ik voel me nu ook wel goed.. begin ook terug bij te komen in gewicht.. geef veel minder over en geniet intens van zijn schopjes!
Hoe voel jij je?
Wanneer stop je met werken?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
s17 schreef:
29-05-2018 20:32
Zucchini: ik voel me nu ook wel goed.. begin ook terug bij te komen in gewicht.. geef veel minder over en geniet intens van zijn schopjes!
Hoe voel jij je?
Wanneer stop je met werken?
Fijn dat het beter gaat! Dan kun je er ook echt van genieten.
Ik voel me prima eigenlijk. De warmte is wel wat minder, maar ik denk dat iedereen daar wel last van heeft met deze temperaturen.😅
1 augustus stop ik met werken en in januari begin ik weer. 1 augustus komt dichtbij nu!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd want het gaat allemaal al zo snel! Merk ik nu bij nr 2 veeeel harder.

De warmte is zo drukkend.. maar dan denk ik “stel je voor dat je nu echt hoogzwanger bent” en dan verzacht het voor mij dan wel even ;)

Fijn dat je toch wat tijd hebt voor jezelf en de baby!

Ik heb 5juli mn laatste werkdag en afhankelijk van mn bevallingsdatum ga ik in april terug aan de slag.. luxe!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Balen potjepindakaasmetnootjes!

Woow S17, 5 juli al met verlof?

Zucchine, nog maar 2 maanden werken voor jou, gaat ook snel zeg! Voor je het weet is het zover!

Hier opeens maandag en dinsdag een positieve ovulatietest gehad, vandaag nog even testen of deze wat minder wordt. Mijn cyclus is deze maand dus z'n 8 dagen korter dan de vorige. Gelukkig wel goed benut, zaterdagavond en maandagavond en misschien vanavond nog, alhoewel we nu in een drukke week zitten met de verbouwing.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd.. normaal op 5 augustus werkverwijdering ivm heffen en tillen (dan ben ik 6maand), maar ik had nog heel wat verlof staan zodat ik 5juli mn laatste dag werk.

Flower: leuk dat je je ovulatie kan vind! Als jullie beide nog wat energie vinden zou ik nog even doorgaan! ;) Dan heb ik idd een mooie kans! Succes!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Wat is het rustig hier dames, alles oké met jullie?

Morgen ga ik op vakantie en ik kan volgende week testen, wat het nog leuker maakt: op mijn verjaardag. Ben dus heel benieuwd. Gisteren weer een flinke veeg met oud bloed gehad. Had ik de vorige keer wat minder. Wordt dus vervolgd!

Ik zal begin juli weer een update posten als ik weer thuis ben :)
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Flower op naar mooi nieuws!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes ❤️. Mijn vruchtbare dagen komen eraan dus we gaan weer ons best doen. Heb wel 1 positief dingetje dat is dat ik mijn opleiding heb afgerond 21 juni krijg ik mn diploma. Scheelt iig stress daarvan. Nu hopen op mee goed nieuws.

@flowerpower: fijne vakantie!! Waar ga je heen? Ben erg benieuwd naar je test, ik duim voor je!!!
Wat fijn Tirs dat je je opleiding hebt afgerond, dat scheelt zeker! Je vruchtbare dagen goed benut?

Vanochtend (het is inmiddels einde van de avond hier haha) een test gedaan, maar helaas negatief en een paar uur later ongesteld. Ik zat gelukkig wel goed met me vruchtbare dagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven