zwanger worden vanaf juni 2014!

10-06-2014 21:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik heb samen met mijn vriend besloten dat we gaan proberen een kindje te 'maken'! Ik vind het erg spannend allemaal! Ik verwacht uiteraard niet meteen zwanger te zijn maar alles is mogelijk natuurlijk

Morgen ga ik naar de Etos en even kijken voor extra foliumzuur/vitamines en dergelijke...

Ik ben op dit moment ongesteld en ga dus niet meer beginnen met de pil na deze week! Dat zal dus de eerste keer zijn in 10 jaar.

Ik ben overigens 26, mijn vriend eind 30.

Is er iemand in dezelfde positie als ik?

Nog goede tips?
quote:charliechacha schreef op woensdag 11 juni 2014 19:30 Spannend hoor, als je net hebt besloten om voor een kindje te gaan!

Alleen al hoe je lichaam veranderd door geen AC meer tot je te nemen.

Ik zit nu in ronde 4 en heb tot nu toe steeds het gevoel gehad zwanger te zijn, maar de testen bleven negatief... Alle zwangerschapssymptomen zijn aan bod gekomen! Probeer dus een beetje met beide benen op de grond te blijven, gezond te eten en te bewegen en vooral heel veel te vrijen.... Dan komt het vast wel goed :-)

Bedankt voor je tips! Met dat vrijen, gezond eten en leven moet het wel goedkomen hier

Ik ben wel bang dat ik straks alles als symptoom zie, dat ik zon stresskip word... Ik heb niet echt haast namelijk, Maarja als je iets wil, ook het liefst meteen haha
Sinds ik gestopt ben met de pil lijk ik vaker zin te hebben, dus dat komt wel goed en aan het gezond eten probeer ik te werken, maar met al die hormonen en een verbouwing is het niet makkelijk..
Ja dat snap ik! Had ik ook hoor!

Was echt overtuigd dat het iedere keer raak zou zijn... Was er ook steeds over aan het nadenken en op internet aan het struinen erover.

Nu heb ik pas een beetje de rust gevonden en denk ik er niet elk moment meer aan. Komt vanzelf wel goed!

Maar het is logisch dat je je laat leiden door je enthousiasme, het is nieuw en spannend... En een grote stap in je leven :-)
Ik kon het niet laten om vanochtend nog een keer te testen met ochtendurine en helaas weer negatief.. Ik kreeg even hoop door een horizontale streep, maar helaas.. Toch snap ik mijn misselijkheid en andere rare symptomen niet.. Ben mezelf alleen maar gek aan het maken..
Hi dames, ik wil wel aan de slag met een tabel voor jullie. Als je idd een nieuw algemeen topic start met een nieuwe naam kunnen jullie allemaal zelf de gegevens aanpassen en anders moet nieuwsbrief de gegevens bijwerken. Laat het maar weten, je kunt me een pb sturen.
@pyh1989

Meteen na je eisprong daalt je oestrogeenspiegel, dit geeft allemaal symptomen wat op een zwangerschap lijkt. Daarom hebben all moeders in spé het over 'ontpilverschijnselen' enzo... Sommigen zeggen dat het tussen je oren zit omdat je het graag wilt, maar het is gewoon een dalende oestrogeenspiegel. De een is er gevoeliger voor dan de ander!
quote:charliechacha schreef op 13 juni 2014 @ 22:24:

@pyh1989

Meteen na je eisprong daalt je oestrogeenspiegel, dit geeft allemaal symptomen wat op een zwangerschap lijkt. Daarom hebben all moeders in spé het over 'ontpilverschijnselen' enzo... Sommigen zeggen dat het tussen je oren zit omdat je het graag wilt, maar het is gewoon een dalende oestrogeenspiegel. De een is er gevoeliger voor dan de ander!aha dat verklaard het..!
Ondertussen 2 dagen over tijd en gisteren als laatst getest, maar negatief.. Mijn moeder vertelde me zaterdag dat ze bij mijn broer ook constant negatief teste terwijl ze wel zwanger was..

Ik trek dit zo slecht.. Ben iemand die moet weten waar ze aan toe is.. Ongesteld worden zou nu zelfs een soort opluchting zijn. Terwijl zwanger zijn dat natuurlijk nog veel meer is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven