Zwanger worden vanaf juni 2018 - deel 2

22-07-2018 08:33 393 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Hier het nieuwe topic met een tabel die we allemaal aan kunnen passen.

Link naar het oude topic:
zwanger/zwanger-worden-vanaf-juni-2018/ ... ges/411231


Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje NOD Bijzonderheden
Leeuw32 32/39 1e Hormonale migraine
Pocassie 31/33 2e
Choco-Pie 30/34 1e
Maan12 32/33 1e
Hardloopstudentje 24/26 1e PCOS
Lelie36 28/43 1e na hersteloperatie sterilisatie vriend
mmm 26/33 2e
LUV91 26/27 1e Onregelmatige cyclus sinds ronde 3

De zwangeren onder ons :flirting:
:heart: = kloppend hartje Gebruikersnaam: ZWWjuni2018 Wachtwoord: zwangerworden
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Zegeens 28/34 1e 14-02-2019 :heart: 26-9 20-weken echo
Alskar 29/32 1e
Nijn5 34/34 1e 6 maart :heart:
Beje1901 33/34 2e :heart:
Maris86 32 1e 28 maart :heart: Single, IUI
Vieww 30/37 1e 25 maart :heart:
Pandi 28/28 2e 25 maart? Echo 3 aug
lillyn 25/28 1e 31 maart :heart:1 november 20-wk echo
anoniem_373228 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 19:42
24.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Precies.. maar als manlief dan geen zin heeft, houdt het op :-[

Welkom zonnetje!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ja dan houd het op. Snap het opzich wel met deze warmte maar het is niet de perfecte timing om geen zin te hebben 🙈
Alle reacties Link kopieren
Welkom zonnetje!

Ik zou zeggen dan maakt ie maar zin maan :$ . Maar goed, das bij ons en man heeft altijd wel zin.

Nou gisteren migraine gehad, maar heeft niet doorgezet. Wel al paar dagen super emotioneel. Vandaag weer supervrolijk en energiek.

Test was gisteren negatief, maar volgens HA zegt dat niks. Wachten in spanning af, anders ga ik zondag nogmaals testen.
Alle reacties Link kopieren
@hardloopstudentje ja het zou inderdaad nog steeds kunnen. En klopt een test van 3 jaar oud🙈 die kan de onjuiste uitslag geven en ook nog is met middag urine....maar we zien het wel. Lijkt me stug dat het in 1 x raak is.

Heeft bij de 1ste ook 3 maanden geduurd. Haha al die klachten en dat met de warmte pff.....ik dacht als ik die test ziet met negatief dat de klachten dan wel verdwenen maar nee helaas niet😂🤣

Nog even en het is zaterdag😂🤣 maar het duurd zooooo lang🙈
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
Welkom Zonnetje!

Balen Maan! Maar idd..ik zou ook zeggen: dan maak je maar zin.
Maar snap het ook wel met de warmte..heb er dan zelf ook niet zo'n behoefte aan.
Maar denk dat ik me dit weekend en komende week maar ff over die warmte heen moet zetten. Vind t ook jammer om een kans onbenut te laten.

Spannend hoor Leeuw! Hoop op goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
@Lelie36 dankjewel.

Ja het zou inderdaad zonde zijn als je deze kans voorbij laat gaan. Zou het gewoon doen en daarna lekker gaan douchen☺️
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben nog lekker aan het meelezen met jullie, maar had zelf even geen behoefte om actief mee te schrijven. Ben wat aan het aanrommelen qua gezondheid, en door familie omstandigheden had ik er even geen zin in.

Ik wou de nieuwe meeschrijvers van harte welkom heten, en de (nieuwe) zwangeren onder ons van harte feliciteren!

Hier nu op het wachtbankje van ronde 2.

Om mijzelf in de tabel te zetten, zal ik zeker moeten inloggen op een laptop? Op mobiel is een tabel echt prut. Tenminste, bij mij dan...

Overleven jullie de hitte nog een beetje?
Alle reacties Link kopieren
Lelie succes :)

Ik overleef de hitte prima tot nu toe. Woensdag keek ik scheel van de migraine 24 uur lang niks kunnen binnenhouden, dus in overleg met HA toch maar mediatie gepakt om niet uit te drogen. En wonderbaarlijk.....migraine is al 2 dagen weg. Wel misselijk en duizelig en wat kleinere krampen, maar niks wat ik normaal heb lijkt het. Gisteren nog kunnen trainen voor mijn duursport. Maar hoop er niet op: vroege test woensdag was negatief, dus ik test na het weekend pas weer als ik niet ongesteld word.

@erilyn een laptop is wel handig.
Alle reacties Link kopieren
De hitte overleef ik prima, ik vind het heerlijk. Ik zit alleen vandaag alweer op dag 84 van deze cyclus en nu begint de twijfel weer toe te slaan. Vorige keer duurde het 80 dagen dus in dat opzicht zou ik 4 dagen overtijd zijn, maar daar valt niet echt op te rekenen als ik de gynaecoloog zo hoorde. Vorige week donderdag voor het laatste getest, ik wil eigenlijk donderdag pas opnieuw testen. Aangezien er anders onnodig veel testen doorheen gaan deze periode. Ik heb met mezelf afgesproken 1x in de 2 weken te testen tot de afspraak 4 september. De vraag is alleen, ga ik dat volhouden nog tot donderdag wachten 🙈 Elke keer denk ik dat ik nu toch wel door heb dat het niet vanzelf gaat lukken en toch heb ik elke keer weer hoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer terug van vakantie. Mooi zo dit nieuwe topic! Ik zal mijn gegevens binnenkort aanpassen.

Hardloopstudentje, ik snap dat je hoop krijgt. Als je een standaard 4-weken cyclus hebt is het wachten (en niet te vroeg testen) al heel lastig, laat staan in jou situatie. Hopelijk kan je straks met medicatie een kortere cyclus krijgen zodat je meer kansen hebt en weet waar je aan toe bent. Al zou een positieve test komende donderdag het mooiste zijn!

Fijn dat de medicatie werkt Leeuw. Met dit weer ben je inderdaad zo uitgedroogd.
Alle reacties Link kopieren
Nou nog niet ongesteld....nog een dag wachten en dan ga ik testen :)
Wat vervelend Hardloopstudentje! En lastig lijkt me om niet steeds te testen. Vond ik al met 30 dagen cyclus..

Spannend hoor Leeuw! Kan je je wel inhouden met testen?

Hoop dat t echt wat minder warm wordt in huis, haha.
Vervelend hardloopstudentje 😞. Hopelijk toch n positieve test. Zou mooi zijn voor de afspraak in september!😀💪🏼

De hitte breekt me op pff, gelukkig regent t vandaag een keer.

Verder nog even n egopost!
Ik moest dinsdag ongesteld worden, maar de vorige keer was ik n dag te laat dus ik denk wacht af. Had de afgelopen dagen heel erge buikpijn (bandenpijn gok ik). Want vanmorgen maar getest en direct heel duidelijk twee streepjes!! Heb meteen CB gekocht on morgenvroeg te doen om t zeker te weten!! Allemaal onwerkelijk nog allemaal.
Lillyn, gefeliciteerd!!

Voor de niet zwangere dames, hebben jullie dat ook..dat je bij zoveel zwangeren hier denkt: dan moet t bij mij ook snel gaan? En tegelijkertijd: ja maar t kan niet dat we allemaal zo snel zwanger zijn...
Alle reacties Link kopieren
Lelie, ik herken het. Maar ik heb gerekend op een half jaar daarna zal het pas gaan tegenvallen.

Momenteel 3 kinderen te logeren, leidt behoorlijk af. Heb stiekem wel gevoel dat het raak is: ben nog misselijk en geen migraine/erge krampen maar ja dat hoeft natuurlijk niks te zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van het warme weer, maar ik ben heeeeeeeel blij dat we net een kleine bui hebben gehad. En inderdaad de ergste warmte uit huis, is ook niet zo erg.

Wauw tof, Lillyn! Gefeliciteerd!

Succes morgen, Leeuw. Ik duim voor je!

Heb je een fijne vakantie gehad, zegeens?

Nee, ik heb dat niet echt Lelie. Het hoeft van mij niet snel. Ik heb nog wel geduld. Ik vind het wel heel leuk voor de andere schrijfsters :) . Ik word wel blij van dit erg vruchtbare topic haha.
Alle reacties Link kopieren
Pffff nou nog niks, voor hetzelfde geld morgen. Loop ieder uur naar de wc :roll: .
Clearblue ligt klaar voor morgen....durf vandaag niet te testen omdat ik erg veel drink overdag.
Ik heb ook het nieuwe topic gevonden!

Gefeliciteerd Lillyn! Is het al een beetje geland? En wanneer ben je volgens je eigen administratie uitgerekend?

Wij zijn paar weekjes op vakantie, dus reageer even wat minder. Maar alles gaat goed en zelfs mijn darmen doen weer wat aardiger :)
Alle reacties Link kopieren
Lillyn, gefeliciteerd! Wat heerlijk! :cheer:

Leeuw, ik ga voor je duimen morgenochtend! Super spannend voor je.
En ook voor hardloopstudentje, die ook al zo veel discipline moet opbrengen met het uitstellen van het testen. Sterkte en veel geluk dames!
Het gaat inderdaad heel hard hier op het forum met de zwangerschappen! Kan me voorstellen dat je dan als nog-niet-zwanger nog ongeduldiger wordt. Ik ga voor iedereen heel hard hopen dat ze gauw goed nieuws krijgt.

Morgen zou ik volgens mijn eigen telling 6 weken moeten zijn. Ik had de afgelopen week echt geen enkel symptoom van een zwangerschap en dat maakte me heel onzeker. Vooral omdat ik die eerst wel had. Maargoed, geen bloedverlies oid, dus we proberen vertrouwen te hebben dat 't goed groeit, en wachten af tot de eerste echo! Ook na een positieve test vind ik de tijd tergend langzaam vooruit gaan.. ;-)

Nijn, geniet van je vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lillyn! Snap dat je morgen die cb nog gaat doen, die zegt duidelijk zwanger en dan land het vast helemaal en voelt het misschien wat minder onwerkelijk!

Spannend Leeuw! Laat je weten als je getest hebt?

Fijne vakantie Nijn! Geniet er van :)

Wanneer heb je je eerste echo Vieww? Kan me voorstellen dat de tijd lijkt te kruipen, wachten duurt lang zeker als je graag wilt weten of alles goed is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lilyn!

Nog niet ongesteld, wel uitgeteld en kotsmisselijk vanavond bij het eten...ik laat het morgen weten...

Duim ook voor jou hardloopstudent...
Alle reacties Link kopieren
Helaas op naar ronde 3. Was duidelijk niet zwanger...
Alle reacties Link kopieren
Helaas Leeuw! Extra balen om dat je wel het gevoel had dat het raak was :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jammer Leeuw :hug: .
Pff, ja die hitte van afgelopen week. Ben blij dat het nu weer wat aangenamer is! Hoewel ik absoluut niet klaag hoor, maar ben temperaturen van 37graden echt niet gewend haha.

Wauw, gefeliciteerd Lillyn!! Het gaat echt heel snel hier inderdaad. Kan me voorstellen dat als je niet zwanger bent dat best wat druk geeft. Wat natuurlijk ook weer niet de bedoeling is van zo'n forum.

Wat jammer Leeuw :(

Welkom nieuwe dames! Volgens mij moet de tabel aanpassen ook vanaf je mobiel wel lukken, maar werkt het wel echt een stuk handiger vanaf een PC of laptop.

Wie zitten er deze week op het wachtbankje verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven