Zwanger
alle pijlers
Zwanger worden vanaf juni/juli 2019
dinsdag 30 april 2019 09:32
Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ | Uitgerekende datum | J/M/O | Bijzonderheden | |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | 3 maart | M | 2e kindje Vanishing twin |
||
Sinnieee | 28 | 3 Maart | 2e kindje | |||
Veyi | 28 | 17 Maart | 1e kindje | |||
Sophielagirafe | 33 | 27 maart | 2e kindje | |||
Lisanne22 | 29 | eind maart | 1e kindje | |||
SannevanS87 | 32 | eind maart begin april | 1e kindje | |||
Supersmoothie | 26 | 1 april | 1e kindje | |||
Bumpersticker | 28 | begin april | 2e kindje | |||
mindsey | 33 | 17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
|||
Valkgezicht | 30 | april | 2e kindje | |||
Sunshine1992 | 26 | juli | 1ste kindje | |||
VietjeH | 26 | 26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | |||
Prettymama | 31 | 29 augustus | 3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
dinsdag 3 september 2019 13:58
Koekie Twee meiden is echt leuk! Mijn zusje en ik zijn echt super close (hoewel dat niet altijd zo was haha).
Sanne De magische 12-weken grens komt in de buurt! Daar zit ik vandaag op, toch wel bijzonder. Hoe gaat het nu met je? Je hebt een hobbelige weg achter de rug, hopelijk kun je nu wel genieten van je zwangerschap.
Vietje Hier ook iemand die niet kon wachten en met 7 weken een pretecho had haha. Zo fijn om te weten dat het hartje klopt! En leuk dat je mee komt kletsen in de appgroep
Sanne De magische 12-weken grens komt in de buurt! Daar zit ik vandaag op, toch wel bijzonder. Hoe gaat het nu met je? Je hebt een hobbelige weg achter de rug, hopelijk kun je nu wel genieten van je zwangerschap.
Vietje Hier ook iemand die niet kon wachten en met 7 weken een pretecho had haha. Zo fijn om te weten dat het hartje klopt! En leuk dat je mee komt kletsen in de appgroep
donderdag 5 september 2019 12:37
vrijdag 6 september 2019 07:44
Dag meiden, ik lees op de achtergrond nog steeds mee, maar hier schrijven is toch niet helemaal mijn ding merk ik. Lastig om met goed nieuws te komen, terwijl anderen dan soms net weer een tegenslag hebben. Ik gun jullie allemaal een fijne zwangerschap op de korte termijn! Ik lees dus vooral stilletjes mee.
De termijnecho was goed. Vandaag 11 weken zwanger en uitgerekend op 27 maart. Ik twijfel of we een pretecho boeken voor de geslachtsbepaling of dat we gewoon wachten tot de 20 weken. Dat lijkt zo ver weg nog...
Wie is er handig met de tabel? Een kolom voor uitgerekende datum en eventueel geslacht zou wel erg leuk zijn.
De termijnecho was goed. Vandaag 11 weken zwanger en uitgerekend op 27 maart. Ik twijfel of we een pretecho boeken voor de geslachtsbepaling of dat we gewoon wachten tot de 20 weken. Dat lijkt zo ver weg nog...
Wie is er handig met de tabel? Een kolom voor uitgerekende datum en eventueel geslacht zou wel erg leuk zijn.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
vrijdag 6 september 2019 08:52
Sophie ik zou een pretecho boeken! Maar ik ben dan ook heel nieuwsgierig... Vind je het leuker misschien mee te kletsen in de whatsappgroep? Het is echt een fijne groep dames en gezien we allemaal in hetzelfde schuitje zitten is er nog genoeg anonimiteit voor mijn gevoel.
Ik kan wel even proberen wat toe te voegen aan het tabel, is er ook iets wat er wat jullie betreft af kan misschien? Er is een kolom voor uitgerekende datum al
Bumpersticker spannend! Hopelijk snel de uitslag.
Ik kan wel even proberen wat toe te voegen aan het tabel, is er ook iets wat er wat jullie betreft af kan misschien? Er is een kolom voor uitgerekende datum al
Bumpersticker spannend! Hopelijk snel de uitslag.
vrijdag 6 september 2019 12:34
Tot 20 weken wachten voor het geslacht lukt me niet hoor ik heb nu een pretecho op de 27ste geboekt, dan ben ik net voorbij de 15 weken. Dat vind ik nog lang genoeg duren haha.
Wij hebben afgelopen zaterdag de nipt gehad en ik zit echt aan m’n telefoon vastgeplakt, maar tot nu toe nog geen uitslag helaas.
Wij hebben afgelopen zaterdag de nipt gehad en ik zit echt aan m’n telefoon vastgeplakt, maar tot nu toe nog geen uitslag helaas.
vrijdag 6 september 2019 19:49
zaterdag 7 september 2019 11:20
Mooi de tabel zo @Koekiemonster!
@Mindsey, wat ontzettend verdrietig om te lezen dat jullie weer zoveel spanning hebben na de vorige echo. Ik hoop heel erg voor je dat er maandag toch een klein wonder op de echo te zien is. Voor nu voor jullie een hele dikke knuffel.
Hier gisteren een eisprong gehad. Dus ik zit weer op het wachtbankje. Ik ben er niet echt mee bezig, want eisprong betekent voor mij nu meer dat ik dan waarschijnlijk over twee weken kan beginnen met hormonen spuiten en we dan echt een kans krijgen op een zwangerschap!
@Mindsey, wat ontzettend verdrietig om te lezen dat jullie weer zoveel spanning hebben na de vorige echo. Ik hoop heel erg voor je dat er maandag toch een klein wonder op de echo te zien is. Voor nu voor jullie een hele dikke knuffel.
Hier gisteren een eisprong gehad. Dus ik zit weer op het wachtbankje. Ik ben er niet echt mee bezig, want eisprong betekent voor mij nu meer dat ik dan waarschijnlijk over twee weken kan beginnen met hormonen spuiten en we dan echt een kans krijgen op een zwangerschap!
zaterdag 7 september 2019 12:21
maandag 9 september 2019 09:23
@Elmen, oh wat fijn, dan kunnen jullie ook gauw ècht beginnen!! Ik duim voor jullie.
@Koekie, mooie tabel zo! Maar waar staat de O voor? Onzijdig? Als in, interseksueel?
@Bumper, spannend, woensdag de nipt! Hoelang totdat je daarvan de uitslag hebt?
@Veyi, ik snap dat je niet kunt wachten tot de 20 weken echo! Ik ben precies zo haha! Nu aftellen tot de 27e dus...
Hier hebben we afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad. Er was niet heel veel op te zien (ze schatte me iets minder ver, rond de 6,5 week), maar we zagen heel even een hartje flikkeren! Zo bijzonder! Alles leek verder in orde gelukkig. Toch kan ik niet wachten tot een echo waarop echt een baby'tje te zien is. Geduld geduld geduld.
@Koekie, mooie tabel zo! Maar waar staat de O voor? Onzijdig? Als in, interseksueel?
@Bumper, spannend, woensdag de nipt! Hoelang totdat je daarvan de uitslag hebt?
@Veyi, ik snap dat je niet kunt wachten tot de 20 weken echo! Ik ben precies zo haha! Nu aftellen tot de 27e dus...
Hier hebben we afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad. Er was niet heel veel op te zien (ze schatte me iets minder ver, rond de 6,5 week), maar we zagen heel even een hartje flikkeren! Zo bijzonder! Alles leek verder in orde gelukkig. Toch kan ik niet wachten tot een echo waarop echt een baby'tje te zien is. Geduld geduld geduld.
maandag 9 september 2019 09:56
maandag 9 september 2019 17:12
Sanne Wat fijn dat je vanavond een echo hebt zonder dat er problemen aan vooraf gingen. Geniet ervan! En wat knap dat jullie het geslacht een verrassing houden, zou ik echt niet kunnen
Elmen bijna écht beginnen! ik ga ook keihard voor je duimen!
Mindsey Succes vandaag, ik denk aan je
Nipt uitslag was gelukkig helemaal goed! Andere bloedwaardes ook. Uiteindelijk 6 werkdagen moeten wachten op de uitslag (voor degene die nog moeten haha).
Elmen bijna écht beginnen! ik ga ook keihard voor je duimen!
Mindsey Succes vandaag, ik denk aan je
Nipt uitslag was gelukkig helemaal goed! Andere bloedwaardes ook. Uiteindelijk 6 werkdagen moeten wachten op de uitslag (voor degene die nog moeten haha).
dinsdag 10 september 2019 10:54
Hoi lieve meiden,
Ook even hier ter info.
Gisteravond ben ik gaan bloeden, en dit heeft de hele nacht aangehouden. Vanochtend bij de VK gelijk een echo gehad ter controle, en bleek inderdaad een miskraam. Héél verdrietig over, maar wel een soort rust nu (gister was ik erg paniekerig). We gaan het proberen een plekje te geven, en zullen gewoon doorgaan met weer proberen zwanger te worden. Maar voor nu dus even helemaal shit...
@Sanne, ik ben wel oprecht heel erg blij voor jou!!
Ook even hier ter info.
Gisteravond ben ik gaan bloeden, en dit heeft de hele nacht aangehouden. Vanochtend bij de VK gelijk een echo gehad ter controle, en bleek inderdaad een miskraam. Héél verdrietig over, maar wel een soort rust nu (gister was ik erg paniekerig). We gaan het proberen een plekje te geven, en zullen gewoon doorgaan met weer proberen zwanger te worden. Maar voor nu dus even helemaal shit...
@Sanne, ik ben wel oprecht heel erg blij voor jou!!
dinsdag 10 september 2019 14:34