Zwanger worden vanaf Mei 2012 # 2

02-05-2012 21:20 1076 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd1e / 2e / 3e kindjeGestartNOD/ UDBijzonderhedenBren262eMaart 201215 april 2013Zwanger JONGENOrchid362eMei 201216 februari 2013Geboren MEISJEJenny271eApril 201222 maart 2013Zwanger MEISJEChicka341eMei 20124 juliWendy292eApril 20126 januari 2013Geboren MEISJE Natas261eMaart 201224 oktoberBeady331eApril 2012 17 januari 2013 Geboren JONGEN LiefPief281eapril 20125 april 2013Zwanger Lucky81311eApril 2012 2 novemberMK juli 2012 Jesse271eFebruari 2012
Alle reacties Link kopieren
Heee meiden!!

Zo, ik ben hier een heel tijdje niet geweest! Heb af en toe wel meegelezen, maar ik had gewoon de tijd niet om in te loggen.

Op 31 maart ben ik bevallen van een gezonde dochter. Haar naam wil ik liever niet delen op het forum. Helaas ben ik bevallen door middel van een keizersnede ivm foetale nood. Uiteindelijk bleek het met onze dochter gelukkig goed te gaan, wel had ze flink was meconium geloosd.

Inmiddels is ze ruim 3 weken, en groeit ze als kool. De kraamdagen vond ik emotioneel erg zwaar! Wat was ik onzeker! Nu voel ik me steeds zekerder in het omgaan met haar en maakt het huilen me ook niet meer zo van streek.

De borstvoeding gaat goed, madame is in 3 weken tijd maar liefst 1300 gram aangekomen!!!

Wat minder goed verloopt is het slapen. Het lukt niet om haar wakker weg te leggen, dus we zijn erg druk met haar in slaap wiegen of in slaap voeden. Snachts wil ze sowieso niet in haar eigen bed, dus ze ligt naast mij. Vandaag naar het cb geweest en dit daar besproken. Ik vind het namelijk helemaal niet prettig dat ze naast me ligt. Ben toch bang dat ik het dekbed over haar heentrek. Laatst werd ik wakker, lag ze naast me op haar buik! Doodeng vind ik dat!

Op het cb het boekje meegekregen van Ria Blom: Regelmaat brengt rust. Vanmiddag meteen aan het proberen gegaan. Betekent wel dat je als mama ff door moet zetten, want je brengt je kindje dus wakker naar bed. Onze dame is/was het daar niet mee eens, dus heeft een kwartier gehuild. Dan moet je wel echt ff doorzetten! Pfff ik ben maar ff een brief gaan posten, trok het echt niet hoor!

Toen ze wakker werd weer meteen gaan voeden en toen was ze zo moe, dat ze na het voeden meteen weer toe was aan haar bedje. Nu heeft ze maar 5 minuten gejengeld en nu slaapt ze al weer lekker. Ik ga dit iniedergeval de komende tijd doorzetten, hoop echt dat het slapen dat verbeterd.

Zo genoeg over mij! hahaha

LiefPief: Van harte met de geboorte van Valentijn!! Op de uitgerekende datum, hoe cool!

Wat een bevalling zeg, met de vacuum! En hoe is het nu met de onsteking? Misschien ook iets voor jullie, dat boekje van Ria Blom, leert een kindje van in zijn eigen bedje slapen....

Lekker dat je alweer hebt geluncht op het terras! Ik ben vandaag zelf naar het cb gewandeld met de wagen. Wel vervelend dat ik zelf de komende weken nog niets mag tillen, kan dus niet met baby en maxicosi op stap.

Jesse: WAAUUWW, wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je, het is je zo gegund!!

Wanneer heb je je eerste echo? En wanneer ben je uitgerekend? Zal zo rond december zijn, of niet?

Ik hoop dat je niet te misselijk en moe bent! Geniet ervan!

@ de anderen, ik kom, wanneer dat lukt, snel op jullie reageren, ik moet weer gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven