Zwanger worden vanaf mei 2018

25-04-2018 21:05 587 berichten
Hi allemaal!

Wie gaat er ook vanaf mei (weer) proberen zwanger te worden? Schrijf je mee?



Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Ronde Bijzonderheden
Dookster
(28/31)
Tweede 29-6 2 Zwanger :heart:
AUTUMNGIRL93
(24/29)
Eerste 1 Zwanger :heart:
Happy-Life
(25/28)
Tweede 30-5 1 Zwanger :heart:
-Anna89-
(29/35)
Eerste ... ... Zwanger :heart:
CherryBlossom
(27/32)
Eerste 4-7 #zoveel
ag-s
(31/35)
Tweede 20/21-10 6 ronde 3 na miskraam in juli
Yenthe_87
(30/30)
Eerste 27-6 3
W002
(32/36)
Tweede 26/5 1
Koekiejj27
(28/29)
Tweede 28-05 1
Eef-1-9-8-8
(29/42)
Eerste 14-06 3
Sali1985
(32/34)
Eerste 13-05 1 Zwanger :heart:
ER_6_N
(28/31)
Eerste 06/06 1
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:01
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
86.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
37 weken wat spannend zeg!!! De hitte door gekomen? Voel je je nog goed?

Ja hier zo af en toe ziekenhuis in en uit. Ivm hoge bloeddruk en wat symptomen. Het is ondertussen haast normaal haha. Maar voel me aardig goed wel. Vrijdag weekje weg naar België Ardennen nog ff tussen uit.

Ben benieuwd naar AG-S!!! :)
Alle reacties Link kopieren
Ha Dames, heb inderdaad goed nieuws. Ben als het goed is nu ruim 10w zwanger.
Voel me nog erg onzeker. Had bv zaterdag heel klein btje bloedverlies, dus toen was ik gelijk weer helemaal overstuur. Gelukkig mocht ik maandag echo laten maken, en zag alles er goed uit. Dus ben aan de ene kant heel blij, maar aan de andere kant erg voorzichtig. Ben ook behoorlijk misselijk en moe. Naast dat dat prut is, is het wel prettig om op die manier ietwat bevestiging te krijgen.
Vind het wel een rollercoaster qua emoties
Alle reacties Link kopieren
AG-S schreef:
31-07-2019 15:14
Ha Dames, heb inderdaad goed nieuws. Ben als het goed is nu ruim 10w zwanger.
Voel me nog erg onzeker. Had bv zaterdag heel klein btje bloedverlies, dus toen was ik gelijk weer helemaal overstuur. Gelukkig mocht ik maandag echo laten maken, en zag alles er goed uit. Dus ben aan de ene kant heel blij, maar aan de andere kant erg voorzichtig. Ben ook behoorlijk misselijk en moe. Naast dat dat prut is, is het wel prettig om op die manier ietwat bevestiging te krijgen.
Vind het wel een rollercoaster qua emoties
Waaauuu gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Dat je voorzichtig en alert bent is zeer begrijpelijk. Bij mij ging het ook pas weg na de 20 weken echo. En zo ook mijn rollercoaster van emotie.
Ik begon me pas toen wat fijner te voelen. En als je je kindje voelt valt er ook een stuk onzekerheid weg moet ik zeggen.
Hoe dan ook het zwanger zijn is niet voor mij weggelegd, had me het ook heel anders voorgesteld. Maar niet te min dat ik weet waarvoor ik het doe.
Herken je dit of ervaar je het nog anders? En wanneer heb je je 10 weken echo? Spannend zeg!
Alle reacties Link kopieren
dank je. Vind het echt nog moeilijk om felicitaties in ontvangst te nemen. Gisteren kreeg ik een cadeautje van een vriendin die het al weet, en dat vond ik superlief, maar het liefst wilde ik het cadeautje snel wegstoppen in een la. Ik wil het niet jinxen... vind het wel jammer dat ik er zo in sta. zou graag wat meer genieten. Maar hopelijk komt dat inderdaad als ik het kindje voel, of als ik voorbij 20 weken ben.
Ik heb vanavond de termijnecho. Zou dan 10w4d moeten zijn. Ik vind het dus ook heel spannend zo'n vroege termijnecho. Als deze goed is, dan heb ik 4 goede echo's gehad. Dus dan zou je wel verwachten dat het goed blijft gaan. Maar ik wil het 1e trimester uit zijn...nog 2,5 week....
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je nu eigenlijk Cherry?
Fijne vakantie alvast! Laatste vakantie met zijn tweeën :)

AG-S, gefeliciteerd!
Ik snap je onzekerheid heel goed.. Ik kan alleen maar zeggen, probeer dat gevoel niet weg te stoppen. Het is nou eenmaal een onzekere tijd en zeker als je al meerdere keren heb meegemaakt dat het niet goed ging. Dat het niet goed gaat, is je grootste angst als je zwanger wordt en je weet nu helaas zo goed hoe het voelt als die angst uitkomt. Het is jammer dat je je zo voelt, maar zo begrijpelijk, dus maak het jezelf niet nog moeilijker door jezelf ook nog te vertellen dat je je zo niet mag voelen en je 'moet' genieten.
Bij mij werd de onzekerheid met de week iets minder. Het ging twee keer met 6 weken mis en toen ik die termijn voorbij was, scheelde het al iets. Maar de weken tot de termijn echo duurden voor mijn gevoel een eeuwigheid. En daarna ging het ineens beter. Natuurlijk was het elke keer weer spannend, zoals bij de 20 weken echo, maar ik kon er wel echt in geloven toen.
En elke fase heeft weer andere onzekerheden. Ergens geloof ik het pas echt als ik de baby straks in mijn armen heb, maar dat wil niet zeggen dat het zwanger zijn niet ook leuk is/was. En met een kindje heb je natuurlijk weer andere zorgen, ook al gaat alles goed.

Wat ik dus wil zeggen, alles wat je voelt mag er zijn. En geloof me, het wordt echt beter! :)
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor je lieve bemoedigende woorden Anna. Ik had gisteren de termijnecho al. Was 10w4d. Hartje klopte. Zag er goed uit.
Het was de 1e echo waar ik niet stikzenuwachtig voor was. Dus ik denk dat het al wat beter gaat :-)
Ik denk dat als ik het nu langzaam aan iedereen ga vertellen, dat het dan ook wel echter wordt.

Ben zo benieuwd hoe het voor je gaat zijn als je kindje geboren is.
Alle reacties Link kopieren
Anna, en en?? :whut: spannend!!

AG, hoe voel je je?

Ik ben 30 weken nu. Gaat op zich prima. Slapen en draaien in bed gaat me wel lastig af. :sheep:
Samen vakantie gehad. Babykamer helemaal af. Aankomende week kleertjes wassen voor de baby. En dan wachten... :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Babynieuws! :)
Ik ben vorige week bevallen van een zoontje! Hij had nog geen zin om zelf te komen, dus het is helaas een ingeleide bevalling geworden. Daardoor was het allemaal best pittig en duurde het vrij lang. Uiteindelijk heeft de gynaecoloog hem ook met de vacuümpomp moeten halen.
Maar de kleine doet het supergoed! Het is echt heel bijzonder om mama te mogen zijn van dit lieve kleine mannetje :)
Alle reacties Link kopieren
-Anna89- schreef:
30-08-2019 10:54
Babynieuws! :)
Ik ben vorige week bevallen van een zoontje! Hij had nog geen zin om zelf te komen, dus het is helaas een ingeleide bevalling geworden. Daardoor was het allemaal best pittig en duurde het vrij lang. Uiteindelijk heeft de gynaecoloog hem ook met de vacuümpomp moeten halen.
Maar de kleine doet het supergoed! Het is echt heel bijzonder om mama te mogen zijn van dit lieve kleine mannetje :)
Gefeliciteerd :cheer: gelukkig dat de kleine het goed doet. Hopelijk ook met jou! Geniet er maar lekker van als een gezinnetje.
Alle reacties Link kopieren
Cherry, hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op 28 oktober bevallen.
Ivm hoge bloeddruk op mijn uitgerekend datum begonnen met inleiden. Heel gedoe wat paar dagen later eindigde in een spoedkeizersnede maar al met al is onze mooie meisje er.
Het gaat goed met haar!!

Hoe is het met jou Anna?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cherry!!
Klinkt als een pittige bevalling, hoe gaat het nu met jou? Hoe bevalt het moederschap?
En nu genieten met zn drietjes :)

Met mij gaat het goed!
Ons mannetje doet het ontzettend goed, is superlief en makkelijk.
Ik was ook best snel weer fit, dus kan echt heel erg genieten van mijn verlof en van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven