Zwanger worden vanaf september 2017

20-08-2017 15:14 935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger!🤰🏼
NaamLeeftijdUitgerekende datumGeslachtBijzonderheden
Kimmeloris26/2823-7
Nuschkin31/35Bevallen: eind juni:cheer2:
Diadora25/3224-8 :cheer2:
Zucchini27/27Bevallen: september :cheer2:
Luca201727/3020-9
Dreamboat12-1
zucchini wijzigde dit bericht op 30-10-2018 23:33
89.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaa klopt!
Was ook nog middag urine
Nu maar hopen dat ‘ie blijft plakken!
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2yuj ... gfqUWi0uaM
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!😊
Alle reacties Link kopieren
Zo, dan ga ik nu even uitgebreid reageren. Ik vind het zo irritant om een heel verhaal op mijn mobiel te typen en dan ook nog weer terug te moeten lezen.
Nu eindelijk even tijd om via een laptop te typen!

@Kimmeloris, hoe voel je je verder? En hoe reageerde je vriend?
Ik las het een keer in een ander topic die maca pillen en tarwekiemolie, dus toen dacht ik: ach laat ik het eens bestellen. We zullen zien of het werkt, haha!

@Dreamboat, je menstruatie kan wel eens verschillen qua aantal dagen. Ik denk niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Ovulatietesten zijn wel fijn om te weten wanneer je eisprong is vind ik.

@Luca2017, morgen je NOD al, super spannend! Merk je al iets?

@Eslie24, hmm ik hoop dat het ipv menstruatieklachten toch zwangerschapsklachten zijn. Hou ons maar op de hoogte!

Hier nog steeds niet veel te melden. Aankomend weekend als het goed is mijn eisprong. Ik heb mijn vriend al verteld dat het vanaf deze week weer om de dag mag. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2nk4 ... gqc52i0uaM

Deze is van vanmorgen, gelukkig wat donkerder!
:shame:
Zucchini mn vriend stond eerst vol ongeloof en moest toen een traantje laten echt zo schattig! We zijn blij dat het wel in ieder geval mogelijk is om zelf zwanger te raken ondanks de pcos. Alleen moet die nu nog blijven plakken natuurlijk 😅

Voor jou een vruchtbaar weekend gewenst😍

Hoe is het met de rest??
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit die test! Fijn!
Aah wat lief van je vriend, zo schattig!

Ja, laten we hopen op een vruchtbaar weekend! Ik ben er tot nu toe nog helemaal niet mee bezig eigenlijk, echt veel minder dan de vorige 2 maanden. Ik denk dat het na de ovulatie wel weer wat meer komt.
Ik hoor ontzettend veel zwangerschapsaankondigingen en dan denk ik soms wel: oohhh nu wil ik ook! Maar aan de andere kant zijn we ook nog wel jong en is het helemaal niet erg als het nog eventjes duurt. We hebben het met z'n tweeën ook heel goed, dus daar moeten we ook nog maar van genieten nu!
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je!
Met een kindje staat de wereld op zn kop, en het zal naast de mooie kanten ook een grote relatie test zijn!
Hoelang zijn jullie al samen?

Komend weekend ga ik met 2 vriendinnen een weekendje weg.
Normaal ben ik best wel een drinker, maarja dat kan nu dus niet
Hoe ga ik dat aanpakken? :facepalm:
Ze gaan er echt raar van opkijken als ik die 3 dagen geen druppel ga drinken 😅
Gefeliciteerd Kimmeloris! Misschien kun je zeggen dat je wat op de kilo's aan het letten bent, dus in het kader van gezonder eten?

Ik word gek! Nog niet ongesteld geworden. Heb maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vanochtend nog een keer en kreeg eerst een streepje, toen wilde ik hem aan mn vriend laten zien en toen was het streepje weg, heel vreemd.
Elke keer als ik naar de wc ga is het toch weer spannend... Denk dat als ik vrijdag ik nog niet ongesteld ben geworden ik nog eens ga testen.

Hoe is het bij de rest? Volgens mij schrijven de zwangeren niet meer mee, of wel?

@Eslie24 en anonymiss, jullie NOD komt dichtbij, spannend!
Alle reacties Link kopieren
@Luca Jawel hoor 😉 alleen minder actief. Ik merk dat ik me nu ietsie pietsie bezwaard voel, omdat jullie nog midden in die spannende tijd zitten en het ons is gelukt. Verder is er nu ook niet heel veel te melden, volgende week is de eerste echo, daar leven we heel erg naartoe!
Ik hoop voor je dat het doorzet!

@kimmeloris gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie :hug:

Vorige week hebben wij ons huis verkocht en als verrassing stonden mijn ouders op de stoep met een fles champagne en 4 glazen :facepalm:
Paniek!! Hahaha. Toen konden we er natuurlijk niet meer omheen, dus dat was een heel spontaan moment om het te vertellen, ook speciaal 😊
Alle reacties Link kopieren
@Kimmeloris, wij zijn ruim 6 jaar samen.
Ja, lastig idd. Ik denk dat ik het aan goede vriendinnen wel snel zal vertellen als het zo ver is. Smoesjes: antibiotica (en dan nep vitaminepillen meenemen? haha), zere kies en dat je naar de tandarts bent geweest en je aangeraden heeft om geen alcohol te drinken. Denk je dat ze verwachten dat jullie al met zwanger worden bezig waren?

Luca2017, hmm spannend! Wat raar dat het streepje ineens weg was! Ik zou idd ook nog een test doen. Ik hoop voor je dat het raak is!!

@Nuschkin, ik vind het wel gezellig dat je mee blijft schrijven hoor! Spannend dat de eerste echo bijna is.
Haha, wat grappig dat je ouders met champagne op de stoep stonden. Dan ben je ook helemaal niet voorbereid op een smoes natuurlijk. Hoe reageerden je ouders?
Hoe voel je je verder?
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! 💋

@zucchini; Zovaak krijg ik de vraag hoe het met baby”s bij ons ervoor staat. Of opmerkingen je kent het wel!
En ja mn vriendinnnen verwachten het wel, vind het echt dubbel liefst vertel ik het gewoon niet maar het maakt het zoveel makkelijker 😅
Straks nog eens overleggen met mn vriend.

@Luca, ja gezond eten enz doe ik altijd al en ben best wel dun dus dat gaat m ook niet worden ben ik bang 😅
Wat raar van die test! Inderdaad nog eens testen, overmorgen zal je dan meer hcg moeten hebben en een duidelijkere streep!
We duimen voor je! 😁

@Nuschkin wat fijn dat jullie huis verkocht is!
Hoeveel weken ben je nu? En wat voor symptomen heb je?
Oh spannend Nuschkin! Dat lijktme erg bijzonder de 1e echo. En tuurlijk kun je mee blijven schrijven, je hoeft je absoluut niet bezwaard te voelen hoor! Zo weten we dalijk als we zwanger zijn wat we een beetje kunnen verwachten.

@kimmeloris, het is idd een stuk makkelijker als je vriendinnen het weten. Ik heb zaterdag een feestje en gaf al aan dat ik niet wilde drinken (had als smoes dat ik zondagochtend moet werken, best handig zo'n onregelmatige baan).

Ik ben helaas ongesteld geworden, dus.op naar ronde 3.
Alle reacties Link kopieren
@zucchini Mijn ouders waren helemaal van hun stuk gebracht, maar superblij! Haha, dat kwam voor hen ook heel onverwacht zo.

@kimmeloris Ik ben nu 7 weken zwanger, het gaat zo snel! Ik heb gelukkig weinig last van extreme symptomen. Niet misselijk, maar wel steeds een soort ‘vol’ gevoel, een beetje opgeblazen. Soms heb ik ineens heel erg honger, maar dan zit ik na 5 happen alweer hartstikke vol 🤔
Verder merk ik dat mijn lichaam veel energie verbruikt, ik ben in het algemeen moe, snel duizelig en door de kleinste dingetjes soms buiten adem, haha.

@luca Ah, wat jammer 😢 Maar: ronde 3 was voor ons de magische ronde, dus wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Ahh jammer Luca :hug:
Wie weet heb je de volgende ronde een plakker!
Haha ja ik heb zelf ook wisselende diensten en weekenddiensten, komt inderdaad af en toe erg goed van pas op dat gebied😝

@Nuschkin fijn dat je je goed voelt!
Ik heb enkel wat krampjes in de onderbuik meer niet. Spannend je eerste echo!
Ik heb nog niet gebeld met de verloskundige.
Wanneer heb jij dat gedaan?
Haha ja dat hadden je ouders op dat moment natuurlijk niet zien aankomen!
Weten je schoonouders het dan ook al?

Slaap lekkerrrr 🌝
Alle reacties Link kopieren
kimmeloris schreef:
15-11-2017 23:39
@Nuschkin fijn dat je je goed voelt!
Ik heb enkel wat krampjes in de onderbuik meer niet. Spannend je eerste echo!
Ik heb nog niet gebeld met de verloskundige.
Wanneer heb jij dat gedaan?
Haha ja dat hadden je ouders op dat moment natuurlijk niet zien aankomen!
Weten je schoonouders het dan ook al?
Ik heb 2 dagen na mijn positieve test gebeld (dat was geloof ik 6 dagen na mijn NOD). Ik las op de site van de vk dat je kon bellen zodra je een positieve test had, dus ik kon mijn geduld natuurlijk niet bewaren! 😉 Ook wel fijn, want het was ruim op tijd om een handig tijdstip te plannen waarvoor we beiden geen vrij hoeven te nemen. Ik kreeg ook al veel info van de assistente, dus je kunt je ook meteen wat verder verdiepen in alles wat er staat te gebeuren.

Mijn schoonouders weten nog van niets..! Ik heb het mijn man wel gevraagd, maar hij wilde liever (zoals we het gepland hadden) wachten op de eerste echo. Dat wordt dus volgend weekend!
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik weer ongesteld geworden. Dit keer was m’n cyclus een paar dagen langer. Hij varieert van 25 tot 30 dagen. Wisselt het bij jullie ook?
Doordat ik twee weken terug een positieve ovulatie test had, kon ik de datum van m’n menstruatie wat inschatten. Want vergeleken met eerdere maanden zou ik nu een paar dagen over tijd zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
@Nuschkin, leuk dat ze zo blij waren!

@Eslie24, hè wat jammer! Ik ben nu 2 keer ongesteld geworden na de pil en dit was beide keren na 34/35 dagen. Ovulatie en begin menstruatie liepen gelijk aan de keer ervoor. Je hebt geen hele lange cyclus, dus ik denk niet dat je je hierover zorgen hoeft te maken. Volgens mij is het pas zorgelijk als het minder dan 25 en meer dan 35 dagen is.

Hier net een positieve ovulatietest gehad. Nu wachten tot m'n vriend thuis komt! Daarna zien we elkaar pas zaterdagavond weer. Dus alle hoop op vanavond! Ik zal hem maar niet vertellen hoeveel druk erop ligt, haha..
Ik denk dat mijn NOD dan iets eerder is, 29 november ongeveer. Mijn eisprong is deze keer dus wel 2 dagen eerder dan de vorige 2 keer.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa zucchini gaan met die banaan 🍌🍌
Alle reacties Link kopieren
@Nuschkin ik ga maandag, als ik terug ben van mn weekend weg, bellen!
Ben benieuwd hoe je schoonouders reageren!
Hoe gaan jullie het vertellen?
Ik had vanmorgen nog eens getest en deze streep was nog donkerder dan de controle streep 🙈 Dus het loopt gelukkig wel op.
(Maar nog steeds symptoomloos)

@Eslie mijn laatste cyclus was 54 dagen 😐
Wisselde ook behoorlijk..
Denk dat een aantal dagen speling wel redelijk normaal is?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kimmeloris, wat leuk!!

Ik heb hier al een tijdje niet geschreven, maar ik lees nog regelmatig hier. Vind het leuk om jullie te volgen.

Ik ben gisteren ongesteld geworden, al na 28 dagen. Vorige cyclus was 36 dagen 🤔.
Maar had al verwacht dat ik deze keer ongesteld zou worden, want we hebbn geen seks gehad tijdens de eisprong. Had nl last van een vaginale schimmelinfectie en was beetje ziekjes 😣. Dus op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Diadora, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik heb ook elke keer een terugkerende schimmelinfectie (denk ik?). Dan gaat het weer even goed en dan is het er ineens weer. Het is bij mij wel heel minimaal. Het is meer met afvegen dat ik dan merk dat het ineens extreem jeukt. Ik heb er al een paar keer wat voor gehad. Ik moet eigenlijk wel weer een afspraak maken nu. Omdat het niet heel erg is, heb ik er ook niet veel last van en stel ik de dokter elke keer weer uit.

@Kimmeloris, wat fijn dat de streep steeds donkerder wordt. En geniet er lekker van dat je niet misselijk bent enzo haha!

Hier weer op het wachtbankje dus.. de vorige 2 maanden vond ik het vanaf de ovulatie tot aan NOD wel echt spannend. Die spanning merk ik deze maand helemaal niet zo, veel fijner om er wat relaxter in te kunnen staan.
Alle reacties Link kopieren
@Diadora dankjewel! 💋
Wel fijner een wat kortere cyclus toch?! 😀

@zucchini fijn dat je er zo instaat!
Dan zal de tijd ook wat sneller gaan wat dat betreft, omdat je er niet zo mee bezig bent.

Nou morgenvroeg vertrek ik met mn vriendinnen, ben benieuwd hoelang ik het geheim kan houden haha maar ik doe mn best!

Fijn weekend allemaal! 💋
Wat leuk @kimmeloris gefeliciteerd! En succes dit weekend!

Oh vervelend en sterkte @diadora hopelijk kom je er snel vanaf.

@Eslie wat jammer dat je ongesteld bent geworden. :hug:

Vandaag zou de dag moeten zijn dat ik mijn ovulatie heb, ik heb de ovulatie test nu 3 keer gebruikt ( do, vrij en vandaag ) alleen geef de ovulatie test negatief aan, betekend dit dat mijn cylcus niet klopt, of gebruik ik het verkeerd.

Fijn weekend meiden :kiss:
Alle reacties Link kopieren
Dreamboat schreef:
18-11-2017 12:58
Vandaag zou de dag moeten zijn dat ik mijn ovulatie heb, ik heb de ovulatie test nu 3 keer gebruikt ( do, vrij en vandaag ) alleen geef de ovulatie test negatief aan, betekend dit dat mijn cylcus niet klopt, of gebruik ik het verkeerd.
Ik denk geen van beide, ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was!
Je cyclus is (voor de meeste vrouwen) niet iets waar je de klok op gelijk kunt zetten, die kan iedere maand anders zijn. Ook al duurt ie evenlang, het verloop kan alsnog heel verschillend zijn.
Ga je uit van een datum die een app aangeeft voor je ovulatie? Die neemt namelijk alleen maar het gemiddelde van de afgelopen maanden, of zelfs wat je handmatig hebt ingevoerd, dus daar kun je niet klakkeloos van uit gaan.
Ik heb zelf (vanaf dat ik het echt bijhoud) ovulaties op dag 20, dag 23 en dag 17 gehad, het kan dus heel wisselend zijn! Let vooral op de andere tekenen die je lichaam geeft, vooral aan de afscheiding kun je merken dat je vruchtbare dagen eraan komen.

Succes, ik hoop dat het gauw raak is! :redrose:
@Nuschkin
Bedankt voor je antwoord!

Oh dat wist ik niet. Ja daar ging ik wel steeds vanuit, omdat het steeds klopte met de menstuatie.
En ik had wel last van buikpijn en afscheiding, dus ik en mijn vriend begrepen het niet zo goed haha.

Ik had nog wat tips opgezocht bij google, en daar ben ik ook iets wijzer van geworden haha.

Hoe gaat het met jouw Nuschkin?


En meiden, hoe was jullie weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven