Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Strong-Woman schreef:
19-02-2020 10:47
https://ibb.co/2tk9gKW
https://ibb.co/Dg2DRXV

Ik hoop dat het is gelukt. De eerste is met een gewone en tweede met een early test!
Er lijkt een heel vaag lijntje te zien op die tweede..... :-)
@missy op de eerste heel licht op de tweede iets duidelijker, maar op de foto is dat wel onduidelijker. Ik ga niet te snel hopen, ga nog testen over 2 dagen..
Strong-Woman schreef:
19-02-2020 11:06
@missy op de eerste heel licht op de tweede iets duidelijker, maar op de foto is dat wel onduidelijker. Ik ga niet te snel hopen, ga nog testen over 2 dagen..
Ze zeggen wel een streep is een streep.... Hoeveelste IUI was dit voor jou?
Dit was de 4de keer, maar heb de vorige 3 keren nooit licht positief getest op 10 dagen na pregnyl. Maar ja het kan nog alle kanten op, dus ik ga toch voorzichtig zijn..
Strong-Woman schreef:
19-02-2020 11:29
Dit was de 4de keer, maar heb de vorige 3 keren nooit licht positief getest op 10 dagen na pregnyl. Maar ja het kan nog alle kanten op, dus ik ga toch voorzichtig zijn..
Ja snap ik... gewoon over paar dagen nog eens testen. Als de streep dan duidelijker is, heb je zekerheid :)
Spannend Strong woman!

Hier nog geen verandering.
De gyn had volgens mij gezegd dat ik 2 dagen na nod mag testen dus as vrijdag. Hoe is dat bij jullie?
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat ik er niet te veel aan kan denken. Ben bang voor een teleurstelling.
Ik heb ook echt niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Lijkt alsof het beneden op slot zit ofzo. Ja klinkt heel raar 🙈
Mijn tepels doen me sinds gisteren zeer vooral zonder bh.

Succes en sterkte alle andere meiden. X
zit op werk dus even kort berichtje: strong woman een streep is een streep!
Strong woman gefeliciteerd! Op de tweede foto zie ik echt een streep. Zit je nu op dag 10 na pregnyl? Spoot je trouwens 36 uur voor iui de pregnyl?
Bedankt dames,

ik ga nog zeker afwachten kan nog alle kanten op denk ik!

@bankkussen nee ik heb zondag 9/2 om 9u pregnyl gezet en dag erna om 11u inseminatie. Bij ons doen ze dat altijd zo? Ik gebruik ook utrogestan 3 x per dag..
https://ibb.co/DGMMGKX

Kijk dames dit heb ik zojuist gedaan, met een gewone zw-test.. Ik blijf twijfelen maar aan de andere kant krijg ik de kriebels, want dit heb ik nooit gehad..🤷🏻‍♀️
Strong-Woman schreef:
19-02-2020 18:44
https://ibb.co/DGMMGKX

Kijk dames dit heb ik zojuist gedaan, met een gewone zw-test.. Ik blijf twijfelen maar aan de andere kant krijg ik de kriebels, want dit heb ik nooit gehad..🤷🏻‍♀️
Dit is gewoon een streep hoor! Ik ga je bij deze feliciteren! :-D
Missy2020 schreef:
20-02-2020 10:04
Dit is gewoon een streep hoor! Ik ga je bij deze feliciteren! :-D
Dankjewel, ik ga toch niet te veel hopen. Mijn hart en hersen zijn in strijd, mijn hart zegt je bent zwanger mijn hersen zegt ga niet te veel hopen, want de teleurstelling zal nog meer zijn.. Ik ga pas echt geloven na de bloedtest maandag🤷🏻‍♀️
Dat is echt een hele duidelijke streep! Gefeliciteerd :cheer:

WoW wel erg korte tijd tussen pregnyl en inseminatie! Ben helemaal niet gerust op de 40 uur die ik er tussen moet laten
Bankkussen schreef:
20-02-2020 13:13
Dat is echt een hele duidelijke streep! Gefeliciteerd :cheer:

WoW wel erg korte tijd tussen pregnyl en inseminatie! Ben helemaal niet gerust op de 40 uur die ik er tussen moet laten
Dankjewel en nu hopen dat het ook positief blijft☺️ Ja hier in het ziekenhuis word dat altijd zo gedaan, ik denk dat 36 á 40 uur na pregnyl wel erg laat is🤷🏻‍♀️ Kan je misschien eens voorstellen bij je gynaecoloog?

Ik heb trouwens nog de testen van vorige maand met die van nu vergeleken en vorige maand had ik op dag 9 nog maar een tuurstreep, dus het word nu echt heel spannend..🙈
Gefeliciteerd Strong woman! Echt super bijzonder voor je!
Jeeeeeeeh strong woman wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!! 😀😀😀😀😀

Ik wacht hier nog steeds met smart op mijn menstruatie. Inmiddels 2 weken over tijd. :(
Rubyrubyruby schreef:
21-02-2020 09:05
Jeeeeeeeh strong woman wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!! 😀😀😀😀😀

Ik wacht hier nog steeds met smart op mijn menstruatie. Inmiddels 2 weken over tijd. :(
Phohhh dat is echt frustrerend.... Hebben ze een idee hoe dit kan???
Dankjewel allemaal,
Ik heb zojuist mijn gyn. gebeld om te vragen of het toch niet van pregnyl kon zijn. Volgens hem zal het niet meer van pregnyl kunnen zijn.. Ik begin nu toch stiekem te geloven dat ik zwanger kan zijn..Iets houd me toch tegen om helemaal in te geloven🤷🏻‍♀️

@ruby dat is wel heel lang, kan je niks krijgen om de menstruatie door te laten komen?
https://ibb.co/NYrB3xm

Dames,
Ik heb het niet kunnen laten liggen en heb net de clearblue test gedaan! Zie foto.. En jaa hoor ik ben zwanger, nu geloof ik het echt. I’m soooo happyy☺️

Ik hoop dat iedereen zsm positief mag testen..🥰
Wauw strong woman, gefeliciteerd! Geniet van je weekend :daisy:

En Ruby, wat frustrerend voor je! Ik hoop dat het snel komt.
@blauwekat dankjewel🥰

Enige wat ik raar vind is dat de testen
‘s morgens lichter zijn dan ‘s avonds🤷🏻‍♀️
Hallo dames,

Hierbij officieel bevestigd met bloedtest dat ik zwanger ben.. Ik kan het nog steeds niet geloven..
Strong-Woman schreef:
24-02-2020 12:23
Hallo dames,

Hierbij officieel bevestigd met bloedtest dat ik zwanger ben.. Ik kan het nog steeds niet geloven..
😀😀😀😀😀😀😀😀 van harte gefeliciteerd!!! Wat super fijn voor je!!!
Strong-Woman schreef:
24-02-2020 12:23
Hallo dames,

Wow
Wat een geweldig nieuws!!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
😘
Wat fijn!! Geniet van je zwangerschap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven