Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bibi30 , misschien een CB doen? Dan weet je het zeker toch?

Helaas worden deze testen niet vergoed.

Sterrenmunt--- Wat fijn! De eerste zwangerschap hebben we hem laten doen en gaan we nu zeker ook weer doen.

Wel gek trouwens. Volgens de verloskundige ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger en als ik op een bepaalde websites laatste menstruatie invul (15 juli) en dan 36 dagen (deze cyclus zou 36 zijn) dan kom ik op 4 weken en 2 dagen. Zouden de verloskundige altijd rekenen op een cyclus van 28 dagen?
Ariel. Ik heb er 1 liggen een cb maar mij gaat t er niet om of ik zwanger ben dat merk ik wel maar of ik zwanger blijf en daar helpt een cb nu nog niet bij. Ik denk dat ik die straks pas ga doen als ik hopelijk wat verder ben.. ik heb nog 1 kd test liggen die doe ik maandag als ik denk 5 weken te zijn dan hoop ik op een knaller dat zal voor mijn onzekerheid goed zijn.
Die nipt werd idd bij mijn dochter 3 jaar gleden ook niet vergoed maar dacht miss is dat ook verandert er is zo veel verandert alweer in 3 jaar wat ik begreep van me schoonzus(nu 31 weken)
Nee ik snap het Bibi30.

10 september gaan we naar de verloskundige. Nog zo lang wachten............ 😔
En weer net als met de vorige zwangerschap denken zit het wel goed? Hopelijk klopt het hartje.... Maar dat zal iedereen wel hebben haha..
Hier even minder bericht.. ik verlies weer bloed en ben mijn miskraam aan het afwachten tot hij doorzet met enige buikpijn en wat duizeligheid..
Erg verdrietig..
Dat meen je niet?!
Oh wat verschrikkelijk meid 😭
Ik neem aan dat je nog naar de verloskundige gaat toch om te laten nakijken?
Het moet eerst doorzetten en er valt nu nog niks te zien denk ik het was net nog geen 5 weken.
Maar ik ga wel maandag even met haar bellen
Nee Bibi niet weer, wat verdrietig😞 heel veel sterkte♥️
Moet het trouwens weer een miskraam zijn?Ik heb een vriendin die hele erge bloedingen had maar dat was omdat de placenta aan de achterkant zat dus het hoeft niet...
Al weet jij denk ik wel ongeveer wat het zal zijn aangezien je het al eerder heb meegemaakt helaas 😢
Lala-bloem, wanneer heb jij je eerste echo?
Ach nee Bibi. Sterkte :hug:
Ah Bibi, wat een schok. Ik hoop voor je dat het toch nog goed zit. Ik ken je verdriet en hoop echt dat het goed komt :hug:
Ik voel me ongesteld. Draaierig en hoofdpijn erg moe.. soort lam geslagen. Dit had ik de vorige keer ook. Enige is mijn test geeft nog postief aan en me borsten doen nog zeer. Maar ik weet dit is hoop tegen beter weten in..
Aquarium hoe gaat het met jullie? Zag dat er een topic is geopend door Kenzoblitz2020 genaamd 'Vroeggeboorte'. Zij is ook sinds vorige week met 23wk opgenomen ivm pre-eclampsie. Misschien heb je er wat aan om in dat topic ervaring te lezen/uit te wisselen. Denk aan je en hoop dat het naar omstandigheden oke gaat.

Denk ook aan jou Bibi. Vind het zo klote voor je :(
sterrenmunt--- wijzigde dit bericht op 23-08-2020 16:21
0.92% gewijzigd
Ik denk dat je Aquarium1301 bedoeld Sterrenmunt?

Hoe is het nu met je Bibi?
Ja sorry Ariel. Zwangerschapsbrein :bonk:
Hoe gaat het met jou?
haha geeft niks.... Hoe is het met jou?

Goed hoor! Nog steeds geen kwaaltjes behalve dan dat je al wat ziet (buik). Volgende week zaterdag zijn mijn opa en oma 65 jaar getrouwd en gaan we met een boot door Rotterdam varen en nu zit ik echt te bedenken wat ik aan moet trekken zodat je het niet ziet :-o Gelukkig is het 's avonds zodat het iets minder opvalt haha
Bij de zwangerschap van mijn zoontje zag je pas wat met 22 weken ofzo.

En uiteraard aftellen naar 10 maart :heart:
Ariël ik had je berichtje helemaal gemist. Ik heb 3 september mijn eerste echo & dan 7 september intake. Mocht iets eerder komen voor de echo en dat vind ik wel fijn! De vorige keer ging het met 6 weken fout. Op een maandag. Morgen weer 6 weken en maandag.. als ik morgen maar door ben!
Komt vast goed! :) Maar ik snap je bezorgdheid hoor..
Tot zover 'ik test niet voor mijn NOD en wacht mijn menstruatie af', kon het niet laten om vanmorgen te testen, helaas negatief.....
Bibi.. Je was al zo voorzichtig blij, zo rot meisje, shit:( Big hug, dit doet zeer zeker een tweede keer. Even afwachten hoe het verder loopt, hier mag je flink van balen..
Wat ontzettend rot Bibi, sterkte..
Ik hoop dat er ergens nog een kleine kans is dat het toch goed zit.

L261994 Shit, dat is jammer! Wellicht ben je te vroeg en blijft je menstruatie deze week uit.
Hey, oh Dankje voor de tip Sterrenmunt!

Opzich gaat het hier wel redelijk. Mijn testen komen steeds goed terug van bloed. Wat dus betekent dat mijn organen het nog perfect doen eigenlijk. Bloeddruk begint wel een beetje hoger te raken, dus ze zijn wel begonnen met 3x per dag een pilletje voor de bloeddruk stabiel te houden. Nu is die nogsteeds wel wat aan de hogere kant maar ik denk dat ze het eventjes gaan afwachten met deze medicatie.

Verder heb ik geen klachten, af en toe hoofdpijn maar goed ik heb ook het idee dat ik hoofdpijn krijg van het niks doen.. 😂. Verder verveel ik me heel erg maar de rust is wel belangrijk nu.

Wat naar voor je bibi!
Jeetje Bibi, wat heftig... Hoe voel je je nu?

L261994, ga je vandaag nog testen?

Fijn dat je bloeduitslagen gewoon allemaal goed zijn en dat je onder toezicht staat Aquarium1301.

Ik heb 22 aug mijn eisprong gehad, nu dus op t wachtbankje. Volgende week dinsdag gaan mijn vriend en ik op onze "huwelijksreis" (die dus wel doorgaat maar we trouwen pas volgend jaar haha) naar Tanzania en Zanzibar. Ik moet daar dan dus ongesteld worden... Hoop natuurlijk dat t uitblijft en ik zwanger ben, zou wel extra leuk zijn! En als ik toch ongesteld word hoop ik dat ik daar genoeg afleiding heb zodat ik me niet al te rot voel.
Nm1, ben je toen uiteindelijk dus toch ongesteld geweest?

L261994, misschien nog te vroeg.
Arielmermaid, ja denk dat dan toch mijn ongesteldheid was. Ik heb nog wel voor de zekerheid even de ha gebeld met de vraag of dat geen kwaad kon, zo'n lichte menstruatie. De assistent zei dat dit geen kwaad kon maar als het zou aanhouden kon in nog wel een keer contact opnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven