Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft het doorgezet Paradijsvogel?
He Paradijsvogel, wat balen! Heeft het ondertussen al doorgezet?

NM1, geniet van je vakantie! Hopelijk viel de vlucht mee.
Ja helaas wel! Op naar ronde 5..

Echt wel ff balen hoor. Je gaat toch ergens twijfelen of je alles goed doet en natuurlijk of er niet iets mis is met 1 van ons. Misschien veelste vroeg om daar aan te denken maar het schiet toch af en toe door je hoofd. Zeker omdat ik al zo lang van de pil af ben, die kan geen invloed meer hebben.

Volgende week vast weer een stuk positiever. Ga me ff weer lekker focussen op het sporten, dat stelde ik steeds uit voor het geval dat... Maar nieuwe hardloopschoenen besteld, hopen dat ik mijn focus een beetje kan verleggen.

Mijn NOD gaat naar 1 oktober, leeftijd naar 32 en dus ronde 5. Zal binnenkort ff de tabel bijwerken :).

Hoe gaat het met jullie dames?
@paradijsvogel, balen zeg! Ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt! Mijn hoofd gaat die kant ook weleens op, inderdaad nog wel vroeg, maar ik denk dat dat er bij hoort, omdat je dit zo graag wil. Je weet ook niet wat er van binnen gebeurd hè. Het lijkt erop dat het goed zit, aar je weet het gewoon niet.
Ik herken ook heel erg die gedachten van: ik ga dit niet doen, want misschien ben ik zwanger. Dit probeer ik nu los te laten, want dat maakt dat ik dan extra verdrietig ben als het niet gelukt is, zeker als we dan een activiteit gaan doen waarbij ik van tevoren dacht: oh, misschien ben ik dan x weken zwanger...
Moeilijk om het los te laten allemaal.
Gelukkig gaan we volgende week op vakantie, hoop dan even lekker te kunnen ontspannen!
Hey dames ik lees alles hoor alleen heb gewoon erg weinig nieuws dus kan ook lastig elke keer schrijven. Ik ben nogsteeds stabiel en alweer 26 weken😊. Ik krijg volgende week weer een kuur longrijping (of al in het weekend dat gingen ze nog kijken). Af en toe wat hoofdpijn en rugpijn maar dat is voornamelijk van het liggen denk ik want mijn bloeddruk wijst niet op problemen ofzo.
Paradijsvogel88 ik zou zo echt niet denken hoor meid. Komt waarschijnlijk wel goed. Je zit "pas" in ronde 5. Gemiddeld doen stellen er een half jaar over.

Ik dacht dat ook na ronde 2 en ik ben zwanger geraakt met ronde 4 en nu zwanger gelijk de eerste maand! Had ik nooit verwacht.
Als je er te veel mee bezig bent kan het ook langer duren (maar dat doet elke vrouw).

Aquarium1301 mooi dat alles goed gaat!

Ik begin nu dingen te krijgen die ik bij mijn vorige zwangerschap niet had; sterretjes met snel opstaan, koud, af en toe vlagen misselijk maar niet dat ik moet overgeven.
Je hebt helemaal gelijk hoor Arielmermaid! Vandaar ook lekker het sporten weer oppakken, ik ben vrij ambitieus altijd dus kan ik daar weer lekker doelen stellen, haha.

Kan het zijn dat je bloeddruk aan de lage kant is? Zo klinken je klachten een beetje.

Roanna klinkt inderdaad heel herkenbaar. We hebben vrij lang gewacht met aan kinderen beginnen en nu kan ik niet wachten tot het zover is, haha. Beide onze NOD op 2 oktober, laten er duimen voor een vruchtbare maand!

Fijn dat alles redelijk stabiel is Aquarium, iedere week is er 1! 💪🏻
Oeps verkeerde account..
@ariel rustig aan doen met je sterretjes hoor!

Hier gezellig gemaakt, was een duidelijke ovulatie te zien! Nu NOD op 18 sept, duurt lang😂
Hier nogsteeds alles stabiel. Af en toe hoofdpijn maar verder goed. Donderdag 27 weken😁
Ariel, wat een lastige kwaaltjes zeg! Hopelijk niet all te veel last van!

Aquarium, balen van de hoofdpijn. Op naar de 27 weken inderdaad! Fijn dat je je verder goed voelt. En hoe gaat het met je kleintje? Groeit ze goed?

Wat baal ik voor jullie van de doorgebroken menstruaties zeg. Hopelijk begin oktober mooie testen van jullie! :hug:
Ze loopt iets wat achter qua groei. Maar ze groeit verder wel gewoon goed elke keer. Alleen een beetje klein. Ctgs zijn elke keer mooi
Paradijsvogel88 Oh zou dat kunnen? Ik ga het morgen even aan de verloskundige vragen, al is het wel minder geworden hoor.

Aquarium1301 dat is toch dan wel goed nieuws!
Hier een kloppend hartje gezien :heart:

7 weken en 4 dagen zwanger..
Wat bijzonder Arielmermaid! Wat fijn dat alles goed is.

Ook goed om te horen dat het bij jou ook stabiel is Aquarium, kom je de dagen nog een beetje door?

Haha goed bezig Jekeek, de weken na ovulatie duren laaaaaang he?!

Hoe gaat het met alle zwangeren en iedereen die wacht op ei of nod?
Oh fijn @ariel. Hoe vond je partner het?

Nm1 hoe is het met jou?

Ja maar echt hoor.. duurt lang. Ben blij dat ik het druk heb op werk. Hoef ik er niet te veel bij stil te staan.
Wauw Ariėl een kloppend hartje, geweldig!
Ik ben momenteel op vakantie, nu in mijn vruchtbare dagen dus we maken er volop gebruik van🙃, daarna maar weer afwachten...
Ariel, wat fijn dat je dat kloppende hartje gezien hebt! :heart:

Veel plezier met de vruchtbare dagen, L261994!

Aquarium, fijn dat ze groeit, ook al blijft ze een beetje klein.

Jekeek, je zit op de helft van de wachtbank nu! Ik duim voor je!

Ik ben vanochtend flauwgevallen voor mijn groep studenten. Voel me nu nog wel naar, maar gaat gelukkig beter. Mijn man heeft me van werk gehaald en geef de rest van de lessen vanuit huis. Denk dat het komt door de emotionele dag gisteren met de begrafenis, in combinatie met afgelopen nacht slecht slapen en dan vanochtend te lang gestaan. In het vervolg dat staan maar even beter in de gaten houden. Volgens de verloskundige kon het geen kwaad, behalve voor mezelf dan.
Goed nieuws hier :cheer:.. blij maar ook realistisch de komende tijd tegemoet😀
Hoi allemaal, wij zijn net terug van onze vakantie. Helaas ongesteld geworden dus dat was even een flinke domper... Gelukkig waren we op Safari dus ik had flink wat afleiding. Mijn vruchtbare dagen waren in de tijd dat we op Zanzibar zaten, dus wie weet brengt dat geluk haha ..

Op naar ronde 5, mijn NOD staat nu op 29 september en mijn leeftijd gaat naar 22.

Paradijsvogel, ja ik heb precies hetzelfde, dan denk ik: We maken t gezellig op de goede momenten, doen er eigenlijk alles aan (wat je er ook maar voor zou kunnen doen) en dan is het weer niet gelukt.. Het is dan inderdaad pas “ronde 5” maar toch..

Jekeek, ben je zwanger?? :hyper:
Nm1 ik weet al een leuke naam voor jouw kleintje als het raak was in Zanzibar :cheer: !

Jaaa, zwanger! 🤰🏽
Wauw Jekeek wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd!!

En ontzettend balen voor jou NM dat was toch een fijn cadeautje geweest tijdens jullie reis. Hebben jullie een mooie reis gemaakt? Ja je hoort best vaak dat het óf heel snel raak is óf een heel traject wordt. Laten we hopen dat wij degene zijn waarbij het in ronde 5 lukt 😉
Nm, balen!! Maar hopelijk was je vakantie verder wel genieten!

Jekeek, gefeliciteerd!!!
Wauw gefeliciteerd Jekeek! Hoe voel je je?
Wauw Jekeek fantastisch, gefeliciteerd!!

Balen Nm, heel herkenbaar wat je schrijft over er alles aan doen, je zou toch denken dat het dan gewoon moet lukken?! Helaas niet vanzelfsprekend. Hier ook ovulatie op vakantie gehad, hopelijk brengt dit geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven