Zwanger worden zomer 2020 (mei, juni, juli, aug -> 2e top

23-04-2020 17:26 929 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zijn er veel dames die willen aansluiten! Over mezelf:
Ik ben 33 jaar en mijn vriend heeft afgelopen week aangegeven dat hij er graag voor wil gaan. Ik vind het superspannend en hoop zo erg dat het lukt. En uberhaupt al blij dat ik zo'n topic kan openen, dus hopelijk komen er heel veel meer dames bij. Geef het aan en ik zet je er ook bij in de tabel.

Ik lees al lange tijd mee op het forum, had al veel eerder moeder willen worden. Maar ik had geen partner, dus dat ging niet. Op mijn 30e was ik nog vrijgezel en heb ik zelfs alle topics over een kind in je uppie op dit forum doorgenomen. Ik overwoog dat serieus.
Maar kort na mijn 30e verjaardag kwam ik ineens mijn huidige vriend tegen en nu 3 jaar verder voelen we ons goed om een poging te wagen!

We willen 1 juni stoppen met de pil. We doen dat nog niet nu omdat ik nog heel mei nachtdiensten heb in het ziekenhuis waar ik werk. Dus als ik daar klaar mee ben gooi ik mn pilstrip weg!



NaamLeeftijd (V/M)Hoeveelste kindjeRonde/starten in NOD Bijzonderheden
-April-33/361eRonde 513 november Missed abortion in ronde 3
Schuimblusser26/322eRonde 320 september :cheer2:
Miriammm301eRonde 320 september :cheer2:
Nijn5352eRonde 26 juli :cheer2:
RosieinZwitserland281eRonde 2 21 juni :cheer2:
_Mathilde_353eRonde 522 september
Chayen93271eRonde 2 2 juni :cheer2:
-Janna-352eRonde 1? :cheer2:
Sophie-326/311eRonde 2 :cheer2: Missed abortion bij 9 weken
Madeliefje22728/281eRonde 3 22 augustus :cheer2:
DEM8931/392eRonde 327 juli :cheer2:
SueSylvester8731/321eRonde 410 november
Luuntje1941931/271eRonde 3?
Helmgras3131/393eRonde 120 juni :cheer2:
Hybris30/311eRonde 421 september
Lem8634/302eRonde 330 augustus :cheer2:
Juni-86341eRonde 1?


:cheer2: Zwanger! :cheer2:
-Janna-
Sue88
Chayen-93 uitgerekend 08.02.2021
RosieinZwitserland uitgerekend 27.02.2021
Helmgras31
Nijn5
Dem89 uitgerekend 05.04.2021
Madeliefje227 uitgerekend 01.05.2021
Lem-86
Schuimblusser
Miriammm
Sophie-3
-april- wijzigde dit bericht op 21-10-2020 22:57
39.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-April- schreef:
09-11-2020 12:59
Ik ben zelf wel verdrietig dat ik (en Mathilde en Sophie) blijkbaar overblijven in dit topic, altijd mijn angst geweest
:hug:
80% binnen een jaar is het volgens mij. Het is natuurijk super lastig om het los te laten. De kans dat het binnen een paar maanden 'goed komt', is gelukkig wel heel groot.
Alle reacties Link kopieren
[April ik begrijp je heel goed! Misschien maakt het niets uit wat ik zeg. Maar terug gaande op de periode toen wij voor de eerste gingen, was ik op dit moment ook nog niet zwanger geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pfff April, tis superklote als het langer duurt. Ik hoop echt zó dat jij, en tuurlijk de anderen die nog niet blijvend zwanger zijn, snel weer een positieve test in handen hebben. in de tussentijd hoop ik dat je genoeg te doen hebt om niet continu met zwanger worden bezig te zijn :redrose:
Alle reacties Link kopieren
-April- schreef:
09-11-2020 12:59
En ik heb nooit een druppel bloedverlies gehad en bij mij zat t niet goed

Dus dat zegt mij allemaal niks

Gefeliciteerd hybris! Ik ben heel blij voor je
Ik ben zelf wel verdrietig dat ik (en Mathilde en Sophie) blijkbaar overblijven in dit topic, altijd mijn angst geweest
:hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen! En natuurlijk met alle goede echo's en mijlpalen!
Ben gaan meeschrijven met een groepje meiden dat er ook langer over doet, vooral omdat ik gewend ben dat het bij mij achterlijk lang duurt. Alleen... Vanmorgen op 10dpo de váágste streep ooit - ik dacht, dat verbeeld je je. Dus direct kids in hun jas gehesen en op een drafje naar de Kruidvat. De Kruidvat test is redelijk duidelijk:

https://www.mupload.nl/img/fiidl6wj1yzq.jpg

Ik kan het niet geloven. Nu hopen dat het goed gaat, maar er is iets gebeurd iig. En dat is met om en nabij de 7/8 rondes proberen voor mij een toprecord. En dat voor een 'oud besje' ;) (wat me extra huiverig maakt, maar goed, het is afwachten nu... Dat wordt morgen met trillende handjes de 2e test doen).

Ik weet als geen ander hoe kut het is om lang op een langverwachte zwangerschap te wachten... Met alle onzekerheid die erbij komt kijken, dat je eindelijk die 2e streep hebt maar er dan nog steeds niet bent. Wat gun ik het iedereen. Veel liefs.
Alle reacties Link kopieren
Mathilde! :cheer2: :cheer2: Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het goed.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd :cheer2: ik hoop op een mooie plakker Mathilde!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mathilde!! Ik duim op een plakker
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd :cheer2:
Voor 10 dpo is dit toch een geweldige streep?! Gefeliciteerd Mathilde. Fantastisch nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!!!
De streep was vanmorgen wat lichter, dus dat bleef knagen. Zojuist weer een test gedaan (I know, maar geduld is niet mijn sterkste kant) en die was netjes opgelopen. Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar het is toch best een beetje geruststellend.
https://www.mupload.nl/img/278imz3qik.jpg
Alle reacties Link kopieren
Dat hoeft niets te zeggen Mathilde, je urine kan ook wisselen van samenstelling.

Ik heb overigens een keer voor mijn nod getest en een keer erna, en daarna helemaal niet meer. Er zijn al zat dingen die op je zenuwen kunnen werken tijdens een zwangerschap, en van die testen kun je echt onzeker worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik ook, maar toch bleef het knagen.
En ik ben een controlfreak, bij al mijn zwangerschappen gehad en vond alleen die digitale wekenindicator verschrikkelijk stressvol. Die ga ik iig niet meer doen.
Yeeey Mathilde, dat ziet er uitstekend uit :cheer:

En :hug: April
Alle reacties Link kopieren
Ook hier inderdaad een dikke knuffel voor April en Sophie :smooch:

Het is ook vet klote als je lang moet wachten en dan ook nog een miskraam (of 2) moet incasseren.
Sophie ook natuurlijk :hug: Sorry

Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Mathilde wat gaaf! Gefeliciteerd!

En lief jullie knuffels! Voor ons gaat de zon ook snel (weer) schijnen April :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jemig, heb nu 2x gehad dat ik door verkeerd clicken in een ander topic een bericht achterlaat. Dat mobiel forummen is niet mijn ding ofzo. Anyway, had een heel verhaal getypt, dat erop neerkomt dat ik benieuwd was hoe het met iedereen hier gaat :).
Hier uiteindelijk toch een wekenindicator gedaan, omdat ik die blijkbaar nog had. Met amper 5 weken kwam daar toch al een 3+, gaf stiekem toch een goed gevoel ;).
Yeey, dat klinkt goed Mathilde :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mathilde!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Helaas is ons forum stil gevallen, waarbij ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

Graag wil ik jullie laten weten dat wij gisteren trotse ouders zijn geworden van ons dochtertje. Het was een zware bevalling, met uiteindelijk een kunstverlossing... maar het was het allemaal waard💙

Ik wil jullie allen heel veel succes, geluk en liefde wensen voor de toekomst. Maar wil jullie vooral bedanken voor de emotionele steun, tips en adviezen. Dat er heel veel mooie en gezonde baby’s geboren mogen worden dit jaar en dat ieders kinderwens vervuld mag gaan worden 💙😘!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chayen! Ik hoop dat jullie, ondanks de omstandigheden, er een hele mooie tijd van kunnen maken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chayen!
Gefeliciteerd Chayen! Een gekke tijd om te bevallen denk ik. Hopelijk genieten jullie er niet minder om.

En hoe gaat het met de andere dames?

Hier weinig bijzonders, ik groei rustig door en heb (als het goed is) nog 6 weken te gaan :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chayen!

Onze mini is alweer een maand oud, gaat snel! Bevalling was heel ehh... bijzonder, een megasnelle thuisbevalling. Zó snel, dat ziekenhuis geen optie was haha. Gelukkig deze keer zonder schade, dus we konden lekker thuisblijven. Ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven