Zwanger worden!
zaterdag 15 juli 2017 om 19:41
Aah oké, duidelijk inderdaad. Op naar de volgende ronde!
Nou hier even niet zo fijn. Heb net de vk gebeld omdat ik bloedverlies heb/had. Ook al de hele dag menstruatie zeurderige pijn. Ik zelf natuurlijk in paniek vk bellen en al uitgaan van een miskraam. Ze heeft me heel klein beetje gerust kunnen stellen dat het veel voorkomt en niets hoeft te betekenen. Dus afwachten is weer het enige dat we kunnen doen.. ! Zo stressy dit alles! Ben blij dat ik maandag in ieder geval meer weet.
Nou hier even niet zo fijn. Heb net de vk gebeld omdat ik bloedverlies heb/had. Ook al de hele dag menstruatie zeurderige pijn. Ik zelf natuurlijk in paniek vk bellen en al uitgaan van een miskraam. Ze heeft me heel klein beetje gerust kunnen stellen dat het veel voorkomt en niets hoeft te betekenen. Dus afwachten is weer het enige dat we kunnen doen.. ! Zo stressy dit alles! Ben blij dat ik maandag in ieder geval meer weet.
zondag 16 juli 2017 om 14:47
@misshuijting mijn vriend vindt die testen ook onzin en ziet liever gewoon hoe t komt. Hij heeft een hekel aan agenda-seks. Merk dat hij er nu bij de 2e ronde wel iets meer aan de testen went. Probeer het zelf ook een beetje los te laten. Begin van de week was hij niet fit, toen baalde ik wel even. Maar dacht later ook, wat maakt t uit. T komt zoals t komt.
@lelielotus fijn dat t is doorgezet.
@farelly schrikken zeg van die bloeding. Fijn dat je maandag een afspraak hebt.
@lelielotus fijn dat t is doorgezet.
@farelly schrikken zeg van die bloeding. Fijn dat je maandag een afspraak hebt.
zondag 16 juli 2017 om 20:10
Hallo, update, vandaag al geweest ivm aanhouden buikpijn en bloedingen. Helaas op inwendige echo bijna niets meer te zien. Het was met 5 weken al gestopt met ontwikkelen. Heel klote, maar fijn duidelijkheid te hebben. Wat een onzekerheid. Mijn baarmoeder was al bijna schoon dus zal niet heel veel meer buikpijn en bloedverlies moeten krijgen dan nu. Pffff, dat doet toch wel wat met je..
vrijdag 21 juli 2017 om 11:33
Eslie, dan zitten wij ongeveer tegelijk te wachten ^.^
Ik moet deze week afwachten, kan vroeger ongesteld worden, als m'n luteale fase weer kort is... Maar hopelijk volgende week zaterdag nog niks! Dan kan ik opzich zeggen dat ik redelijk hoop heb... ^.^
Vannacht heb ik gedroomd dat ik positief testte.... Ik liet hé mijn vriend zien, die geloofde het haast niet! Doe er nog een, zei die! Die was nog donkerder! Heerlijke droom...
En toen een bult lawaai en gekletter, m'n droom die in duigen viel?
Nee, kwam van beneden... Dus snel naar beneden gerend, had onze grootste rattaplan een windlicht van de vensterbank gegooid!
Dus wij waren vanochtend om half 6 glas aan het opruimen...
Ik moet deze week afwachten, kan vroeger ongesteld worden, als m'n luteale fase weer kort is... Maar hopelijk volgende week zaterdag nog niks! Dan kan ik opzich zeggen dat ik redelijk hoop heb... ^.^
Vannacht heb ik gedroomd dat ik positief testte.... Ik liet hé mijn vriend zien, die geloofde het haast niet! Doe er nog een, zei die! Die was nog donkerder! Heerlijke droom...
En toen een bult lawaai en gekletter, m'n droom die in duigen viel?
Nee, kwam van beneden... Dus snel naar beneden gerend, had onze grootste rattaplan een windlicht van de vensterbank gegooid!
Dus wij waren vanochtend om half 6 glas aan het opruimen...
vrijdag 21 juli 2017 om 20:16
Pff uiltje0789 wat ontzettend vervelend zeg! Terwijl ik hier langzaam weer ongeduldig begin te worden dat mijn eisprong maar niet komt, zit jij nog in een veel lastiger pakket! Ik was de vorige ronde ook 11 dagen overtijd en de testen waren negatief. Ik weet nog hoe rot dat wel niet voelde en hoop dat niet nog een keer mee te maken! Ben je hier al mee naar de dokter geweest? Misschien toch vragen voor medicatie om het op te wekken of vragen naar een doorverwijzing naar de gynaecoloog!
Natalie 114 wat een ontzettend fijne droom! Ik droomde pas ook dat ik hoog zwanger was van een jongen, ik was echt dol gelukkig! Totdat ik wakker was, echt bah moest nog gaan werken ook
Agja pff afentoe moet ik echt mezelf tegen houden om niet gek te worden haha ik wil ook zo graag
Natalie 114 wat een ontzettend fijne droom! Ik droomde pas ook dat ik hoog zwanger was van een jongen, ik was echt dol gelukkig! Totdat ik wakker was, echt bah moest nog gaan werken ook