Zwanger worden!

22-05-2017 08:14 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wie zit er net als ik nog meer in de spannende fase van (voor een 1e keer) zwanger worden?
Zin om er hier over mee te kletsen?

Bring it on :)
Hoi meiden ik dacht dat ik donderdag ongesteld geworden was maar vandaag is het weer weg., ik snap er niks meer van

Update : vanmorgen toch doorgezet!
@LelieLotus, dat klinkt mij een beetje als een innestelingsbloeding..? Was die miss ook eerder dan je verwachte ongesteldheid? Ik dacht dat dus ook vorige maand en....! Ben benieuwd!
@farelly nee juist laat zit op cyclus dag 42 nu en vanmorgen heeft het goed doorgezet dus kan eindelijk door naar volgende ronde zometeen., hoe gaat het met jou?
Aah oké, duidelijk inderdaad. Op naar de volgende ronde! :)

Nou hier even niet zo fijn. Heb net de vk gebeld omdat ik bloedverlies heb/had. Ook al de hele dag menstruatie zeurderige pijn. Ik zelf natuurlijk in paniek vk bellen en al uitgaan van een miskraam. Ze heeft me heel klein beetje gerust kunnen stellen dat het veel voorkomt en niets hoeft te betekenen. Dus afwachten is weer het enige dat we kunnen doen.. ! Zo stressy dit alles! Ben blij dat ik maandag in ieder geval meer weet.
Vervelend lelielotus, maarja op naar de v9lgende ronde! Welke ronde ga je nu in? ik ronde 4 :-]

Ohh farelly, wat schrikken zeg! @( hopelijk komt alles helemaal goed! Ik duim en bid voor je! :there:
Farelly dat lijkt me inderdaad wel schrikken zeg ! Fijn dat je maandag meer weet !

Inekkkke ik ga ronde 3 in ben benieuwd voor ons allemaal in de nieuwe rondes !
@misshuijting mijn vriend vindt die testen ook onzin en ziet liever gewoon hoe t komt. Hij heeft een hekel aan agenda-seks. Merk dat hij er nu bij de 2e ronde wel iets meer aan de testen went. Probeer het zelf ook een beetje los te laten. Begin van de week was hij niet fit, toen baalde ik wel even. Maar dacht later ook, wat maakt t uit. T komt zoals t komt.

@lelielotus fijn dat t is doorgezet.

@farelly schrikken zeg van die bloeding. Fijn dat je maandag een afspraak hebt.
Hallo, update, vandaag al geweest ivm aanhouden buikpijn en bloedingen. Helaas op inwendige echo bijna niets meer te zien. Het was met 5 weken al gestopt met ontwikkelen. Heel klote, maar fijn duidelijkheid te hebben. Wat een onzekerheid. Mijn baarmoeder was al bijna schoon dus zal niet heel veel meer buikpijn en bloedverlies moeten krijgen dan nu. Pffff, dat doet toch wel wat met je.. 😢
Jeetje Farelly wat een vervelend nieuws., sterkte meid 😔
@farelly :-( Ohh, wat naar nieuws!! Sterkte! Xx
Sterkte farelly :(
Kort gezegd gewoon kut!
Ach farelly heel veel sterkte gewenst :hug: :there: :hug:
Ach nee wat naar Farelly, sterkte! :hug: :redrose:
farelly, wat erg om te lezen.
Veel sterkte!
Dankjulliewel meiden. Lief van jullie 😊
Wat een naar bericht Farrelly. Dikke kus
Wat erg Farelly! Sterkte!
Hier nogsteeds helemaal chillaxed... :D
Houd gewoon 14 dagen als NOD aan, moet ik nog tot volgende week zaterdag.

Maar als m'n luteale fase zoals afgelopen cyclussen weer wat korter is, weet ik al eerder wat!
Wat naar m te lezen Farelly. Heel veel sterkte gewenst!
En nu allemaal op t wachtbankje?

Hier waarschijnlijk nog een dikke week. Weet t niet precies omdat ik m'n eisprong heb gemist.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. 25 dagen over tijd nu.. ik wordt er echt gek van dat wachten pff..
Eslie, dan zitten wij ongeveer tegelijk te wachten ^.^

Ik moet deze week afwachten, kan vroeger ongesteld worden, als m'n luteale fase weer kort is... Maar hopelijk volgende week zaterdag nog niks! Dan kan ik opzich zeggen dat ik redelijk hoop heb... ^.^

Vannacht heb ik gedroomd dat ik positief testte.... Ik liet hé mijn vriend zien, die geloofde het haast niet! Doe er nog een, zei die! Die was nog donkerder! Heerlijke droom...
En toen een bult lawaai en gekletter, m'n droom die in duigen viel? 😂
Nee, kwam van beneden... Dus snel naar beneden gerend, had onze grootste rattaplan een windlicht van de vensterbank gegooid! :(

Dus wij waren vanochtend om half 6 glas aan het opruimen... 🤔
Pff uiltje0789 wat ontzettend vervelend zeg! Terwijl ik hier langzaam weer ongeduldig begin te worden dat mijn eisprong maar niet komt, zit jij nog in een veel lastiger pakket! Ik was de vorige ronde ook 11 dagen overtijd en de testen waren negatief. Ik weet nog hoe rot dat wel niet voelde en hoop dat niet nog een keer mee te maken! Ben je hier al mee naar de dokter geweest? Misschien toch vragen voor medicatie om het op te wekken of vragen naar een doorverwijzing naar de gynaecoloog! :there:

Natalie 114 wat een ontzettend fijne droom! Ik droomde pas ook dat ik hoog zwanger was van een jongen, ik was echt dol gelukkig! Totdat ik wakker was, echt bah moest nog gaan werken ook :thunder: Agja pff afentoe moet ik echt mezelf tegen houden om niet gek te worden haha ik wil ook zo graag :biggrin:
Inekkke, ja balen dan dat het een droom was! 😂
Hopelijk wordt de droom voor iedereen hier snel werkelijkheid! :)
HeUiltje, wat een vervelende situatie.
@Eslie en @Nathalie, k geloof dat wij ongeveer in dezelfde fase zitten nu.
Ik zou uiterlijk over 4 dagen mijn NOD hebben. Tot nu toe nog niet het gevoel dat er een ongesteldheid aan zit te komen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven