Zwanger worden
donderdag 29 juni 2017 om 20:39
Hi!
Wij zijn nu meer dan een jaar aan het proberen om een kindje te krijgen.
Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks te bekennen!
Ik wil nog een weekje wachten met testen, omdat ik hierin het afgelopen jaar al veel teleurgesteld ben.
Ik ben zo'n anderhalve week geleden één dag erg misselijk geweest, hierbij ook moeten overgeven. Dit was na deze dag ook weer helemaal over.
Verder het ik wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld, heb ik erg veel puistjes op mijn gezicht (wat ik normaal nooit heb) en pijnlijk tandvlees. Zijn dit symptomen die iemand herkent?
Groetjes
Wij zijn nu meer dan een jaar aan het proberen om een kindje te krijgen.
Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks te bekennen!
Ik wil nog een weekje wachten met testen, omdat ik hierin het afgelopen jaar al veel teleurgesteld ben.
Ik ben zo'n anderhalve week geleden één dag erg misselijk geweest, hierbij ook moeten overgeven. Dit was na deze dag ook weer helemaal over.
Verder het ik wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld, heb ik erg veel puistjes op mijn gezicht (wat ik normaal nooit heb) en pijnlijk tandvlees. Zijn dit symptomen die iemand herkent?
Groetjes
donderdag 29 juni 2017 om 21:03
Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Vandaag is dag 30.
2 maanden geleden een vroege miskraam gehad. Hierna een lange cyclus gehad van 37 dagen. Volgende de arts was dit 'normaal' na een miskraam.
Nee de kans op zwangerschap wordt zo inderdaad niet groter haha! Maar ik wordt liever ongesteld dan dat ik zo'n rottige negatieve test in handen heb.
Geen last van borsten nee.
Wat ik mij afvroeg, kun je ook misselijk zijn van een bevruchting?
Dankjewel voor jullie reacties!
2 maanden geleden een vroege miskraam gehad. Hierna een lange cyclus gehad van 37 dagen. Volgende de arts was dit 'normaal' na een miskraam.
Nee de kans op zwangerschap wordt zo inderdaad niet groter haha! Maar ik wordt liever ongesteld dan dat ik zo'n rottige negatieve test in handen heb.
Geen last van borsten nee.
Wat ik mij afvroeg, kun je ook misselijk zijn van een bevruchting?
Dankjewel voor jullie reacties!