Zwanger worden

29-06-2017 20:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Wij zijn nu meer dan een jaar aan het proberen om een kindje te krijgen.
Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks te bekennen!
Ik wil nog een weekje wachten met testen, omdat ik hierin het afgelopen jaar al veel teleurgesteld ben.

Ik ben zo'n anderhalve week geleden één dag erg misselijk geweest, hierbij ook moeten overgeven. Dit was na deze dag ook weer helemaal over.
Verder het ik wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld, heb ik erg veel puistjes op mijn gezicht (wat ik normaal nooit heb) en pijnlijk tandvlees. Zijn dit symptomen die iemand herkent?

Groetjes
Ik zat echt onder de pukkels de eerste paar maanden, echt zo lelijk. Pijnlijk tandvlees herken ik niet.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Langer wachten maakt de kans fat je zwanger bent niet groter hoor.

De steekjes komen me bekend voor maar misselijk, puistjes en tandvlees zou wat mij betreft pas na 6 weken zijn. Geen zere borsten toevallig?

Joh doe anders gewoon een test.
Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Vandaag is dag 30.

2 maanden geleden een vroege miskraam gehad. Hierna een lange cyclus gehad van 37 dagen. Volgende de arts was dit 'normaal' na een miskraam.

Nee de kans op zwangerschap wordt zo inderdaad niet groter haha! Maar ik wordt liever ongesteld dan dat ik zo'n rottige negatieve test in handen heb.

Geen last van borsten nee.

Wat ik mij afvroeg, kun je ook misselijk zijn van een bevruchting?

Dankjewel voor jullie reacties!
Ik denk dat je allemaal signalen aan het zoeken bent om te weten of je wel of niet zwanger bent. Alleen een test (of een paar maanden wachten) kan uitsluitsel geven.
Klopt ook! Als je al zo lang bezig bent denk je al dat die pijn aan je dikke teen betekend dat je zwanger bent, haha!

Ik ga over een paar dagen gewoon een test er tegenaan gooien, dan weet ik het zeker! :)
Ik herken deze klachten ook niet. Later had ik wel veel buikpijn en steken maar toen was ik al wel wat verder. Ik zou inderdaad ook gewoon een test doen! Spannend hoor, ben benieuwd!!
Kwis schreef:
29-06-2017 21:08
Klopt ook! Als je al zo lang bezig bent denk je al dat die pijn aan je dikke teen betekend dat je zwanger bent, haha!
Nou ja, ik had tegen het eind wel pijn in mijn tenen van al het vocht. Dus zo gek is het niet. ;-D
Het is best wel vervelend dat je je bericht op drie plekken geplaatst hebt. Hoezo heb je dat gedaan? Ik heb op een andere plek gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven