Zwangerschapsbroeken voor lange mensen
dinsdag 26 februari 2019 om 18:54
dinsdag 26 februari 2019 om 19:06
Dat is ook een slim idee.snorriemorrie schreef: ↑26-02-2019 19:04Ik heb het vooral opgelost met zwangerschapsjurkjes en leggings. (1.92)
dinsdag 26 februari 2019 om 19:09
Ja, zeker. En met deze temperaturen ook zeker geen straf
dinsdag 26 februari 2019 om 19:09
Hier idem dito. En had een soort band de je om je eigen broeken kan doen om er een soort positiebroek van te maken. Maar toen werd het zomer en kocht ik een positie-korte-broek en dat zit dus wel heel relaxed. Maar waar je een broek haalt weet ik dus niet.snorriemorrie schreef: ↑26-02-2019 19:04Ik heb het vooral opgelost met zwangerschapsjurkjes en leggings. (1.92)
dinsdag 26 februari 2019 om 19:15
ik ben 1.83m en heb ook lange benen, normaal lengtemaat 34. Ik ben uiteindelijk bij een boetiekje geslaagd voor broeken. Ik ben er speciaal voor naar toe gegaan, omdat ik echt broeken met lengtemaat moet hebben. Volgens mij van mamalicious en nog zo een bekend merk. Ik kwam met shirts uiteindelijk ook knel, die waren allemaal veel te kort.
Daarnaast ook veel jurkjes, maar die waren ook snel te kort.
Daarnaast ook veel jurkjes, maar die waren ook snel te kort.
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 19:17
23.43% gewijzigd
dinsdag 26 februari 2019 om 19:51
Asos heeft wat Maternity Tall en the Gap heeft ook een aantal zwangerschapsbroeken in Tall.
dinsdag 26 februari 2019 om 20:01
Mijn moeder heeft destijds twee spijkerbroeken van mij verbouwd tot positiebroek, door het voorpand te vervangen door een stuk elastisch-achtige stof.
Ik ben 1.90 m en kon destijds (nu zo'n 20 jaar geleden) niks behoorlijks vinden.
Ik ben 1.90 m en kon destijds (nu zo'n 20 jaar geleden) niks behoorlijks vinden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 26 februari 2019 om 21:24
Ik ben ook 1,80 met lange benen.
Heb een aantal positiebroeken met 'hoog water' opgelost door hogere schoenen te dragen
maar goed, dat is niet je vraag.
Noppies valt bij mij over het algemeen het langste, die kunnen ook met gympen.
Ook van Miss Etam heb ik er 1 die lang genoeg is, maar die van Noppies zitten veel fijner!
H&M is mij te kort.
Heb een aantal positiebroeken met 'hoog water' opgelost door hogere schoenen te dragen
Noppies valt bij mij over het algemeen het langste, die kunnen ook met gympen.
Ook van Miss Etam heb ik er 1 die lang genoeg is, maar die van Noppies zitten veel fijner!
H&M is mij te kort.
dinsdag 26 februari 2019 om 21:29
Leggings idd, en in de zomer korte broeken/rokken dan valt t sowieso niet op.
Ik heb lengtemaat 34 en had een broek van mamalicious die goed paste (vond m niet zo mooi maar ok) en een hele mooie jeans van prenatal eigen merk. Die heb ik 2 zwangerschappen echt veel gedragen en ik vond t bijna jammer om er afscheid van te nemen. Is wel ruim 5 jaar geleden, weet niet of ze nog steeds brieken in div lengtematen verkopen, naar wellicht een bezoekje waard.
Ik heb lengtemaat 34 en had een broek van mamalicious die goed paste (vond m niet zo mooi maar ok) en een hele mooie jeans van prenatal eigen merk. Die heb ik 2 zwangerschappen echt veel gedragen en ik vond t bijna jammer om er afscheid van te nemen. Is wel ruim 5 jaar geleden, weet niet of ze nog steeds brieken in div lengtematen verkopen, naar wellicht een bezoekje waard.
dinsdag 26 februari 2019 om 23:23
Volgens mij zag ik tijdens m'n vorige zwangerschap bij Bon Prix ook (extra) lange broeken ertussen staan. Zelf was ik daar niet naar op zoek, dus ik weet het niet honderd procent zeker meer. Voordeel daar is dat ze heel goedkoop zijn (ik weiger veel uit te geven aan kleding die ik maar zo kort draag
). Ik heb toen zelf van twee modellen broeken meerdere maten besteld om te passen en wat niet paste in één keer terug gestuurd. Dan betaal je maar één keer verzendkosten (volgens mij alleen voor het toesturen, niet voor retour zenden). Succes!
woensdag 27 februari 2019 om 09:37
Mag ik dan hiertussen ook vragen of iemand weet waar ik goede zwangerschapspanties kan kopen? Die niet meteen 20euro zijn (van bv oroblu).. en liefst ook in grijs ipv zwart of nude. Hema heeft (bijna) nix, H&M bij mij ook niet.
Mijn dank is groot! Want inderdaad, jurkjes kunnen en zitten makkelijker dan broeken
Mijn dank is groot! Want inderdaad, jurkjes kunnen en zitten makkelijker dan broeken
woensdag 27 februari 2019 om 12:16
Bij prenatal zag ik ze net voor € 9sterretje1 schreef: ↑27-02-2019 09:37Mag ik dan hiertussen ook vragen of iemand weet waar ik goede zwangerschapspanties kan kopen? Die niet meteen 20euro zijn (van bv oroblu).. en liefst ook in grijs ipv zwart of nude. Hema heeft (bijna) nix, H&M bij mij ook niet.
woensdag 27 februari 2019 om 12:43
H&m online?sterretje1 schreef: ↑27-02-2019 09:37Mag ik dan hiertussen ook vragen of iemand weet waar ik goede zwangerschapspanties kan kopen? Die niet meteen 20euro zijn (van bv oroblu).. en liefst ook in grijs ipv zwart of nude. Hema heeft (bijna) nix, H&M bij mij ook niet.
Ook fijne leggings daar