Zwangerschapsbroeken voor lange mensen

26-02-2019 18:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Ik ben zwanger en super happy.

Merk nu alleen wel dat mijn broeken te strak worden, en normale broeken zijn al lastig te vinden als je lang bent maar zwangerschapsbroeken al helemaal.

Heeft iemand misschien tips voor mij?
Ik ben trouwens 1,82 m lang

Alvast bedankt!
Ik heb destijds positiebroeken bij H&M gekocht. Ik ben 1.80.
Zo lang is dat toch niet tegenwoordig?
Noppies heeft niets voor je?
Ik heb het vooral opgelost met zwangerschapsjurkjes en leggings. (1.92)
H&M waren helaas te kort, ze zijn gestopt met lengtemaat 36.

1,82 is inderdaad niet overdreven lang, alleen mijn benen zijn eigenlijk te lang voor mijn lengte ( lekkere zin ook )

Noppies ga ik proberen :-)

Bedankt Pandax en Manta
snorriemorrie schreef:
26-02-2019 19:04
Dat is ook een slim idee.
pollewoppie_opviva schreef:
26-02-2019 19:06
Dat is ook een slim idee.

Ja, zeker. En met deze temperaturen ook zeker geen straf ;-) Ik moet zeggen dat ik die leggings na de bevalling ook nog best wel een tijdje heb gedragen want ze zijn best comfortabel omdat ze niet zo snel afzakken als gewone leggings
snorriemorrie schreef:
26-02-2019 19:04
Hier idem dito. En had een soort band de je om je eigen broeken kan doen om er een soort positiebroek van te maken. Maar toen werd het zomer en kocht ik een positie-korte-broek en dat zit dus wel heel relaxed. Maar waar je een broek haalt weet ik dus niet.
ik ben 1.83m en heb ook lange benen, normaal lengtemaat 34. Ik ben uiteindelijk bij een boetiekje geslaagd voor broeken. Ik ben er speciaal voor naar toe gegaan, omdat ik echt broeken met lengtemaat moet hebben. Volgens mij van mamalicious en nog zo een bekend merk. Ik kwam met shirts uiteindelijk ook knel, die waren allemaal veel te kort.

Daarnaast ook veel jurkjes, maar die waren ook snel te kort.
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 19:17
23.43% gewijzigd
Mamalisious misschien? Ik ben iets kleiner maar vallen redelijk lang geloof ik.
Asos heeft wat Maternity Tall en the Gap heeft ook een aantal zwangerschapsbroeken in Tall.
Mijn moeder heeft destijds twee spijkerbroeken van mij verbouwd tot positiebroek, door het voorpand te vervangen door een stuk elastisch-achtige stof.
Ik ben 1.90 m en kon destijds (nu zo'n 20 jaar geleden) niks behoorlijks vinden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mamalicious valt lang! Een aantal modellen van dit merk vielen bij mij (>1m80) net te kort, maar toch 1 goede skinny fit in lengte 34 gevonden.
De broek die ik van mamalicious had viel inderdaad lang, ik moest hem een paar keer omslaan (ben 1m71).
Ik met mijn 1.81 kon het beste slagen bij babydump en noppies.
Bij babydump was het wel even zoeken maar sommige broeken vallen langer.
Ik ben ook 1,80 met lange benen.
Heb een aantal positiebroeken met 'hoog water' opgelost door hogere schoenen te dragen 😉 maar goed, dat is niet je vraag.

Noppies valt bij mij over het algemeen het langste, die kunnen ook met gympen.
Ook van Miss Etam heb ik er 1 die lang genoeg is, maar die van Noppies zitten veel fijner!

H&M is mij te kort.
Leggings idd, en in de zomer korte broeken/rokken dan valt t sowieso niet op.

Ik heb lengtemaat 34 en had een broek van mamalicious die goed paste (vond m niet zo mooi maar ok) en een hele mooie jeans van prenatal eigen merk. Die heb ik 2 zwangerschappen echt veel gedragen en ik vond t bijna jammer om er afscheid van te nemen. Is wel ruim 5 jaar geleden, weet niet of ze nog steeds brieken in div lengtematen verkopen, naar wellicht een bezoekje waard.
O ik had trouwens ook wat gewone zomerbroeken met een brede elastieken band. Voooral bij linnenbroeken zie je dat nog weleens. Werkt ook prima tijdens zwangerschap, al zijn ze daarna wel wat uitgelubberd.
Ik heb onlangs bij Prenatal broeken gezien met lengte 34.
Volgens mij zag ik tijdens m'n vorige zwangerschap bij Bon Prix ook (extra) lange broeken ertussen staan. Zelf was ik daar niet naar op zoek, dus ik weet het niet honderd procent zeker meer. Voordeel daar is dat ze heel goedkoop zijn (ik weiger veel uit te geven aan kleding die ik maar zo kort draag ;-) ). Ik heb toen zelf van twee modellen broeken meerdere maten besteld om te passen en wat niet paste in één keer terug gestuurd. Dan betaal je maar één keer verzendkosten (volgens mij alleen voor het toesturen, niet voor retour zenden). Succes!
Ik ben 1.81 en had een broek van Mamalicious inderdaad. En eentje van Esprit.
Verder veel leggings en laarsjes of pijpen omslaan met dit mooie weer en sneakers er onder.
Mag ik dan hiertussen ook vragen of iemand weet waar ik goede zwangerschapspanties kan kopen? Die niet meteen 20euro zijn (van bv oroblu).. en liefst ook in grijs ipv zwart of nude. Hema heeft (bijna) nix, H&M bij mij ook niet.
Mijn dank is groot! Want inderdaad, jurkjes kunnen en zitten makkelijker dan broeken
sterretje1 schreef:
27-02-2019 09:37
Mag ik dan hiertussen ook vragen of iemand weet waar ik goede zwangerschapspanties kan kopen? Die niet meteen 20euro zijn (van bv oroblu).. en liefst ook in grijs ipv zwart of nude. Hema heeft (bijna) nix, H&M bij mij ook niet.
Mijn dank is groot! Want inderdaad, jurkjes kunnen en zitten makkelijker dan broeken
Bij prenatal zag ik ze net voor € 9
Het is gelukt!
Het zijn een noppies en een mamalicious geworden :-D

Beide merken kende ik nog niet dus onwijs bedankt voor de tips!
sterretje1 schreef:
27-02-2019 09:37
H&m online?
Ook fijne leggings daar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven