Zwangeschapstest
vrijdag 7 februari 2014 om 18:33
Oke, ik weet dat jullie geen dokters zijn oid, maar heb jullie raad even nodig, ik moest 14 januari ongesteld worden. Dit bleef uit! Toen heb ik de 19de seks gehad, nu is het onderhand februari en ben ik nog niet ongesteld! We hebben wel condoom gebruikt! Weet iemand vanaf wanneer ik ongeveer een test kan doen?
vrijdag 7 februari 2014 om 18:40
Ook op fora zitten dokters hoor. Zijn ook net mensen namelijk;)
Als je je afvraagt of je van die ene keer de 19e zwanger bent, zou een test na 2wkn (minimale groei van 't embryo voor een test positief is) + 5 dagen (aantal dagen dat zaad max overleeft) positief moeten zijn. Dat is dus het meest late scenario met een heel late eisprong. Dat is dus vandaag: als ie vandaag niet positief is, wordt ie dat ook niet meer. succes.
Als je je afvraagt of je van die ene keer de 19e zwanger bent, zou een test na 2wkn (minimale groei van 't embryo voor een test positief is) + 5 dagen (aantal dagen dat zaad max overleeft) positief moeten zijn. Dat is dus het meest late scenario met een heel late eisprong. Dat is dus vandaag: als ie vandaag niet positief is, wordt ie dat ook niet meer. succes.
vrijdag 7 februari 2014 om 19:01

zondag 9 februari 2014 om 03:59
Kastanjez, snap je het echt niet? Zonder seks niet zwanger, wat denk je daarvan? Ze was al overtijd voordat ze seks had, dus ik vermoed dat er een andere reden is dat je niet ongesteld wordt TO. Wanneer je kunt testen weet ik eigenlijk ook niet als je al overtijd bent voor je seks hebt. Misschien wanneer de volgende menstruatie zou moeten komen?