Op de PVV stemmen in maart

15-11-2016 22:31 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie de komende verkiezingen op de PVV stemmen? Dit vroeg ik me af aangezien ze er bij de peilingen van Brexit en de verkiezingen in de VS zo ver naast zaten.

En wat zijn jullie beslissende redenen om het wel of niet te doen? (Niet alle voor en tegens noemen die er te noemen zijn, maar wat voor jou de reden is)

Gaan jullie op de PVV stemmen?

Totaal aantal stemmen: 1065

Ja (12%)
Misschien, neiging naar ja (7%)
Misschien, neiging naar nee (3%)
Nee (77%)
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 15 november 2016 @ 23:28:

[...]





Geen enkele partij komt met feiten. Die worden namelijk door alle politieke partijen keihard gemanipuleerd.

https://cormol.wordpress. ... cpb-verkiezingsprogramma/



Doorrekening CPB verkiezingsprogramma’s
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tegen abortus, inderdaad.



Homohuwelijk maakt me niet echt uit. Al zouden mensen met zijn negenendertigen samen willen trouwen, ze doen maar.



Het homohuwelijk is ontstaan uit ons achterlijke erfrecht "het eigen bloed erft het goed". Vage achterneven en -nichten werden automatisch erfgenaam, jarenlange partners niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 15 november 2016 @ 22:56:

Nee omdat

- Ik de manier waarop hij zijn partij vormgeeft nou niet echt een goed voorbeeld vind om een democratie te kunnen leidenDit dus! De partij organisatie van de PVV staat mij ook heel erg tegen.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Kan er trouwens ook een poll worden aangemaakt met de vraag of men denkt op DENK te gaan stemmen?





Of is dat heel erg overbodig?
quote:Snoesje666 schreef op 15 november 2016 @ 23:23:

[...]





Dan mogen jouw (buur)kinderen alleen nog olifanten in plaatjesboeken zien i.p.v. in de dierentuin.......





[afbeelding]





En bananen etende krokodillen....



[afbeelding]



Weet je, dat zou ik helemaal niet erg vinden. Ik vind olifanten, leeuwen en alle andere exotische dieren geweldig om te zien. En het zou jammer zijn als ik later naar Afrika moet met mijn kinderen om deze dieren live te kunnen zien. Maar eigenlijk horen deze dieren niet in een hok te zitten, al is dat hok nog zo'n groot natuurgebied met hekken eromheen. Hun gebied blijft beperkt omdat wij zo nodog aapjes moeten kijken .



Tenzij het is om ze te beschermen en daarmee de populatie van bedreigde dieren weer omhoog te halen, dan vind ik dat wel een goede zaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 november 2016 @ 23:28:

[...]





Moet je ergens persoonlijk last van hebben?

Is dat het criterium?



Ben ook voor een goede euthanasiewetgeving maaaaar vermoedelijk tot verdriet van velen in de napraat niet van plan er gebruik van te maken Eg nie, naproat kletst maar wat /.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 november 2016 @ 23:28:

[...]





Moet je ergens persoonlijk last van hebben?

Is dat het criterium?



Ben ook voor een goede euthanasiewetgeving maaaaar vermoedelijk tot verdriet van velen in de napraat niet van plan er gebruik van te maken Eg nie, naproat kletst maar wat /.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Gelet op de Erdogan-fans op het forum vermoed ik dat Denk ook wel stemmen gaat krijgen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Nee... Trump wordt ook een disaster...



Veel geblaat, geen verstand van zaken... Rutte doet het zo slecht nog niet. En ik ben geen vvder. Ik stem meestal Groen linkse



In the usa hoopt iedereen op een wonder. Veel willen niet samenwerken met Trump. Net als hier de mensen niet met Geert willen werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de Partij voor de Ouderen (of hoe heet die) veel stemmen gaat krijgen.

Naast immigratie en zorg zijn pensioenen en AOW ook echt iets wat veel mensen bezighoudt.



De commentaren daarop kun je nu ook al voorspellen: ouderen zijn niet met de toekomst bezig, denken alleen aan zichzelf, zouden eigenlijk niet mogen stemmen bladiebla.



@damocles: ik voel met je mee. Ook hier kwam het CDA in beeld....had ik nooit verwacht die als optie te zien. Maar ik weet het echt nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem in ieder geval geen PVV! Naast het feit dat ik moslims niet eng vind en graag deel met mensen die het minder hebben, sta ik niet achter zijn manier van politiek bedrijven. De partij is niet democratisch, zijn stemmen harkt hij binnen met angst en haat. Daarnaast vraag ik me af wat zijn visie is op zorg, op onderwijs, op de krapte van de woningmarkt, etc. Op al deze onderwerpen komt hij niet verder dan de Marokkanen of de vluchtelingen. Maar als je de angst en afkeer voor buitenlanders weghaalt uit zijn partij-A4tje, hou je geen visie of inhoud meer over...
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 november 2016 @ 23:31:

[...]





https://cormol.wordpress. ... cpb-verkiezingsprogramma/



Doorrekening CPB verkiezingsprogramma’sEn jij denkt dat het CPB volkomen neutraal is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 15 november 2016 @ 23:41:

Gelet op de Erdogan-fans op het forum vermoed ik dat Denk ook wel stemmen gaat krijgen.Snoes NEEEEE
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Geen idee op wie maar niet op de PVV. Alles wat hij wil kan wettelijk gezien niet. Daarnaast wil hij ook de EU wetgeving afschaffen waardoor Nederland economisch gezien volledig geïsoleerd raakt en we dus failliet zijn. Amerika is een grootmacht met een toren hoge schuld maar die economie stort niet snel in omdat landen als China een vermogen kwijt zijn aangezien zij alleen al dit jaar voor 50 miljard dollar aan onroerend goed daar hebben gekocht (en dit doen ze al een tijdje). Engeland gaat enorme klappen krijgen, zij merken nu al door de koersdaling dat voedsel duurder wordt en hun huizen minder waard zijn. Ik snap de onvrede over buitenlanders maar ik snap de keuze voor de PVV echt niet. Ik denk dat ik dan mijn huis verkoop, mijn overwaarde in het buitenland stal en iets ga huren en als het uit de hand loopt ben ik weg. Financieel kan Nederland een afscheiding van de EU niet dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 15 november 2016 @ 23:42:

Ik denk dat de Partij voor de Ouderen (of hoe heet die) veel stemmen gaat krijgen.

Naast immigratie en zorg zijn pensioenen en AOW ook echt iets wat veel mensen bezighoudt.



De commentaren daarop kun je nu ook al voorspellen: ouderen zijn niet met de toekomst bezig, denken alleen aan zichzelf, zouden eigenlijk niet mogen stemmen bladiebla.



@damocles: ik voel met je mee. Ook hier kwam het CDA in beeld....had ik nooit verwacht die als optie te zien. Maar ik weet het echt nog niet.50 Plus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De Piratenpartij vind ik weer prettig voor wat betreft praaivussie.



https://programma.piratenpartij.nl/thema#onderwijs



https://programma.piratenpartij.nl/kern ... gerrechten
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet.

Ik vind Wilders vooral veel praten en weinig zeggen. (Marketing technisch is hij dan wel weer heel sterk helaas) Kan een partij met een partijprogramma van 1 A4 ook niet echt serieus nemen. Vrees wel dat de PVV het goed gaat doen. (Wilders als premier van NL.. ) Dat wordt nog een leuke 'kabinetspuzzel'.
Volgens mij is D66 voor een Europees leger. Ik kan me van een vorige verkiezing herinneren dat als je dat als belangrijkste punt nam dat je bij D66 uitkwam in een kieswijzer.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 15 november 2016 @ 23:44:

[...]





En jij denkt dat het CPB volkomen neutraal is?



Waarop baseer jij dat ze het NIET zijn.

Ik heb geen aanwijzingen om te twijfelen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 23:44:

[...]





Snoes NEEEEE Iet ies not aai.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Louise70 schreef op 15 november 2016 @ 23:41:

Nee... Trump wordt ook een disaster...



Veel geblaat, geen verstand van zaken... Rutte doet het zo slecht nog niet. En ik ben geen vvder. Ik stem meestal Groen linkse



In the usa hoopt iedereen op een wonder. Veel willen niet samenwerken met Trump. Net als hier de mensen niet met Geert willen werken.Veel fabrieken hebben zich verplaatst naar Mexico, onderdelen, auto's enz. en veel komt er China. Die grenzen gooit hij dicht en als bedrijven nu nog uit Amerika vertrekken komen ze op een zwarte lijst wat betreft import. Top plan, alleen verdient de gemiddelde arbeider in de VS meer dan in Mexico of China en dus gaan de prijzen voor producten fors omhoog en neemt de consumptie af (hogere prijzen salaris gelijk met minder werklozen maakt het niet goed is al berekend). Je ziet de ellende al aankomen en toch is de rekensom heel simpel zou je denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 november 2016 @ 23:49:

[...]





Waarop baseer jij dat ze het NIET zijn.

Ik heb geen aanwijzingen om te twijfelen.Dat ze de PVV bewust buiten de berekeningen hebben gehouden. Zie nieuws van onlangs.
Ik stem ook niet op de PVV. Ik vind ze leuk voor erbij, net als Denk, PvdD, Piratenpartij en wat er nog meer is en ik begrijp best dat kamerlid met wachtgeldregeling voor die mensen een prima manier van inkomsten is, maar 39 van die gasten is me een beetje teveel. Dus wordt het een van de gevestigde partijen zonder geloof, want van dat laatste vind ik dat je dat achter je voordeur moet doen.
quote:PattyJupiter schreef op 15 november 2016 @ 23:48:

Volgens mij is D66 voor een Europees leger. Ik kan me van een vorige verkiezing herinneren dat als je dat als belangrijkste punt nam dat je bij D66 uitkwam in een kieswijzer.Lijkt me sterk. Als het goed is kun je aangeven welke punten je belangrijk vindt, omdat één partij nu eenmaal bijna nooit helemaal voldoet. Die punten tellen dan zwaarder.
Alle reacties Link kopieren
Het gesleep met Chinese containerschepen om hier de Action en Big Bazar te vinden is niet goed voor het milieu, daar scoort Trump dan weer links. En misschien willen mensen wel meer betalen voor een Amerikaanse Amerikaanse auto, net zoals Duitse auto's een goede naam hadden.



Wij kopen in ieder geval nooit meer een in Marokko geproduceerde Roemeense auto die pretendeert Frans te zijn. Kan hij nog zo goedkoop wezen, je merkt het er wel aan. Een rotkreng is het.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven