Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Ik ben trouwens level 21 en mijn hoogste is een Vaporeon van 1774. Klinkt goed, maar hier in de buurt zitten allemaal fanatiekelingen van level 30 met pokemon die 3000+ zijn, dus word ik nog steeds na 5 minuten uit een gym gegooid
Alle reacties Link kopieren
Gezien 31, gevangen 30 Pokémon. 140 in totaal.



Vanavond eindelijk een Eevee! Ook nog een Dratini.



Ik heb 8 eieren, 3 van 5 km en 2 van 10 km, de rest 2 km. Er zitten er 3 in een incubator.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 juli 2016 @ 23:02:

Ik ben trouwens level 21 en mijn hoogste is een Vaporeon van 1774. Klinkt goed, maar hier in de buurt zitten allemaal fanatiekelingen van level 30 met pokemon die 3000+ zijn, dus word ik nog steeds na 5 minuten uit een gym gegooid Geeft niks, als je je muntjes maar kunt cashen
668, the neighbour of the Beast
Ik ga btw van t weekend een lucky egg gebruiken. Ben al flink wat rattata,pidgey enzo aan t verzamelen om te evolueren.



Volgens mij kun je een lucky egg het beste toch gebruiken bij een pokestop met lure?
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:03:

[...]





Geeft niks, als je je muntjes maar kunt cashen





Hahaha ja.



Alleen meer dan 1 gym per keer is dus al bijna niet mogelijk, dan is de ander alweer verovert. Ach, het houdt je van de straatbezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 juli 2016 @ 23:02:

Ik ben trouwens level 21 en mijn hoogste is een Vaporeon van 1774. Klinkt goed, maar hier in de buurt zitten allemaal fanatiekelingen van level 30 met pokemon die 3000+ zijn, dus word ik nog steeds na 5 minuten uit een gym gegooid





3000+????
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 juli 2016 @ 23:04:

[...]





Hahaha ja.



Alleen meer dan 1 gym per keer is dus al bijna niet mogelijk, dan is de ander alweer verovert. Ach, het houdt je van de straatbezig.Ik ben al blij dat ik überhaupt een gym op het durp heb.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 22:46:

Macoti hoeveel CP hebben ze dan?



Ik woon op een dorp van niks, dus geen spektakels in de gym hier. Ik kan m regelmatig veroveren, erg leuk



Hier zijn de meeste al vanaf de 800 CP, mijn hoogste is net boven de 600 CP

Heel af en toe een gym met een Pokémon van onder de 600 CP en dan probeer ik het wel.

Alleen lukt het dus nog niet, maar oefening baart kunst.
Pluk de dag
quote:Dollycat schreef op 27 juli 2016 @ 23:05:

[...]







3000+????Ja joh, dat zijn oa ook YouTubers die geld verdienen met spelletjes spelen en een hoop jongelui met vakantie gok ik zo. Niet tegenop te spelen in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:Macoti schreef op 27 juli 2016 @ 23:07:

[...]





Hier zijn de meeste al vanaf de 800 CP, mijn hoogste is net boven de 600 CP

Heel af en toe een gym met een Pokémon van onder de 600 CP en dan probeer ik het wel.

Alleen lukt het dus nog niet, maar oefening baart kunst.



Ah ja, ik heb er eentje van ruim 750 en dan een stuk of wat rond de 500.

Exact; 759 - 535 - 513 - 470 - 448 - 423.



Een gym level 3 ofzo met drie pokemon van 800-1000 kan ik meestal wel aan dus
668, the neighbour of the Beast
3000?? Holy moly!
Alle reacties Link kopieren
Rond de 2000 heb ik ze wel gezien trouwens, in de Gyms. Maar 3000 toch nog niet heur.



Zeker niet hier in frikkin' Zeeland.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Deel 2
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 juli 2016 @ 23:08:

[...]





Ja joh, dat zijn oa ook YouTubers die geld verdienen met spelletjes spelen en een hoop jongelui met vakantie gok ik zo. Niet tegenop te spelen in ieder geval.Ja, dat dus... Ik begin nog niet aan een gym, ik was gisteren binnen 1 min verslagen
Hoi!



Hier zijn ze ook ineens van het ontsnappen, net nog een Abra en een Ghastly. Mwuh!
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Net hier gewoon terwijl ik op de bank zat, gewoon op de hoek van de straat dus, een Scyther van cp 510
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:12:

Rond de 2000 heb ik ze wel gezien trouwens, in de Gyms. Maar 3000 toch nog niet heur.



Zeker niet hier in frikkin' Zeeland. Hehe, wees blij, kun je lekker blijven trainen
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:14:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Net hier gewoon terwijl ik op de bank zat, gewoon op de hoek van de straat dus, een Scyther van cp 510 Super! Dat heb ik nou nooit op de bank! Ik krijg bijna niks hier binnen...
Alle reacties Link kopieren
Ik doe t alleen voor de muntjes, verder weet ik niet wat t oplevert? Of wat de bedoelng is?



Enige wat ik doe is een rooie of gele gym overnemen en als ie al blauw is de laagste er uit kegelen en mijn eigen pokemon er in zetten. Zou ik verder nog iets moeten met die gyms dan?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 27 juli 2016 @ 23:16:

[...]





Super! Dat heb ik nou nooit op de bank! Ik krijg bijna niks hier binnen...



Hier verschijnen ze nog al eens op de hoek van de straat en dan dus ook bij mij als ik binnen zit.

Zijn van die vaste plekken op het durp waar je altijd Pokémons tegen komt
668, the neighbour of the Beast
Ik zit trouwens nu wel een beetje te bedenken welke pokémon ik echt met hoog CP wil hebben en welke me eigenlijk geen ruk interesseren en ik hoogstens uit verzameldrang wil hebben.



Ik denk Vaporeon en Persian, en nog wat anderen. Wormen en zo interesseren me minder.
Ik lees mee! Ben nu een tijdje bezig en zit rond de 700CP max.

Vandaag een Kingler, Seel, Dratini, Jiglypuff en een Golduck gevangen. Dus ik ben tevreden. Gisteren trouwens een Ponyta, die is ook wel leuk.
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:12:

Rond de 2000 heb ik ze wel gezien trouwens, in de Gyms. Maar 3000 toch nog niet heur.



Zeker niet hier in frikkin' Zeeland. Ik woon niet eens in de randstad ofzo, maar blijkbaar zit het hier vol met fanatiekelingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 27 juli 2016 @ 23:18:

Ik zit trouwens nu wel een beetje te bedenken welke pokémon ik echt met hoog CP wil hebben en welke me eigenlijk geen ruk interesseren en ik hoogstens uit verzameldrang wil hebben.



Ik denk Vaporeon en Persian, en nog wat anderen. Wormen en zo interesseren me minder.



Juist.

Nu ik Scyther heb ga ik die ook wel oppimpen denk ik.

Verder denk ik aan Mr. Mime, mijn Golduck houd ik ook wel denk ik en verder weet ik het niet zo goed.



Ik heb een vrij hoge Electrode, een Jynx, een Tangela, Magneton, Beedril....



En een paar Pokemon die nu niet hoog staan maar die ik wel graag hoog zou hebben. Pikachu, misschien Drowzee, Eevee of Vulpix.

Machop, Charmander, Meowth, Squirtle, Onyx, Mankey, Abra, Slowpoke....



Die heb ik allemaal maar ik weet niet zo goed hoe ik de selectie moet maken

Denk een beetje per type eentje. Dus niet én Electrode, én Pikachu én Magneton maar 1 van de drie.

Zelfde met gras, vuur, dat soort werk...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heb jullie weer gevonden. Vandaag maar een klein rondje vanwege de regen, maar gelukkig een nieuwe Pokémon gescoord: een jynx! Verder een hoop van hetzelfde gevangen vanuit de bus.... Uit mijn ei kwam wederom een rattatta en continu kreeg ik de melding bag full. Tussen een stuk of 20 stops wonen heeft dus ook z'n nadelen.



Wel weer even de gym veroverd voor wat coins en verder ben ik inmiddels in level 19 en is mijn hoogste Pokémon een snorlax van 1476. Er staat een hoop klaar wat ik kan evolven maar wacht nog even op een lucky egg. Ik heb 66 verschillende gevangen en 68 verschillende gezien.



Hopelijk is het weer morgen weer wat beter en kan ik level 20 bereiken (zijn mensen daar al en krijg je dan een lucky egg?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven