Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Viva Angel4 schreef op 05 januari 2008 @ 21:33:

[...]





Dank je, ik ga even kijken.



Edit: ik heb het berichtje verwijderd.
Thnx Angel! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Molie, helaas, er komen voor zover ik weet voorlopig geen pijlers blij. Persoonlijk zou ik de indeling liever ook iets anders zien (ik vond Lijf van het oude forum wel erg geschikt voor afvaltopics), maar dat zit er niet in. :)
Alle reacties Link kopieren
OK, scroll ik er rustig langsheen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo via-engel.

Helaas heb ik onder een verkeerde pijler een topic geplaatst. Ik had namelijk net gereageerd op een topic over afvallen en daarna netjes vergeten te switchen toen ik een nieuwe topic opende.

Het is geplaatst onder ETEN en en heet: slaapcentrum ervaringen/reakties zeer welkom.

Ik heb de tekst inmiddels ook al geplaats onder de pijler Kinderen.

Zou de topic onder ETEN verwijderd kunnen worden.

ENNUH..... IK ZAL HET ECHT WAAR, NOOOOOOIT MEER DOEN.

Alvast bedankt.

Groetjes Pastcy2
Alle reacties Link kopieren
Hallo Angel,



Mijn topic 'puC' past wellicht toch beter bij overige aangezien de koffie niet zo sterk is dat je het kan eten.



Groet,

iMac
Alle reacties Link kopieren
Pastcy, ik heb het topic verwijderd.



iMac, ik laat je topic over de puC toch hier staan, drinken past best bij Eten. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Oproepje, uitgekookt. (of andersom)
Alle reacties Link kopieren
Dank je Sunlight, ik heb het topic verwijderd (en zag dat TO inmiddels ook doorhad dat dit niet dé manier is :) )
Alle reacties Link kopieren
Bedankt angel voor al je moeite. Eindelijk is het een ECHT eten topic. Of hoe Poezewoes het mooi kan verwoorden, het mag nu wel CULINAIR heten ipv eten.



Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Eten een prima naam hoor. Op die manier passen minder pretentieuze topics over bijvoorbeeld smerige senseo of de beste kant-en-klaar maaltijden hier tenminste ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Yette. :)



Maar verzoekjes als deze kunnen altijd gemaild worden naar forum@viva.nl.
Oh, wat gek? Ik zit gewoon in het verkeerde topic te typen. Hoe ik hier nou terecht ben gekomen... Nou ja, bericht gewist dus X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk 2 dezelfde topics geopend, kun je ajb een van de twee verwijderen? "Gerechten die je langer van tevoren klaar kunt maken" gestart 23 maart om 19.46.

Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Is goed. :)
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar Lijf & Lijn: SlimSlank
Alle reacties Link kopieren
Reclame: sms je boodschappenlijstje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het melden Sunlight.
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Het oproepje [ StoereVrouwen gezocht om (h)eerlijke wijn mee te drinken!! ] is verwijderd. Het oproepje stond ook op een andere pijler en is naar het prikbord verplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Angel, zou je voor Chanty haar topic willen verplaatsen naar de Werk pijler? Het topic heet Secretaresse, ook zo'n hekel aan notuleren. (Of iets in die trant)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het melden MV, ik heb het topic verplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Beste angel,



Laatst heb ik even door alle topics hier heen gelopen maar er zijn zoveel dezelfde topics, kunnen er een paar worden samengevoegd? Want het is zo zonde van iedereen zijn moeite als alles wegzakt en het niet meer te uppen is.



Ik ben vergeten welke allemaal precies, ik wil het wel voor je opschrijven als dat makkelijker is.



Maar voorbeelden van dezelfde topics, soms zelfs dezelfde topicnamen, 2 topic van tortilla, van hartige taart, van borrel/verjaardag hapjes, tapas, soep enz.

Ik bedoel bij soep dan niet de aparte topics over één bepaalde soort soep zoals het uiensoeptopic.



Ik denk dat het overzichtelijker wordt voor forummers, het blijkt dat de zoekfunctie het gewoon slecht doet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vievpliesie, ik heb iets stoms gedaan. Een mega forumfout. Een topic geopend wat al bestaat. Wil je de mijne verwijderen. Thanks
Alle reacties Link kopieren
kan mijn topic naam anagepast worden. het moest gewoon tyramide arm dieet zijn en de rest is er perongeluk achter gekomen. zouden jullie dat weg kunnen halen. alvast bedankt w1dje
Alle reacties Link kopieren
MV, ik heb je verzoek even in de groep gegooid. Sinds het nieuwe forum hebben we eigenlijk als uitgangspunt dat we niet zo snel dubbele topics verwijderen/sluiten/samenvoegen. Ik wacht nog even het eindoordeel van de Viva af.



Prada, het topic is gesloten. Bedankt voor het melden.



W1dje, de topictitel is aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven