Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: samen afvallen.

18-05-2015 11:05 1200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oude topic niet meer werd bijgewerkt, gaan we hier fris, fruitig en gemotiveerd weer verder!



NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDikkerdjedap1,8379,576,5- 374,5Hamaika1,688479,5- 4,567Holloway1,657067,5- 2,555Floorfaberfan1,797777,1+ 0,172Sommerfugl1,7179,965,7- 14,265Rosekapje1,809086,6- 3,475Dasoli1,7310593,7- 11,377Kevertje221,6870,569,5- 165Daisydippy1,797876,2- 1,863BriannaF1,6384,779,1- 5,665Sasky1,6768,366,7- 1,664Flower_1,7670,370,1- 0,265Ploetje1,6065,265,2057Bloempie891,749085,6- 4,472Murij1,637373060Chinchilla1,70126,2126,20100Twintigermeisje1,6010098,2- 0,865Aurora901,6875,872,8- 369xElle1,768989075



Gewicht graag doorgeven op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
De eetplanning voor vandaag:



7:30 - Havermoutpap, 1el lijnzaad, perzik en 2 glazen water.

10:30 - Koffie en een plak roggebrood met roomboter en huttenkase.

12:15 - 1x vkbrood met roomboter en roerei (klein eitje), 1x vkbrood met roomboter en kipfilet. Beker karnemelk. Glas water.

15:00 - Schaaltje cherrytomaten, 2 kopjes koffie (ga langs mijn moeder, vandaar dat ik het aantal kopjes koffie al weet ).

18:00 - Schelpjespasta met zalm, venkel en paprika. Glas water.

20:00 - Schaaltje magere kwark, 1el zemelen en wat blauwe bessen. Glas water.



Vanochtend ben ik naar fitness geweest, deze keer 740 kcal. Blij mee.
Alle reacties Link kopieren
......
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

hoe gaat het allemaal?

op welk moment wordt de tabel bijgewerkt?

Dan ga ik mij op die dag wegen
Tabel wordt volgens mij maandag bijgewerkt, en normaliter geven we het weekend het gewicht door.



Ik dit weekend niet want ik vlieg om 14.45 naar Bilbao voor het weekend.



Voor mij gaat het helemaal niet goed deze week, qua eten, ik ben een echte emo eter....

Goed dat was ff offtopic, maar wel de reden dat ik me woensdagavond met een vriendin helemaal heb laten gaan aan de cocktails, bitterballen en de Griek. Gisteren had ik ook geen motivatie om te sporten en patat gehaald. Ik ben heel gevoelig hiervoor..... Hopeloze week dus en dit is echt veroorzaakt door deze hele toestand...



Hopelijk hebben anderen beter nieuws...... Ik zal dit weekend hier niet zoveel zijn omdat ik in Bilbao ben, maandagavond laat ben ik weer terug.... Zet hem op meiden.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 12:30
25.60% gewijzigd
Hoi Hamaika, zet 'm op, meid. Poeh, wat een verhaal. En je was/bent zo verliefd.

Ik ben ook zo'n emo-eter.



Je krijgt een dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika: Een hele dikke digitale knuffel van mij. Ik weet hoe het voelt en zo'n periode is simpelweg niet leuk. Probeer wat lief te zijn voor jezelf de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ahh Hamaika,wat klote voor je zeg!



In ieder geval goed dat je daar nu bent, als je zulk nieuws hoort dan wil je hem liever in real life zien denk ik.



Ik wens je sterkte meid



Maar we mogen ook zondag doorgeven. Dat ga ik dan wel eens doen ipv zaterdag ochtend haha. Leuk allemaal nieuwe mensen.



Ik zal vergeleken met vorige week wel wat erbij hebben, dat is dan maar zo
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk Hamaika. Sterkte en hopelijk komt het goed.

Ik eet juist helemaal niets als ik liefdesverdriet o.i.d. heb. De laatste keer (7 jaar geleden) ben ik 6 kg afgevallen in 2 maanden.



Maar nu ik alweer jaren een relatie heb komen de kilo's er weer sneller aan : etentjes, wijntje, bitterballetje.. mmmm lekker eten vind ik een vorm van gezelligheid.



Succes allemaal met gezond eten / opletten dit weekend. Maar ook genieten!
Alle reacties Link kopieren
Lauwie, de barbecue was zeker gezellig. Het was een personeelsuitje, leuk om iedereen ook op een andere manier te zien dan alleen maar op het werk. Wat voor sport beoefen je? En wat ga je doen nu het seizoen afgelopen is?



Dahlia, dank je wel voor het compliment :-). Met proteïneshakes heb ik geen ervaring. Met minder koolhydraten eten wel. Bij het avondeten eet ik doorgaans alleen vlees/vis en veel groenten. 1 a 2 keer per week eet ik iets van rijst/aardappel/pasta erbij.

Ook bij de lunch eet ik wel wat koolhydraten, maar regelmatig kies ik ook voor een salade.



Holloway, mooi eetlijstje en wat goed dat je zoveel calorieën verbrand hebt met het sporten!



Hamaika, Wat naar :(. Ik hoop dat dit weekend je duidelijkheid gaat geven!



Ik ben 0,6 kg aangekomen deze week. Huidige gewicht is 68,3.

Net in de supermarkt wel een bewuste keuze gemaakt. Ik ging voor een 4-kazen pizza (lees zo'n 900 kcal). Maar heb gekozen voor broccoli (ga ik soep van koken) een stukje zalm en een salade van druiven, veldsla, wortel en wat geitenkaas. Ben trots op mezelf
Alle reacties Link kopieren
Hamaika: Echt super rot, hopelijk veranderd je vriend nog van mening als hij je eenmaal ziet. Ik zal duimen voor je!



Floorfaberfan: Misschien kan je aan je wederhelft vragen of hij meehelpt? Dus tijdelijk (het begin is het lastigs) ook de "slechte" dingen wilt laten staan!



Jeetjemina: Balen dat je iets bent bijgekomen.. Volgende week er weer hard tegenaan . Je zalm klinkt een stuk lekkerder dan de pizza, goede keuze!



Ik moet morgenochtend wegen, denk niet dat er heel veel af is.. Maar wie weet! Vandaag niet wezen sporten omdat ik vanavond een halve supermarkt om moest bouwen. Heb zo'n 200x gehurkt, als het niet meer is, en voel nu mijn benen al branden.. Word fijn spierpijn hebben morgen denk ik, jippie!



Welterusten allemaal .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend gewogen, 68,2 kg.

Gaat in een mooi rustig tempo, dus ik ben er erg blij mee! Het geeft me ook een mooi doel voor deze week. Als ik deze week namelijk onder de 68 kg kom, dan valt mijn BMI weer onder gezond gewicht. Ik ga over een week op vakantie, dus ik zou het heel leuk vinden om met een groen BMI onderweg te gaan .



Jeetjemina: Jammer dat je bent aangekomen, deze week weer een nieuwe kans!
Alle reacties Link kopieren
66,2 . Maar ligt aan mijzelf hoor
Alle reacties Link kopieren
Dahlia, al dat bukken op je werk is ook een soort sporten toch . Ben benieuwd naar je resultaat vandaag.



Netjes Holloway! Waar ga je naartoe op vakantie? Altijd lekker om naar uit te kijken.



Mupke, kom op meid! Deze week gaan we er weer voor, oké?!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog aanhaken ? Het lijkt me een heel fijne stok achter de deur !



Hier is ook weer net de knop om, en na veel gejojo wil ik heel graag een beter ritme aanleren en anders met eten om te gaan. Ik ben een beetje teveel alles of niets nl, of ik ga teveel los of ik eet TE netjes. Ook niet vol te houden en ik hoop dat het samen makkelijker gaat om een goede balans te vinden. Na een heel erg stressvolle tijd wil ik nu graag weer lekkerder in mijn vel zitten



Voor in de tabel:

lengte: 1,71 m

start: 79,9

huidig: 78,6

streef 65
Alle reacties Link kopieren
Hoi sommerfugl, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sommerfulg!



Vanochtend woog ik 73,1.. Toch 0,4 KG . Vanochtend weer wezen smartjumpen in de sportschool, en dat gaat zorgen voor nog veel meer spierpijn waarschijnlijk, haha. Was een zware, maar ook leuke training .
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Dahlia! Eraf is eraf!



Ik heb gisteren dan wel geen pizza op maar een salade gemaakt, maar vandaag heb ik lekker genoten van een pizza met 4 soorten kaas. Morgen weer gezonder
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina, je moet jezelf ook niet alles ontnemen. Ik heb vandaag heel de dag gezond gegeten, maar heb zo juist een snickersijsje naar binnen gewerkt, had er zo'n trek in.. En als ik het dan niet doe, gaat het eindelijk helemaal fout, haha
Alle reacties Link kopieren
Dank Jeetjemina en Dahlia !



Een keertje iets lekkers is echt niet erg, maar wat goed dat jullie dan gewoon weer gezond door gaan.

Ik kan het dan zo slecht bij eentje laten.



Zijn jullie ook extra gaan sporten ? Ik wil graag gaan hardlopen maar ben een absolute beginner.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Graag sluit ik mij ook aan bij dit groepje, gezellig!

Ik heb een hectisch leven. Groot gezin (4 kids), nieuwe baan per vandaag, per sept ga ik een 2e studie doen.



Mijn gewicht is 78,8 zag ik net . Lengte 1.64. Voor nu vind ik 70 kg een mooi streefgewicht.



Een nieuwe week met gezond eten en lekker bewegen dames, succes!
Alle reacties Link kopieren
@Dahlia: Daar heb je helemaal gelijk in. Jezelf iets lekker gunnen moet ook kunnen. Anders wordt de drang ernaar inderdaad zo groot, dat je je wellicht niet meer kunt beheersen (althans dat is mijn ervaring).

Vreemd genoeg ben ik, ondanks de pizza, wel een halve kilo lichter dan gisterochtend. Zal ook wel met vocht en hormonen te maken hebben, moet deze week namelijk ongesteld worden.



@sommerfugl: Van sporten hou ik eigenlijk niet, bewegen doe ik dagelijks wel genoeg: 20 minuten fietsen van/naar het werk en 's avonds nog een stukje wandelen of fietsen. In het weekend vaak wat langer dan 'een stukje', dat is dan meer een stuk . En ik denk dat het sporten ook niet perse nodig is om af te vallen. Sinds augustus ben ik namelijk door dagelijks te bewegen en op m'n eten te letten al bijna 10 kilo afgevallen. En ik denk dat het eten meer invloed heeft op m'n gewicht dan het bewegen.



@Betje: Welkom hier! Klinkt als een druk leven. Succes met je nieuwe baan! In wat voor sector werk je?
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Vorige bericht ging niet goed. Ik zat ingelogd op mijn zus haar account die gisteren op bezoek was, hahaha

Door haar zit ik nu op Viva



Dank je Jeetjemina! Wat goed van je een halve kilo eraf! Maak niet uit hoe of wat eraf is eraf.



Om het vol te houden is het zeker niet verkeerd om een keer te zondigen. Sporten wil ik ook weer op gaan pakken bij de sportschool, maar dit is zo moeilijk in te plannen. Daarom ben ik van plan meer te fietsen en lange wandelingen met de hond.



Ik werk in de zorg. Ik ga de opleiding HBO verpleegkunde doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zaterdag 96.6, 0.4 eraf. Valt me een klein beetje tegen. Máárrr... vrijdagavond heb ik me dan ook een beetje laten gaan, dus eigen schuld!

Deze week gaan we weer vrolijk verder. Uiteindelijk kom ik wel bij m'n einddoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven