Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Heb het heel druk (niks nieuws)



Maar de stand is gelijk 104.4



Ben weer verder gegaan met joggen via Evy start to run. 5 km leren rennen in 26 lessen (10 week)
Alle reacties Link kopieren
Dag maisjes!



Eetlijstje (+- 1700 kcal)

Volkorenbrood met 30+kaas, karnemelk, thee

2 volkoren pistolets met rosbief, 2 flesjes water

Ovenschotel van tartaar, sperziebonen, aardappelpuree en geraspte kaas, glas water

Magere yoghurt met een appel, 2 glazen water



Kreeg vandaag trouwens het jasje binnen, heb een foto geplaatst op hyves.



Firene: Ik ben ook niet zo`n fruiteter, moet er toch elke dag bewust even aandenken. Hoe doe jij dat?



Adios: Goed hoor!!



Chiquita: Oh, wat lekker!! Nog vier dagen werken en dan vakantie!!! Ben jaloers!



Elastiekje: Wat klinkt dat leuk; Afrikaanse dans!! Als het voor jou werkt met gematigd snoepen, moet je het zeker niet laten! Ik bedoel of je nu eens per week flink schrikt of elke dag een 'boeh', maakt dat natuurlijk ook niet zoveel uit.



Chant:



Tiaraatje: Wat knap dat je hardloopt!!



Ik schop mezelf op de crosstrainer.
Alle reacties Link kopieren
Hi all!!



Ben weer aan de beterende hand! Het zieke (koortsige) gevoel is eraf, ben nu alleen nog flink aan het hoesten. Een collega vroeg erg liefkozend of ik soms kinkhoest had Daar lijkt het af en toe wel op



Firene, onder de 1000, kom maar op met dat volgende tientje

En die opdrachgever, daar doe je het voor he! Ik kan echt helemaal blij worden als ik na een tijdje hard werken direct een blije reactie terug krijg van één mijn klanten dat het af is



Red, was een leuk feestje zo te horen



Adios, vind het zo leuk voor je, word helemaal blij van je posts hier en op de hyves elke keer! En de liefde is een enorme slankmaker! Fijn dat hij je mooi vindt zoals je bent, dat is idd wel erg belangrijk. Wel fijn dat er weer wat gewicht af is joh!



Theekop, wat vervelend dat je nog steeds geen internet hebt zeg!



Chiquita, dat klinkt goed, dat begeleid sporten. Ze kunnen je toch wel tips geven waar je het beste mee kunt beginnen enzo! Enne.. lekker genieten op je vakantie hoor!



Xzon, neem even lekker tijd voor jezelf, balen zeg dat je nu zo lang moet wachten op een vervolgafspraak. En ook dat je zo heftig ongesteld bent en dat een paar dagen te vroeg. Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Enne, ik had het over rosbief, omdat jij het over rosbief in je salade had



Zonnetje83, volgens mij sport jij elke dag of niet



Chant, wat supergoed dat je nu bijna op de -20 zit zeg! Daar kun je echt heel trots op zijn, en dat in minder dan een jaar!



Geranium, gelukkig weer wat beter dus! Vind je echt slank op de hyves foto!



Elastiekje, die Afrikaanse dans klinkt leuk zeg! En mijn ervaring is ook wel dat met je heupen draaien best veel energie kost en je buik/heup spieren strakker maakt. Dus dat werkt 2 kanten op! En wat een hoop boeken moet je doorwerken, knap hoor dat je die 2 studies doet.



Ik ben deze week niets afgevallen, zal vast te maken hebben met ongesteldheid, veel eten dit weekend en 3 keer sporten overslaan door verkoudheid. Maar ga morgen weer rustig Zumba proberen en kijken hoe dat gaat!

Verder enorm druk op het werk, elke keer denken we dat het rustiger wordt, maar we zitten nog steeds op een enorme piek. Ben benieuwd hoe lang we het volhouden



Groetjes, ga even lekker aan het fotoboek van onze vakantie werken, kom straks misschien nog wel even terug!
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje; balen dat je nu al ongesteld bent geworden!



@Chant; gaat de goede kant op, goed van je dat je al bijna 20 kilo kwijt bent!



@Elastiekje; leuk om te horen dat de afrikaanse dans gisteren zo goed is bevallen! Goed van je dat je het elke dag bij iets kleins lekkers kunt houden, en als jou helpt om het afvallen, verdere gezond eten en dergelijke goed vol te houden is het geen probleem.



@Nespresso; sport niet elke dag hoor, meestal doe ik in ieder geval 1 dag in de week niet sporten. Had van fysio wel het advies gekregen om dagelijks min. 30 min. matig intensief te sporten (had ook wel te maken met die schildklier van mij), maar ja vind zelf wel dat ik 1 dag in de week niet hoef te sporten. En werkt voor mij prima voor het afvallen.

Zo heb ik vandaag ook niets gedaan aan het sporten. Wel gewoon goed opgelet met eten hoor, dat gaat verder prima.
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,



Gister gewogen, ben gelijk gebleven. Mooi zo! Donderdag jurk passen en ophalen. Spannend!!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Red! We willen wel foto´s zien van je trouwdag he!



Gisteren had ik een spannend dagje op mijn werk en ´s avonds op de bank liggen niksen, dus had even niks van me laten horen.



Gisteren ging het wel lekker met eten, heb wel een paar borrelhapjes op op mijn werk. Geen zin om te koken dus gewoon een soepje gedaan. Mijn eetlijstje van gisteren:



O 2 boterhammen met iets, weet niet meer wat

L luxe broodje met tonijnsalade

T paar borrelhapjes

D erwtensoep, broodje kaas en broodje grillworst



Vandaag tot nu toe ook goed, al wat fruit op, want dat blijft lastig. Ik koop regelmatig fruitsalade bij de C1000, dat helpt wel want ik ben te lui om het zelf klaar te maken. Ik vind die bakjes wel duur, maar aan de andere kant bespaar ik best wel wat door geen dure lunchbroodjes te kopen en geen snoep en koek e.d. Dus een beetje investeren in 'makkelijk fruit' mag best.



Krijg zo meteen een pakket van Wehkamp als het goed is, heb lekker veel nieuwe kleren besteld. Hopelijk zijn ze net zo leuk als op het plaatje!
Alle reacties Link kopieren
Hello :-)



Ik dacht vandaag even een nieuwe lunch te proberen gebaseerd op de dr frank producten.. pff, dat was ff iets minder deze combi. haha. Had papirka met chorizo, spekjes en kaas gemaakt. wel een Kcal bommetje, maar bijna geen koolhydraten. Maar bleh, wat was dat zout!!!! Niet lekker...

Ga even snel een frisdrankje (light) pakken om de smaak weg te werken, haha.



Verder mn eetlijstje;



O: 2 eieren - gebakken

T: 3 dunne kleine plakjes yorkham

L: Paprika, chorizo, spekje, kaas (gebakken)

T: weet nog niet

A: Biestuk met champions (was gister niet gelukt - dat werd kip)



Hm, even de Kcal. in de gaten houden Was vanochtend trouwen 98.3 op de weegschaal. jihoe!
Alle reacties Link kopieren
hoi

hier niet veel te melden.

@red: ohhhh spannend. nog maar zo kort en dan ben je een married women!!!!

@xzonnetje: haha klinkt lekker die lunch maar het was dus geen aanrader? wel allemaal die hoog in mijn lekkere dingen lijstje staan!

@firene: die bakjes zijn inderdaad handig. had gisteren van de AH maar die was echt niet lekker, onrijpe mango en stukjes steltjes bij de appel enzo. vorige week had ik dezelfde en die was zooooo lekker.

Maar als je gewoon een appel uit de hand eet is dat toch niet lastig klaar te mken? of een banaan? (vult ook meteen goed)

Nou ik ga ervan door. dadelijk eerst naar mijn appartementje kijken en dan daarna richting die hele leuke jongen!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Hoi allen



Vandaag weer college gehad van 9 tot 3. is wel zwaar maar nog steeds boeiens gelukkig. Morgen dagje vrij gelukkig. Hebben dan een tuinfeest op onze faculteit met gratis drank en hapjes, moet me maar ff inhouden dan



Lijstje vandaag:



O: 100 gram vla met twee lepeltjes cruesli (krijg sochtends vroeg niet zoveel weg, als ik later mn ontbijt eet wel )

T: Pakje liga continue, klein glas fruitontbijt

L: Broodje surinaamse kip van de hema

T: Zakje M&M's en thee

D: bietjes, aardappels, gehaktschnitzel (gisteren is het een magnetronkroket geworden op brood, hoe slecht )

A: Klein flesje verse jus d'orange, misschien nog een beetje vlaflip maar liever niet



@ Red

Wat fijn dat je gelijk bent gebleven. Hoe bevalt dat eigenlijk wat je nu doet? Iets meer eten? Welke tip heb je uiteindelijk opgevolgd?



@ Firene

Ben benieuwd naar je nieuwe kleren. ik hoor hier veel over online shoppen.. niemand die hier meer van ordinair winkelen houdt?



@ Zonnetje

Ja logisch dat het zout is haha, chorizo is zout vlees, spekjes zijn zout en de kaas vaak ook mildzout. Misschien kun je er wat sla doorheen doen en tomaatjes enzo voor het frisse?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Zojuist heb ik de nieuwe tabel naar Doedel gestuurd, dus die zal binnenkort in de openingspost verschijnen. Sorry dat ik zo weinig reageer: de nieuwe studie is meteen enorm druk van start gegaan. We zitten meteen in de hogere wiskunde, dus het is echt aanpoten. En ik baal van mijn gewicht: ik ben op het moment echt heel netjes aan het eten en loop hard, maar toch ben ik 1,3 kilo aangekomen! Maar goed, ik merk dat ik het hardlopen wel fijn vind, dus ik ga er wel gewoon mee door. Nu hopen dat het gewicht volgende week weer een beetje meewerkt! Ik hoop in het weekend weer wat uitgebreider te kunnen reageren, want ik mis jullie wel.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
A lekker aan de statistiek loedoe? Komt goed met je gewicht hoor, maar soms duurt het gewoon even. Maar goed, dat weet jij ook natuurlijk anders was je nooit zoveel afgevallen.



Ja elastiekje ik ben wel dol op online shoppen maar ook wel gewoon ouderwets winkelen. Maar heb een hekel aan drukke winkels en ik koop zo nog eens dingen waar ik in de winkel voorbij zou lopen. Ik houd in elk geval 2 tunieken, heb foto's gemaakt maar kan het kabeltje niet vinden. Zal ze op de hyve zetten! De andere kledingstukken twijfel ik nog een beetje over.



Mijn eetlijstje:

O vruchtenyoghurt en meloensalade

L 2 boterhammen met kaas, 2 met grillworst

D tortilla's met gehakt, kaas, tomaat, sla en salsa

T vers fruit



Drinken thee en en melk



Niet slecht dus, koekjes afgeslagen vanochtend en eindelijk weer eens wat fruit. Nu is de groente weer wat aan de magere kant, maar ja je moet wat te streven overhouden he?
Hoi



Ik baal een beetje, deze week nog maar een ons afgevallen. Gaat nu echt niet meer zo lekker als eerst. Zou dat komen door elke dag zo'n mini zakje M&M's van 96 kcal, door het sporten, door het laten gaan vorige week wat er nu pas aankomt ofzo? Vind het niet zo leuk.



Zit nu elke dag rond de 1500 kcal en dacht dat dat prima is, maar toch maar proberen dan rond de 1400 te zitten



Even egoberichtje hoor, voel me een beetje down en ga maar eventjes met de studie bezig, later schrijf ik wel meer
Alle reacties Link kopieren
Hee elasiekje, irritant he? Maar je bent al 8 kilo kwijt en vroeg of laat kom je even een lastige periode tegen. Gewoon goed doorzetten, dan heb je het straks gewoon extra verdiend!



Ik ben hard aan het werk vandaag, heb wel trek al dus ga misschien iets gezonds zoeken in de kantine. Eigenlijk hoop ik een beetje op tijd weg te kunnen en dan vanavond lekker op tijd te eten. Nog een keer tortilla's, want dat is nog over van gisteren.
Alle reacties Link kopieren
@Red; fijn dat je gelijk bent gebleven!



@Loedoe; balen dat je nu bent aangekomen, maar het gaat vast wel weer goed komen met je gewicht. Goed van je dat je het hardlopen in ieder geval vol blijft houden! En het studiejaar gaat al goed van start dus met al gelijk aanpoten met de wiskunde.



@Elastiekje; balen dat het deze week even niet hard gaat met afvallen, maar komt wel weer hoor! Dat het nu even niet wil kan met verschillende factoren te maken hebben, maar zolang je maar je best doet komt het afvallen vanzelf wel weer.

En over het winkelen, winkel eigenlijk nooit online voor kleding, vind dat toch fijner.



Hier gaat het nog steeds wel goed.

Gisteren langs de dietiste geweest, alles was goed daar. Ook even op de weegschaal gestaan, toch al 3,5 kilo kwijt sinds de keer ervoor (ongeveer 3,5 maand geleden). Daarnaast heeft ze omvang opgemeten en er is ook al 1 cm vanaf. Ben er blij mee. En gewicht daar klopte wel ongeveer met wat ik thuis weeg.

Verder eigenlijk even niet veel te melden hier.
Hoi Firene, dankje voor je woordjes



Ik heb net mn eerste squashles gehad, wat is dat leuk zeg! Ik zweette me dood maar in tegenstelling tot wat ik daarvan vind vond ik het dit keer helemaal niet erg haha. Bewees dat ik goed bezig was denk ik hehe.



Mijn lijstje vandaag:

O: Vlaflip

L: Broodje Unox (heel slecht i know, voelde me slecht en in de kantine riepen ze me )

T: FLesje Fruit2Day

D: 3 boterhammen, kaas, filet american met een cup a soup (dit maar even ter compensatie voor broodje Unox)

A: Glas wijn, light frisdrank, water (heb tuinfeest van onze faculteit)



Motivatie is er gelukkig nog steeds, is nu alleen even zoeken wat het best voor me werkt. ga vanaf volgende week even een weekmenu volgen wat het voedingscentrum voorschrijft (heb boekje gekocht over afvallen). Wie weet helpt dat. Is iig voorlopig even afgelopen met de M&M's! Eens kijken of dat helpt
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Voor wie van toepassing, het zijn er nl een paar, haha: Kom op, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor Jullie kunnen het. Er zijn al een aantal kilo's af en dat komt omdat jullie zo ontzettend goed bezig zijn! Lekker doorgaan. Mocht het op de weegschaal niet goed te zien zijn ben je daarnaast wel super gezond aan het doen voor je lichaam. Alleen maar geweldig dus.



Ik kan het nog steeds niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan, maar ben ook blij met de resultaten, ik zie zo goed als elke dag mn gewicht naar beneden gaan. Opzich heel fijn, maar ik vertrouw het niet even niet meer of het wel echt gewicht is. Ik ben nu al 5 dagen ongesteld en (over)morgen begint mn 'echte' periode. Ik vind het nog steeds zo raar... Het schijnt echt door dit dieet te komen, maar voor de zekerheid ga ik morgen maar even de dokter bellen of ik iets de gaten moet houden. 1,5 week ongesteld zijn is al erg genoeg. Maar dan moet het volgende week donderdag ook wel echt afgelopen zijn.



Heb a.s. dinsdag 6 maanden verkering met mn vriend en we gaan uiteten in een romantisch restaurantje enzo en ik wilde dus voor de gelegenheid de pil doorslikken maar helaas.... pfff, je moet iets overhebben om slanker te worden blijkt. hihi.



oei... ik heb ook al trek zeg, hmmm lekker op tijd naar huis zodat je vroeg kan koken klinkt niet verkeerd Firene, ik ga je voorbeeld volgen. Eet smakelijk allemaal straks!
Alle reacties Link kopieren
hoi

gisteren een erg leuke avond gehad. we hadden samen de biefstuk gebakken en de salade gemaakt enzo. erg romantisch! en zeker goed voor de lijn want snacken enzo doe ik dan niet meer!



@elastiekje: ik zou zeker niet minder gaan eten. Gewoon vol blijven houden en zeker 1500 of meer blijven eten want anders moet je steeds minder gaan eten. Het is verschrikkelijk frustrerend maar echt waar, gewoon volhouden en je wordt vanzelf beloond!

@loedoe: hmmm klinkt allemaal erg moeilijk hoor die studie. petje af! en wat goed dat je hardlopen zo leuk vind is een goede stimulans om door te gaan!

@zonnetje: goed dat je toch bent afgevallen en bent afgeslankt!!! wat zei de dietiste verder allemaal?

@xzon: hmmm klinkt vreemd die menstruatie van jou. zal inderdaad gewoon door de veranderingen in je lichaam komen maar jammer dat dat dan net nu moet plaatsvinden met je romantische dineetje enzo in aantoch! woehoe een jubileum!

@firene: enne ben je al weg van je werk? misschien kan je dingen zoals een tomaatje en wat komkommer naasst je tortilla doen? dat is ongemerkt groente binnenkrijgen vind ik altijd!



Nou mijn eetlijstje maar weer eens: het echte leven gaat weer beginnen want mijn ouders zijn weer terug.

O: 2 boterhammen met pindakaas, 1 met speculoos (hmmmm zo lekker maar nu is het op en ik koop het niet opnieuw!) 1 minneola kop thee

T: banaan (grote) 2 x koffie met beetje suiker

L: 2 sneeen brood met tonijn en wat yofresh mayo, kleine muffin (overblijfsel van mijn ouders).

T: grote kom uiensoep (zonder kaas, dat wel!)

D: moet nog: Zonnevisfilet, snijboontjes en gebakken aardappels uit de oven.

T:yoghurt????



Ok dit was het dan. niet zuper goed maar denk ook zeker niet verkeerd.



groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Zo weer even tijd om te tikken!



Firene, ik hou van allebei, zowel online als irl sjoppen. Ik koop alles wat los en vast zit (voor zover ik het leuk vind en het me past, natuurlijk)

Ben benieuwd naar je foto’s (wel lachen he )!



Loedoe, statistiek, haha das het enige vak wat ik niet gehaald heb tijdens mijn studie. Mocht gelukkig 1 vijf laten staan

Hoop dat je snel weer wat afvalt, das toch wel wat motiverender he!



Elastiekje, hoe was het feest op je faculteit, vast gezellig! En je lichaam moet zich af en toe even stabiliseren volgens mij, na een weekje of wat val je vast weer af, met 1500 cal en sporten moet dat lukken toch?



Adios, was het leuk om in je appartement rond te lopen? Zijn ze al ver van binnen? Ik vond dat laatste stuk echt enorm lang duren, zeg maar vanaf het moment dat ze binnen beginnen totdat ze klaar zijn. En nog afspraakjes gehad?



Xzonnetje, klinkt wel zout inderdaad. Ik gooi bij dat soort recepten standaard extra groente, bv spinazie, mais, champignons, misschien dat de smaak dan wat meer gematigd wordt!



Zonnetje83, fijn dat je voortgang bij de dietiste bevestigd werd!



Ik had vandaag echt een mega stressdag op mijn werk, zo erg heb ik het nog niet vaak meegemaakt. Een collega zei: Ik voel me net Beatrix, heb je net iedereen gesproken, kun je weer opnieuw beginnen. Dat hadden wij vandaag met een klant, plan je alles in zodat het precies past, leggen ze ineens hun prioriteiten anders en kun je weer opnieuw gaan plannen.

Dat samen met het feit dat ik nog niet helemaal fit ben, maakte dat het een heavy dagje was. Heb mezelf dus verwend met een nieuw jurkje (inclusief hemdje en ketting), nieuwe tas, 2 sjaaltjes en een gebakje
Alle reacties Link kopieren
hello :-)



Aw wat balen dat je zo'n drukke dag had nespresso. Is niet leuk! Is het allemaal wel weer op tijd afgekomen? Wispelteurige klant, hm, verboden zouden ze moeten worden!



wuif even terug naar Gerranium, hihi



Adios, wat heerlijk dat je leven weer helemaal back on track is. Een nieuwe liefde... geniet ervan. Lekker samen koken is inderdaad hartstikke leuk, vooral als je ook nog champions naar elkaar mag gooien :P (tip voor de volgende keer hihi)



Firene, waren de tortilla's even lekker als de eerste keer? hmmm



Hier alles goed, Heb een beetje een rare nacht gehad. Ik heb zooo enorm liggen zweten en had op de weegschaal gestaan voordat ik naar bed ging en toen was ik 98.8 kilo, maar ik heb zo liggen zweten vannacht dat ik vanochtend 97.3 woog. Dat is toch bizar! Ik voel me verder weer prima. Alsof mn lichaam ineens genoeg had van al dat vocht en het eruit gewerkt heeft. ?? Maf, maar ik ben blij met het resultaat op de weegschaal haha.



Mijn eetlijstje voor vandaag:



O: 1 gekookt ei & schaaltje vla

T: stukje PortSalut kaas

L: Griekse Yoghurt (met walnoten en honing)

T: paar cherrytomaatjes

A: Zalm uit de oven, gekookt ei, komkommer en tomaatjes
Alle reacties Link kopieren
Ow ps, ik heb verklaard gekregen wat er gebeurd als je afvalt met dr frank ivm te vroege menstruatie. Het schijnt dus zo te zijn dat omdat je de vetcellen direct aanpakt met dit dieet dat deze hormonen doen vrijkomen. Deze hormonen gaan een uitweg zoeken in je lichaam. Dit gebeurt dus vaak bij vrouwen door te menstrueren. Ik las berichten van vrouwen op die website die al 3 weken ongesteld zijn. Pfff, daar moet ik dus toch echt even niet aan denken :-S
Hoi allemaal



Heb me gisteravond goed ingehouden. Heb anderhalf biertje gehad ongeveer, verder geen hapjes genomen, dus dat ging prima. Helaas weer 78.5 vandaag (onsje meer dan gisteren) maar heb wel enorme spierpijn van het squashen. Ik merk het trouwens wel echt aan mn kleren. Mn vriend zei al dat mn ondergoed een beetje begon te slobberen haha. Eerst was ik beledigd maar daarna dacht ik ineens, oh! dat is een goed teken haha.



Ging daarna nog naar een vrienden van me. Toen zei de huisgenoot van een vriend ineens wat zie je er goed uit! Wat is er anders aan je? En dat zei hij wel een paar keer die avond haha. Dus goed teken Maak me dus niet meer zo druk om gewicht, als ik zulke dingen hoor en het aan mn kleren merk ook prima :-D



Wil vandaag nog even een uurtje gaan zwemmen en vanavond heb ik een verjaardag. Maar ga me weer inhouden.



Lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met speculoos (hmmmm) en een flesje fruit2day

T: Druiven

L: 2 boterhammen kaas en filet american met cup a soup

T: Vlaflip, ontbijtkoekreep

D: 1 wrap met tacovulling (wel veel groentes)

A: Denk een drankje of 2, maar daar probeer ik het bij te houden.
@xzonnetjex

Elke dag wegen deed ik ook een hele poos, soms nog paar daagjes achter elkaar maar gemiddeld 4 keer in de week haha, is al ietswat verbetering! Wil het liefst 1 keer in de week maar ben zo nieuwsgierig steeds. Maar wat vervelend die verhalen over zo lang menstrueren, moet er idd niet aan denken!



@ Nespresso

Ben benieuwd naar je jurkje! Hyves?



@ Adios

Prima dagje hoor!
Alle reacties Link kopieren
A een blauwe tabel, dat is weer eens wat anders



Haha nespresso, dat is een prima manier om het van je af te zetten! Nieuwe kleren dan he, dat taartje is dan minder



Ik herken het wel hoor, had deze week veel spannende dingen op mijn werk en dan kun je af en toe echt even behoefte hebben om jezelf te belonen. Niet gedaan, dus misschien neem ik vanavond wel wat lekkers als ik warm gedoucht met een kopje thee in mijn pyjama op de bank tv kijk (ooo ik heb er nu al zin in!). Maar heb morgen ook een verjaardag dus misschien beter van niet.



Je houdt het goed vol Zonnetje! Ook knap dat je het op feestjes ook goed in de hand houdt. Soms lukt me dat prima, maar ik heb vooral moeite met Franse kaas en dat soort dingen. Taart afslaan heb ik niet zo'n moeite mee.



Zo, zometeen weer werken en boodschappen doen. Heb tot nu toe alleen 2 boterhammen op bij het ontbijt en een luxe broodje als lunch, dus gaat goed. Zo maar eens een appeltje en een kopje thee.



Oja, en voor Geranium:

!



Ik word altijd heel vrolijk van deze smilie
Alle reacties Link kopieren
@Adios; verder zij mijn dietiste dat ik in ieder geval goed bezig was en kan de manier waarop ik het nu doe gewoon vol blijven houden.



@Nespresso; niets mis mee om je na zo'n dag te verwennen met wat leuks, alleen dat gebakje had daarbij niet zo nodig gehoeven i.v.m. de lijn . Wel balen dat je dag zo druk was.



@Zonnetje; vervelend van je menstruatie. Hopelijk gaat het bij jou geen 3 weken duren. Kan me ook wel voorstellen dat je lichaam gaat reageren als je met zo'n dieet bezig bent, al kan het beoorlijk vervelend zijn.



@Elastiekje; dat zijn nog eens leuke berichten, zeker als je van anderen hoort dat je er goed uitziet. Ook leuk als je het aan je kleding begint te merken dat het er af aan het gaan is!



@Firene; over dat in de hand houden op feestjes, scheelt dat nu de feestjes het toch wel makkelijker is om het in de hand te houden, en als er weinig verleidingen zijn of weinig/niets voor je neus staat is het ook niet zo moeilijk om je in de hand te houden . Maar als er bijv. toastjes of stukjes kaas of iets dergelijks op tafel staan vind ik het ook wel lastiger om me in te houden hoor. ben ook niet perfect wat dat betreft en gebakjes sla ik eigenlijk ook nooit af.





voor Geraniumm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven