Onze eigenaardigheden ...

22-10-2014 14:40 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder van ons heeft wel iets "raars" in zijn/haar gedragingen. Ik geef de aftrap :

- het geluid van de autoradio "moet" altijd op een even getal staan (10 of 12 NOOIT 11)

- houten vorkjes/lepeltjes/ijscostokjes raak ik alleen aan met mijn tanden - nooit met tong/lippen of gehemelte





wat zijn jullie "afwijkingen"
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 oktober 2014 @ 15:42:

Ik zet dingen op de goede plek terug in winkels. Als ik ooit een carrièreswitch moet maken, word ik de beste vakkenvuller aller tijden.



Dat doe ik ook wel eens. Ik heb jaren terug een tijdje in een winkel gewerkt, daar heb ik het van overgehouden.

En als ik dan in het zuivelvak dingen zie die over datum zijn dan haal ik die er ook wel eens uit.

Of ik verder eigenaardigheden heb? Geen idee, ik ben eigenaardig dus het valt me niet meer op .
Alle reacties Link kopieren
paper-clip en adorabull zouden een leuk koppel zijn lol

de wc houder verslijt binnen het jaar
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
De wc-rol hoort overduidelijk met het velletje naar voren. Alleen als je hem zo hangt zie je het printje dat er eventueel op staat. Andersom is dus fout.



Autoradio: bij mij moest het streepje op de volumeknop recht omhoog of recht naar beneden wijzen (toen ik nog een auto had). Het juiste volume vervolgens regelen met de knopjes op het stuur zodat de draaiknop op het dashbord goed bleef staan.



Kokoskransen: eerst het papiertje! Dan de rest met de lijntjes mee eten. En zo heb ik meer eetvolgordes.



Ik heb een set van 6 paar sokken en elk paar heeft een andere kleur tenen. Met schoenen aan zie je echt geen verschil en ze zitten ook precies hetzelfde, maar no way dat ik kleurtjes mix!
Ja ik weet het weer!

Geen idee waarom, maar ik gruwel van het geluid van thee inschenken, uit een theepot. Echt ik kan er niet tegen.
quote:adorabull schreef op 22 oktober 2014 @ 15:45:

Ook als het velletje van het toiletpapier voor hangt, hangt de rol tegen de muur... Kortom maakt niks uit. In beide gevallen rolt net zoveel papier langs de muur. Ik hang hem met het vel naar achter en ben dus diegene die op een verjaardag de rol weet omhangt als ik na jou naar de wc ben geweest Vanuit hygiëne oogpunt hoort het velletje naar voren te hangen. Op die manier zit niet iedereen met zijn vingers aan de muur om het wc papier van de rol te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Herfst leuk vinden vind ik niet een "eigenaardigheid"



Over eten gesproken; m&m's en dergelijke sorteer ik eerst op kleur. Dan eet ik ze van geel, naar oranje, naar rood, naar bruin, naar groen, naar blauw. Steeds dat rijtje herhalend.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen geluiden, snurken, tjilpende parkietjes, getik van een nagelpeuteraar ( woon ik mee samen) . Of kauwen op vla! Gruwelijk..Mensen die constant op hakken over de galerij lopen op een onchristelijk tijdstip. Und so weiter...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen vrouwen die 'sippen' aan een frisje. Gewoon echt een uur lang of langer alleen hun bovenlip zo af en toe in dat glas hangen/werpen. DRINK verdorie gewoon.



Dat zijn ook de vrouwen die met geen mogelijkheid aan de twee liter per dag komen e dat als onmogelijke opgaaf zien.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Kauwen op vla ???? Zijn er mensen die dat doen ? Da's pas eigenaardig
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Oohhhh mensen die 'plopjes' maken met hun mond in hun slaap. Je weet wel, bellen blazen en een ritmisch 'plop, plop, plop' doen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik ben een goorlap. Ik eet eerst het deeg van worstenbroodjes en dan pas dat - smerig uitziend - worstje. Of knabbel eerst een paar pepernoten zacht en doe er dan eentje bij en op de een of andere manier maak ik er een 'broodje' van in mijn mond. De harde onder het gemaakte papje zeg maar.



Of ik eet eerst alle minder lekkere dingen van het bord, drink mijn glas dan leeg en dan eet ik het lekkerste op. Zodat de smaak het langste in de mond blijft hangen. Mijn broer gaf onlangs toe dat ook te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh nog een van 'me eiguh'. Ik gebruik altijd die Lu toastjes die je kunt breken. Met basilicum oid. Als ik die breek en hij breekt niet precies doormidden, dan gooi ik beide 'helften' weg. Kan daar niet tegen....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Handdoeken met de dichte kant naar voren in de kast, no way dat die met de open kant naar voren liggen !

Geld zit ook altijd gekopt in mijn portemonnee van groot naar klein, als ik het uit de geldautomaat haal kan ik pissig worden als de biljetten verkeerd om zitten. Heb jaren op de bank gewerkt en als ik de geldautomaat vulde zat er echt geen biljet verkeerd om in de bak !
M&M's pinda stop ik in mijn mond, bijt eerst de chocolade eraf zodat ik dan de pinda apart kan opeten.

Een vriendin doet dat ook maar die is nog gekker, die eet ze per kleur op. Eerst alle rode enz.
Alle reacties Link kopieren
O ja en dat geld met de zilverstripjes aan een kant.

Geld moet ook op volgorde liggen in m'n portomonnee.

Kleren in de kast moeten ook altijd precies recht liggen, zodat als de kast open gaat, het echt perfect ligt.



Jeetje als ik er zo over nadenk heb ik er een hoop
Ik ben gek op winegums, maar de groene en de oranje hoef ik niet.
quote:beetjegek schreef op 22 oktober 2014 @ 16:10:

Ik kan niet tegen geluiden, snurken, tjilpende parkietjes, getik van een nagelpeuteraar ( woon ik mee samen) . Of kauwen op vla! Gruwelijk..Mensen die constant op hakken over de galerij lopen op een onchristelijk tijdstip. Und so weiter...Ik kauw op vla! Op alles wat ik eet eigenlijk. Heb me te vaak verslikt als kind denk ik...
Als ik alleen thee drink dan gooi ik twee biscuitjes in het glas zodat ze helemaal zacht worden en eet het dan met het theelepeltje op.

Ziet er nogal smerig en ongemanierd uit, dus niet geschikt onder gezelschap.
Kauwen op vla moet wettelijk verboden worden. Manlief laat zojn lepel tegen zijn tanden komen als hij soep of vla eet. Vind ik ook verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
spuit-elf : ideaal ! ik ben dol op de oranje - nu nog iemand vinden voor de groene
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 22 oktober 2014 @ 16:20:

M&M's pinda stop ik in mijn mond, bijt eerst de chocolade eraf zodat ik dan de pinda apart kan opeten.

Een vriendin doet dat ook maar die is nog gekker, die eet ze per kleur op. Eerst alle rode enz.Ja klopt, eerst rood, dan geel, dan oranje, dan groen, dan blauw en bruin blijft over.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook altijd de schaar dicht klappen als ik die open op iemands bureau zie liggen ... zelfs al ken ik die andere amper of is het een leidinggevende of zo - sterker dan mezelf
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Als ik thee of water drink wil ik precies een veelvoud van een halve liter drinken.
Ik kan er niet tegen als ik met iemand praat en diegene is met iets aan het spelen (sleutels, afstandsbediening, telefoon, maakt niet uit). Dan ben ik totaal afgeleid.
quote:belgali schreef op 22 oktober 2014 @ 16:30:

spuit-elf : ideaal ! ik ben dol op de oranje - nu nog iemand vinden voor de groene





Zo te horen heeft iedereen zijn voorkeur. Ze zouden ze dus eigenlijk per kleur moeten verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven