Onzin met een verlengsnoer.....

10-04-2010 07:25 394 berichten
Komende week wordt er hier nogal wat gevierd, qua verjaardag en andere feestelijkheden, dus gisteren de stad in geweest om eens fors nieuwe maquillage in de slaan, want die dateerde nog van zeker vorig jaar.



Nu word ik persoonlijk al maanden gek gemaakt met een vibrerende mascara. Die bibbert met 7000 trillingen per minuut je mascara op je wimpers, welke zodoende plumeau-aspiraties krijgen, zo lang/dik/lushious wordt het allemaal.

Claimen de slimme reclameboys van Maybelline dus.



Gisteren voor pakweg 20 euro aangeschaft en het resultaat is nihil. Maar ja, ik kón het niet weerstaan en ging blind voor dit voorbeeld van onzin met een verlengsnoer.



Wat was/is (voorgenomen onzinaanschaffen mogen ook!) voor jullie onweerstaanbaar in de folder, of tijdens alle fijne reclame, tussen die hinderlijke zangblokjes van X-Factor door, en viel ruim tegen in de praktijk?

Of zijn jullie gewoon slimmer dan ik ben en doorzien jullie onmiddellijk het overduidelijke gebakken lucht gehalte van een product ?
Whoehahahaha Suus, ik zit net te mopperen op Lancome!



(ik had altijd de 2000 calorie van Max Factor trouwens, prima spul)
DGS,
Dames. hoeveel van jullie zijn een absolute sucker voor het woord:



Limited.



Ik wel, koop er soms twee want oei het zal maar eens uitverkocht raken en dan heb ik geen wasverzachter met kokos-teak geur



Of weet ik veel wat voor een mislukte productiegeur ze in die flessen stampen. Maar ja...limited he.



Ook werkgerelateerd heb ik deze afwijking. Ik moet alle kleuren grondstof hebben. Ook de mislukte batches en de test batches. en de limited, en de odd kleuren. Want je weet maar nooit. Met als gevolg dat ik hier 300 kilo aan materiaal heb liggen in de meest vage kleuren



Maar ik heb ze!
Leo hahaha, maar ik zit nooit in een restaurantje, daar zal het verschil hem in zitten hahahaa
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 10 april 2010 @ 08:43:

En geurtjes die je hier niet hebt. Ik ben nu wel uitgekeken op de Ja! Honing-druif, of olijf-vijg of dat soort onwaarschijnlijke dingen! En dan heel chic met gouden letters natuurlijk. En in het italiaans klinkt 'voor futloos haar' ook veel interessanter.quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:42:

[...]



Ik ben ooit op mijn knieën voor die ton gaan zitten en heb het voorgedaan....hoe erg is dat.





En? Was het fijn?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik kom niet meer bij. Ik heb je foto gezien Leo en zie dus hoe jij je hoofd onder een fonteintje probeert te prakken hahahaha
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:47:

Dames. hoeveel van jullie zijn een absolute sucker voor het woord:



Limited.



Ik wel, koop er soms twee want oei het zal maar eens uitverkocht raken en dan heb ik geen wasverzachter met kokos-teak geur



Of weet ik veel wat voor een mislukte productiegeur ze in die flessen stampen. Maar ja...limited he.



Ook werkgerelateerd heb ik deze afwijking. Ik moet alle kleuren grondstof hebben. Ook de mislukte batches en de test batches. en de limited, en de odd kleuren. Want je weet maar nooit. Met als gevolg dat ik hier 300 kilo aan materiaal heb liggen in de meest vage kleuren



Maar ik heb ze!1.000.000 is ook een limited edition... Ik ben er een keer ingetrapt met een Labello. Was ook limited edition... Hij zit nu nog in de verpakking omdat ik eerst al die andere op moet maken. (ben Labellofan geworden helaas)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 10 april 2010 @ 08:41:

[...]



Wel goedkoop.... Wekenlang lippenstift op hebben van één keer smeren.Nou, ik had behoorlijk fel paars gesmeerd. En dat past niet echt bij alles zeg maar. En je bent zo ongeveer verplicht om de rest van je plaat ook te poetsen. Naar de sportschool met net uit bed haar in een verwassen sportbroek, brak van een feestje met alleen heftig geschminkte lippen...tja wat zal ik ervan zeggen.
MILF in the making ;-)
Heb je die waterfontein gekocht op mijn aanraden Suus?

Die van mijzelf was na een maand stuk. Leek het alsof er een zwaar bouwagregaat in de hoek van de kamer stond te stampen.



Mijn diepe, nederige excuses voor deze slechte tip.
Alle reacties Link kopieren
Nou Suus, ik ben gevoelig voor deze term.

En als ik eens kijk in de kast wat er allemaal staat wat ik niet gebruik kan ik zelf een parfumerie beginnen. En het erge is: ik kan het niet weggooien of wegdoen of weggeven.
quote:Spijker schreef op 10 april 2010 @ 08:48:

[...]



Ja! Honing-druif, of olijf-vijf of dat soort onwaarschijnlijke dingen! En dan heel chic met gouden letters natuurlijk. En in het italiaans klinkt 'voor futloos haar' ook veel interessanter.

[...]





En? Was het fijn?Wat!!! Heeft Vijf zich uitgeleend voor een shampootje?
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:49:

Ik kom niet meer bij. Ik heb je foto gezien Leo en zie dus hoe jij je hoofd onder een fonteintje probeert te prakken hahahahaDe hélft van dat hoofd he......
Alle reacties Link kopieren
Niet zo snel quoten als ik nog loop te verbeteren!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:eleonora schreef op 10 april 2010 @ 08:49:

Heb je die waterfontein gekocht op mijn aanraden Suus?

Die van mijzelf was na een maand stuk. Leek het alsof er een zwaar bouwagregaat in de hoek van de maker stond te stampen.



Mijn diepe, nederige excuses voor deze slechte tip.Ja.....en hij doet het niet eens goed hahahaha het water stroomt niet goed door....Drama alom, en 45 euro armer
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dit topic, wat herkenbaar! Ik heb in de loop der tijd ook zoveel onzin aangeschaft...



Bij mijn ligt het grootste miskooprisico in achterstallig onderhoud. Ben zo'n typ die alles eindeloos uitstelt en vervolgens op een goede dag tot de conclusie komt dat het echt niet langer kan. Mijn huid krijgt doorgaans veel te weinig aandacht, plemp er bijvoorbeeld 3 weken lang tussendoor wat handcrème op en dat was het weer. En dan in een keer denk ik: Ho, die huid moet aandacht en verzorging krijgen (ik ben het waard!) en dan ga ik 'aan de slag'. Het begint ermee dat ik iets aanschaf waarvan ik hoge verwachtingen heb. Bij mij zijn dat meestal maskertjes want dat voelt altijd zo lekker idioot intensief en overdreven dat ik vanzelf het idee krijg dat ik nu toch echt goed bezig ben. En dan ga ik bij thuiskomst ineens maar scrubben, dieptereinigen, cleansen, hydrateren en kalmeren. Ofwel: in de weer met allerhande lotions, maskertjes, creme's etc. Gevolg: een knalrode overgevoelige huid met pukkeltes maar wel perzikzacht...(op het reliëf van de pukkeltjes na dan...)

Elke keer denk ik weer: zo moet het dus niet maar ik blijf deze opwellingen krijgen....



Dat heb ik ook met schoonmaken. Badkamer word met de franse slag schoongemaakt, weken lang en ineens denk ik 'dit kan zo niet langer'. Ik ga dan eerst naar de supermarkt om een wondermiddel in te slaan, of een nieuw wondersponsje en wonderdoekje en ga aan de slag. Blijkt elke keer weer dat vuil en aanslag helemaal niet als sneeuw voor de zon verdwijnt maar dat simpelweg boenen de oplossing is, die spieren (welke?) moeten er gewoon weer eens aan te pas komen. Als mijn badkamer dan eindelijk weer schoon is zet ik mijn teleurstellende wondermiddel weer terug in de kast en kom daar een kerkhof van teleurstellingen tegen. Flessen passen niet eens meer in het kastje en ik heb minstens 6 flessen badkamerspul staan....



Vloersystemen: daar heb ik er ook 3 van staan, de swiffer, de mop, de knijp-automatisch-uit-stok. Blijkt telkens dat een dweil eigenlijk gewoon het beste werkt....



Planten: die worden het grootste deel van het jaar verwaarloosd maar voor het geval dat ik de geest krijg: 3 verschillende soorten pokon die ik vervolgens maar meng omdat ik geen idee heb welke nu eigenlijk het beste is....
quote:Isabelle41 schreef op 10 april 2010 @ 08:49:

Nou Suus, ik ben gevoelig voor deze term.

En als ik eens kijk in de kast wat er allemaal staat wat ik niet gebruik kan ik zelf een parfumerie beginnen. En het erge is: ik kan het niet weggooien of wegdoen of weggeven.Nee.... want stel je voor dat je het nodig hebt. Wanneer je de glinsterende turqoise blauwe oogschaduw met de naam Azur Dreams moet gaan gebruiken is volkomen onduidelijk...maar je weet het niet!!!
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:51:

[...]





Ja.....en hij doet het niet eens goed hahahaha het water stroomt niet goed door....Drama alom, en 45 euro armerOh wat erg... Ik ben blij dat mijn katten gewoon uit het waterglas van mijn vriend drinken of de douche als ik net klaar ben. Goedkoper en mn douche is gelijk droog. (ik heb 3 katten...)
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:51:

[...]





Ja.....en hij doet het niet eens goed hahahaha het water stroomt niet goed door....Drama alom, en 45 euro armer



Goed, je weet nu dat wat ik zeg gewoon gelul van een dronken aardbei is. Geldt ook voor álle adviezen die ik geef trouwens, ik heb werkelijk geen idee waar ik het over heb.



Jullie zijn allemaal gewaarschuwd! Trap er niet in, het is pure marketing, meer niet!
Guin, welkom. Ook jij komt van dezelfde grond ( heb hier ook een kast vol wondermiddelen in fel gekleurde flessen, de een nog handiger en nog meer ontvettend)



Zo heb ik gisteren bij de Action een fles ajax ultra ontvetter gekocht. Werkt als een tiet. Dat de verf van mijn deur afgekomen is zal ik er maar niet bij vertellen.



Ik dacht lekker schoon en fris te wezen, ik pak een schuursponsje, even lekker laten intrekken. En voor ik het wist had ik serieus waar kale plekken op mijn deur.....ongelooflijk!



( stond ook op de verpakking dat het voor rvs en velgen en zo was.....)
Alle reacties Link kopieren
DGS die moet je op het doe het zelferts topic op Thuis zetten!
MILF in the making ;-)
Gaan jullie fijn door met vertellen?

Ik moet me even storten op het planten van vele violen in even zo vele potten in de tuin, voor de gezellige aanblik die dat moet bieden, als ons huis morgen door 30 bezoekers wordt bestormd.

Ik verheug me nu al op wat er te lezen is straks!
Alle reacties Link kopieren
Overigens een goedkope miskoop: aldi-wc-schoonmaak-spul. Niet dat het niet schoonmaakt, maar het ruikt niet juist. Wc-spul moet natuurlijk wel naar wc-spul ruiken, want nu ruikt de wc naar een raar soort denneboom-en-bloesemboom en dat is niet hoe een propere wc behoort te ruiken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Heb ook heel veel mascara. Meestal onder mijn ogen.



Hypnose van Lancome is een hele goede, tenminste...als je een pandabeer bent.



Tip: Waterproof topcoat van de Hema!
Spijker ik heb de dennengeur in dat soort plee-spul nooit begrepen. Echt. Waarom moet het naar een dennenbos ruiken als iemand gescheten heeft? Je weet dus standaard wanneer je een wc binnenloopt dat het of bijna kerst is,. of iemand heeft zitten kakken. Dennengeur. En ik vind het zo ranzig.



De nieuwste bleek zonder chloorlucht begrijp ik ook niet. Waarom moet die lucht er uit? Juist dat chemische prikkelende luchtje laat blijken dat ik mijn plee wel schoon heb gemaakt!



Vandaar ook de illusie in een zwembad dat het er schoon is.... dat is het luchtje. Gooi er dennenlucht tegenaan en iedereen denkt dat er net gescheten is in het bad



Leo, ik ben jaloers! Hier mistig, en grijs, en geen violen. Nog niet. Na ijsheiligen ga ik los in het tuincentrum ( waar ik dus weer allerlei exoten aanschaf die het hier nooit gaan doen, resultaat, twee olijfbomen, twee peperplantjes en een kale hibiscustak....want ik zit hier in Nederland, niet in Florida)
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:59:

Spijker ik heb de dennengeur in dat soort plee-spul nooit begrepen. Echt. Waarom moet het naar een dennenbos ruiken als iemand gescheten heeft? Je weet dus standaard wanneer je een wc binnenloopt dat het of bijna kerst is,. of iemand heeft zitten kakken. Dennengeur. En ik vind het zo ranzig.



De nieuwste bleek zonder chloorlucht begrijp ik ook niet. Waarom moet die lucht er uit? Juist dat chemische prikkelende luchtje laat blijken dat ik mijn plee wel schoon heb gemaakt!Juist! Oprotten met die bomen, geef me mn chemicaliën terug!quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:59:

Vandaar ook de illusie in een zwembad dat het er schoon is.... dat is het luchtje. Gooi er dennenlucht tegenaan en iedereen denkt dat er net gescheten is in het bad



Stop alsjeblieft want ik kom niet meer bij!

Hier wil ik het graag bij laten! Vandaag op het boodschappenlijstje: flink chemische wc-schoonmaakzooi en goedkope dagcreme.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven