Onzin met een verlengsnoer.....

10-04-2010 07:25 394 berichten
Komende week wordt er hier nogal wat gevierd, qua verjaardag en andere feestelijkheden, dus gisteren de stad in geweest om eens fors nieuwe maquillage in de slaan, want die dateerde nog van zeker vorig jaar.



Nu word ik persoonlijk al maanden gek gemaakt met een vibrerende mascara. Die bibbert met 7000 trillingen per minuut je mascara op je wimpers, welke zodoende plumeau-aspiraties krijgen, zo lang/dik/lushious wordt het allemaal.

Claimen de slimme reclameboys van Maybelline dus.



Gisteren voor pakweg 20 euro aangeschaft en het resultaat is nihil. Maar ja, ik kón het niet weerstaan en ging blind voor dit voorbeeld van onzin met een verlengsnoer.



Wat was/is (voorgenomen onzinaanschaffen mogen ook!) voor jullie onweerstaanbaar in de folder, of tijdens alle fijne reclame, tussen die hinderlijke zangblokjes van X-Factor door, en viel ruim tegen in de praktijk?

Of zijn jullie gewoon slimmer dan ik ben en doorzien jullie onmiddellijk het overduidelijke gebakken lucht gehalte van een product ?
Alle afslankende en opstrakkende gels die er betsaan.



Met als stip op een: de eerste die ik ooit kocht. Van Iefs Rogger.



Met speciale massage-applicator. Die moest je dan, al drukkend op het knopje om de afslankende serum-gel gelijkmatig te doseren, lichtjes over je huid bewergen, zodat je de prettige massage -sensatie zou ervaren.



Nou is het bij afslanken en opstrakken dat ik niet aan lichtjes doe, want dat gaat niet snel genoeg. Dus met ferme halen ragde ik het ding over mijn 'probleemzones'. Dat was niet echt een prettige sensatie, maar hee, wie mooi wil zijn?



Juistem.

Een week lang blauwe plekken op buik en benen gehad. En om de een of andere onverklaarbare reden heeft het me een jaar gekost voor ik het ding weg kon mikken. Niet dat ik em gebruikte, maar hee, je weet maar nooit!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo samen met man de voortuin van een nieuw pad voorzien. Nou ja, proberen dan, want ik heb nog nooit getegelt.
MILF in the making ;-)
En telkens weer koop ik die suffe opstrakkende gels. Zeg ik heel vrolijk tegen Lief dat ik nu toch wel zo reuzestrak en slank ga worden!



En elke keer lacht Lief me uit.



En elke keer heeft ie gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een diepte-investering gedaan in het schoonmaaksegment nml. blue wonder aangeschaft. En het maakt heerlijk en grondig schoon. En ik gooi altijd na het poetsen van de plee een flinke scheut echte bleek erin.
Ow Til zo heb ik het anti- cellulitis ei liggen.



Een massage ei wat je huid een soort en met van vacuüm trekt tussen twee rollers en je dus enorme bloeduitstortingen geeft.



Na twee jaar in de kast besloot ik het ei te verkopen. Maakte een mooie advertentie op marktplaats:



Wegens strakke huid te koop aangeboden anti-cellulitis-ei . Binnen tien minuten was de add van marktplaats afgegooid. Wegens smerig taalgebruik. CelLULitis....



Echt waar. Er stond LUL in de tekst volgens de marktplaats-sjap. Het ei ligt nog steeds in de kast......naast de creme van Vichy....
Zet em op marktplaats, Suus, als anti-sinaasappelhuid-ei!
Krijg ik geen gezeik met de fruit-telers dan
Alle reacties Link kopieren
En wie heeft er niet zo'n elektrische buikgordel trainer gekocht??

Die elektrocuteert je buikspieren zodat die volautomatisch crunches gaan doen en na een paar weekjes heb je automatisch een sixpack....

In dat ding heb ik echt oprecht gelooft. Het gebruik voelde naar, erg naar, het voelde alsof er kleine naaldjes in mijn huid werden geprikt en er ging helemaal geen spier crunchen.

Deze illusie kon ik maar moeilijk loslaten en heb mezelf weken lang gepijnigd.

Het heeft nog ca. 3 jaar geduurd tot ik zover was dat ik 'm weg kon gooien.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 09:08:



Wegens strakke huid te koop aangeboden anti-cellulitis-ei . Binnen tien minuten was de add van marktplaats afgegooid. Wegens smerig taalgebruik. CelLULitis....



Echt waar. Er stond LUL in de tekst volgens de marktplaats-sjap. Het ei ligt nog steeds in de kast......naast de creme van Vichy....
Guin, ik heb getwijfeld maar heb het niet gedaan. Blij toe zie ik nu



Ik heb wel die rare beugel waar je zonder nekpijn sit-ups mee kunt doen. Dat je je stuitje en heiligbeen er mee kraakt maakt niet uit, je nek voel je iig niet.



Ik heb nog getwijfeld over de dirt-devil en het stoomapparaat waar je allllllles mee kunt schoonmaken. Vriendlief was zo goed om me te wijzen op de inhoud van het tankje, 1 liter. Dat betekend dus dat je om de klipklap die tank moet bij vullen met naar peer geurend strijkwater want ook mijn voegen in het toilet moeten naar peer rieken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabelle41 schreef op 10 april 2010 @ 09:06:

Ik heb laatst een diepte-investering gedaan in het schoonmaaksegment nml. blue wonder aangeschaft. En het maakt heerlijk en grondig schoon. En ik gooi altijd na het poetsen van de plee een flinke scheut echte bleek erin.



O let op, dit is goed nieuws voor jou , er is ook nog:

Pink wonder, voor je badkamer en Green wonder voor je vloeren.

Ik wacht nog op Black wonder, Red wonder en Purple wonder....ik weet nog niet wat je daar allemaal mee schoon zou kunnen maken maar ik denk dat ik het nodig ga hebben.
Laten jullie je ook altijd van die dure sjit aansmeren bij de kapper? De helft van de tijd ben ik stoer en standvastig, maar de andere helft van de keren kom ik met een veel te dure tube naar buiten. Omgeluld omdat ik emet mijn klantenkaart toch echt een forse 20% korting krijg op verzorgingsproducten. Dan is die tube nog steeds 20 euro, maar goed.



De eerste keer dat ik de tube meenam leek het te werken. Kleddertje, noemde ik het liefkozend. Tube was leeg, en ik moest naar de kapper. 'Had ik nog meer nodig' vroeg de kapster toen ik klaar was.

"Nou, mijn tube kleddertje is op, dus doe maar een nieuwe - want ze had tijdens het knippen zuchtend en steunend gemeld dat ik er toch echt niet te vroeg was en dat er toch meer af moest dan ik wilde, want mijn haar was in een stààt... eh... nou... het had ab-so-luut verzorging nodig. - maar ik weet niet hoe het heet. Met ceramiden. Een groene tube.



Kapster wijst op het rek. Waar 10 verschillende soorten kleddertje staan te pronken in hun dure tubes.



Ik kreeg uiteindelijk dezelfde tube mee. Die niet het effect had dat de vorige had. Bleek het geweldige effect gewoon het goed knippen- vs. het slecht-knippen van mijn haar te zijn. En bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat dus met fitnessapparaten.

Heb een stepapparaat, en nog iets voor stevige bovenarmen, ligt doelloos op zolder.

Vroeger speelden mijn kinderen er graag mee.

Verder hier pas van die doekjes voor in de droger gekocht, dan gaat je was lekker ruiken.

Ik ruik niks.

Blue wonder is trouwens heerlijk spul!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 09:16:

Guin, ik heb getwijfeld maar heb het niet gedaan. Blij toe zie ik nu



Ik heb wel die rare beugel waar je zonder nekpijn sit-ups mee kunt doen. Dat je je stuitje en heiligbeen er mee kraakt maakt niet uit, je nek voel je iig niet.



Ik heb nog getwijfeld over de dirt-devil en het stoomapparaat waar je allllllles mee kunt schoonmaken. Vriendlief was zo goed om me te wijzen op de inhoud van het tankje, 1 liter. Dat betekend dus dat je om de klipklap die tank moet bij vullen met naar peer geurend strijkwater want ook mijn voegen in het toilet moeten naar peer rieken.



Over die rare beugel had ik ook twijfels, besloot 'm niet aan te schaffen, blijkt dat ook dat een misser te zijn, want ik zag 'm liggen bij de fysiotherapeut! Bleek erg geschikt te zijn, aldus fysio.



Het stoomapparaat heb ik in handen gehad. Niet zelf aangeschaft maar geleend van een vriendin, hele huis heb ik ermee gedaan. Spierpijn tot en met, maar schoon, nee, eerder vochtig.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb dus min of meer besloten dat wonderen niet bestaan (ook al ga ik nog steeds graag naar de Efteling) maar twijfel nog steeds over dit ding. Grote kans dat een van jullie het ding heeft en me kan vertellen of het een wonder is:

Kapper-shit?? Check. Ik laat me altijd de diepte behandeling, haarvriendelijke verf, hoofdhuid feng shui massage en kleur-enhancer -glans creme aansmeren. En het zit nooit zoals ik wil en dat voor 150 euro
hahahahaha de tell-sell generatie zijn we. Guin, niet doen. Investeer je centen in een echte van kitchenaid of magimix ofzo.
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 09:26:

hahahahaha de tell-sell generatie zijn we. Guin, niet doen. Investeer je centen in een echte van kitchenaid of magimix ofzo.

Het nadeel van Tell Sell is dat het zo geloofwaardig overkomt. Ritsj ratsj en je ui is in ringetjes, blokjes, driehoekjes of vierkantjes gesneden.

Alleen daarna zit je met de shit die je moet afwassen. Een mesje is handiger... Ik ben ook vaak in de verleiding gekomen hoor. Gelukkig nooit aangeschaft.
Wat heb ik heerlijk hardop zitten lachen!!!



Herkenbaar maar zo leuk geschreven!!!!



Mijn laatste daartrapiknooitmeerin aankoop was......



In de stad werd ik aangesproken door een aardig uitziende meid. Ze verkocht Disney XD pakketten. Of ik at ook niet wilde voor mijn leuke zoontje.? Die begon driftig te knikken dus ik vraag verder. wat kost het, zit je er aan vast, en wat krijg je ervoor?



8,95 keer 3. Elke maand een nieuw pakket en nee het stopte automatisch na die 3 maanden.En de waarde van het pakket lag tussen de 50-60 euro....



Ach, laat ik eens gek doen en ik geef mijn gegevens.

Zoon helemaal opgetogen en huppelt naast me door de stad mij stevig vasthoudend want ik ben de liefste mama van de hele wereld.

Toen dacht ik nog ff........dit alleen is me al 8.95 per mand waard..

Had ik niet moeten denken!



De afgelopen dagen vroeg zoon regelmatig of het pakket al binnen was.

Nee lieverd, maar het komt vanzelf.

Gisteren was het blijkbaar zover......

Lag er op de deurmat een lullig cde rommetje met een spelletje voor kinderen van 2-5 jaar!

Hij is bijna 6 en dit is GEEN pakket!!

Een pakket, word allereerst door de pakketservice gebracht! En , er zit meer dan 1 dingetje in. Zoals beloofd door aardig uitziend meisje....

In de winkel zou zo'n spelletje in de bak van 3 voor 5 euro liggen!!



Ik ga eens op hun website kijken. Maar goed ook. Bleek er wel aan vast te zitten , ook na die 3 maanden!~

Direkt opgezegt, (koste ook nog geld trouwens!!!))

En een boze mail.

Zoon was danig teleurgesteld!

En verwachte alsnog een pakket! Heb hem maar verteld dat dat niet zou gebeuren waarschijnlijk.



Kijk dat ik zo stom ben..tja eigen schuld dikke bult enzo.

Maar dat zoon op deze keiharde manier het vertrouwen in de mensheid moet kwijtraken...........het is triest....
Alle reacties Link kopieren
Ik hóu nu al van dit topic.. Ik kan een drogisterij beginnen met alle zooi die ik hier heb...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 10 april 2010 @ 09:36:

Ik hóu nu al van dit topic.. Ik kan een drogisterij beginnen met alle zooi die ik hier heb... ff geheel off topic... ik heb over je gedroomd vanochtend... ik forum te veel, ik weet het. Er was iemand die zich post-in-pink noemde en ook in roze schreef. Daar kwam ruzie van... Rare droom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 10 april 2010 @ 09:39:

[...]



ff geheel off topic... ik heb over je gedroomd vanochtend... ik forum te veel, ik weet het. Er was iemand die zich post-in-pink noemde en ook in roze schreef. Daar kwam ruzie van... Rare droom.



Ik droom soms ook over het forum hoor, niets raars an!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
voor alle make up en douche fanaten in de grensstreek, ga naar Duitsland! Rossmann en nog een andere (weet de naam even niet) eigen merk douchegel, shampoo, maskers vanaf 50 cent geloof ik. Dan doet een miskoop ook niet zoveel pijn. En als die conditioner dan toch niet zo fijn is, kun je hem nog altijd gebruiken om je benen mee te scheren. Ook de make up merken zijn een stuk goedkoper.



Mijn laatste miskoop, John Frieda spul tegen warmte van de stijltang. Nou ik geloof best dat het helpt tegen het verbranden, want na gebruik is het net alsof ik cement in mijn haar gesmeerd heb. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral miskopen bij huidproducten, maar die probeer ik niet te kopen.



Qua make-up heb ik veel mascara's geprobeerd maar dat valt niet onder miskopen. Mensen vragen zich trouwens af wie er groter is, de douglas of ik... Maar dat zijn geen miskopen, want ik gebruik het allemaal *kuch*
quote:tilalia2 schreef op 10 april 2010 @ 09:17:

Laten jullie je ook altijd van die dure sjit aansmeren bij de kapper?







Ja hoor.

Ik ga nu gewoon niet meer naar de kapper, ook weer opgelost!



Gisteren ging ik schoenen kopen. Nubuck en Iets met zilver/lak. Moest ik natuurlijk dure onderhhoudsspullen bij kopen.

Ik vond mezelf ultra stoer toen ik het afsloeg.

Wel door te liegen dat ik het nog in huis had, dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven