Onzin met een verlengsnoer.....

10-04-2010 07:25 394 berichten
Komende week wordt er hier nogal wat gevierd, qua verjaardag en andere feestelijkheden, dus gisteren de stad in geweest om eens fors nieuwe maquillage in de slaan, want die dateerde nog van zeker vorig jaar.



Nu word ik persoonlijk al maanden gek gemaakt met een vibrerende mascara. Die bibbert met 7000 trillingen per minuut je mascara op je wimpers, welke zodoende plumeau-aspiraties krijgen, zo lang/dik/lushious wordt het allemaal.

Claimen de slimme reclameboys van Maybelline dus.



Gisteren voor pakweg 20 euro aangeschaft en het resultaat is nihil. Maar ja, ik kón het niet weerstaan en ging blind voor dit voorbeeld van onzin met een verlengsnoer.



Wat was/is (voorgenomen onzinaanschaffen mogen ook!) voor jullie onweerstaanbaar in de folder, of tijdens alle fijne reclame, tussen die hinderlijke zangblokjes van X-Factor door, en viel ruim tegen in de praktijk?

Of zijn jullie gewoon slimmer dan ik ben en doorzien jullie onmiddellijk het overduidelijke gebakken lucht gehalte van een product ?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 10 april 2010 @ 10:02:

[...]





Ja hoor.

Ik ga nu gewoon niet meer naar de kapper, ook weer opgelost!



Gisteren ging ik schoenen kopen. Nubuck en Iets met zilver/lak. Moest ik natuurlijk dure onderhhoudsspullen bij kopen.

Ik vond mezelf ultra stoer toen ik het afsloeg.

Wel door te liegen dat ik het nog in huis had, dat dan weer wel.





Dat liegen herken ik van bij de kapper.
Alle reacties Link kopieren
Al lezende ben ik erg blij dat ik inmiddels tot de jaren des onderscheids ben gekomen en weet dat mijn huid en haar geen enkele extra verzorging nodig hebben.



Apparaten echter hebben op mij wel degelijk een pinpastrekkend effect. Pixeltje van de tv hapert? Hoppa, nieuwe tv. Waarna de oude tv eigenlijk nog best wel te gebruiken blijkt en er nu dus in iedere ruimte van het huis een tv staat. Fototoestel weigert? Hoppa, nieuw fototoestel. Waarna blijkt dat oude fototoestel door jongste op miraculeuze wijze weer aan de praat gekregen was, dus nu heeft jongste ook een eigen fototoestel.

De Wii kotst een cd-tje uit? Hoppa, naar de winkel, nieuwe Wii. Waarna bij thuiskomst blijkt dat kind lekker zit te Wii-en, want na nog een keer proberen bleek de Wii het cd-tje ineens toch binnen te kunnen houden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 09:25:

Kapper-shit?? Check. Ik laat me altijd de diepte behandeling, haarvriendelijke verf, hoofdhuid feng shui massage en kleur-enhancer -glans creme aansmeren. En het zit nooit zoals ik wil en dat voor 150 euro



O, doek ook.....

Vooral bij homokappers, daar heb ik een zwak voor en die kunnen me van alles wijsmaken/aansmeren.



'Nouw mevrouw, dat haar van u kan wel een haarmasker van Kerastase gebruiken....wát een uitgedroogde haaruiteinden, ongelooflijk, hoe krijgt u het voor mekaar? Wat dóet u met dat haar in hemelsnaam? Wast u het soms met tzeletreiniger (toiletreiniger)? Ook maar even een goeie shampoo met échte zijdeproteïnen gebruiken voor die luizenbos maar meteen dan ook.



Uw schubben staan helemaal open en zijn op deze manier vatbaar voor vuil van buitenaf, wat u dag in, dag uit oploopt door uitlaatgassen, omgevingsvuil en in uw geval giertanks die over uw rustieke landweg af en aan rijden......(dramatische zucht) Ik zou als ik u was het hydraterende formule masker mét lipiden en vitamine B5 complex nemen, voor, tussen én na-behandeling om uw schubben weer een beetje op orde te krijgen voordat ik ook maar één haarpunt aanraakt met m'n schaar!

Sorry dat ik het zeg hoor maar daar ga ik mijn schaar niet op stukknippen, op dat prikkeldraad van u!



Nah, wat gaane me doen? Zullen we dan maar met dat masker? Wat dat kost? Hoezo? Gaan we zó beginnen? Wat het kost, wat maakt dat nou uit? U wil er toch een beetje florissant uitzien voor uw man, of niet dan, of laten we de boel hangen nu u 35 bent? Bent u al 41, nou dat zou ik ook niet gezegd hebben, toch Marcél, wat vind jij, ze is 41 die vrouw en dan zuk haar! Kan toch niet? Nee toch? Nou dan!



Cappucinootje, espressootje, prosecje doen?'



Heerlijk, ik ga snel weer eens in Amsterdam naar de kapper....
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh oh, wat en heeeeerlijk topic.



Ik gebruik haarverf van Live. Werkt prima en die haal ik meestal uit de graaibak voor een euro of vijf. En elke keer vraag ik me weer af of ik niet beter de kapper mijn haar kan laten verven voor 50 in plaats van 5 euro.



Zo ging ik eens naar de parfumeriedrogist voor een foundation. Volgens de mevrouw daar moest ik eeeerst geen smeren met een dagcreme want ik had zooo'n droge huid. Gevolg; ik ging naar huis met een Sjaanel dagcreme van 55(!!!!) euro en een foundation van een dito prijs. De Sjaanel creme was na drie maanden zuur.



In januari kregen wij een kitten. Enthousiast als ik ben wilde ik een mand, voor het frummeltje. Dus wij naar de Intratuin, mand gekocht voor een godvermogen, en je raadt het al, meneer trekt er zijn neus voor op.



Och ja, allemaal dat soort dingen.



Oh, en ik ben een sucker voor aanbiedingen en merk. Als het in de aanbieding is en het is van een goed merk, dan moet ik het hebben. Of het nu mijn maat is of niet, of het nu mooi is of niet.... Het is goedkoop en merk, dus goed, en dus moet ik het hebben....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, en ik ben ook nogal van het "als het duur is zal het wel goed zijn".



Ik heb heel lang 3,49 per fles shampoo uitgegeven voor L'oreal.... (voor degenen die het niet door hebben; da's bijna ACHT gulden voor een flesje shampoo).

Tot ik op een mooie dag gewoon swartskop kocht voor 1,99 en die precies hetzelfde bleek te doen. Ik moet nog het lef hebben om naar C1000 eigen merk over te stappen, voor 89 cent, maar ja, swartskop is een mérk he. En nog duur, dus het zal wel goed zijn. Toch?
668, the neighbour of the Beast
Ik heb zo'n ei gekocht om eelt enzo met gemak vanjewelste voeten af tekrijgen met een opvangbakje voor je restant voet. Nou ikke aande slag ermee. Echt was helemaal bezweet en uitgeput maar geen eelt van mijn voet hoor snapte ineens waarom die balon in de reclame niet knalde toen ze het ei eroverheen haalde want dat ding was superbot
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 10 april 2010 @ 10:26:



Ik heb heel lang 3,49 per fles shampoo uitgegeven voor L'oreal.... (voor degenen die het niet door hebben; da's bijna ACHT gulden voor een flesje shampoo).

Ik zal het nog even erger maken: het is RUIM acht gulden, bijna negen zelfs.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nietus. Da's 7,70, toch? Keer 2,nogwat? Zoiets toch?

Nou ja, de creeemespoeling was 4 euro, dus die is bijna negen gulden ja... (8,80)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh! En een Silk Epil van Braun! MAN, wat een martelwerktuig is dat!



Ding ligt dus nog ongebruikt in de kast.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Om te epileren moet je twaalf keer over hetzelfde plekje heen gaan en dan nog blijven er verdwaalde haren achter en het is dus NIET zoals beloofd, pijnloos. Het doet gewoon godvergeten zeer.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 10 april 2010 @ 10:29:

Nietus. Da's 7,70, toch? Keer 2,nogwat? Zoiets toch?

Nou ja, de creeemespoeling was 4 euro, dus die is bijna negen gulden ja... (8,80)

Ow, sorry, ik las 3,99.

* note to self: beter lezen als je de betweter wilt uithangen. *
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hehe, vooruit dan maar



Het is in elk geval stervensduur spul. Dat dan weer wel.
668, the neighbour of the Beast
Herkenbaar....



Zo'n half jaar na de geboorte van mijn 2e was er nog 10 kilo blijven plakken.Er moest wat gebeuren en drastisch ook.



" probeer nu, afslankcapsules, gegarandeerd gewichtsverlies 3 kilo per week! "



Testpakketje besteld en verdomd zeg, na een week was ik 4 kilo lichter.Helemaal heppie-de-peppie.

Vervolgpakketje besteld en aan de gang.Helaas pindakaas, nu viel ik hooguit 1,5 kilo in een week af.Volgens mij hebben ze afwateringsmiddel in het proefpakketje gestopt en was die 4 kilo gewoon vocht.



Uiteindelijk ben ik die kilo's wel weer kwijtgeraakt, gewoon door minder eten en meer bewegen!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh dit is leuk



Ik heb het gehad met het 'FussSprudelBad'! Zo'n heel lekker bruisend voetenbad, voor een prikkie (27,95) bij de Lidl. Leek me zó ontspannend en zó relaxed... lekker bubbelen met je voeten.



En ja hoor, dat bubbelt heel lekker. Jammer alleen dat dat gebubbel net zoveel lawaai maakt als de Niagara Watervallen
Peas on earth!
Bubbelbad voor je voeten?



Ik had er een voor in het bad, 5 verschillende programma's.Matje in bad, slang aansluiten op het apparaat en stekker in het stopcontact.Je eigen spa thuis! ( spa? dat is toch water met prik?)



Ze hadden er wel oordopjes bij moeten leveren, wat een herrie!

Niks ontspannends aan.



En het schoonmaken achteraf was ook een drama, want voor je het weet groeit de schimmel erin natuurlijk.
Ik vind 3,49 euro voor een fles shampoo een koopje. Die van mij kosten zo'n 20 euro per fles (van de kapper ja, maar ik klaag niet).
@ celeone, maar doet ie ook wat ie belooft?
Ik heb van de kapper;



- shampoo

- conditioner

- soort leave in conditioner

- spray ter bescherming ivm föhnen

- waxachtig goedje

- haarspray



En toch kom ik iedere ochtend op tijd op m'n werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven