Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Spannend, veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend dit! Leuk! Vooral dat je zo eerlijk bent geweest vind ik heel knap. Maar hij heeft er veel zin in! Je bent nu waarschijnlijk nog bezig met de date en ik hoop dat het heel gezellig is!!!

Ik heb gisteren een date gehad en had totaal geen verwachtingen. Ik date al zooo lang... Maar we hebben van 2-.00 tot 2.30 uur aan een stuk zitten kletsen en gezoend. Het was bizar, het was perfect. Er was niets waarvan ik dacht, okeee.. Ik ben sinds vanmiddag 5 pas weer richting aarde gekomen, maar man man man, wat is hij leuk. Donderdag gaan we uit eten.

Ik ben heel benieuwd naar hoe het heeft uitgepakt vanavond!!!
Alle reacties Link kopieren
Van 21.00 tot 2.30 uur, haha, het leek bijna maar een half uur!
Alle reacties Link kopieren
En hoe was de date? :-)
Alle reacties Link kopieren
Net thuis!



Ik vond het heel gezellig, date had alle ingrediënten en ik zou best wel eens heel verliefd kunnen worden.



Maar ik vrees dat hij er anders over denkt. Geen enkele aanleiding tot een volgende date, een paar bedenkelijke blikken hier en daar, en "maar drie zoenen".



En nu? Hij is vast nog niet eens thuis, maar ik wil weten hoe hij er over denkt..!



Zucht... I suck at dating!!!
Alle reacties Link kopieren
Kut, nou rustig afwachten. Laat je niet gek maken. Lekker gaan slapen. Daten is ook ingewikkeld. Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een gentlemen en wilde hij netjes de eerste date afsluiten met de drie zoenen?

Is hij ouder dan jij? Vertel is, toonde hij interesse in jou als mens, hebben jullie gelachen, was hij galant?

Misschien kunnen wij als buitenstaander er makkelijker over oordelen dan jij :-) helpen we je er wel ff doorheen hoor

En niet zo onzeker zijn hoor, kop omhoog. Als hij nix laat horen is hij je niet waard
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en idd afwachten... Anders kom je te wanhopig over. Laat hem maar onzeker zijn over hoe jij het vond :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 00:17 Misschien is het een gentlemen en wilde hij netjes de eerste date afsluiten met de drie zoenen?

Is hij ouder dan jij? Vertel is, toonde hij interesse in jou als mens, hebben jullie gelachen, was hij galant?

Misschien kunnen wij als buitenstaander er makkelijker over oordelen dan jij :-) helpen we je er wel ff doorheen hoor

En niet zo onzeker zijn hoor, kop omhoog. Als hij nix laat horen is hij je niet waard



Ah Fien, je weet niet half hoe blij ik ben met je post :-)



Hij is jonger! Precies een jaar. Wel een beetje gentleman, deuren openhouden. We hebben enorm gelachen, veel gepraat, maar er viel op het eind zo'n enge stilte.

Verder toonde hij wel veel interesse, heb me een partij zitten ratelen!! Ik ga ratelen als ik zenuwachtig ben



Nou, kom maar op met dat doorheenslepen. Ik zit eigenlijk stiekem op een berichtje te wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 00:18 Oh ja en idd afwachten... Anders kom je te wanhopig over. Laat hem maar onzeker zijn over hoe jij het vond :-)Pff. En ik zit altijd al moeilijk op m'n handen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Kijk nu komen we ergens :-) hij is jonger... Dus naar mijn mening misschien minder ervaren, zenuwachtig of kijkt hij gewoon enorm naar je op. Je hbt lekker zitten ratelen dus je zal spontaan en gezellig zijn overgekomen. Stiltes zijn niet altijd negatief.

Is hij enigskind of opgegroeid door alleen een moeder?

Net zoals dat het voor jou eng was, was dat voor hem ook he.

Oooh zo herkenbaar, continu je telefoon checken of hij al wat gestuurd heeft en redenen verzinnen waarom niet. Vergeet niet dat hij wellicht het zelfde denkt nu.

Misschien moet hij alles even op Zich in laten werken.

Ik denk ff met je mee hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 00:32 Kijk nu komen we ergens :-) hij is jonger... Dus naar mijn mening misschien minder ervaren, zenuwachtig of kijkt hij gewoon enorm naar je op. Je hbt lekker zitten ratelen dus je zal spontaan en gezellig zijn overgekomen. Stiltes zijn niet altijd negatief.

Is hij enigskind of opgegroeid door alleen een moeder?

Net zoals dat het voor jou eng was, was dat voor hem ook he.

Oooh zo herkenbaar, continu je telefoon checken of hij al wat gestuurd heeft en redenen verzinnen waarom niet. Vergeet niet dat hij wellicht het zelfde denkt nu.

Misschien moet hij alles even op Zich in laten werken.

Ik denk ff met je mee hoor



Hij kwam zo zelfverzekerd over. Bij die stilte zelfs een tikkeltje verveeld.. En ik kan natuurlijk via whatsapp zien of hij hetzelfde doet. Niet meer online geweest...



Hij heeft nog twee broers, en vader is nog wel in beeld, maar erg slechte relatie, voor zover ik begrepen heb. Durfde daar niet zo goed op door te vragen, om niet te nozy over te komen, en het gesprek niet een negatieve sfeer te laten krijgen. Voor je het weet verzand je in allerlei 'wat heb ik in mijn rugzakje' verhalen...



Pff. Ik. Wil. Een. Sms!

Al is het maar dat ie thuis is, geen klik en gaat slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je inderdaad nog even niet het bagage verhaal naar voren wil brengen.

Zelfverzekerd overkomen kan ook de buitenkant zijn.

Hoe was het afscheid? Wat zei hij bij het weggaan?

Moest hij autorijden of met OV? Kan ook iets zijn, batterij misschien leeg.

Had wel netjes geweest als hij jou een bericht had gestuurd met de vraag of je veilig thuis bent aangekomen.

Probeer kalm te blijven en geen gekke dingen te denken :-)

Lastig dit he, je zou het liefst zelf een bericht sturen.

Maar je Zegt zelf, hij is nog niet online geweest. Is wel beter dan dat ie wel online is en niks stuurt. Het kan nog komen dus :-)

Ff de tijd geven, ik zeg tot 12 uur morgen middag? Ff deadline instellen voor jezelf :-)

En niet steeds checken of hij online is he haha maak je jezelf gek mee. Ga lekker slapen jij en wie weet heb je morgen ochtend een leuk berichtje.

Ik houd je topic in de gaten morgen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 01:01 Ik snap dat je inderdaad nog even niet het bagage verhaal naar voren wil brengen.

Zelfverzekerd overkomen kan ook de buitenkant zijn.

Hoe was het afscheid? Wat zei hij bij het weggaan?

Moest hij autorijden of met OV? Kan ook iets zijn, batterij misschien leeg.

Had wel netjes geweest als hij jou een bericht had gestuurd met de vraag of je veilig thuis bent aangekomen.

Probeer kalm te blijven en geen gekke dingen te denken :-)

Lastig dit he, je zou het liefst zelf een bericht sturen.

Maar je Zegt zelf, hij is nog niet online geweest. Is wel beter dan dat ie wel online is en niks stuurt. Het kan nog komen dus :-)

Ff de tijd geven, ik zeg tot 12 uur morgen middag? Ff deadline instellen voor jezelf :-)

En niet steeds checken of hij online is he haha maak je jezelf gek mee. Ga lekker slapen jij en wie weet heb je morgen ochtend een leuk berichtje.

Ik houd je topic in de gaten morgen :-)



Fien, je krijgt een knuffel van me! Lief!!



Ik ga idd lekker slapen nu. Je hebt gelijk, beter niet online.... Maar dan schiet het al meteen door m'n hoofd: hij heeft me geblokt. Hij is verongelukt op weg naar huis. Hij is ontvoerd door marsmannetjes. Ik word gek van mezelf!!!



Hij zei bij het afscheid ook niets waar ik ook maar iets uit kon afleiden. Misschien moet ik daar dan maar conclusie uit trekken.



Je zegt deadline, kan ik idd mee leven. Maar wat als die verstrijkt? Ga ik hem dan sms'en? En wat? Ik heb eigenlijk een beetje de neiging om mezelf maar vast te behoeden voor een duidelijk uitgesproken blauwtje en het er maar bij te laten...



Nou, ik ga me mijn bed in hijsen. Slaap lekker allemaal, morgen weten we meer
Alle reacties Link kopieren
Shit. Ik bedenk me nu: als hij ziet dat ik wel online ben geweest, maar niks heb gestuurd... Misschien denkt ie dan wel dat IK het niet leuk vond.



Pffff! Waar is de tijd gebleven dat je zoende in de kroeg, en pas ging daten als je WIST dat je elkaar leuk vond?!!
Alle reacties Link kopieren
Hey!! Ik lees ook nog mee hoor! Lieve adviezen hier gegeven!



Enneh maak je niet te druk over die 'social media' he . Blijf ademhalen en laat het even bezinken allemaal, ook bij hem! Lekker geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Hey browneyed, zeker heel lief allemaal.



Ik word er gestoord van. Vannacht nog drie keer wakker geworden, telefoon checken: niks. Argggh! Vind het gewoon raar, hij heeft de afgelopen week geen enkele dag 'overgeslagen' me welterusten te wensen.



Hopelijk kunnen ze me op mijn werk een beetje afleiding bezorgen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Weet je hoe je het kunt zien? (hier ook een dater) Je hebt al een soort "relatie" opgebouwd via internet en gister moest je opeens weer opnieuw beginnen. Dat geldt dus ook voor hem. Ik herken jouw reacties wel en moet er ook wel een beetje om lachen want dat is juist iets wat ik bij mezelf probeer te veranderen, dat overmatige enthousiasme als ik iemand eigenlijk nog helemaal niet goed ken Zie het een beetje meer zo.



Misschien laat hij het wel even bezinken of hij wacht af tot jij vandaag wat laat horen. Heb ook wel eens met iemand gedate die me wel heel leuk vond maar steeds drie zoenen gaf. Heb uiteindelijk toen zelf het initiatief genomen op de derde date en dat was heel leuk.



Uiteindelijk niet de man voor mij maar wel een goede ervaring. Als je het wat luchtiger probeert te zien dan kom je ook niet in de verleiding om iemand gelijk met aandacht te overstelpen. Maar het is erg herkenbaar, ha ha! Hoop dat je snel wat hoort!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op maandag 03 september 2012 01:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fien5 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">fien5 schreef op maandag 03 september 2012 01:01</a></b> Ik snap dat je inderdaad nog even niet het bagage verhaal naar voren wil brengen.

Zelfverzekerd overkomen kan ook de buitenkant zijn.

Hoe was het afscheid? Wat zei hij bij het weggaan?

Moest hij autorijden of met OV? Kan ook iets zijn, batterij misschien leeg.

Had wel netjes geweest als hij jou een bericht had gestuurd met de vraag of je veilig thuis bent aangekomen.

Probeer kalm te blijven en geen gekke dingen te denken :-)

Lastig dit he, je zou het liefst zelf een bericht sturen.

Maar je Zegt zelf, hij is nog niet online geweest. Is wel beter dan dat ie wel online is en niks stuurt. Het kan nog komen dus :-)

Ff de tijd geven, ik zeg tot 12 uur morgen middag? Ff deadline instellen voor jezelf :-)

En niet steeds checken of hij online is he haha maak je jezelf gek mee. Ga lekker slapen jij en wie weet heb je morgen ochtend een leuk berichtje.

Ik houd je topic in de gaten morgen :-) </div></blockquote>



Fien, je krijgt een knuffel van me! Lief!!



Ik ga idd lekker slapen nu. Je hebt gelijk, beter niet online.... Maar dan schiet het al meteen door m'n hoofd: hij heeft me geblokt. Hij is verongelukt op weg naar huis. Hij is ontvoerd door marsmannetjes. Ik word gek van mezelf!!!



Hij zei bij het afscheid ook niets waar ik ook maar iets uit kon afleiden. Misschien moet ik daar dan maar conclusie uit trekken.



Je zegt deadline, kan ik idd mee leven. Maar wat als die verstrijkt? Ga ik hem dan sms'en? En wat? Ik heb eigenlijk een beetje de neiging om mezelf maar vast te behoeden voor een duidelijk uitgesproken blauwtje en het er maar bij te laten...



Nou, ik ga me mijn bed in hijsen. Slaap lekker allemaal, morgen weten we meer





Knuffel terug! :-)



Ik hoop echt dat je inmiddels al iets heb gehoord. Is hij wel online geweest?

Om 12 uur zou ik de stoute schoenen aantrekken en hem een berichtje sturen.



Misschien zoiets van hey k vond het gezellig gister.

En dan afwachten wat hij stuurt. Niet vragen hoe hij het vond, dat komt onzeker over



Heb je beetje afleiding op je werk?
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op maandag 03 september 2012 09:12 Weet je hoe je het kunt zien? (hier ook een dater) Je hebt al een soort "relatie" opgebouwd via internet en gister moest je opeens weer opnieuw beginnen. Dat geldt dus ook voor hem. Ik herken jouw reacties wel en moet er ook wel een beetje om lachen want dat is juist iets wat ik bij mezelf probeer te veranderen, dat overmatige enthousiasme als ik iemand eigenlijk nog helemaal niet goed ken Zie het een beetje meer zo.



Misschien laat hij het wel even bezinken of hij wacht af tot jij vandaag wat laat horen. Heb ook wel eens met iemand gedate die me wel heel leuk vond maar steeds drie zoenen gaf. Heb uiteindelijk toen zelf het initiatief genomen op de derde date en dat was heel leuk.



Uiteindelijk niet de man voor mij maar wel een goede ervaring. Als je het wat luchtiger probeert te zien dan kom je ook niet in de verleiding om iemand gelijk met aandacht te overstelpen. Maar het is erg herkenbaar, ha ha! Hoop dat je snel wat hoort! Sluit ik me bij aan :-)
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dat wachten!! Ik zou gwN wat sturen... Weet je tenminste waar je aan toe bent!
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 01:12:

Shit. Ik bedenk me nu: als hij ziet dat ik wel online ben geweest, maar niks heb gestuurd... Misschien denkt ie dan wel dat IK het niet leuk vond.



Pffff! Waar is de tijd gebleven dat je zoende in de kroeg, en pas ging daten als je WIST dat je elkaar leuk vond?!!



Is dat via Whatsapp? Hoe werk dat?



Mannen hangen toch vaak een andere 'zwaarte' aan een eerste date dan vrouwen. Vrouwen zien het zoals jij het ziet (en wij allemaal aaaaargh spannend!!), terwijl mannen zoiets hebben van: nou, eens even kijken wat voor vlees we in de kuip hebben.



Hou je ons op de hoogte??
quote:suhke schreef op 03 september 2012 @ 10:36:

Vreselijk dat wachten!! Ik zou gwN wat sturen... Weet je tenminste waar je aan toe bent!



Niet doen.



En dan weet je juist helemaal niet waar je aan toe bent.



Als ie niet reageert, voel je je nog rotter.

Als ie wel reageert, weet je niet of dat was omdat jij wat stuurde, of dat het uit eigen beweging was....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven