Als vrouw klaarkomen door penetratie, is dat te leren? Hoe??

29-06-2014 16:52 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal, eindelijk eens tijd om deze prangende vraag aan jullie voor te leggen. Net als iedereen toen dacht ik ‘vroegah’ dat seks hebben betekende dat de man de vrouw penetreerde en dat beiden dan tegelijk spetterend klaarkwamen. Dat leek me mooi. Maar eenmaal zelf in de praktijksituatie aangeland, merkte ik dat het zo simpel niet ligt. Helaas. Penetratie is lekker, erg lekker, maar klaarkomen, nee. En ik leerde dat ik daar niet de enige mee ben, dat in feite meer dan de helft van alle vrouwen voor een orgasme andersoortige prikkels nodig heeft. Weer een illusie armer, maar er viel mee te leven en het was nu eenmaal niet anders. Dacht ik.



Maar al meelezende hier op het forum ontdekte ik dat er toch best veel vrouwen bestaan die dit wel ‘lukt’, en hier en daar meldt iemand dat ze het pas later kon of heeft geleerd! Dus misschien kan het toch! Maar hoe dan? Dat is mijn vraag aan jullie.



Ik heb er natuurlijk al op zitten googlen en de Coital Alignment Technique (CAT) hebben we al eens geprobeerd. Geen succes. Heel lastig om te doen en niet heel fijn. Maar misschien deden we het verkeerd? Of is er nog een ander geheim? Ik merk wel dat ik in mijn nieuwe relatie en inmiddels boven de 40 meer dan ooit van penetratie geniet. Soms is het zo lekker dat ik denk: misschien als precies dít gevoel nu nog heel lang precies zó zou doorgaan, dan… Maar dat is nog nooit gelukt en ik weet niet of het zo wel mogelijk is. Kan ik er iets voor doen, kan mijn vriend een kunstje leren? Ik hoor het heel graag van jullie!

Klaarkomen door penetratie....

Totaal aantal stemmen: 113

met gemak, heb ik altijd gekund (16%)
heb ik later geleerd (14%)
lukt heel soms (16%)
lukt alleen met een bepaalde partner (11%)
lukt nooit (41%)
weet niet (3%)
Alle reacties Link kopieren
ook als hij bovenop ligt kan je het regelen.

of hij moet topzwaar zijn en je verpletteren.



anders kan je hem altijd nog zeggen wat anders moet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan hem wel sturen, maar sommige mannen laten zich niet zo makkelijk sturen.
.
Alle reacties Link kopieren
nou, dan kap je ermee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is de enige manier dan, maar daar word je ook niet vrolijk van natuurlijk.

gelukkig heb ik er nu een die het wel snapt :-)
.
Alle reacties Link kopieren
net of je wel vrolijk wordt van gepruts.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor graag nog iets van vrouwen die het niet meteen konden maar iets geleerd hebben waar wij ook weer van kunnen leren! Of mannen die hier iets over te melden hebben natuurlijk.
Ik kan klaarkomen van alleen penetratie in doggy style, staand of op de knieën. Je moet je vagina niet aanknijpen, maar juist eruit-knijpen. Ehm hoe zeg ik dit goed. Niet of je je as ophoudt maar hem eruit perst met kracht. Daardoor kom je heftiger klaar en ik dus inmiddels ook tijdens het neuken. Het scheelt als je van te voren al flink voorspel hebt gedaan, dan gaat het makkelijker /is het gevoeliger allemaal.
As= dus plas.... (wel van te voren naar de wc gaan haha)
Alle reacties Link kopieren
Door penetratie niet. Wel lekker en mag heel lang doorgaan idd (tegenwoordig, vroeger vond ik er niks aan en voelde daar niet veel bij of zelden in bepaalde hoek/standje). Dus ook bij mij pas later in mijn leven (2 kinderen verder, maar ook andere sekspartner(s) dan toen, die hier al ervaren in waren..en misschien zelf bepaalde "rijpheid", meer in staat tot schaamteloosheid of mezelf eraan over kunnen geven?)



Kan wel vaginaal klaarkomen, zonder clitstimulatie, maar alleen bij (heel) hoge opwinding en als partner hand/vingers gebruikt. Of dildo (geen trillingen) die G-spot (of een andere spot, dieper??) stimuleert.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Spannende tip Gerbera, ik heb altijd juist de neiging tot aanknijpen maar ik ga dit proberen!



Suzy, de g-spot dus. Dildo is al genoemd, heb jij nog tips voor wat voor een en hoe die gehanteerd moet worden? Ik kan me er nog niks bij voorstellen.
Ikbeneruit: jaaa hier hadden we het ooit eens over hè

Zal je vertellen wat mijn ervaring is maar de Gouden Tip heb ik niet vrees ik...



Tot over mijn veertigste (wat jij ook aangaf) vond ik penetratie vooral leuk omdat het intiem was. Niks sensationeel, wel leuk en lekker. Klaarkomen kon ik wel, vaak achter elkaar zelfs. Maar dan door beffen. Gelukkig had ik geluk met getalenteerde mannen op dat vlak;)



Na mijn veertigste kreeg ik een minnaar -ook veertig plus- die heel lang en gevarieerd kon neuken. Dat vond ik al een openbaring eigenlijk, zo kunnen genieten van penetratie. Maar dat ik niet op die manier kon klaarkomen was voor mij nog steeds een gegeven.



En toen kwam een klein jaar geleden mijn huidige minnaar in beeld. Uiteraard vertelde ik hem ook dat ik niet door penetratie kon klaarkomen. OK prima. Het neuken met hem bleek al snel heel lekker. En na zo'n anderhalve maand...bam! Raak. Wat was het verschil met de voorgaande minnaar(s)? Ten eerste heeft zijn penis een kromming en tezamen met een goede (neuk)techniek raakte hij keer op keer en zeer effectief mijn G-spot. Wat voor mij ook wel meespeelde is dat hij "hot" is, het is een bovengemiddeld aantrekkelijke man en ik werd/word van hem geiler dan van eerdere mannen.



Hij vertelde dat het eerder was gebeurd dat een vrouw niet kon klaarkomen bij penetratie maar bij hem dus wel.

De manier waarop de man jouw gevoelige plek weet te raken is bepalend. Maar ha, je moet wel geil zijn...!
Ja!! De 2 mannen met wie ik dit het beste kon/kan hebben een kromming in den piemel!



Heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Ano*k, dank je wel, ik herken veel uit (het begin van) je verhaal: penetratie was 'as close as it gets', heel intiem en bijzonder vond ik dat, en fijn om zijn opwinding te voelen, maar het gaf mij fysiek geen bijzonder gevoel. Nu wel, ik zit dan blijkbaar in de tweede fase die je beschrijft. En nu zou ik dan op zoek naar een kromme moeten...



Aan techniek kunnen we werken en de g-spot gaan we zeker onderzoeken. Van eerdere reacties begreep ik dat het al een goed begin is als je die met de hand of een hulpstuk kunt vinden. Zodat je het gevoel later herkent als het er is. Met de geilheid zit het trouwens wel goed Mijn geliefde is voor mij zeker bovengemiddeld aantrekkelijk en we hebben een seksuele chemie die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Maar hij is helaas vrij rechtschapen.



Zijn er nog dames die het ook zonder Van Hanegem kunnen?
Ikbeneruit; ik kan het alleen zonder van Hanegem, mét droog ik direct op lijkt me. Maar volgens mij bedoelde je iets anders. Ik weet alleen niet wat dan
De Kromme
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 01 juli 2014 @ 16:43:

Ikbeneruit; ik kan het alleen zonder van Hanegem, mét droog ik direct op lijkt me. Maar volgens mij bedoelde je iets anders. Ik weet alleen niet wat dan





Van Hanegem = De Kromme (bijnaam)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 01 juli 2014 @ 16:43:

Ikbeneruit; ik kan het alleen zonder van Hanegem, mét droog ik direct op lijkt me. Maar volgens mij bedoelde je iets anders. Ik weet alleen niet wat dan



Ik moest even uit de tafel vandaan kruipen, waar ik onder ben gerold van het lachen....



De bijnaam van Van Hanegem is "de kromme". Verder had ik exact hetzelfde idee als jij!



Alle reacties Link kopieren
Ano*k, ik ben al 20 jaar met dezelfde man, maar ik heb ook ervaren dat het de laatste jaren lekkerder is. Heeft het dan toch met de leeftijd te maken (40+)?
Ok die bijnaam kende ik niet.

Kromming wel liefst naar boven of beneden, te ver naar de zijkant is iet handig (hoog knakrisico bij stevig doorneuken - ja nu weten we ook waarom knakworsten zo heten stoot je hoofd niet aan de tafel hè Lunaloona )
Weet je Luna, het zou me echt niet verbazen!



Volgens mijn huisarts (daar kun je nog eens mee praten:) pieken vrouwen in hun forties dusdanig dat mannen van dezelfde leeftijd het niet altijd kunnen bijbenen. Vandaar de regelmatige behoefte aan jongere mannen...



Ik heb een hele leuke minnaar die zelf in de veertig is en zijn hele leven geen seks tekort is gekomen zullen we maar zeggen. Maar ook hij vindt het nu aanzienlijk leuker dan vroeger. Bemoedigend toch?
quote:DappereGerbera schreef op 01 juli 2014 @ 16:55:

Ok die bijnaam kende ik niet.

Kromming wel liefst naar boven of beneden, te ver naar de zijkant is niet handig (hoog knakrisico bij stevig doorneuken - ja nu weten we ook waarom knakworsten zo heten stoot je hoofd niet aan de tafel hè Lunaloona )
quote:Ano*k schreef op 01 juli 2014 @ 16:59:

[...]





U heeft ervaring met doorknakkende zijdelings gerichten?

Ik kan trouwens niet wachten tot ik 40+ ben nu
Die zijwaartse, hoop dat die me bespaard blijft eigenlijk. Tenzij je ook orgasmes via je eierstokken kunt krijgen. Maar misschien moet je daar dan weer 50+ voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het (seks)leven van de vrouw begint blijkbaar echt pas bij 40, maar dan loop je wel het risico dat de jongere generatie de bijnamen van voetballers die je gebruikt, niet meer kent...



Mijn eigen seksleven kende een lange pauze waarin ik wachtte tot mijn man zin zou krijgen, maar nu ik dat heb opgegeven denk ik ook dat ik meer geniet dan ooit vroeger. Dus ja Gerbera, je hebt zeker nog iets om naar uit te kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op vakantie echt goed 'klaar' 3 weken later bleek ik zwanger te zijn.. toeval? Ik kom nu tegenwoordig altijd klaar.. (na de bevalling) alsof dat juist heeft goed gedaan
Trots!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven