Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:11:

[...]





Mn man is helemaal niet open over sex dus het overleggen is geen optie.Doe samen effe een cursusje communicatie dan .
Alle reacties Link kopieren
Dus hij doet niet aan voorspel? Of wel maar niet lang/ doeltreffend genoeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:40:

[...]



Ja ik geloof hem wel. Hij weet wel dat ik bijna niks gek vind en overal wel voor in ben. Maar als ik een speeltje of handboeien koop doet hij er ook niks mee



Euh.. doet HIJ er niks mee?

En jij dan? Ben jij geen factor?
Alle reacties Link kopieren
Maar zijn er dan alleen (communicatie) problemen in de slaapkamer? Of is daar buiten ook van alles aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 19 augustus 2016 @ 19:44:

[...]





Euh.. doet HIJ er niks mee?

En jij dan? Ben jij geen factor?Tuurlijk wel, maar vooral samen toch, en als ik eens wat probeer of hem vraag iets te doen, belooft hij het wel maar komt er niks van. Of doet hij er lacherig over
Alle reacties Link kopieren
Als ik dan nezelf eens klaar maak doet hij er ook lacherig over
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:48:

Als ik dan nezelf eens klaar maak doet hij er ook lacherig overAltijd lollig, met een pre puber het bed delen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 19 augustus 2016 @ 19:44:

Maar zijn er dan alleen (communicatie) problemen in de slaapkamer? Of is daar buiten ook van alles aan de hand?Niet echt ruzies ofzo, maar ik mis de aandacht en genegenheid en dat komt vooral tot uiting in de sex
Alle reacties Link kopieren
In 17 jaar jou niet een keer laten klaarkomen??

Wauw niet te geloven, je kunt best goede sex hebben zonder klaar te komen maar nooit? Never ever? Niet een keer?



Wil hij dan niet beffen staat hem dat tegen of doet hij ook helemaal niks met zn handen en rolt hij bij wijze van direct om nadat hij zelf is klaargekomen?

Wat een egoist is het dan zeg, ik zou zelf helemaal geen sex meer met hem hebben. Ik geen genot jij ook niet dan...heel kinderachtig maar misschien snapt hij het dan



Ik zou trouwens niet achter zijn rug om vreemdgaan, zou hem zeggen dat dit je dwarszit en als hij er niks aan doet je op zoek gaat naar iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:maritleoni schreef op 19 augustus 2016 @ 19:56:

In 17 jaar jou niet een keer laten klaarkomen??

Wauw niet te geloven, je kunt best goede sex hebben zonder klaar te komen maar nooit? Never ever? Niet een keer?



Wil hij dan niet beffen staat hem dat tegen of doet hij ook helemaal niks met zn handen en rolt hij bij wijze van direct om nadat hij zelf is klaargekomen?

Wat een egoist is het dan zeg, ik zou zelf helemaal geen sex meer met hem hebben. Ik geen genot jij ook niet dan...heel kinderachtig maar misschien snapt hij het dan



Ik zou trouwens niet achter zijn rug om vreemdgaan, zou hem zeggen dat dit je dwarszit en als hij er niks aan doet je op zoek gaat naar iets andersBeffen doet hij heel af en toe en dan met gepaste tegenzin. En dan is de lol er ook af voor mij, en ja dat is precies wat hij doet. Klaar gaan liggen, even sexen klaar komen en weltrusten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:59:

[...]





Beffen doet hij heel af en toe en dan met gepaste tegenzin. En dan is de lol er ook af voor mij, en ja dat is precies wat hij doet. Klaar gaan liggen, even sexen klaar komen en weltrusten.Hij houdt niet van je, hij snapt er geen reet van, het is een lompe lul, hij is niet helemaal goedjes, hij heeft een heul , heullll sjielig verleden en daarom nu issues met seks. Wat denk jij welke het is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit soort egoïsme blijft helaas zelden beperkt tot de slaapkamer.



Wat denkt hij dat je bent? Zijn zaadopvangbakje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:48:

Als ik dan nezelf eens klaar maak doet hij er ook lacherig over



Huh? Daar zou ik me niet bepaald veilig bij voelen...

Ik zou toch duidelijk maken aan je man dat je overweegt om het eens met iemand anders te ervaren, voordat je daadwerkelijk op zoek gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:01:

[...]



Hij houdt niet van je, hij snapt er geen reet van, het is een lompe lul, hij is niet helemaal goedjes, hij heeft een heul , heullll sjielig verleden en daarom nu issues met seks. Wat denk jij welke het is?Het is een lompe lul en hij snapt er geen reet van, maar ik hou wel van hem en we zijn wel een gezin. Om te scheiden en ons gezin kapot te maken om slechte sex vind ik ook weer zo wat
Alle reacties Link kopieren
Pas geleden zei ik nog een x hoe zou jijbhet vinden als je al die tijd alleen door trekken had kunnen klaar komen. Ja daar had ik wel een punt zei hij, maar hij vond het wel vreemd dat ik daar na 17 jaar opeens mee kwam
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:06:

[...]



Het is een lompe lul en hij snapt er geen reet van, maar ik hou wel van hem en we zijn wel een gezin. Om te scheiden en ons gezin kapot te maken om slechte sex vind ik ook weer zo watOp youtube zijn instructiefilmjes zat te vinden, Bol.com zal ook de nodige " hoe laat ik mijn echtgenote echt genieten " hebben liggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat jij nog wil met hem...



Is dat altijd zo geweest? Lukt het met een vibrator?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:09:

Pas geleden zei ik nog een x hoe zou jijbhet vinden als je al die tijd alleen door trekken had kunnen klaar komen. Ja daar had ik wel een punt zei hij, maar hij vond het wel vreemd dat ik daar na 17 jaar opeens mee kwamDat is ook wel heel raar dat je zo lang niets gezegd hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:11:

[...]



Op youtube zijn instructiefilmjes zat te vinden, Bol.com zal ook de nodige " hoe laat ik mijn echtgenote echt genieten " hebben liggen.Ik had hem pas een link gestuurd naar een tips site, en dan zegt hij ik zal er eens naar kijken maar verder doet hijber niks mee. Dat vind het ergst dat hij het ook niet wil leren.
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:09:

Pas geleden zei ik nog een x hoe zou jijbhet vinden als je al die tijd alleen door trekken had kunnen klaar komen. Ja daar had ik wel een punt zei hij, maar hij vond het wel vreemd dat ik daar na 17 jaar opeens mee kwamNa 17 jaar????
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:12:

[...]



Dat is ook wel heel raar dat je zo lang niets gezegd hebt.Ja dat is het ook, maar dat was voor al onzekerheid denk ik. Ik merk dat ik op dit gebied steeds wat zekerder word
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:15:

[...]





Ja dat is het ook, maar dat was voor al onzekerheid denk ik. Ik merk dat ik op dit gebied steeds wat zekerder wordMaar hij is schuldig natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:12:

[...]



Dat is ook wel heel raar dat je zo lang niets gezegd hebt.Vind ik ook. Jullie waren al 8 jaar samen voor jullie eerste kind kwam!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 19 augustus 2016 @ 20:16:

[...]



Maar hij is schuldig natuurlijkSchuldig zijn we beiden, maar ik zou graag samen er aan werken, maar loop steeds tegen een muur aan
Ja dat snap ik ook niet. Wordt je toch gillend gek van? En wat doet het er toe dat het na 17 jaar is. Hij kan toch zelf ook nadenken dat hier voor jou geen lor aan is? Tering hee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven