Club van '87 wil zwanger worden

27-07-2016 10:57 1757 berichten
Ben je geboren in 1987 kom dan gezellig hier kletsen over het wel en wee van zwanger worden.



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Bijzonderheid Lieksie 29 34 anderhalf jaar bezig 08-01 Nog 3 maanden zelf proberen Vanessakusje1987 3042 10 17-02 Onderzoeken afwachten Bb87 2827 10 23 januari eerste echo Autumn_87 28305 1e kindje Elianora 29336 20-01 PCOS, start met Pregnyl en Clomid Rosalie87 292913 22-01 - Fienestein 28436 -- - Captainkitten 28344 - Roxy87 29281 - - Taktak1987 28353 - Sofie87 2827- - Onregelmatige cyclys Door87 29231 - Annelies87 29302 1e kindje Summer87 28321 -- - Mince 29391 Jongen KleinSterretje17 2932- 10-03 - Ximun 29346 11-03 - Boogschutter_87 28284 - Love_22 --1 - Vervivaen 2931 1 12-12 1e echo
Ah ongesteld geworden? Balen!
Alle reacties Link kopieren
Jup. Nu kunnen we in ieder geval weer door. Kijken of ik de komende maand mijn hoofd koel kan houden.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
Alle reacties Link kopieren
Balen Autum en Fiene!!



Lieksie ik herken mezelf in je bericht. Althans t eerste gedeelte want m'n vriend vind t als ik alles deel met hem soms onzinnig en stom dus ik vermoei hem er maar niet mee. Balen van je gevoel maar tis nog niet te laat.



Voor jou ook nog niet te laat Captain.



Succes dinsdag Roxy!
Alle reacties Link kopieren
Oh balen Autumn!
Ben ook een aantal keren misselijk geweest door de hormonen voor m'n NOD Autumn. Dat is heel irritant, je krijgt er heel veel hoop van
Alle reacties Link kopieren
Ja dat misselijke net voor de NOD herken ik ook. Balen Autumn en fienestein
Alle reacties Link kopieren
Balen Autumn!!
Alle reacties Link kopieren
Balen Autumn!



Ik probeer het allemaal beetje bij te houden, maar wordt veel geschreven!



Ik hoor vandaag alleen maar nare verhalen. Vriendin miskraam, andere vriendin was begonnen met ziekenhuis en nu blijkt haar vriend ' slecht' zaad ( hoe zeg je dit netjes) te hebben.

Ik wil er niet teveel over nadenken! Maar is wel weer even eye-opener dat het niet vanzelf gaat!
Alle reacties Link kopieren
Jammer autumn! Op naar volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
Kan het me voorstellen Swabber. Maar nu jij het zegt is t voor mij ook wel weer fijn om te horen dat t bij andere dus ook niet zo soepel gaat.

Dus als we ooit zwanger worden moeten we vooral genieten en dankbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Lieksie, wat je zij over je vriend herken ik wel.. Eerst snapte hij niet waar ik het allemaal over had. Daarna ben ik alles op het fora gaan delen, nu wil hij toch ook alles weten. Super lief. Hij zegt nu ook soms, dat het wel eens echt raak mag zijn. In het begin zag hij het als iets van toekomst.



@Fienestein en autumn, vervelend! Hopelijk liggen je kansen hoog komende ronde!!



@captainkitten, lastig is dat! Hopelijk dan maar snel je menstruatie en liggen je kansen komende ronde hoger!!



@victoria, welkom!



@roxy, ik test wel eens eerder, de testen die ik heb liggen zijn voor 4 dagen eerder. Maar om teleurstelling te voorkomen raad iedereen het wel af... Geduld is het beste! Hoe lastig ook... Online besteld trouwens. Kosten niet veel.



@swabber, dat is naar! Wordt je wel even met de neus op de feiten gedrukt! Ik kwam er ook wel achter dat het niet bij iedereen zo vanzelf sprekend gaat, je hoort ze er vaak alleen over wanneer het snel raak was!



Hier weinig nieuws, nog een flinke week wachten. En eigenlijk, helaas, verwacht ik er weinig van.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zorgt er tot nu toe nog voor dat is rustig blijf. Heb dus nog niet getest

Eigenlijk denk ik ook dat het weinig zin heeft want heb het gevoel dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden.



@swabber dat is vervelend nieuws! Dat is inderdaad zeker wel weer een eye-opener!

Best wel stom misschien, maar ik had er eigenlijk vooraf geen idee van hoe moeilijk het soms is of hoevaak het wel niet misgaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is er helemaal niet zo mee bezig.

Hij zei laatst een keer operatie is nu zo lang geleden word wel langzaam tijd nu.

Ik val hem er verder ook niet mee lastig omdat ik weet dat ik zelf er veeeeel te veel mee bezig ben.

@ autumn jammer dat je door moet naar de volgende ronde.



Ik zou volgens de app vandaag mijn eisprong hebben maar ik voel nog niks terwijl ik toch normaal altijd mooi op tijd ben soms zelfs 1 of 2 dagen eerder.
Alle reacties Link kopieren
Nou Roxy en Lieksie t wordt langzaam ook spannend voor jullie!



BB nog een weekje. Komt goed! Tijd tikt wel door.



Tak voel jij al iets?
Alle reacties Link kopieren
@ Swabber: Ik had inderdaad ook nog niet bij stilgestaan. Maar sinds wij er zelf meer mee bezig zijn hoor ik het ook steeds vaker. Vind dat soms ook wel even slikken. Maakt het allemaal nog spannender. Maar probeer er nog niet te veel over na te denken.



@ Bb: dat wachten is verschrikkelijk. Waarom verwacht je er niet veel van? Heb je een specifieke reden of is het gewoon een voorgevoel?



@Roxy: fijn dat je vriend je helpt om rustig te blijven. Ga duimen dat je morgen niet ongesteld wordt!



@Pfff: Voel jij je eisprong normaal gesproken altijd wel? Balen als je lichaam ineens anders gaat doen dan normaal.



Hier is er nog niet veel veranderd. Ben nog niet ongesteld geworden. Ben nu wel klaar met dat wachten en wil nu eigenlijk gewoon zsm ongesteld worden, zodat ik door kan naar de volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!



@captain, ik snap dat je wilt dat 't snel door zet, zeker wanneer je weet dat de kans wel heel klein is. Hopelijk zet 't snel door!



@pff, das eigenlijk ook best raar, misschien dat je niets voelt deze x? Of deze x wat later, lichaam houdt ons behoorlijk voor de gek!



Ik heb er weinig vertrouwen in omdat iedereen eigenlijk altijd wel iets voelt voordat ze zwanger zijn, nu is 'n week mss vroeg.. Maar toch. Vandaar dat ik het denk, hoewel ik ook wel helaas denk dat 't lang kan duren. Gelukkig volgende maand langs gyn. Niet hiervoor, maar ga toch vragen stellen. Mss kan zij me gerust stellen.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar ronde 9 nod 3-9



Voordeel is wel dat ik niet zoals sommige hoef te wachten totdat ik ga bloeden want ja dat komt toch daaaaaagen te vroeg.

Is het al januari?



Captain, irritant dat wachten. Lieksie ik hoop dat t raak is voor je maar misschien net die ene keer kans net te kort dan moet t gewoon hartje zomer lukken voor jou. Jou is het het meeste gegund.
Jammer voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen? Positief blijven!



Wil je mijn ronde aanpassen naar ronde 4.

@Bb87: Het kan nog altijd? Waarom ga je langs bij de gyn? Of jaarlijkse controle?



@Captain: Balen, negatieve test en nog geen menstruatie... Dan kun je jezelf toch echt gek maken hé.



@Swabber: Ja, inderdaad het gaat bij velen niet makkelijk. Ik hoor alleen maar positieve verhalen, maar door mijn eigen onregelmatige cyclus en hier op het forum, besef ik dat het niet voor iedereen van een leien dakje gaat.



@Autom: Ik ben ook al een aantal keer erg misselijk geweest. Wellicht door de hormonen of ontpillen... Die symptomen zijn zo klote! Ik vertrouw er niet meer op, enkel op een zwangerschapstest!



Zo, hier bijna 8 maanden aan de gang en nu nog maar ronde 4... Maar menstruatie is zo goed als voorbij! Ik ben begonnen met temperaturen, dan kan ik controleren wanneer ik mijn eisprong heb. Ik hoop dat mijn cyclus korter is dan 50 dgen, met 35-40 dagen zou ik tevreden zijn. Wie temperatuurt er nog? Misschien ga ik ook eens aan de slag met ovulatietesten, maar hoor daar zeer gevarieerde verhalen over.



Mijn man is veel geduldiger en rustiger dan ik. Hij maakt zich ook helemaal nog geen zorgen. Zegt telkens dat het wel in orde komt.
Alle reacties Link kopieren
Nee! Wat vervelend Vanessa! Ik hoop echt dat het ook voor jou snel zover mag zijn! Is je ook gegund. Hoop op een vruchtbare periode voor je! Hopelijk niet teveel last van je menstruatie.



Elianora, ovulatie testen zijn fijn, makkelijker dan temperaturen. Online kun je er al snel 12 bestellen voor 10-15 euro. Alleen moet je wel altijd op het zelfde moment testen, niet in de ochtend en vooraf 2 uur (weinig tot) niets gedronken hebben. Dat is met een onregelmatige cyclus best lang.



Temperaturen kost niet veel, wel vervelender, elke ochtend nog voor je opstaat testen. Het voordeel is wel als je hiermee test je je dokter voor bent, zij vragen meestal na een jaar proberen 3 mnd te temperaturen om zo voor hen alles in zicht te hebben. Dit heb je in dit geval dan al. Ik denk dat ik het volgende cyclus ook ga proberen.



Ik mag naar de gyn ivm een paar jaar geleden een pap3b uitslag. Afgelopen kaar weer helemaal schoon. Volgens mij heeft het geen invloed op het zwanger worden, maar ook daar heb ik nog geen duidelijk antwoord op. Dus volgende maand een jaarlijkse controle.
Alle reacties Link kopieren
5 voor 1,49 bij de action elianora ik zou t eens proberen ik doe er meestal 1 rond 11e in de ochtend of 1 rond 18 uur. Eerst dacht ik er geen eisprong te hebben maar gevonden door t 2x pd testen maar na een paar rondes herken ik t wel aan m'n lijf. Jeetje 50 dagen dat is lang. Dan leer je ook wel geduldig zijn. Pff.



Hopen dat t voor altijd wegblijft Bb87! En dan het verder nergens mee te maken heeft. Mijn moeder had t ook en daarna nog 2 zwangerschappen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Autumn en Vanessa wat balen zeg! Hopelijk volgende x meer geluk.



Hier symptonen niet echt. Wel al week lang echt heftig dromen heb ik normaal nooit en gister pijn baarmoeder bij seks, kon het niet hebben zeg maar en heb ik normaal nooit. Maar voel 0 aan borsten, terwijl ik darmee eisprong alles voel dus daarom denk ik helaas niet raak.



Victoria hoe is het daar? En andere waarbij NOD nadert.



Ik temperatuur niet, pak wel ovulatietesten om te checken.

@Elianora, vervelend die lange cyclus, hopelijk nu kortere. Is zo vervelend als je id onzekerheid zit
50 is nog niks hoor, had er al eens een van tegen de 90. Ja, dan ben je wel geduldig, maar wist het op voorhand. Mijn moeder is erg onregelmatig en ik heb overgewicht. Ik eet nu wel een dikke maand gezond, dus hopelijk werkt dat z'n vruchten af. Als dit echt niet lukt, ga ik kijken met de dokter welke stappen ik moet ondernemen. Kans bestaat dat ik PCOS heb, maar wil het eerst zo proberen zonder medicatie. Mijn moeder moest ook medicatie nemen om zwanger te worden, maar ze wist niet meer welke. Ze weet ook niet of ze PCOS had of wat anders.



Ik ben daarom beetje huiverachtig tegenover ovulatietesten, want wanneer begin ik dan? Cyclus varieert van 30 tot max. 90 dagen. Vandaar temperaturen. Vind het niet zo lastig hoor, ik doe het oraal, thermometer ligt op nachtkasje en daarna vul ik het in op mijn app Fertility Friend. Had ook eens gelezen bij iemand dat je wel positieve ovulatietest kunt hebben, maar dan geen eisprong?



In juli wel voor de eerste keer vruchtbaar cervixslijm gezien, dus hopelijk betekent dat dat ik mijn cyclus wat beter leer kennen. Maar volgens de app zou mijn ovulatiesprong dan 5 dagen later geweest zijn. Ik voel praktisch niet wanneer ik ovuleer. Ik voel af en toe wel steken, maar wat die steken zijn, geen idee. Borsten doen ook nooit pijn, hooguit tepels klein beetje gevoelig.



We zien wel! Sowieso met man afgesproken dat we deze ronde zeker om de dag seks hebben en bij vermoeden van ovulatie of periode errond elke dag. Haha, hij is precies weer wat enthousiaster. Dus een beetje beter ons best doen, want vorige 2 maanden was het niet veel soeps.
Oh lady's wat balen zeg. Ik leef met jullie mee.



Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Ik twijfel steeds heel erg, zo irritant. Pijn in borsten komt en gaat. Nog een twee dagen geduld!!



TakTak, alleen kan anders zijn als je zwanger bent. Je hoeft echt geen pijn in de borsten te hebben na je eisprong om zwanger te kunnen raken. Geef de moed nog niet op!



Ik vind ovulatietesten ook wel makkelijk. Zodra er een streep staat weet ik dat ik m'n best moet doen. Ik zie de streepjes ook steeds donkerder worden.



Wat naar dat je pap3b had zeg! Ik moet volgende maand weer heen, ik had pap2b geloof ik. Dus een extra controle. Fijn dat alles weer goed met je is!



Captiankitten wat irritant! Hopelijk komt je menstruatie snel. Ik hoop stiekem ook altijd dat ik overtijd ook nog positief kan testen. Maar na vier dagen houdt die hoop voor mij meestal op. Dan weet ik gewoon dat ik weer over een dag of 5 ongesteld ga worden.
Ja, die ovulatietesten zijn niet zo duur in de Action, maar heb de afgelopen maanden al zoveel zwangerschapstesten gekocht, durf me daar echt niet meer tonen met meer testen aan die kassa.

Vorige keer dat we gingen gooide man drie dozen zwangerschapstesten in mijn karretje, haha, ja het is wat. Online bestellen is misschien ook nog een optie.
Hahaha! Ik kocht ze ook altijd in de winkel. Had laatst glijmiddel nodig die je kom gebruiken als je zwanger wilde worden. Gelijk maar wat testen bij gekocht. Die waren spotgoedkoop. Scheelt een heleboel geld. Dus voortaan bestel ik ze wel online. Kan ik er zo veel gebruiken als ik wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven