Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey dames

Voordat ik aan dit forum mee deed wist ik niet hoeveel personen er mee schreven

Hey is steeds weer een heel verhaal om alles te lezen

Heb pen en papier erbij liggen om dingen op te schrijven zodat ik kan reageren



@gurlie ah wat een slecht nieuws! ! Heel veel sterkte gewenst

Het is inderdaad soms zo oneerlijk

Denk aan je



@kiml ik heb me nog niet zo met de tabellen gehouden eerlijk gezegd

Heb op dit moment vooral behoefte aan de verhalen wat iedereen beleefd en hoe we er mee omgaan



Ik heb de verhalen van de Gelukkige zwangeren niet echt meegekregen dus weet niet goed wat je bedoeld bepaalde opmerkingen

Masr ik denk je wel te begrijpen

Wees maar lekker blij met je zwanger schap ook al voelt dat soms niet zo

En helemaal tegen over de anderen hier die moeilijk of helemaal niet zwanger worden

Ik vind het soms ook moeilijk om aan te horen

Masr gun het de ander wel enorm!

Dat je je zorgen maakt of alles goed gaat is heel begrijpelijk maar probeer ook te genieten hoor....



@misstiek ja klopt het is voor mij zeker ook een houvast dat het mij en alle anderen ook gaat lukken om zwanger te worden

Ik zou het zeker ook leuk vonden om de verhalen van onze zwangeren te lezen

Natuurlijk is het soms een klap in je gezicht zeker na je NOD

Als het een ander wel gelukt is ...



@ flipje het is zeker niet leuk om een paar maanden te moeten wachten voordat je gaat beginnen

Maar daarentegen heb je er wel goed over nagedacht dat Is ook belangrijk



@Lisette wat kan wachten toch soms vreselijk lang duren hè .. maar het komt goed..



@miss94 wat betekend dit? Heb je verhaal nog niet goed mee gelezen

Zou het goed nieuws kunnen zijn?

Innesteling bloed?

Of geef ik verkeerde hoop

Dat Is dan niet mijn bedoeling



@peach Dank je wel

Ben vaak bang dat verhaal verkeerd gelezen - begrepen word



Oh Shit ongesteld.

Geniet van de chocola zou ik zeggen en houd moed

Komt goed ..



Ik hoop dat ik iedereen weer gehad heb

-er zijn vele verhalen die voorbij komen-

Voor hier weinig nieuws eigenlijk

Druk op het werk geweest

Ga nu lekker slapen
Alle reacties Link kopieren
@gurlie ; jeetje meid wat heftig! Ongelofelijk.. Geen woorden.



@de-zwangeren; Het ligt hem bij mij totaal niet op het moment dat ik het schreef. Ik ben er van overtuigd dat voor iedereen die in de medische molen zit en het psychisch zwaar heeft met de kinderwens het heel moeilijk en confronterend kan zijn om verhalen van zwangeren te lezen. Met name verhalen rondom de klachten. Hoe lang je ook met elkaar geschreven hebt en wat je ook met elkaar hebt doorgemaakt. We weten allemaal dat de meesten het van ver hebben moeten halen en dat hun kindje Hard To get was. Wellicht ben ik de enige hoor en zal het aan mij liggen? Geen idee. Het is niet mijn bedoeling om er een groots probleem van te maken en iedereen is hier welkom alleen ik vind dat men bovenstaande ook moet begrijpen.



Sterkte aan al deze lieve meiden!! Met maar één wens ; een mooie gezonde baby!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ten eerste, Gurlie, ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Wat vreselijk oneerlijk. Zo lang moeten wachten en dan gaat het alsnog mis. Ik weet niet goed wat ik meer kan zeggen.. heb er geen woorden voor. Ik wens jullie heel veel liefde en kracht toe en ik hoop dat je het een plekje kan geven.



Lieve @Kim, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat je hier niet je ei kwijt kan wat betreft je zwangerschap. Ik spreek nu voor mezelf als ik zeg dat dit totaal niet de bedoeling is van dit forum. We schrijven al maanden met elkaar mee en af en toe een update vind ik erg fijn, en zoals ik gister heb gelezen geldt dit voor de meeste anderen gelukkig ook. Die onzekere eerste weken kun je hier ook gewoon delen, natuurlijk is het allemaal spannend. Je ziet maar weer hoe kwetsbaar het nog is... Ik vind het geweldig om te lezen dat jij goede echo's hebt gehad. Ik ben zo blij voor jullie!



Minilove, ik krijg een naar gevoel als ik je berichten lees, zeker nu je er nog even overheen gaat. Ik vind het erg egoistisch overkomen. Ik ben een beetje klaar met sociaal wenselijk reageren, dan ben ik maar even een kutwijf, maar de gunfactor lijkt bij jou ver te zoeken. Je schuift nu net aan en geeft meiden die al veel langer mee schrijven een rot gevoel. Ik vind dit erg naar en dit lijkt me absoluut niet de bedoeling van dit forum.



Ik zou het zelf misschien ook niet relaxed vinden als hier hele uiteenzettingen zouden zijn van het uitwisselen van echo's, hoe je de kinderkamer eruit gaat zien of hoeveel leuke babykleding je al hebt geshopt. Tuurlijk zou ik dan denken: he bah, dat wil ik ook!

Maar elke zwangere hier houdt enorm rekening met de rest, en komt alleen eens in de zoveel tijd een update geven. Ik vind dat dat absoluut zo moet blijven.



Zo, nu ben ik er klaar mee



@Flipje, ik begrijp dat je nu ff met een heel dubbel gevoel zit. Hoe denkt je vriend erover?
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=20616157,noline]

Minilove, ik krijg een naar gevoel als ik je berichten lees, zeker nu je er nog even overheen gaat. Ik vind het erg egoistisch overkomen. Ik ben een beetje klaar met sociaal wenselijk reageren, dan ben ik maar even een kutwijf, maar de gunfactor lijkt bij jou ver te zoeken. Je schuift nu net aan en geeft meiden die al veel langer mee schrijven een rot gevoel. Ik vind dit erg naar en dit lijkt me absoluut niet de bedoeling van dit forum.



Ik zou het zelf misschien ook niet relaxed vinden als hier hele uiteenzettingen zouden zijn van het uitwisselen van echo's, hoe je de kinderkamer eruit gaat zien of hoeveel leuke babykleding je al hebt geshopt. Tuurlijk zou ik dan denken: he bah, dat wil ik ook!

Maar elke zwangere hier houdt enorm rekening met de rest, en komt alleen eens in de zoveel tijd een update geven. Ik vind dat dat absoluut zo moet blijven.



Zo, nu ben ik er klaar mee .helemaal mee eens!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen toch maar even gebeld met het ziekenhuis om te vragen met welke wachttijd ik rekening kon houden.

Het anwoord: maar mevrouw, wij hebben helemaal geen verwijsbrief ontvangen.

Grrrr פ¤@!#*#

Het plaatselijke ziekenhuis opgebeld en nogmaals laten versturen.



Daarnaast blijkt ook nog dat ik eerst de hele vragenlijst opgestuurd krijg, en dán pas krijg ik een uitnodiging..



Hopelijk gaat er niet al te veel tijd overheen nu :(



Verder op de negatieve berichten hierboven: ik kan me goed voorstellen dat je eens even van je af schopt als je menstruatie met begonnen is, maar dat je het blijft volhouden sta ik ook niet achter.

Lijkt me ook niet fijn voor jezelf. Zwangeren zijn er overal en zul je toch mee om moeten leren gaan, hoe moeilijk het op sommige dagen ook is.



Zo, en nu ga ik weer verder werken Fijne dag iedereen!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@ lisette dat meen je niet wat een klojos!! hopen dat het nu eeen beetje vlot gaat dan!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 12 november 2015 @ 13:39:

@ lisette dat meen je niet wat een klojos!! hopen dat het nu eeen beetje vlot gaat dan!



Ja echt zo slecht he! Ook geen enkele empathie ontvangen tot nu toe.. Je zou zeggen als je op deze afdeling toch iets meer begrip kunt verwachten. Niet is minder waar helaas.

Ben bang dat het echt 2016 pas gaat gebeuren en dat vind ik toch wel heel ver weg klinken..

Opeens zitten we dan in alweer een nieuw jaar
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@praatje

Ik heb pcos hierdoor groeien mijn eitjes niet goed. Ik heb hier medicatie voor(clomid) maar de 50mg was niet genoeg voot mij. Ik heb toen 100mg gekregen waar ik mee mag beginnen zodra ik weer ongesteld werd. Alleen werd ik niet ongesteld en blijkt er een cyste van 5cm op mijn eierstok te zitten. Ik heb nu een tweede provera kuur om de menstruatie op te wekken, in de hoop dat de cyste ook weg gaat dan.. Bij mij kan het op het moment geen innesteling zijn omdat er geen eitje is geweest deze ronde. Ik hoop dat ik het voor jou zo duidelijk heb verwoord!



@hier

Ik vind het ook fijn om af en toe wat van de zwangeren te horen. Zo houd ik ook hoop doordat je weet hoe lang sommige meiden er over gedaan hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel met iedereen eens. Het is niet bepaald zo dat hier de foto's van dikke buiken je om de oren vliegen ofzo. Prima! Ik zou me zelfs juist 'in de steek gelaten' voelen als de zwangere meiden meteen helemaal pleite gaan wanneer het raak is.

Dus lekker meeschrijven, en we zijn allemaal open en eerlijk naar elkaar dus schone schijn ophouden is nergens voor nodig.



@Lisette Wat jij nu beschrijft zo gaat het bij mij ook precies. Helaas, zo is de gang van zaken... En ik weet eigenlijk wel zeker dat het allang 2016 is voor je echt aan de slag kunt. Dat vind je vast niet leuk om te horen, maar het is zo...

Maar als ze de doorverwijzing eenmaal hebben krijg je de vragenlijst als het goed is meteen opgestuurd. Bij mij hebben ze die in elk geval de volgende dag nog op de post gedaan.

Na het terug sturen van de ingevulde vragenlijst duurde het bij mij 2 weken tot ik per post en uitnodiging kreeg voor het intakegesprek. Dat gesprek is eind deze maand pas. Daarna kom ik volgens mij pas op de wachtlijst van 6 tot 8 weken, dan is het inmiddels half of eind januari.

Dan moeten ze mij een mijn partner waarschijnlijk eerst nog onderzoeken, en een plan/strategie voor de behandeling maken. Zal ook nog wel 2 weken duren, dus dan is het al ongeveer begin februari.

Dan moet ik wachten op de eerste dag van de menstruatie, met een beetje geluk is dat heel snel maar met pech duurt dat ook nog een week of 3 tot 4.

Dan als we echt mogen starten moet ik eerst nog een maand de pil slikken, en pas de cyclus daarop begint het echte werk. Dan is het tegen de tijd van een eerste terugplaatsing waarschijnlijk al begin april! En mijn doorverwijzing werd dus op 15 oktober al verstuurd...



Ik vind het echt heel vervelend om dit allemaal te zeggen lieve Lisette want als ik je post zo lees had je ergens nog hoop om dit jaar nog te starten. Maar ik ben bang dat dat geen realistisch beeld is. Hopelijk is er bij jouw zkh geen wachtlijst, dat scheelt al 1-2 maanden! Een troost: we kunnen het samen doen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
@miss94 owh Jee SORRY

Ik met mijn innesteling. Dit is een heel ander verhaal. Sorry

Hopelijk werkt de provera kuur en gaat de cyste snel weg. Ik duim voor je



@Flipje Jee wat een verhaal.

Ik had ook nooit gedacht dat er zoveel tijd overheen gaat

Ik heb me er nooit eerder in verdiept natuurlijk



Hier is verder geen nieuws

Ik ga naar Chantal blijft slapen kijken

Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoe "gaat" het met je @gurlie?

Denk aan je
Alle reacties Link kopieren
Punt 1 iedereen is hier welkom! Behalve min half jaar bezig zijn types! 😉

Punt 2 het gaat mij niet om mensen die zwanger zijn dat ze niet meer hier mogen meeschrijven. Erg gaaf juist want er zijn stukjes erkenning te vinden. Dit heb ik al meerdere keren benoemd.

Punt 3 zijn sommige momenten niet handig om berichtjes te posten en zo ook mijn voorgaande aan flower niet, excuus

Punt 4 ik wil uit de weg hebben dat ik moeite heb met zwangere vrouwen. Ik ben zielsgelukkig voor hen en absoluut niet jaloers. Het is alleen soms frustrerend om alle klachten te lezen terwijl ik zelf (er nu in staande) alles voor een kleintje over zou hebben.



En nu een hele dikke vette .



Liefs
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 12 november 2015 @ 15:16:



@Lisette Wat jij nu beschrijft zo gaat het bij mij ook precies. Helaas, zo is de gang van zaken... En ik weet eigenlijk wel zeker dat het allang 2016 is voor je echt aan de slag kunt. Dat vind je vast niet leuk om te horen, maar het is zo...

Maar als ze de doorverwijzing eenmaal hebben krijg je de vragenlijst als het goed is meteen opgestuurd. Bij mij hebben ze die in elk geval de volgende dag nog op de post gedaan.

Na het terug sturen van de ingevulde vragenlijst duurde het bij mij 2 weken tot ik per post en uitnodiging kreeg voor het intakegesprek. Dat gesprek is eind deze maand pas. Daarna kom ik volgens mij pas op de wachtlijst van 6 tot 8 weken, dan is het inmiddels half of eind januari.

Dan moeten ze mij een mijn partner waarschijnlijk eerst nog onderzoeken, en een plan/strategie voor de behandeling maken. Zal ook nog wel 2 weken duren, dus dan is het al ongeveer begin februari.

Dan moet ik wachten op de eerste dag van de menstruatie, met een beetje geluk is dat heel snel maar met pech duurt dat ook nog een week of 3 tot 4.

Dan als we echt mogen starten moet ik eerst nog een maand de pil slikken, en pas de cyclus daarop begint het echte werk. Dan is het tegen de tijd van een eerste terugplaatsing waarschijnlijk al begin april! En mijn doorverwijzing werd dus op 15 oktober al verstuurd...



Ik vind het echt heel vervelend om dit allemaal te zeggen lieve Lisette want als ik je post zo lees had je ergens nog hoop om dit jaar nog te starten. Maar ik ben bang dat dat geen realistisch beeld is. Hopelijk is er bij jouw zkh geen wachtlijst, dat scheelt al 1-2 maanden! Een troost: we kunnen het samen doen!



Blergh...dat het dit jaar niet meer gaat gebeuren dat wist ik wel. Hoewel het natuurlijk ontzettend fijn is als dat wel zo zou zijn.

Maar jou berichtje duwt me inderdaad wel even met de neus op de feiten en hoewel ik echt weet dat dat het verloop zal zijn, probeer ik hoop te koesteren dat het iets sneller zal gaan dan jou tijdslijn..



Beetje kop in het zand idee
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@minilove Prima hoor meid.. ik snap je ook wel, ik heb ook mijn mindere momenten! Dikke en nu gaan wij snel zwanger worden.



@lisette Groot gelijk, ik mag ook graag struisvogelen....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
@gurlie; een immens dikke knuffel voor jou Jemig meid wat een heftig nieuws en sterkte. Ik snap dat je je even terug trekt maar je kunt altijd je hart luchten hier!



@Lisette; ik hoop dat het qua tijd mee zal vallen maar als je rekening houdt met het feit dat het lang kan duren dan kan het alleen maar meevallen als je eerder terecht kan toch? Wel super slordig hoe er is omgegaan met je verwijsbrief en de reacties van het ziekenhuis



@hier; ik ben gisteren midden op de dag opeens ongesteld geworden Snap er niks van want had mijn NOD staan op 15 nov maar blijkbaar was mijn eisprong deze cyclus eerder. Kan het niet anders verklaren. Alsof het zo moest zijn had ik gisteren een cursus en kwam ik hier meerdere oud-collega's tegen die me bombardeerden met vragen of alles wel goed met me ging en of ik niet ook kinderen wilde

Ik heb een verhaal opgehangen dat mijn vriend en ik eerst nog een verre reis willen maken etc met het idee dat de opmerkingen en vragen zouden ophouden maar helaas. Na de cursus ben ik met gierende gympen naar huis gegaan. Mijn humeur was gezakt tot onder het vriespunt pffff Zo vermoeiend dit!! Ik kon voor mijn gevoel niet boos worden op de dames want ze weten mijn situatie niet maar toch dacht ik: Hou op met die stomme vragen en opmerkingen!



@de zwangeren: ik vind het fijn om te lezen hoe het met jullie gaat. Jullie verhalen geven mij hoop dat het ons allemaal ook een keer gaat lukken
Alle reacties Link kopieren
@Lisette, goed dat je er achteraan zit, blijkbaar is het nodig. Balen dat het allemaal zo lang moet duren! Maar het moet wel in gang worden gezet anders gebeurt er nooit iets! Gewoon blijven stalken als je denkt dat het te lang duurt.

@Flipje als ik jou verhaal lees gaat het inderdaad wel even duren voordat er echt een behandeling gestart gaat worden. Denk je dat het tegen die tijd wat rustiger zal zijn met werk?

@Unicorn, ik had afgelopen menstruatie hetzelfde! Ik word normaal altijd in de loop van de dag ongesteld, nu werd ik twee dagen te vroeg ongesteld wakker. Raar he? Ik vond het ene kant wel fijn omdat je er dan niet zo op zit te wachten, maar was ook wel weer een tegenvaller natuurlijk.

Je collega's weten inderdaad van niks, maar het kan nog wel steken.

Ik heb er eerder ook niet zo bij nagedacht maar ik zal nu nooooooit meer aan iemand vragen of ze al aan kinderen "willen beginnen"
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze27 schreef op 13 november 2015 @ 07:43:

@Flipje als ik jou verhaal lees gaat het inderdaad wel even duren voordat er echt een behandeling gestart gaat worden. Denk je dat het tegen die tijd wat rustiger zal zijn met werk?

Dat hoop ik wel ja!

Maar ik zat nu ook weer te denken... momenteel werk ik in niet ver van het ziekenhuis en straks moet ik meer dan een uur reizen. Dus wat dat betreft juist handiger om wel al eerder te starten, want anders moet ik heel veel vrij gaan nemen voor de volgecho's.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze27 schreef op 13 november 2015 @ 07:43:

ik zal nu nooooooit meer aan iemand vragen of ze al aan kinderen "willen beginnen"Ja of deze dan: "Wij nemen dit jaar ons eerste kind, en dan na 2 jaar de tweede." En dat het ze dan ook nog echt lukt....

Mensen die dat soort uitspraken doen gun ik echt niks meer hahaha
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
@unicorn Oh nee, wat ronduit kut. Eerst die klap van de ongesteldheid en dan die collega's. (Moest wel glimlachen om je gieren de gympen ) Bij mij is het vanochtend gestart, gister bruinverlies. Had De Buikpijn dus had het aan voelen komen. Maar dan nog. Waarom doen onze lichamen zo moeilijk?

Heb heel hard gehuild, echt erg. Ik wil gewoon het liefst opgeven en tja, dat kan niet ;). Snap echt niet wat er mis is.

Zie erg tegenop tegen eventuele medische trajecten als ik andere meiden zo lees. Wat een extra stressfactor, vooral als alles zo traag gaat!

Mijn vriendje probeert me altijd te troosten met dat alles echt echt goedkomt, maar ik geloof er inmiddels even niet meer in. Sorry, ben even in mineur hier. Ik wil geen wijn meer, ik wil zwanger zijn en dáárdoor (soms hoor, niet te vaak ;)) kotsend boven de wc hangen...!



Straks sinterklaas, kerst, weer een nieuw jaar en elke keer denken we: zou het volgend jaar dan toch zo mogen zijn?



@Flipje echt he!! Had ik laatst met mijn zwager: "Wilde toch altijd al 3 kinderen, wel handig dat het zo snel achter elkaar is." Alsof het op bestelling gaat hé. Zijn vrouw was ongepland zwanger van de derde, uitgerekend op de sterfdag van mijn vader aankomende december. Toen zakte de grond ook even weg onder mn voeten hoor. Bah. De tactloosheid van mensen.



Zo. Ik ben weer redelijk leeggelopen haha. Nu maar weer verder met dingen.
Alle reacties Link kopieren
Gurlie: hoe voel je je meid?



Unicorn: verdorie! En zeker helemaal niet op voorbereid? Of had je toch wel al wat van de welbekende symptomen voorafgaand?

Helemaal rot die oudcollegas!

Ik ben nu gewoon heel open en eerlijk tegen iedereen. Ook als een bekende een stomme opmerking ofzo maakt zeg ik gewoon, tja we doen hard ons best maar sommige dingen kun je niet afdwingen helaas.

Meestal zie je ze dan ineens beseffen dat het een heel ongepaste vraag is.

Mij helpt dat in ieder geval, maar dat is ieder voor zich uiteraard!
The finest pleasure is kindness to others.
Ik wil de tabel weer updaten!

Nieuwe NOD's graag dikgedrukt dan pas ik ze aan!

Praatje, wil je ook in de tabel of schrijf je gewoon mee?

Als je erbij wilt, graag je gegevens dikgedrukt posten!

Dan zetten we je erin :-)
Alle reacties Link kopieren
Gurlie, ik heb je uit de tabel gehaald, zoals je hebt gevraagd.

Neem de tijd om te verwerken.

Als je behoefte hebt om weer mee te schrijven, ben je uiteraard meer dan welkom
Alle reacties Link kopieren
He meiden zie dat jullie alweer doorgeschoven zijn naar een nieuw topic!



Ben weinig op het forum te vinden de laatste tijd, zie dat er ook een dingetje is geweest over de zwangeren die meeschrijven. Gelukkig zitten de meesten daarover wel op een lijn wij duimen ook gewoon nog net zo hard met jullie mee! Hoop hier telkens goed nieuws te lezen!



Fijn dat alles er bij jou tot nu toe ook goed uitziet Kiml! Nog even en het 2e trimester is in zicht!



Balen dat bij sommige meiden de medische dingen niet allemaal op willen schieten.. hoop voor jullie dat er gauw schot in komt en jullie daar snel mee vooruit kunnen!



Jee Gurlie wat kut meid ik las het straks in het meijuni topic.. ik weet helaas ook nog hoe het voelt en dat gun je niemand!

Ook al is er een reden voor dat het zo loopt, dat maakt het nu niet minder verdrietig natuurlijk dus neem lekker de tijd voor jezelf en hopelijk kun je dit gauw afsluiten en weer vooruit kijken! Je komt toch nog best positief over gelukkig, knap!

Jij gaat idd gewoon weer zwanger raken straks! Dat gaat gewoon helemaal goed komen bij jou, zeker weten!



Ja en dan heb ik mijn eigen update nog.. beetje dubbel om nu heel blij te plaatsen...

Ik heb ondertussen mijn termijnecho gehad en alles was weer perfect volgens de vk. Ben zelfs weer 2 dagen vooruit gezet en nu officieel op 1 juni uitgerekend, vandaag 11+3 dus dat schiet lekker op. Ik mocht me na die goede echo van de vk nu al wel veilig rekenen, maar moet eerst nog even wennen haha.. ben nogal afwachtend geweest de laatste weken.

Baby lag ook weer druk te wiebelen zwaaien en trappelen echt al een compleet minimensje. Ik ben dus verder helemaal blij en opgelucht! De opa's en oma's weten het nu ook en die vinden het ook helemaal geweldig dus super fijn allemaal..



Nou meiden ik hoop dat ik hier gauw weer kan komen juichen! Word wel weer tijd he ik duim in elk geval volop voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ylva wat balen dat je ongesteld bent geworden

Het gevoel van willen huilen kennen we allemaal maar veel tegoed

Het is voor de mannen net zo vervelend maar toch is het voor hen heel anders

Ze voelen onze "klachten" niet in ons lichaam

De steekjes buikpijnen etc

Maar het is dan wel weer fijn om Door ze vertroetelt en getroost te worden



Nee dank je wel proberen 2014 2015

Ik hoef niet in de tabel

Vind het heerlijk om zo mee te lezen en te kletsen

Ik voel me ineens niet meer zo alleen met dit probleem

Al vind ik het heel erg om van dicht bij te zien dat er veel mensen zijn die moeilijk zwanger worden



@ hier

Al twee dagen niet fit

Grieperig

Moet snel overgaan aangezien het einde van de menstruatie in zicht komt

We willen het natuurlijk weer proberen



Allemaal een fijn weekend gewenst
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen

Dit omdat ik vanaf vanmiddag zie dat een 14 jarig collega niets eet

Ze is broodmager!

Ben bang dat ze annorexia o.i.d heeft

Wat moet Je daarmee??

Hoe kom je erachter of het echt is en wat kan je eraan doen

Sorry

Verkeerde inf in dit forum moest het even kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven