Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Flipje lijkt me best heftig die info avond? Maar inderdaad verbaaszinwekkend veel mensen en inderdaad je BENT NIET ALLEEN!! \



@Elliepie, fijn dat je je ei heb gevonden, soort geluksmomentje vond ik dat hihi! Succes bij de gyn van de week. Ik duim voor je



@Miss94 Fijn dat je cyste kleiner is geworden volgende maand moet ie gewoon weg zijn, ik doe er een dansje voor .



@Hier gister termijncho gehad en ben nu 12 wkn en 2 dgn. De uitgerekende datum is nu vast gesteld op 2 juni. Alles was goed! 23 dec hebben we een extra echo ingepland om te kijken of het een jongen of meisje word. En dan 13 jan. de 20 weken echo, dus weer leuke dingen om naar uit te kijken!



Denk aan jullie meiden
Life is a party to be thrown
Alle reacties Link kopieren
Gadget: op welke dag van je cyclus zit je nu?

Balen joh. Wachten op NOD duurt al een eeuwigheid, laat staan als je ook nog eerst zo'n tijd op je eisprong moet wachten.

Ik heb nu trouwens al van meerdere artsen en gynaecologen gehoord dat de ovulatietesten echt enorm onbetrouwbaar zijn en gewoon geldklopperij eigenlijk.

Nu weet ik zelf niet wat ik daarvan moet geloven. Maar misschien dat het toch mogelijk is dat je je eisprong wel al hebt gehad? Alleen niet duidelijk op de testen?



@elliepie: ja, zucht, wachten wachten wachten....



Miss: wat onwijs fijn! Eindelijk een goed vooruitzicht weer met die stomme cyste..



Kim: wat fijn!! Echt geweldig die 12weken echo he, eindelijk uit die onzekere periode Genieten!!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Kiml! Wat gaan de weken toch snel eigenlijk he? We lopen vrij gelijk op, ik ben net 1-2 daagjes verder!

Leuk om naar uit te kijken de geslachtsbepaling! Hadden ze al een idee met de nub theorie?



Rianh gefeliciteerd! Eindelijk die kleine friemel in je armen!



Heb zelf de combinatietest al gehad gister, echo en de uitslag waren top dus we gaan geen nipt test doen. Werd eigenlijk weer een dagje vooruit gezet maar dan klopte de eerder uitgerekende datum niet meer haha dus ik blijf het maar gewoon op 12+3 houden nu.

Helaas is de onzekerheid zelfs na de 12 weken grens nog niet helemaal weg maarja, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij! Je gaat toch een beetje van de ene onzekerheid naar de andere.

De nub theorie wees trouwens een meisje uit nu.. maar 1 december heb ik een echo voor de geslachtsbepaling staan dus ik ga nog nergens van uit! En gezond is het allerbelangrijkst natuurlijk..



Ik duim nog steeds dat al jullie wachten heeeel snel beloond gaat worden meiden! Jullie verdienen het allemaal zo!

Ik ben nog heel weinig op t forum maar kom wel nog steeds af en toe kijken in de hoop op goed nieuws hier!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Eindelijk tijd om bij te schrijven!!



Allereerst doordat ik wat afwezig ben ben ik ook wat laat met reageren natuurlijk en zonder dingen op te willen rakelen... Ik vind ook dat als we maanden met elkaar hebben geschreven over hoe moeilijk het zwanger worden is dat men dan ook mag delen zodra ze zwanger zijn.. En als het dan tegenvalt vind ik dat je het zeker mag vertellen. Ook denk ik misschien dat het nog wel eens meer kan tegenvallen als je er zolang op heb gewacht... ik zet zwanger zijn denk ik ook steeds meer op een voetstuk.! Alsjeblieft aan alle zwangeren van Da4ntje... Jullie geven mij hoop bedankt! En alsjeblieft houd ons op de hoogte goed en slecht! Daarop ook dan eerst naar Gurlie



@Gurlie ik ben er stil van en weet echt niet wat ik moet zeggen... Ik hoop ontzettend dat jullie er met elkaar en misschien de mensen om jullie heen over kunnen praten! X



@Praatje respect voor jullie keuze van jou partner en jou!



@Unicorn van Harte gefeliciteerd! hier ook heel herkenbaar vooral met onze verjaardagen.. Ik heb altijd gehoopt op een kindje voor mijn vriend zijn 45e naarmate dat niet ging lukken hoopt ik op een kindje in 2015 want ik 1985 en vriend 1970 is toch leuk... en zo ben ik bezig te idioot voor woorden natuurlijk maar zo stel je steeds alles bij merk ik!



@Flipje dapper dat je de keuze heb gemaakt om de behandeling even uit te stellen.. Ik hoop voor jou dat het door de drukte van werk supersnel gaat deze maanden! En wat fijn dat die bijeenkomst eigenlijk goed was voor je zelfvertrouwen!!



@Suze ik vind je een topper en je moeder ook hahaha! En kut die kater voor je ! Ik blijf duimen hoor....

Oh en zou jij mijn NOD willen wijzigen naar 6-12? Mijn dank is groot!



@Lisette wat een tegenvaller zeg die communicatie in het medische... Wel fijn dat je met je manager kan praten erover zeg! En Nu op naar de 17e! Lekker als het op gang is denk ik he!



@Wat spannend Elliepie je ei! nog spannendere Nod nu denk? Wel fijn dat het op het eerste gezicht er goed uit zag! Ik attendeer mensen tegenwoordig ook met enige regelmaat op zulke suffe uitspraken...!!



@Rian Gefeliciteerd geniet nu maar lekker!! Saar is ook mijn favoriete meisjesnaam!!!



@Ylva genieten van de leukste weken van de maand!! en laat ze maar lullen hoor, zoveel mensen snappen zelf niet wat ze zeggen en hoe zeer zus kan doen! Sterkte!!



@kim en bliss wat leuk zeg zo dicht bij elkaar! schrijven jullie verderop ook samen in een ander forum? fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Ook al snap ik dat het nog steeds spannend is ook!



@hier volop in de eisprong maar geen zin. vanmorgen wel gesekst maar heb er voor t eerst geen zin in! Herkenbaar iemand??



Kussen voor jullie allen
Alle reacties Link kopieren
Hallo daantje! Leuk dat je er weer bent

Jammer is dat he dat je het steeds verder weg gaat bedenken..

Ik zal eerlijk bekennen dat ik toen wij beginnen ook dacht: Dat doen we wel "even".

Vooral omdat mijn eerste geheel onverwachts was en ik nog erg jong was toen.

Helaas maakt dat geen enkel verschil voor nu.

Ik had ook gehoopt nu met de feestdagen een babytje te hebben.

Ons geduld word op de proef gesteld ;)



Wat betreft de zin hebben in sex: ik heb vaker geen zin helaas. Gelukkig rond de eisprong verandert dat automatisch.

Deze is nu weer voorbij..

Overigens rond eisprong probeer ik toch wat zin te maken mocht het eens zijn dat ik geen zin heb..

Ik weet namelijk dat ik spijt krijg als ik die enkele kostbare dagen zomaar voorbij heb laten gaan en dus weer een maand moet wachten..
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
En toch blijft dit topic me steeds aantrekken. Om te weten hoe het met jullie gaat en omdat jullie zo onwijs lief zijn allemaal. Zo mooi die steun, openheid en warmte!

Dikke knuffel voor iedereen.



Daantje, hopelijk dan snel je eigen Saar! Hahah.



Bedankt voor de felicitaties. Ik blijf hier lezen, mede omdat ik nog een berg felicitaties heb die ik voor jullie allemaal bewaar. Die hoop ik snel uit te delen!
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
Hallo dan allemaal



@Lisette Nee. . Wat een drama met de verwijzing! Heel erg slordig. Maar er is een afspraak! Eindelijk!

Ik heb de ovulatie testen ook wel eens gebruikt, nu niet meer

Nooit geweten dat ze niet betrouwbaar zijn



@Flipje wat fijn ongesteld zijn zonder klachten! Medicijnen werken gefeliciteerd.

130! Mensen Jeetje

Dat Is echt veel

Dan zijn we inderdaad niet alleen

Gelukkig is de punctie met een pijnstiller



@Elliepie succes maandag bij de gyn

Ik duim voor je dat het raak is. .



@unicorn fijn dat je eileiders er goed uitzagen

Mmm wat een verhaal de baarmoeder vacuüm

Gelukkig voelde je de dag erna al een stuk beterder



@miss94 wat fijn! Dat je cyste een stuk kleiner is

Hopelijk blijft hij krimpen



@kiml wat fijn dat het goed gaat

Jullie willen graag het geslacht weten?

Ik heb het me wel eens afgevraagd wat wij zouden doen

Wij zouden het een verrassing laten

Toch is Het ook leuk om te weten zodat je kleuren kan aanpassen

Leuk om naar uit te kijken de komende echo data



@bliss wat fijn dat het bij jullie ook goed gast

Kan de onzekerheid wel begrijpen maar probeer lekker te genieten

Ook jullie willen het geslacht weten?

Is ook wel makkelijk met het bedenken van een leuke naam



@Da4ntje Dank je wel voor je respect

Ja heel herkenbaar dat je moet seksen en geen zin hebt

Soms is het zo moeten vanwege de grote wens

Dat je bijna het genieten vergeet

Terwijl dat ook zo fijn de belangrijk is

Vind het "leuk" om te lezen dat er meer mensen zijn die dat hebben



@ hier dag 13 van de cyclus

Dus druk bezig



Verder geen nieuws

Welterusten allemaal

Knuffel
Alle reacties Link kopieren
Ik was wel benieuwd wie van jullie de eisprong kan voelen en wat je dan precies voelt

Ik heb het idee dat ik niets voel namelijk
Alle reacties Link kopieren
@ BLiss, ja we komen steeds dichterbij elkaar, voor hetzelfde geldt wonen we vlakbij elkaar en liggen we straks naast elkaar in het ziekenhuis, haha! Geen nub theorie gehad, moest ook even opzoeken wat het was, haha...Maar onze eigen nub theorie zegt een meisje haha, mn vriend noemt de baby zelfs al "ze", haha! Ik heb echt geen idee, gezond is het belangrijkst. Wij doen geen combinatietest, beide van mening dat als hij/zij een syndroom zou hebben we niet minder van hem of haar houden en het gewoon laten komen.

Jij heb dan trouwens ook snel de echo voor de geslachtsbepaling. Met 14 weken, bij VK zei dat het pas vanaf 16 weken zichtbaar is...Wel super leuk natuurlijk al zo snel!



@ Praatje ja we willen het heel graag weten, willen het kamertje er ook wel op aanpassen met wat rozen of blauw. En vind het qua dingen kopen ook makkelijk, hihi. Have fun met jullie-druk-bezig-zijn



@Daantje Nee ik schrijf verder niet in een forum ergens anders, alleen deze. Vind ik wel oke zo. Heb genoeg mensen in mijn omgeving met wie ik er over kan praten



@RianH hoe gaat het met de kleine Saar? Hele leuke naam! Had je ook dat toen je zwanger was je alle namen die je hoorde afwoog of dat misschien een leuke naam voor jou kindje zou zijn?? Wij hebben dat wel heel erg haha



Happy Sunday
Life is a party to be thrown
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Praatje, ik merk 'rond' mijn eisprong wel dat ik last van mijn rug krijg en een trekkend gevoel in onderbuik alsof mijn menstruatie begint.

Maar ik weet het niet, hoe weet je dat het de eisprong zal zijn?

Het is wel ongeveer 2 weken voor mijn menstruatie begint altijd.

Het blijft een mysterieus iets, die eisprong ;)



En Kim, wat jij zegt daar kan ik me ook goed in vinden. Ik weet ook zeker dat mocht het zover zijn bij ons, dat wij ook geen extra testen laten doen.

Dat kind zal zo onwijs welkom zijn, hoe dan ook!



Ik weet trouwens ook niet of ik wil weten straks wat het geslacht is. Lijkt me ook heel speciaal om daar bij de geboorte pas achter te komen.

Echter hebben wij in onze omgeving alléén maar jongetjes, mijn dochter is daar nu behoorlijk klaar mee en is ook erg duidelijk dat zij niet ook nog eens een jongen wilt haha.

Alleen voor haar al zou ik eventueel wel geslachtsbepaling willen, zodat zij zich erop kan voorbereiden, mocht het toch een jongetje zijn.



En wat namen betreft, ik vind Saar ook onwijs leuk! Ik hou heel erg van die korte Hollandse namen. Saar, Pim, Floor, Sam, Jelle, Lotte, Mieke, Anne etc..

Mijn vriend wilt helaas iets minder simpele namen.

Wij hebben dat nu al heel erg hoor dat we heel bewust zijn van namen die we horen haahaha.
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Zo had ik gisteren ineens vanuit het niets pijn in mijn rechter lies

Geen idee of het überhaupt iets met een eisprong te maken kan hebben

En pijn in mijn rug heb ik ook regelmatig

Nooit echt bijgehouden welke dagen

Misschien toch eens gaan doen



ik zou denk ik ook geen testen doen om te kijken of het kindje gezond is

Het is hoe dan ook welkom



Over Namen heb ik nooit echt over nagedacht

Wel eens een naam dat ik denk

Mmm nee die echt niet voor ons kindje

Laten wij eerst maar eens zwanger worden denk ik dan
Alle reacties Link kopieren
Kun jij niet helemaal wegzwijmelen over bijvoorbeeld kinderkamertje, namen, hoe je het gaat vertellen aan naaste familie, hoe je het gaat vertellen op social media, kleertjes etc etc..



Ik kan daar 3 weken van de maand heel goed mee omgaan en rustig bij wegzwijmelen zonder labiel te worden haha. De laatste week voor NOD is wat zenuwslopender wat dat betreft haha



Nog een paar dagen wachten dan kondigt die week zich ook weer aan haha. 1december NOD
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker wel kan ik helemaal weg dromen bij die dingen

Heb ook regelmatig op Internet kinderkamers en ook positie kleding bekeken

Maar zovaak met een teleurstelling waar ik echt dagen slecht van was

Na vier jaar probeer ik er minder druk mee te zijn

En wat kinderkamer en Namen bedenken en dat soort dingen betreft lukt me het wel om het van me af te zetten

maar zodra de nod komt

Google ik allerlei kwaaltjes af om mij zwanger te "praten"

Want elke maand denk je wel iets te voelen



Het willen vertellen aan familie droom ik nog wel elke maand over

Ik zou het zo leuk vinden om na zo'n lange tijd het op zo'n leuke manier te willen vertellen



Oh spannende week komt er dus weer aan ...
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg al een paar jaar dat ik mijn zoon Jan ga noemen en dochter Saar of Noor vind ik ook leuk.. Maar ik houd rekening ermee dat het misschien verandert als er daadwerkelijk een baby in je buik zit! Haha verder is de kinderkamer al een tijdje leeg.. Klaar om een babykamer te worden en dan heb ik ook nog wat ideeën gepint op pinterest.. T leeft maar komt ook doordat het leeft om me heen! Gelukkig houden de babypoesjes me deze weken best nuchter en leid goed af dus dat is fijn!! 😊 Succes weer allemaal deze week! 😘
Alle reacties Link kopieren
@Daantje, welkom terug! Hoe gaat het met onze poezenmoeder?

Tot nu toe is de zin in seks geen probleem.. had wel wat anders gedacht na 1 jaar en drie maanden proberen.. maar het valt goed mee! :-)



@Lisette ik kan ook echt al wegdromen over hoe ik het ga vertellen, welke kleertjes ik wil komen, hoe de kamer er zal uitzien.. dingen opzoeken of 'pinnen' probeer ik niet te doen, want daar word ik soms verdrietig van.. maar af en toe wegdromen kan geen kwaad denk ik..



@de zwangeren: fijn dat alles goed gaat met jullie! en spannend van de geslachtsbepaling!



@hier: vanmorgen bij de gyn geweest, eitje was goed gesprongen alles zag er goed uit. Voor de rest zei ze niets, was weer een 3 min consultatie. En ook de ene vrouw na de andere.. ook best een gevoel van 'ik ben niet alleen'.. bloed ook afgenomen, ze kijken hormonen na waaronder oestrogeen en progesteron en ook het HCG hormoon. Zondag is m'n NOD, maar ik voel nu al een zeurende pijn in m'n onderbuik.. ik vrees dat ze er gewoon aankomen.. Op 12/12 heb ik opnieuw een afspraak om de resultaten te bespreken van mij en m'n man..
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
@Unicorn ik ben benieuwd naar de uitslag. Klinkt pijnlijk maar alles voor het goede doel!

@Lisette ook hier kan ik flink wegdromen... is de laatste tijd wel minder omdat het dan extra pijnlijk is als ik weer ongesteld word

@Elliepie wel fijn hoor dat je cyclus zo goed wordt gevolgd... ik heb het idee dat in België wel iets uitgebreider onderzoek wordt gedaan.. Ik ga in het nieuwe jaar toch ook maar eens informeren of ik verder onderzoek kan krijgen. Ik heb 1 echo gehad en er is 1 keer bloed geprikt en ik vraag me af of ze geen dingen over het hoofd hebben gezien, ik word toch weer onzeker nu we weer wat maanden verder zijn, grr.

@Flipje wat een groot aantal mensen zeg, niet te geloven! Inderdaad fijn dat er meer zijn! Fijn dat de medicatie aanslaat.

@Praatje ik voel mijn eisprong niet..

@Daantje hier vooral in het begin voelde de seks nog wel eens verplicht maar gelukkig de laatste maanden niet meer.. de druk is er een beetje af dat scheelt. maar kan me voorstellen hoor...

@Bliss en @Kim jullie zitten inderdaad dicht op elkaar, leuk hoor. Fijn alle goede echo's

@Miss94 hopelijk slaat de clomid nu aan!

@Gurlie wat krijgen we toch alweer een lief positief berichtje van je. Denk vaak aan je!

@Gadget, inmiddels je ei al gevonden?



Hier weer ongesteld geworden, grrr! Hoe kan dat nou? Ben er echt ff klaar mee, ga weer twijfelen aan m'n lichaam, we hadden zo'n goede prognose en er gebeurt gewoon he-le-maal niks... Voel echt vanalles door elkaar, verdriet, frustratie, machteloosheid... pff ik word gek van die onzekerheid!
Alle reacties Link kopieren
@Suze: begrijp ik hoor! ik zou zeker eens informeren. bedoeling vh onderzoek is ook net om de hormonenwaardes na te gaan: stijgen ze goed of niet? want dat is ook erg belangrijk.. en de echo's doen ze ook om te zien of m'n eitje voldoende groeit, want als het te klein is kan het niet bevrucht worden, ook de luteale fase enzo wordt nagekeken.. ik denk dat ze nu alles dus wel binnenstebuiten hebben gekeerd.. ik zou er zeker eens naar informeren!

En dikke knuffel voor je ook.. wat balen dat je ongesteld bent geworden.. pff kan echt zo rot aanvoelen he



over de eisprong nog even, in deze cyclus had ik op een bepaald moment echt buikkrampen aan 1 kant. toen deed ik een ovu-tes en had ik een vaste smiley. ik voel ze niet altijd, maar deze ronde dus wel..
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
@Elliepie , dus je denkt dat het ook deze maand niet gelukt is? toch wel zwaar lijkt me terwijl je weet dat de zaadjes goed te zien waren, en dat de eisprong goed is geweest. Toch je bloed uitslagen en je volgende afspraak maar weer afwachten. balen zeg, succes...



@unicorn hoe is het gegaan vandaag?



@ow Suze balen! ik begrijp goed de gevoelens die er nu door je heen gaan. je voelt je dan zo klein en zo boos. liefs..



@ hier

gisteren nog gevraagd of er mensen zijn die de eisprong voelen.

ik voel die nooit,

en nu gisteren de hele dag een lage zeurende pijn in mijn onderbuik.

zal ik hem dan toch een keer gevoeld hebben?

gisteren natuurlijk geklust dus hopelijk....



Wat ik interessant vind om te lezen is dat er zoveel mogelijkheden zijn waardoor het niet lukken kan.

ook omdat wij besloten hebben het circuit niet in te gaan,

interesseert het me wel wat ik bij jullie allemaal lees

wat er gedaan (kan) word(en) om het "probleem" te vinden.

ik hoop zo voor jullie allemaal dat het zo de moeite waard is en dat jullie er allemaal voor beloond worden.



Alle reacties Link kopieren
@Praatje, zeker weet ik het niet, maar ik begin weer krampjes te krijgen en dat heb ik altijd voor ik ongesteld word.. Dus we zullen moeten afwachten. Natuurlijk hoop ik dat het toch gelukt is hoor! Maar wil de teleurstelling niet groter maken door er te zeer op te hopen..



@unicorn, ik ben ook benieuwd!



@gadget: jij je ei al gevonden?
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
Kiml haha ja dat zou wat zijn!

Ja wij zouden het dus waarschijnlijk niet laten komen als het bijv down of andere afwijking zou hebben.. vandaar wel testen. Maar aan de andere kant snap ik hoe jij er in staat ook goed!

Bij jou ook een meisje dus volgens die nub.. haha wat grappig dat je vriend hem/haar al gewoon ze noemt!

Ik heb zelf ook geen idee hoor.. idd gezond is gewoon het allerbelangrijkst, het geslacht is alleen maar leuk om te weten.

Ja de meesten zien het geslacht idd pas goed vanaf 16 weken maar sommige echobureaus hebben zulke goede apparatuur dat ze het vanaf 13 weken al doen! Waar ik ga hebben ze het altijd goed vanaf 14 weken. Komt mij goed uit want ik ben ook niet echt geduldig wat dat betreft haha.. nieuwsgierig.



Suze
Alle reacties Link kopieren
@Unicorn, Hoe is het bij jou vergaan?



@suze. Potverdorie, jij toch weer ongesteld. . Echt balen weer he. Dikke



@ellepie. Ik duim voor je hoor dat je niet ongesteld wordt.

Krampjes zeggen in principe niks toch. Maar ja. Je lichaam houdt je toch wel voor de gek.



@hier. Gisterochtend al een smiley. gistermiddag met de lunch niet. Vanmorgen weer wel en daarnet met de lunch ook weer een smiliey. Dus of ik heb een heel lange piel of ik heb meer eitjes. hahaha zou ik wel willen he.



In ieder geval flink aan de klus.
Alle reacties Link kopieren
Gadget, met een lange piel zal het waarschijnlijk nog lang duren om zelf zwanger te worden hahaha



Ben aan het koken en ik moest zo hard lachen om je bericht haha sorry
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Haa ladies lekker bezig hoor met die eitjes!

Ik was eerst nog van plan om dat ondanks alles ook nog netjes bij te blijven houden, maar ik heb het eigenlijk al vrijwel meteen overboord gegooid hehehe
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Wauw dames!

Wat is er veel geschreven!



Rian; GEFELICITEERD!! Wat een prachtige naam 😀



Bliss en KimL; wat super gaaf, zo dicht op elkaar! Ben benieuwd wat er bij jullie uit komt ☺



SuZe ; knuffel voor jou!! Naar om elke keer weer ongesteld te worden 😔 We willen wel eens wat anders!!



@hier ; Veel bezoeken aan de gyn afgelegd afgelopen periode! Conclusie.. Goed groeiende eitjes, mooie eisprong en nu wachten op bloeduitslagen (progesteron) best positief allemaal! Dank aan de Clomid! 😃



Veel succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat een gezellige drukte op het forum!!



@Minilove; super om te horen dat het allemaal zo lekker gaat!



@Elliepie; ik hoop dat je ongesteldheid niet doorzet en dat wat je nu voelt vals alarm is...



@alle zwangeren; geniet van de echo's! Ik zou het wel willen weten! Leuk met kleertjes enzo kopen en gewoon de voorpret



@Suze27; wat k*t!!! Hele dikke knuffel voor jou!! Ik snap helemaal dat je gek wordt van je lichaam op dit soort momenten. Je gaat gewoon bijna geloven dat je lichaam je continu voor de gek houdt



@gadget: wat is een piel? Sorry als ik nu een hele gekke vraag stel hoor! Hahaha



@hier; alles zag er goed uit op de foto's! Eileiders duidelijk zichtbaar en open en ook voor de rest geen verklevingen waargenomen voor zover ze dat konden zien op de foto's. Aan de ene kant was ik blij maar aan de andere kant dacht ik: ehm, en nu? We hebben afgesproken dat we over een half jaar terug komen voor een afspraak (mits ik in de tussentijd zwanger word) en dan starten we met IUI. De arts vertelde wel dat de kans op een natuurlijke zwangerschap binnen het aankomende jaar bij ons 35% is. Ik vroeg of dat veel was of weinig maar hij zei dat je daar weinig van kon zeggen en dat die statistieken sowieso niet veel zeggen. Als ik jonger was geweest was het namelijk 50% geweest maar vanwege mijn leeftijd is het nu 35%.



Ik heb besloten dat ik het vanaf nu minder erover ga hebben met mijn omgeving en ik hoop dat ik er hierdoor minder mee bezig zal zijn. Al is het alleen al omdat ik niet de personen die het weten op de hoogte hoef te houden. Als er nieuws is dan horen ze het wel en vanaf nu is het gewoon iets tussen mij en mijn vriend. Is het sowieso wel, maar ik merk gewoon dat ik geen zin meer heb om dingen te delen. Behalve op het forum. Vind het een fijn idee dat ik mijn verhaal hier altijd kwijt kan bij meiden die in soortgelijke schuitjes zitten.



Sorry voor de late reactie meiden maar moest ff alles op me laten inwerken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven