Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Ylva @praatje @gadget @Miss94 @flipje: die goedbedoelde opmerkingen zijn idd vermoeiend.. allemaal 'wijze raad' maar hoe langer hoe meer word ik er gewoon boos van. 'je zou het moeten loslaten, je zal zien, dan word je net zwanger, als je het niet verwacht'... of vriendinnen die binnen de 3 maanden zwanger waren en niet eens echt al kinderen wilden, die zeggen dan dat je er minder mee moet bezig zijn.. "ja hoor! bedankt voor de tip" .. m'n buurvrouw is in de eerste ronde zwanger geraakt, ze zei me laatst dat - als ik ooit een kinderwens zou hebben - ik er toch wel onmiddellijk voor moest gaan, want voor je 't weet is het prijs! Ja nou...

Elke keer weer neem ik me voor dat ik er rustig onder ga blijven, ik ga geen kwaaltjes googelen, ik ga geen symptomen interpreteren en richting NOD ga ik mijn lichaam NIET analyseren.. Mislukt elke keer weer... Is erg vermoeiend, ik zou gewoon eens een dag willen beleven zonder er aan te denken hoor, maar zo gemakkelijk is het helaas niet..

Knuffel voor iedereen!
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen. Ik wil even roepen dat ik het nu wel genoeg vind geweest voor ons allemaal!



WE ZIJN ER KLAAR MEE!



Voor ons nu allemaal een bun in the oven aub magische maand is nog maar enkele dagen van ons verwijderd, dus het lijkt mij persoonlijk niet teveel gevraagd hoor, wat jullie?
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@HERKENNING ALOM.

Wat ben ik weer blij met het forum. We zouden inderdaad een topic kunnen openen, mahaha.

Ik heb er ook nog een paar.

Een vriendin van mij: Hoe lang zijn jullie nu bezig 14 maanden? Maar Suus, dat is helemaaaaaaaaal niet lang nog hoor! Ben je er écht elke dag wel mee bezig? (ik vind het wel lang, en ja, elke dag schiet het wel even door m'n hoofd, kan ik echt niks aan doen)

Andere vriendin: ik hoor het echt heeeeeeeeeeeeeeel vaak hoor, dat mensen er zo lang mee bezig zijn (ik niet, behalve hier, en ik heb er niks aan deze opmerkingen)

Maar goed. Het is allemaal lief bedoeld maar soms.. grr



Gisteren wel even heel hard gelachen om mijn moeder.

Die heeft hetzelfde als wij, maar dan in oma vorm.

Ze vertelde dit: "Mijn collega kwam langs om foto's van haar kleinkind te laten zien, nou hartstikke leuk voor haar, ik heb ook nog wel even gezegd dat ik het schattig vond, maar ondertussen dacht ik, pleur op met je foto's joh, mijn dochter wil ook graag kinderen en die worden toch veel leuker"

Mahahahhaa echt zo lief!



Voor iedereen; blij met jullie! Dikke knuffel als je 'm nodig hebt Succes met het zoeken en benutten van de eitjes. Zelf zit ik weer op 't wachtbankje.. Samen met... Ellie, Flipje, Lisette? Nog meer?





Rian: gefeliciteerd!! Hoe is het om nu een kleintje thuis te hebben? Jullie zijn nu een gezinnetje Super leuke naam trouwens! Leuk dat je hem wilde delen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliepie schreef op 19 november 2015 @ 09:29:

ik ga geen kwaaltjes googelen, ik ga geen symptomen interpreteren en richting NOD ga ik mijn lichaam NIET analyseren.. Mislukt elke keer weer...

Nou dat lukt me de laatste maanden anders prima! dat is dan weer het voordeel van 99,9999% zeker weten dat het niet vanzelf zal gaan...



RianH, ik vind Saar echt een superleuke naam! Die korte Hollandse namen vind ik heel leuk, gaan wij ook voor als het ooit zover komt. Ik ken trouwens een kleuter Saar, en die is ook zo scheel als wat hihi!



Suze wat een top-opmerking van je moeder!

Technisch gezien zit ik inderdaad op het wachtbankje, maar ik doe niet meer aan wachtbankjes. Ik word gewoon morgen of overmorgen ongesteld, en als dat zonder klachten kan dan ben ik alweer happy!



Praatje ik heb last van een soort heftige 'aanval' zodra mijn ongi begint (flauwvallen, zweten/rillen, misselijk, overgeven en enorme kramp). Nu slik ik op aanraden van mijn huisarts al vanaf 2 of 3 dagen van tevoren een hoge dosis naproxen, en vorige maand heb ik nergens last van gehad. Maar ik weet dus pas of het heeft gewerkt als de ongi ook echt heeft doorgezet. Dus fingers crossed!

Zou wel heel fijn zijn als dit goed blijkt te werken, want dan hoef ik nooit meer aan de pil. Die gebruikte ik namelijk niet alleen als anticonceptie, maar juist ook tegen deze klachten. Als de naproxen werkt heb ik die pil helemaal niet meer nodig, en mocht moeder natuur ons tóch ooit gunstig gezind zijn dan staat zonder de pil de mogelijkheid om zwanger te worden in elk geval nog open!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 19 november 2015 @ 10:11:

[...]



Nou dat lukt me de laatste maanden anders prima! dat is dan weer het voordeel van 99,9999% zeker weten dat het niet vanzelf zal gaan...



Inderdaad, sorry flipje.. voor jou inderdaad een ander verhaal.. maar ondanks dat het niet natuurlijk kan, ik wens je - bij de start van de ICSI - ook heel veel succes natuurlijk en hoop gewoon dat iedereen hier snel zwanger is

Ik had alleszins van een ooievaar gedroomd, maar of dat iets wil zeggen, haha..

Suze jij geen dromen meer gehad?
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliepie schreef op 19 november 2015 @ 10:19:

[...]

Suze jij geen dromen meer gehad?



Alleen over mezelf, met een dikke buik. Ik was intens gelukkig...

Wat een kater toen ik wakker werd
Alle reacties Link kopieren
Haha daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Elliepie, want dat vind ik nou juist heeeeeeel relaxed! Scheelt werkelijk een heleboel stress. Ik weet nu gewoon dat ik echt niet hoef te rekenen op een zwangerschap, dus die twee weken zijn voor mij niet meer anders dan alle andere weken.



Alleen die twee wachtweken na de terugplaatsing ga ik waarschijnlijk helemaal dood, wetende dat er echt een levend embryo'tje in je buik heeft gezeten en dán die spanning.....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze27 schreef op 19 november 2015 @ 10:33:

[...]





Alleen over mezelf, met een dikke buik. Ik was intens gelukkig...

Wat een kater toen ik wakker werd Oooooh meisje toch! Maar we weten dat jouw dromen soms uitkomen, dus.... ik duim wel even extra hard voor je!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliepie schreef op 19 november 2015 @ 09:29:

Elke keer weer neem ik me voor dat ik er rustig onder ga blijven, ik ga geen kwaaltjes googelen, ik ga geen symptomen interpreteren en richting NOD ga ik mijn lichaam NIET analyseren.. Mislukt elke keer weer... Is erg vermoeiend, ik zou gewoon eens een dag willen beleven zonder er aan te denken hoor, maar zo gemakkelijk is het helaas niet.. Zo herkenbaar dit...
Alle reacties Link kopieren
@Flipje2, ooh die 2 weken lijken me ook killing!! Maar hoe mooi als je mooi nieuws hebt na een terugplaatsing en je daarna maandenlang kan gaan genieten van jullie embryo'tje Wel heftig die aanval die je krijgt bij een ongi! Fijn dat de naproxen hielp de vorige keer.



@Suze27, zolang je geen rood pak aanhad en een grote witte baard en een hele hoop rendieren die naast je stonden, gaan we er gewoon vanuit dat die droom goed nieuws is!! Ik duim voor je!! Net zoals voor de andere meiden op de wachtbank natuurlijk!



@Rianh, leuke naam! Geniet lekker van jullie mini vrouwelijke Guido Weijers Lijkt me wel een schattig gezicht als ze zo klein is.



@Gadgetfreak: ik hoop dat je je ei snel vindt!!



@Lisette: ik ben het helemaal met je eens!! Kom maar op met die duckies!



@hier: nog niet echt zenuwachtig voor de afspraak vanmiddag. Denk dat dat zal komen naarmate het bijna zover is. We gaan het zien. Ik laat het over me heen komen. Ben blij dat we maandag al de uitslag te horen krijgen. Hoeven we niet zo lang te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:unicorn32 schreef op 19 november 2015 @ 11:43:



@hier: nog niet echt zenuwachtig voor de afspraak vanmiddag. Denk dat dat zal komen naarmate het bijna zover is. We gaan het zien. Ik laat het over me heen komen. Ben blij dat we maandag al de uitslag te horen krijgen. Hoeven we niet zo lang te wachten. Succes! Fijn dat de uitslag snel komt. Ik hoop dat het geen pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
@Suze27; Dank je! Dat hoop ik ook!
quote:Elliepie schreef op 19 november 2015 @ 09:29:

@Ylva @praatje @gadget @Miss94 @flipje: die goedbedoelde opmerkingen zijn idd vermoeiend.. allemaal 'wijze raad' maar hoe langer hoe meer word ik er gewoon boos van. 'je zou het moeten loslaten, je zal zien, dan word je net zwanger, als je het niet verwacht'... of vriendinnen die binnen de 3 maanden zwanger waren en niet eens echt al kinderen wilden, die zeggen dan dat je er minder mee moet bezig zijn.. "ja hoor! bedankt voor de tip" .. m'n buurvrouw is in de eerste ronde zwanger geraakt, ze zei me laatst dat - als ik ooit een kinderwens zou hebben - ik er toch wel onmiddellijk voor moest gaan, want voor je 't weet is het prijs! Ja nou...

Elke keer weer neem ik me voor dat ik er rustig onder ga blijven, ik ga geen kwaaltjes googelen, ik ga geen symptomen interpreteren en richting NOD ga ik mijn lichaam NIET analyseren.. Mislukt elke keer weer... Is erg vermoeiend, ik zou gewoon eens een dag willen beleven zonder er aan te denken hoor, maar zo gemakkelijk is het helaas niet..

Knuffel voor iedereen!



Dit. :-)



@Minilove Dankje voor je opmerking over leeftijd! Doet me toch goed, want het deed me echt pijn. Was ook een reden dat ik huilend 30 werd: omdat mijn schoonvader had gezegd dat het aan mijn leeftijd lag, ik ooit naïef genoeg was om te denken dat ik voor mijn 30e een kindje zou hebben én overal staat dat je minder vruchtbaar bent vanaf 30. Je kon me opvegen op m'n verjaardag. Nu gaat het beter hoor en met opmerkingen van mensen als jij relativeert het steeds beter .



@Suze Wat een lieverd die moeder van jou!! EN zeker, ik ben heel blij met alle meiden hier. Al had ik liever gehad dat we met z'n alleen 'even' zwanger waren geworden .



@flipje zeker fingers crossed!! Ik heb de luxe dat ik mijn pil niet voor iets anders dan anticonceptie heb hoeven slikken, dat besef ik me goed. En dat wachtbankje van jou lijkt me ook spannender dan onze wachtbankjes... Bij jou is het eigenlijk je enige kans. MAar tegen die tijd duimen wij keihard met je mee en droomt @Suze ook even over dikke buiken en positieve testen! Hoop dan ZO voor je dat het lukt!



@unicorn Bij mij was dat onderzoek best pijnlijk. Zat zo onder de medicijnen dat ik half high was haha. Héél fijn dat de uitslag snel is, ik heb 2 weken in spanning moeten zitten.



Knuffel voor iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Die punctie schijnt ook behoorlijk pijn te doen (wat niet zo gek is als je weet wat ze dan eigenlijk doen...), en kan doorgaans met alleen maar paracetamol als pijnstilling. Het schijnt te voelen als een harde stomp in je buik ofzo.

Maar ik heb er echt alle pijn in de wereld voor over!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve meiden!



Allereerst wil ik Rianh feliciteren! Wat een onwijs leuke naam! Geniet van jullie wondertje!



Ik dacht ik kom even om een hoekje gluren hoe het hier gaat. Heb niet alles gelezen. Maar ik wil gewoon even een dansje komen doen voor jullie allemaal. Potverdorie ik gun het jullie zo keihard! go eitjes go eitjes!



Even een update over hoe het met mij gaat.

Het is nu een dag na mijn currettage. Ik voel me opzich redelijk goed. Wat last van menstruatie pijn alleen wat erger en ontzettend moe van de narcose.

Ik ging eigenlijk best nuchter de 'operatie' in. Maar toen ik na een half uur weer bij kwam toen was ik zo vreselijk verdrietig. Dan komt het pas echt binnen dat je niet meer zwanger bent en dat ze dat hele piep kleine iniminie mensje weg hebben gehaald. Echt waar meiden dit is zo niet leuk en ik hoop echt uit grond van mijn hart dat geen van jullie dit hoeven mee maken.



Ondanks deze zware tegenvaller proberen we positief te blijven hoor. Straks gaan we er gewoon weer voor als dit een plekje heeft gekregen!



Lieve meiden ga ervoor houd moed doe leuke dingen en geniet van elkaar! Deze is voor jullie



Super lief trouwens in de tabel dat jullie aan me denken met die roos
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden



@miss94 hoe gaat het nu met je klachten? en met je afscheiding en het er ziek van zijn?

wens je in ieder geval succes in het ziekenhuis



@ flipje jeetje, wat vervelend om elke maand weer die aanvallen te hebben en dan loop ik te klagen bij het hebben van een beetje hoofdpijn en buikpijn. Ik mag niet meer klagen heb ik wel in de gaten... Hoop zeker voor je dat de medicijnen ook deze keer goed werken. en ik hoop helemaal zoals je zelf schrijft dat moeder natuur een keer gunstig gezind wil zijn....

oh ik zou ook zeker zenuwachtig zijn de weken na de terugplaatsing, maar dat is heel normaal toch..

hoop zo dat het gaat lukken voor jullie!! liefs



@Elliepie en @ Unicorn

ik heb ook heel google al afgespeurd om alle kwaaltjes die ik dacht gevoeld te hebben op te zoeken en te kijken wat het kon zijn.

gek zou je ervan worden!!.... zo herkenbaar

en dan maar zeggen dat ik het de volgende maand niet weer zou doen, maar dan zoek ik zo weer verder hoor.



Unicorn hoe is het gegaan vanmiddag/?



@Ylva dat gevoel van 30 worden herken ik ook heel goed, precies zo zoals je het ook omschreef. de verhalen dat het na de 30 minder word..... Ik heb er ook een tijd mee gezeten, maar heb dat gevoel gelukkig opzij kunnen zetten.

Het gaat ons echt lukken!!



@Gurlie wat fijn weer van je te horen en dat het na omstandigheden goed met je gaat.

Neem de tijd om het een plekje te geven dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
@flipje brrrr daar zie ik ook zo tegenop! Gelukkig hoorde ik dat de punctie in Maastricht onder roesje gedaan zou worden, dus daar zou ik wel heel blij mee zijn haha.

De punctie en het bijkomen door de hormonen, daar zie ik het ergste tegenop..



Vandaag weer ziekenhuis gebeld en de verwijzing is ALWEER zoekgeraakt. Ben zo'n beetje ingestort op mn werk vandaag. Zag het echt niet meer zitten.

Vandaag dus voor de 4e x verzonden naar het ziekenhuis.

Gelukkig heb ik geweldig lieve collega's die precies weet hoe ze me weer kunnen opvrolijken.



@unicorn, wat hebben ze vanmiddag precies gedaan? En hoe is het gegaan?



@suze wat een onwijs lieve moeder! Prachtig om te horen!

Ik zit trouwens ook weer op het wachtbankje denk ik. Vermoedelijk gisteren of eergisteren eisprong gehad.

Ik was vergeten nieuwe ovulatiestesten te halen, dus was een beetje gokken haha

Achja, kansen zijn toch maar minimaal helaas..
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@Gurlie: dikke knuffel voor je! moet hartstikke raar zijn om wakker te worden en het dan te beseffen.. neem genoeg rust en wanneer je er klaar voor bent gaan jullie er weer voor. Ik duim dat je snel gewoon weer zwanger mag zijn met een succesvol einde



@Lisette: Maar allez!!!! daar zou je toch echt boos om worden!!! Hoe doen ze dat en hoe kan dat zomaar gebeuren? Succes op het wachtbankje!



@Unicorn: hoe was je afspraak?



@hier: niets nieuws, wachten en nog eens wachten.. maandag weer naar de gyn voor echo en bloedafname..



Goed weekend!!
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren weer precies op tijd ongesteld geworden. Mij nieuwe NOD (of kan ik beter zeggen Wel Ongesteldheids Dag ) is op 16 december en dat is dus ronde 15.

Het top nieuws is dat ik weer geen enkele klacht heb gehad. De naproxen werkt dus echt goed!!!





Lisette NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Misschien kun je beter zelf het formulier ophalen en naar het ziekenhuis brengen



Gurlie fijn om weer ff wat van je te horen. Veel sterkte en hopelijk gaat het snel weer een beetje kriebelen om het weer te proberen...



Unicorn hoe ging het?



De info avond was in een woord -indrukwekkend-. Er waren namelijk meer dan 130 mensen! Het was voor alle mensen die de punctie en/of terugplaatsing in het VUmc hebben. Die komen dan wel uit de hele regio (volgens mij heel Noord-Holland), maar deze bijeenkomsten worden elke maand gehouden! Dat is hoeveel mensen per jaar...?!! Dus het was wel een hele dikke vette Je Bent Niet Alleen.

Verder was het weinig nieuws voor mij, ze legden de hele procedure uit. Manlief is nu dus wel helemaal op de hoogte. Wel heel erg confronterend om op zo'n groot scherm alle foto's te zien van alle medicijnen, injectiespuitjes, naalden (die punctienaald, iiieks! ), eendenbekken, het IVF centrum zelf, de gynaecologische stoelen, echo's, filmpjes uit het laboratorium.... Maar goed, het gaat the story of my life worden voor het komend jaar dus tja.. dan kun je er maar beter vast aan wennen.

Wat wel nieuw was -en heeeeeeel fijn om te horen- was dat je een half uur voor de punctie een pijnstiller (injectie in de bips) en een kalmerend middel krijgt. Dus flipje gaat tijdens die punctie gewoon even keihard chillen (en de andere kant op kijken )
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
@flipje; wauw, 130 mensen?? Wat een hoop! Wel fijn om te weten dat je niet alleen bent zeg maar. Lijkt me ook wel heftig om al die foto's te zien. Ik heb een kleine angst voor naalden dus hou op schei uit Super fijn dat je op tijd ongesteld bent geworden en dat de medicijnen hebben geholpen!!



@Gurlie: fijn om wat van je te horen en dank voor je geluksdansje! Hele dikke knuffels voor jou



@Elliepie: voordat ik het vergeet: succes maandag!!



@Lisette: dat meen je niet!!! Hoe kan dat nou??? Ik snap helemaal dat je er doorheen zat. Wat een gedoe!! Fijn dat je zulke lieve collega's hebt en dat ze je konden opvrolijken, maar hopelijk gaat het nu wel goed met die verwijzing!



@Suze27: wat een heerlijke reactie van je moeder!! "Pleur op met je foto's joh' Whahahaha Moest echt lachen toen ik dat las Mijn moeder is ook super lief en zo'n reactie zou zij ook kunnen hebben. Ge-wel-dig!



@ alle meiden op het wachtbankje: ik duim voor jullie!



@hier: de afspraak ging goed en op het eerste gezicht zagen de eileiders er goed uit. Maandag wordt alles uitgebreid besproken, maar het was al erg fijn om dit te horen. Wel was de behandeling zelf pijnlijker dan ik had verwacht. Het begin viel me mee toen ze de nodige handelingen deden om het apparaat, waarmee de contrastvloeistof ingebracht moest worden, gingen inbrengen. Maar vlak voordat ze dat gaan doen trekken ze je baarmoeder en alles vacuüm en dat deed behoorlijk pijn. Toen de vloeistof was ingebracht werden er foto's gemaakt en was het klaar. Na 30 minuten moest ik weer terug komen en werd er nog een foto gemaakt om te controleren of al het vloeistof was opgelost. Daarna mocht ik naar huis. Heb nog wel wat gevloeid, maar vandaag voel ik me wel weer okay. Moe, maar ik denk dat dat vooral komt door de spanning. Dit had ik meer in mijn lichaam dan ik wilde toegeven



@Ylva: wat een gemene opmerking van je schoonvader!! Begrijpelijk dat je 30e verjaardag dan extra hard binnen komt qua leeftijd zeg maar en alles behalve gezellig voor je was Dikke knuffel voor jou!
@unicorn Dat is erg herkenbaar!! In het begin dacht ik: dat valt mee, totdat de gyn los ging... Ouch. Alsof ik stompen in mijn buik kreeg. Maar het belangrijkste: alles is voor nu goed!! Hopelijk de foto ook! Ben erg benieuwd



@Flipje 130... Waaat! Aan de ene kant ook wel fijn kan ik me voorstellen! Ik vond het al bijzonder om via dit forum ongeveer 15 meiden te 'ontmoeten' die niet net als ik even een kind konden 'nemen'
Alle reacties Link kopieren
@elliepie, vandaag weeer gebeld, en raar maar waar: ze hebben een afspraak ingepland voor 17december!

Blijkbaar toch spoed achter gezet nu, want eigenlijk zou ik eerst een vragenlijst in moeten vullen en retour sturen. Daarna zou pas een afspraak gemaakt worden!

Die stap ik dus gelukkig nu over geslagen



@flipje: wat onwijs fijn dat je zo het gevoel krijgt dat je niet alleen bent inderdaad.. Jeetje wat een mensen te!

Wij hadden het net in de pauze er ook over hier dat er zoveel mensen zijn die moeite hebben met zwanger worden..

En joh story of your life komend jaar? Is slechts 1 of 2 maand he moet je maar denken ;)

Positive thinking!

Trouwens al top dat je niks gevoeld hebt, mooi om te weten voortaan!



Unicorn: brrr dat alleen al klinkt erg vervelend! Was de pijn wel een beetje uit te houden?

Hopelijk gaat het nu wel weer ik duim heel hard voor je dat jullie maandag ook alleen maar goede dingen horen!

Welke dingen kunnen ze eigenlijk met dit onderzoek uitsluiten of bevestigen?
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
@lisette. Fijn dat je nu wel een afspraak hebt maar jongens nog aan toe wat wordt er slordig met patiëntengegevens!



@unicorn. Was dat een HSG die je nu hebt gekregen. Beter dat je je nu al beter voelt. Das fijn. Ben benieuwd naar de definitieve uitslagen.



@hier. Nog geen spoor van m'n ei. Grrrr snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
@flipje, fijn dat je geen klachten hebt! ik keek net in de tabel en zag dat 26/11 je intakegesprek is, spannend zeg!! Wauw, 130 mensen, dan gaan je ogen wel open denk ik.. zo zie je maar, het gaat zeker overal niet zo vlot.. dat geeft denk ik wel echt een 'je bent niet alleen'-gevoel.. ik duim voor je!



@unicorn: fijn dat alles goed was!! zal ook wel een opluchting zijn he.. wat gaan ze nu verder doen?



@lisette: joeppieee!! eindelijk zeg!! :-)

nu komt het wel wat dichtbij hoor!! ook voor jou gaan mijn beide duimen de lucht in!



@gadget: op welke dag zit je nu?



@hier: maandag weer nr de gyn, als ze bij de inwendige echo zien dat m'n baarmoederwand weer dunner is, dan ben ik niet zwanger.. maar ik weet eig niet of ze daar gaat naar kijken. ze ging kijken of de eisprong goed gegaan was.. ik had een vaste smiley op zondag met clearblue, dus ik veronderstel dat de eisprong er toch zeker geweest is.. m'n borsten voelen wat 'trekkerig' aan, maar ik probeer me er niet op te focussen haha :-) ergens blijf je hoop hebben natuurlijk en aan de andere kant denk ik "waarom zou het dan nu wel plots raak zijn.." wat een mindf*ck zeg..
Happiness is only real when shared
Alle reacties Link kopieren
@praatje woensdag voelde ik me echt niet goed.. De rest van de week ging wel had wel buikpijn maar verder niet..



@hier gisteren weer bij de gyn geweest. De cyste was flink kleiner geworden nu 3cm bij 1,5cm ongeveer. Er zaten ook weer eiblaasjes omheen. Ik mocht direct weer beginnen met clomid. Dus de eerste ronde met 100mg clomid is begonnen. Ik moet vrijdag weer heen om te kijken hoe ik hier op reageer en of er al iets groeit!

mijn nieuwe NOD zal rond 16december zijn. Afhankelijk natuurlijk van hoe de clomid aanslaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven