Uitgerekend '3de helft' november 2016

18-03-2016 19:12 216 berichten
Omdat er zoveel zwangeren zijn dat twee topics niet genoeg zijn!



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenbijzonderhedenangel-flower31/3118 november1e23mei controle,1 juni pretechocombinatie test uitslag was goedhuisjenr16november11 april, 22 aprilMarismuis33/3417 November?2e24 Juni controle vk en 28 Juni 20 weken echo2 miskramen gehadschorpioentje8530/3022 november1e13 aprilLivy872926 november1e9 juni controle2 miskramen gehadDenba9026?18 november13 aprilBailcork99026/3219 november1e12 april intake 19 april echoMisspumpkin30/3413 november2de9 mei combinatietest 19 mei vkKaboutertje427/3220 november2e27 april 20-weken echoFemmie_8728/3622 novemberwillen we niet weten1e5 juli 20-weken echo; 9 juli controleLady-love27/2920 november1e en 2e5 juli echo (20 wkn)Mutsje94 22/24 18 november JONGEN!! 1e kindje 19 mei bespreking? 9 juni geslachtsbepaling
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het toevoegen aan de tabel! Ik ben inderdaad 30 en mijn vriend ook. Het is ons 1e kindje.



Genieten vind ik erg lastig op het moment. Bij elk pijntje in mijn buik denk ik dat het mis gaat en check ik of ik niet bloed. Ik heb ook een vriendin die 2x bij de echo een niet kloppend hartje had. Dus wil liever eerst de eerste echo afwachten: eerst zien dan geloven!. Van de buikpijn weet ik overigens

donders goed dat het er bij kan horen.Verder last van men borsten maar de ene dag meer dan de andere. En mijn eetlust is vrijwel weg niet Perse misselijk maar een vol gevoel.



Wij willen het pas vertellen na de 1e echo. Althans mijn vriend heeft dat liever. Ik ren nu het liefst naar men moeder maar heb beloofd het nog even vol te houden tot dan



Meiden allemaal gefeliciteerd trouwens! Laten we hopen dat we allemaal een mooie en voorspoedige zwangerschap hebben. Zijn er dames die al een bepaald gevoel hebben bij het geslacht van het kindje? Ik denk zelf een meisje maar niet omdat ik een specifieke voorkeur heb hoor.. Ik heb altijd gezegd als ik een kindje krijg dan wordt het ook een schorpioen en een meisje. De grap ik dat de kans sterk aanwezig is dat ik op mijn eigen verjaardag beval: 21 november!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey ik sta in de tabel, leuk! bedankt aan diegene die daarvoor verantwoordelijk is :-) 29 jaar idd, en 1e kindje...



aahh angel flower, wat balen dat je zo'n last van misselijkheid hebt! Ik heb wel vaker gehoord dat het rond een week of 6 begint. Bah, hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Als het te erg wordt zou ik kijken welke middeltjes ertegen zijn? En natuurlijk mag je hier klagen, daar is het toch (ook:-)) voor!



Gefeliciteerd Bailcork! Jij bent ook al enthousiast aan het vertellen dus? Zijn ze verrast? Erg blij?? :-) Je schrijft inwendige echo. Is daar een reden voor? Tegen die tijd zouden ze toch wel al uitwendig moeten kunnen zien? Drie testen achter elkaar?? haha ik heb er deze keer pas 1 gedaan. Ga wel morgen denk ik nog een keer testen, gewoon om te checken of het al donkerder wordt :-)



Misspumpkin, ook jij gefeliciteerd! Wat zitten jouw kindjes dan lekker vlot op elkaar! Hebben ze zelf ws het meest aan he. Leuk! Handig om ook iemand met wat ervaring erbij te hebben hihi



haha pinguinlove, dat zou niet zo'n leuke manier zijn als je zusje er op die manier achter komt!

Knap om het nog even voor jullie te houden. Als je het pas na de combinatietest gaat vertellen wordt dus echt pas na 12 weken?



oh schorpioentje, dat heb ik niet op die manier hoor! Ik moet wel zeggen dat ik nog geen pijntje oid gevoeld heb, maar daar ben ik niet eens zo bang voor. Meer zoals je ook zegt voor die echo.. Doodsbang denk ik straks.. maar dat duurt nog zo lang, dus dat kan ik nog even los laten. Ik zou ook proberen er niet al te veel om te stressen als ik jou was. Het gaat in zo ontzettend veel gevallen wél goed! Mijn vriendin had trouwens bloedverlies en is gister voor dr eerste echo geweest (13 weken), en ziet er hartstikke goed uit. Het hoeft niet meteen slecht te zijn als je wel bloedverlies zou hebben! Bevallen op je eigen verjaardag! hihi dat zou een mooi cadeautje zijn!



Heeft iemand zich al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Eerlijk gezegd durf ik nog niet zo. Ik heb het met mijn vorige zwangerschap wel gedaan, maar heb nu zoiets van laat maar heel even wachten tot de echo. Kan daarna altijd nog. Volgens mij kan het tot 16 weken, dus als de echo goed is, doe ik het wel vanaf dat moment :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders waren heel blij. Ze worden nu voor het eerst opa en oma. Super leuk. Drie testen ja haha van verschillende merken. Wel drie knaltesten donkerder kan haast niet geloof ik hihi. Het moest even tot me doordringen geloof ik haha ging er zo vanuit dat het niet zo was. Onregelmatige cyclus dacht ik . Ik weet niet of ik me ga aanmelden voor moeders voor moeders. Ik ben zo bang dat iemand het ziet als dat hier wordt opgehaald. Hoe deed jij dat destijds Livy?
Alle reacties Link kopieren
Ps wat beteft die inwendige echo, nee dit wordt aangeboden door de verloskundigenpraktijk. Dus dat sla ik niet af :-)
Alle reacties Link kopieren
Welkom bailcork en misspumpkin



schorpioentje zo herkenbaar ik heb ook elke keer als ik naar de wc ga aan het kijken ben. En als de klachtjes iets minder zijn me afvraag of het allemaal nog goed gaat. Ik heb het gevoel dat het een jongetje is.



Ook ik krijg bij de 8 weken echo een inwendige echo hoor, ze kunnen dan nog niet met een uitwendige echo kijken volgens mij. Sowieso vrees ik dat ik nog wel een paar keer gedoemd ben tot inwendig, omdat ik wat zwaarder ben. Dan kunnen ze niet goed door je vet heen kijken.



Bailcork leuk he dat je ouders zo enthousiast zijn. Die van mij ook! Was zo leuk. Ik had een voorleesboek ingepakt en dat kado gegeven. Ze zat er echt zo naar te kijken met een vragend gezicht.... Ja? euhh? echt? haha was echt te grappig.



Ik ga hoe vervelend misschien ook voor de mensen die het nodig hebben, niet beginnen aan moeders voor moeders. Ten eerste werk ik gewoon 5 dagen, dus hoeveel ben ik nou thuis. En als ik dan thuis ben wil ik niet gaan lopen hannesen met opvangen en vieze flessen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Het is ons 2e kindje!

En het is inderdaad nu al iets zwaarder. Onze kleine man is over een paar weken 2! Lekker eigenwijs en opstandig



Wij hebben het nog niemand vertelt! Eerst nog naar de vk en voor een echo. We maken het bekend op de verjaardag van onze zoon... Een dag daarvoor hebben we namelijk de echo! Spannend!!!



Even aanvulling voor de tabel.. NIET SCHRIKKEN....

Ik ben 21 jaar, mijn partner 24 jaar. Ergens in november uitgerekend..

Fijn paasweekend! Wij gaan met de Familie Paas eitjes zoeken en gourmetten
Alle reacties Link kopieren
Wauw huisje 21 en dan een 2de kindje, ik deed het je niet na op die leeftijd! Nu had ik toen ook geen relatie dus dan word dat sowieso een beetje lastig. Wel wilde ik eigenlijk graag jong moeder worden, mijn moeder was 17 toen ze mij kreeg. En vond het vaak wel leuk dat ze nog zo jong was. Niet zo'n generatie kloof. Helaas is dat jong moeder worden dus niet echt gelukt. Niet eerder de juiste partner getroffen. Mijn vriend en ik zijn nog geen 1.5jaar bij elkaar. Dus als best snel om nu aan kinderen te beginnen. Maar ja je weet nooit hoe lang het duurt voordat je zwanger mag worden. Dat is voor ons de reden geweest gewoon vast te beginnen. Ondanks dat we officieel nog niet eens samen wonen (mijn koophuis moet nog verkocht worden)

Ik ben dus ook best bang naar sommige reacties van mensen. Omdat bijvoorbeeld de meeste vrienden van mijn vriend al jaren bij elkaar zijn, en nog geen kinderen hebben. Terwijl wij nog maar zo kort samen zijn en er misschien eigenlijk nog niet helemaal klaar voor zijn. En er toch gewoon voor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wauw huisje 21 en dan een 2de kindje, ik deed het je niet na op die leeftijd! Nu had ik toen ook geen relatie dus dan word dat sowieso een beetje lastig. Wel wilde ik eigenlijk graag jong moeder worden, mijn moeder was 17 toen ze mij kreeg. En vond het vaak wel leuk dat ze nog zo jong was. Niet zo'n generatie kloof. Helaas is dat jong moeder worden dus niet echt gelukt. Niet eerder de juiste partner getroffen. Mijn vriend en ik zijn nog geen 1.5jaar bij elkaar. Dus als best snel om nu aan kinderen te beginnen. Maar ja je weet nooit hoe lang het duurt voordat je zwanger mag worden. Dat is voor ons de reden geweest gewoon vast te beginnen. Ondanks dat we officieel nog niet eens samen wonen (mijn koophuis moet nog verkocht worden)

Ik ben dus ook best bang naar sommige reacties van mensen. Omdat bijvoorbeeld de meeste vrienden van mijn vriend al jaren bij elkaar zijn, en nog geen kinderen hebben. Terwijl wij nog maar zo kort samen zijn en er misschien eigenlijk nog niet helemaal klaar voor zijn. En er toch gewoon voor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wow huisje dat is inderdaad snel. Maar wel super leuk zo'n jong gezin. En angel het is jullie keuze wat anderen vinden doet er helemaal niet toe. Juist fijn dat het zo snel gelukt is toch?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt haha!.. Toen we/ik zwanger was van onze zoon. We hebben toen meteen een huis gekocht, waren al een aantal jaar samen.. We hebben allebei gelukkig een 'goede vaste baan' en een mooie auto voor de deur.. ik als jonge moeder word vaak scheef aangekeken.. dat we 'alles' al voor elkaar hebben dat begrijpen sommige vrouwen niet.. Mijn moeder was ook jong en mijn Schoonmoeder ook toevallig! En Angel.. Laat het los! Ga lekker genieten! Als alles goed zitten tussen jullie kan er weinig verkeerd gaan toch?! Er zijn altijd wel azijn (pissers) ik heb/had daar ook moeite mee. Maar ik geniet nu extra meer!
Alle reacties Link kopieren
Precies mensen vinden altijd overal wat van, maar jullie geluk is wat telt. En huisje fijn zeg dat jullie het zo voor elkaar hebben al. Heerlijk toch.



Bedankt voor het toevoegen in de tabel! Weet iemand toevallig hoe ik ervoor zorg dat ik dit topic makkelijk kan terugvinden steeds?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik merk wel (sws op heel het vivaforum) dat er zoveel mensen zijn die of al een miskraam hebben moeten meemaken, zoals jij Livy, of het van dichtbij meemaken. Dat lijkt me echt angstig met dat in je achterhoofd. Ik ben zelf, misschien heb ik het al eens gezegd, heel nuchter hierin, maar ik kan me voorstellen dat als je zoiets heftigs hebt meegemaakt, je voorzichtig bent met het 'blije nieuws' tot dat je een echo hebt gehad.



Ben daarom persoonlijk wel heel blij dat wij 'pas' met bijna 10 weken een echo hebben.

Voor degene die zwager zijn van een tweede; weten jullie of ze dan ook een inwendige echo moeten maken?



Schorpioentje; ik heb echt geen idee wat het is jongen of meisje, het maakt ons ook echt niet uit, maar mijn vriend zou een meisje heel ‘cool’ vinden, want die trekken meer naar hun vader zegt hij dan haha. Zou wel erg gaaf zijn om op je eigen verjaardag te bevallen. Dubbel feest dan voor jullie.



Livy; wij willen het inderdaad pas rond de 12 weken bekend maken, we hebben al 6 weken gewacht op de eerste afspraak, dan nog de combinatie test en groei echo, die zitten dan allemaal kort op elkaar denk ik & daarna gewoon gelijk wereldkundig maken. Dan kunnen onze ouders het ook gewoon gelijk van de daken schreeuwen dat ze opa & oma worden. Zou voor allebei de ouders het eerste kleinkind worden dus vast heel bijzonder.



Ik wil bij prenatal rompertjes kopen met i love opa en i love oma en die dan inpakken en geven ?



Moeders voor moeders gaat bij mij ook niet lukken ivm werk, wel jammer had graag mensen geholpen, maar het werkt gewoon niet met een 40urige werkweek.



Huisje16; wat super fijn dat jullie het zo goed voor elkaar hebben zeg. Heb daar respect voor! Er zijn veel meer jongeren die nog maar wat aanklooien rond die leeftijd.



Angel flower; reacties van de buitenwereld zou ik me echt niet druk om maken. Kijk een keer een programma zoals vier handen op één buik en je weet; jou kindje komt zeker goed terecht.
Alle reacties Link kopieren
Bailcork; je hebt bovenin wat icoontjes staan zoals een toverstokje (melding maken) sterretje (toevoegen aan favorieten) en envelopje(ontvang een mail bij nieuw bericht).
Alle reacties Link kopieren
hier een aanvulling voor de tabel: ik ben 30 en man is 34.



Een inwendige echo heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Toen had ik ook een eerste vroege echo, want bleek korter zwanger dan verwacht (onregelmatige cyclus) maar daarmee konden ze het kindje prima zien. Geen idee dus wanneer ze een inwendige echo moeten doen, maar met 10 weken zal het vast niet nodig zijn. Volgens mij doen ze het verder alleen maar als ze het op een gewone echo niet goed kunnen zien.



Wij hebben voor onze dochter een tshirt gekocht met daarop "grote zus" Die gaan we aan doen en dan maar eens kijken hoe snel ze het door gaan hebben



Ik doe wel mee met moeders voor moeders, vorige keer ook gedaan, en heb van dichtbij meegemaakt hoe het is als je moeilijk zwanger wordt. Je kan idd meedoen van 6 tot 16 weken, dan houd het op. Ik persoonlijk vind het een erg kleine moeite, en zou ook meedoen als ik voltijd zou werken (werk nu deeltijd) alle beetjes zijn namelijk meegenomen. T enige vervelende is dat er in die bussen een spulletje zit wat stinkt, maar goed, dat ruik je alleen maar bij openen van de bus.

Verder staan de bussen bij ons op de ophaaldag op de oprit, ik heb daar geen problemen mee, maar ik begreep dat je het ook afgedekt neer kan zetten, met een tas erover ofzo, dat wordt dan doorgegeven aan de chauffeur die de bussen komt halen. Dan heb je het iig niet zo in het zicht



Ik heb nu weer het gevoel dat het een jongetje gaat worden, nergens op gebaseerd, want dat had ik bij de eerste ook en dat is toch echt een meisje. We zullen het bij de geboorte te weten komen, want wij willen het geslacht eerder nog niet weten. Jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!! Vrolijk Pasen allemaal!



Moeders voor moeders: heb ik vorige zwangerschap dus wel gedaan, en ondanks dat ik fulltime werk, waren de emmers best goed gevuld. Alle beetjes helpen en gelukkig moet je best vaak plassen als zwangere Ik vond het echt geen probleem om in een potje te plassen, en het geeft je gewoon een goed gevoel als je iemand kan helpen die dezelfde wens heeft als wij, alleen lukt het daar niet zo gemakkelijk bij. Ik zette de containers gewoon voor de deur. Gevolg was dat een buurvrouw me kwam vragen of ik zwanger was toen ik net bezig was met het verwerken van m'n miskraam maar je kan er idd ook wat overheen leggen ofzo.



Bailcork, wat leuk dat het het eerste kleinkind is! Is toch echt iets heel bijzonders ik heb die eer aan m'n zus overgelaten het zal lastig worden haar kindje te evenaren, want man, wat is dat een hartendiefje. Gek dat je een inwendige echo krijgt! Bij mij hebben ze toen gewoon uitwendig gedaan. Ik was in de veronderstelling dat ze alleen inwendig kijken als uitwendig niet goed genoeg te zien is hoe of wat. In het ziekenhuis heb ik er wel heel veel gehad. Het valt allemaal wel mee iig al heb ik toch liever uitwendig



Angel flower, heb je er al wat meer vertrouwen in? Het is ook wel een enorm spannende tijd!



Huisje, ik kan alleen maar bewondering hebben voor een toegewijd gezin, leeftijd is dan toch onbelangrijk!! Wat een leuk moment om het bekend te maken op de verjaardag van je zoon! Zullen ze allemaal verrast zijn?



Pinguinlove, ik sta er ook nuchter in hoor. Van huisuit meegekregen. De reactie van mijn zus met het laatste nieuws: wat fijn! Ik ga je nog niet feliciteren, dat doe ik na een goede echo. Erg nuchter dus. En zo is het met de mk ook gegaan. Niet dat het niet verdrietig is, maar het was blijkbaar niet goed. Al werd dat met de uitgerekende datum in het zicht, zonder positieve test en mensen in m'n omgeving met dikke buiken wel lastiger om zo te denken hoor

Wat goed dat jullie het zo lang geheim houden. Eigenlijk vind ik dat dat zo 'hoort' maar ik kan het gewoon niet. Ik denk dat je met 10 weken gewoon een uitwendige echo krijgt hoor! Leuk om het nieuws zo te brengen!!



Ohh wat leuk misspumpkin, toch bijzonder om het op zo'n leuke manier te vertellen! Ik ben hard aan het nadenken om iets leuks te doen Volledig eens met jou vwb MvM! Ohh pas het geslacht bij de geboorte horen, spannend zeg! Ik ben daar te nieuwsgierig voor hoor! Ik hoop stiekem op een meisje, maar vermoed dat het een jongetje wordt. Ook erg welkom en wel heel praktisch. Erg veel baby jongens in mijn omgeving



Is er iemand die z'n enthousiasme niet kon verbergen en al iets gekocht heeft voor de baby??
Alle reacties Link kopieren
Hoi gefeliciteerd allemaal! Ik schrijf graag met jullie mee.



Wordt ons 2e kindje( als dit goed mag gaan) hebben een dochter van bijna 3. Helaas eind november/december en miskraam gehad die niet uitzich zelf los kwam en daarvoor ook in januri geoperereerd dus ben blij dat ik wel weer zwanger ben geworden maar wel heel erg spannend hoe dit gaat.





Zit mometeel in een verhuizing dus kan helaas geen tabel aanpassen. Heb ook heel fijn pas eind volgende week internet en tv



Voor de tabel;

23-28 jaar, 2e kindje , volgens eigen berekening 30 nov uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Allereerst wat fijn om jullie verhalen hier te lezen. Ik weet inmiddels zelf bijna 2 weken dat ik zwanger ben, maar kan het soms nog niet zo geloven. Mijn man ik zijn sinds november 2014 bezig geweest en ik was inmiddels ervan overtuigd dat het ons niet zou lukken zonder ingrijpen van het ziekenhuis. Tot mijn grote verbazing had ik toen dus een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Ik heb een hele tijd mijn cyclus bijgehouden en volgens die app zou mijn UD 22 november zijn. Op 7 april hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben dan 7weken en 2 dagen. Ook ik herken de onzekerheid bij iedere dag dat je minder klachten hebt, of juist meer. Gelukkig ben ik niet misselijk en voel ik me verder prima. Mijn ouders weten dat ik zwanger ben, mijn broertjes krijgen het morgen te horen. Helaas kunnen we het mijn schoonouders nog niet vertellen, omdat het hun vertellen, zo'n beetje gelijk staat aan het in de krant zetten en dat risico kan en wil ik in dit stadium niet lopen.



Voor de tabel: 28/36 jaar, 1e kindje, UD 22nov, 7 april verloskundige +echo
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk misspumpkinmisspumpkin het zo te vertellen. Wat betreft moeders voor moeders uiteraard het idee erachter is heel goed. Echter wonen wij aan een doorgaande weg in een dorp en zal iedereen dat hier zien staan. We hebben geen voortuin. Als iedereen het mag weten dan kan ik uiteraard wel mee doen.



Gefeliciteerd MeIs! en ook gefeliciteerd Femmie wat fijn dat het toch gelukt is!



Vrolijk Pasen!



Ik hoorde gisteren dat mijn schoonzus ook een inwendige echo had gehad met 7a8 weken bij dezelfde praktijk. Hier blijkbaar normaal Livy.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de leuke reacties!



Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad.. Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot we een echo krijgen ik voel me zo anders dit keer qua zwangerschap! Heel veel kwaaltjes en pijn, Veel misselijk ook! Soms ben ik blij als de kleine even slaapt.. ik doe nu ook vaak middag dutje! Terwijl ik maar een paar weken zwanger bent!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik meeschrijven??uitgerekend 18 november!ik ben zelf nog wel onzeker,,ik wil toch graag weten of alles goed zit.echo op 8 april.
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben we vast allemaal die onzekerheid! Welkom.
Alle reacties Link kopieren
Hallo en welkom mels, femmie en sneeuwvrouw! Leuk dat jullie meeschrijven en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!



Mels wat fijn dat je redelijk snel weer zwanger ben! Die nasleep aan een miskraam is ook erg vervelend! Succes met de verhuizing!



Femmie, wat een opluchting moet die positieve test zijn geweest!! Probeer ook voorzichtig te genieten dat het gelukt is!



Sneeuwvrouw, altijd spannend! Gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed



Bailcork, dan zal het aan de echo apparatuur liggen, denk ik! Maar t maakt ook niet zo veel uit, als het maar een mooi plaatje geeft!



Huisje, lekker slapen hoor als je dat nodig hebt! Ik ben ook best moe, maar zonder kleintje is het toch makkelijker daaraan toe te geven hopelijk wordt het snel beter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames!

Ik zou graag met jullie mee schrijven! Heb net alles bij gelezen maar ben geloof ik de helft al weer kwijt komt vast gaandeweg wel weer goed.

Ik ben 27 en mijn man is 32, wij zijn in verwachting van ons 2e kindje, afgelopen maandag positief getest en lichtelijk in shock aangezien onze dochter pas 6 maanden is ;) hoewel de 'planning' was in augustus voor ronde 2 te gaan, zijn we hartstikke blij en gelukkig met de zwangerschap nu. Vooral mijn man was direct super blij, ik moet ook wel even schakelen hoor, zit nog in de emotionele achtbaan na de geboorte van mijn dochter haha.

Ik geef borstvoeding en heb daardoor niet een duidelijke menstruatie gehad.. de schatting is dat ik tussen 21 en 28 november uitgerekend ben, 6 april een echo en dan zullen we wel zien!

Heb met mijn vorige zwangerschap ook op het viva forum meegeschreven wat nog steeds een super leuk contact is met een leuke club mama's.



Femmie wat mooi en bijzonder dat je nu toch zwanger bent!!

Mels heftig van je miskraam en dat daar een operatie voor nodig was.. en dan ben je echt snel weer zwanger geraakt, fijn!

Livy, voor deze baby nog niks gekocht, maar dat het ik bij mijn eerste zwangerschap wel meteen gedaan hihi! En wij zijn ook veel te nieuwsgierig naar het geslacht, we gaan met 16 weken weer een echo doen, net als bij onze dochter. Toen was ik er trouwens van overtuigd dat we een jongetje kregen, nu heb ik dat gevoel weer, mja dat zegt dus niks ;)



Ohja, wij hebben het gisteren mijn familie verteld, voor mijn ouders hun 6e kleinkind alweer, maar ze trokken meteen de champagne open; lief! Bij de schoonfamilie wachten we nog even, mijn schoonzusje heeft twee weken geleden te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt (10 weken) nu na medicatie is er nog geen miskraam geweest dus waarschijnlijk volgt er nu curretage.. heel sneu en pijnlijk en voor ons voelt het niet gepast nu met ons nieuws te komen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom kaboutertje en gefeliciteerd!!



Wat een lastige situatie en wat lief dat je zo rekening houdt met je schoonzus.



Dat wordt aanpoten voor jullie zeg! maar wel superleuk als ze zo dicht op elkaar zitten!
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Zoo Kaboutertje dat is rap. Toevallig bij vrienden van ons ook zo snel gegaan. Dat wordt een gezellige drukte :-) Wat triest van je schoonzus.. Goed dat jullie zo'n rekening met haar houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven