Uitgerekend '3de helft' november 2016

18-03-2016 19:12 216 berichten
Omdat er zoveel zwangeren zijn dat twee topics niet genoeg zijn!



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenbijzonderhedenangel-flower31/3118 november1e23mei controle,1 juni pretechocombinatie test uitslag was goedhuisjenr16november11 april, 22 aprilMarismuis33/3417 November?2e24 Juni controle vk en 28 Juni 20 weken echo2 miskramen gehadschorpioentje8530/3022 november1e13 aprilLivy872926 november1e9 juni controle2 miskramen gehadDenba9026?18 november13 aprilBailcork99026/3219 november1e12 april intake 19 april echoMisspumpkin30/3413 november2de9 mei combinatietest 19 mei vkKaboutertje427/3220 november2e27 april 20-weken echoFemmie_8728/3622 novemberwillen we niet weten1e5 juli 20-weken echo; 9 juli controleLady-love27/2920 november1e en 2e5 juli echo (20 wkn)Mutsje94 22/24 18 november JONGEN!! 1e kindje 19 mei bespreking? 9 juni geslachtsbepaling
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Fijne paasdagen gehad?



Ik vind het heel goed van iedereen die mee doet aan moeders voor moeders! En nu ik lees dat je ook als je fulltime werkt je je steentje kunt bijdragen heb ik wel even getwijfeld. Maar mijn buren houden ons zo in de gaten, vind ik overigens totaal niet erg, maar zou het lullig vinden als zij het dus eerder weten dan onze ouders. Als we het bekend hebben gemaakt, dat zal ik even met ze bellen, wellicht is het de moeite waard.



Livy; ik heb tot nu toe alleen een rompertje gekocht voor mijn vriend, zodat hij een beetje kan wennen, haha. En van mijn zus heb ik een pakje gekregen, die ligt in de kast. Als ik dan uiteindelijk ‘bekent’ mag maken dat ik zwanger ben, pak ik het voor haar in en weet zij hoe laat het is.



Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. Aan de ene kant is het best ‘makkelijk’ maar aan de andere kant ook bijzonder om het pas bij de geboorte te weten te komen. Ach we hebben nog even om er over na te denken.



Mels; heftig zeg, miskraam en operatie, wat hebben ze exact gedaan tijdens de operatie? Als je het er niet over wilt hebben snap ik dit hoor. Wel geweldig dat je zo snel weer kunt genieten van een nieuwe zwangerschap! Of .. ik hoop dat je er wel van kunt genieten. Gefeliciteerd iig met je zwangerschap.



Wauw Femmie; wat moet dit ongelofelijk fijn voor jullie zijn na een lange tijd van teleurstellingen. Gefeliciteerd!



Misspumpkin wat een super leuk idee om het zo bekend te maken! Hoe reageerde jullie dochter er op dat ze een broertje of zusje krijgt?



Sneeuwvrouw welkom! Hoe komt het dat je zo onzeker bent? Vervelende ervaringen uit het verleden? Of gewoon een gevoel.. het zit vast allemaal goed daar binnen. Aftellen tot aan je echo.



Woow, kaboutertje wat snel! Gelukkig is het helemaal welkom en zijn jullie klaar voor een tweede kindje. Hoe voel je je? Lijkt me wel zwaar als je nu en moet zorgen voor een kleine van 6 maand en ook nog heel veel symptomen hebt.

Wat sneu voor je schoonzus, en wat goed van jullie om dit nieuws heel even te parkeren uit respect voor hun verdriet.



Hoe voelen jullie je? Ik voel me echt top, behalve met hardlopen zaterdag werd ik wat duizelig en moest ik heel even zitten. Daarom ben ik nu ook wel aan het aftellen tot die echo, zodat ik weet of het goed zit, of niet in het ergste geval, maar nu weet ik niks.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal. Ik lees wel alles mee, maar weet niet of ik het ga redden om op iedereen persoonlijk te reageren.. Mocht dat niet zo zijn, en dat ik je een keer oversla, niets persoonlijks ;)



Wij hebben gisteren mijn broertjes en schoonzusje verteld dat ik zwanger ben. Die sprongen een enorm gat in de lucht, waren echt heel erg blij en mijn oudste broer was nu al bezig met wat hij allemaal in november (en december, want mijn moeder was bij 3 kinderen 2 weken over tijd, dus ik vermoed dat ik ook wel wat later ga bevallen) al gepland had, zodat hij altijd zo snel mogelijk hier naartoe kan komen mocht het zover zijn. Heb hem al wel verteld dat ik hem niet tijdens de bevalling aan mijn ziekenhuisbed wil ;).

Vandaag voel ik me een beetje moe. Heb tegelijkertijd het idee dat ik moet eten, maar tegelijkertijd ook geen trek in eten, wat nogal verwarrend werkt. Dadelijk maar een appel eten, misschien dat dat helpt. In overleg met mijn man hebben we besloten dat we het nieuws voor mijn schoonouders bewaren als moederdagcadeau. Tegen die tijd ben ik (of eigenlijk wij allemaal dus) rond de 12 weken en dan mag het natuurlijk wel de wereld in.



Ik vind het fijn om al jullie berichten te lezen. Ik dacht soms dat ik de enige was waarbij het niet allemaal 'vanzelf' ging, maar als ik sommige verhalen lees, merk ik dat er meer mensen zijn bij wie het niet allemaal vanzelf komt en die emotioneel en fysiek een hoop voor hun kiezen krijgen. Het werkt voor mij relativerend, maar ik hoop ook dat we elkaar op deze manier kunnen steunen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de vk gebeld en mag pas 26 april langskomen dat duurt echt nog zo lang haha, aanstaande vrijdag controle in het zh (van de operatie nog) dus misschien dan ook wel al een echo...



@pinguin, operatie was het verwijderen van de huidige zwangerschap er zaten nog weefsel resten. Wat met de pillen niet was los gekomen.



@kabouter, wel leuk zo dicht op elkaar, zullen ze later goed met elkaar om kunnen gaan. Ik vindt het ergens jammer dat er hier tussen kindje 1 en 2 meer dan 3 jaar tussen zit..



Zou ik ook nog in de tabel mogen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom voor degene die nieuw zijn



Kaboutertje, dat is snel weer zwanger zeg! wel even zwaar denk ik, maar ook wel erg leuk zo dicht op elkaar!

Had bij ons overigens ook kunnen gebeuren, gebruikte na de bevalling geen anticonceptie meer, maar duurde toch nog eventjes.



mels, heftig hoor! wel fijn dat je dan toch weer zo snel zwanger bent. kan me voorstellen dat je na zo'n operatie, wat toch gerommel is aan je baarmoeder niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn.



Femmie, wat fijn dat het toch gelukt is zonder hulp van het ziekenhuis!

ik heb een beetje hetzelfde als jij met eten. tenminste, dan heb ik honger, en zodra ik wat gegeten heb ben ik er lichtelijk misselijk van. ik probeer het maar bij regelmatig kleine porties te houden.



Ondertussen hebben we het via het shirtje aan mn schoonouders en schoonzus verteld. die vonden het superleuk! mijn schoonzus is ook zwanger van de 2de dus opa en oma krijgen een dubbele drukte dit jaar Mijn ouders gaan we het dit weekend vertellen. Ze wonen allemaal niet in de buurt dus is allemaal een beetje plannen.



Overigens snapt dochter er nog helemaal niks van. ze is daar nog echt wat te jong voor. wellicht dat dat komt op het moment dat mijn buik begint te groeien. Hoewel ik denk dat zelfs dan ze het nog niet echt zal beseffen.



Ik heb echt wel veel meer klachtjes (allemaal niet heel erg..) dan de vorige zwangerschap. Misselijker en vermoeider (misschien ook doordat er al een dreumes rondhobbelt, dus rusten wat lastiger is) dus nu helemaal het idee dat het vast een jongetje gaat worden nu :P
Alle reacties Link kopieren
Femmie, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde, verwacht ook niet anders eigenlijk en super leuk dat je broer en nu al rekening mee gaat houden! Nu kun je het er ook lekker over hebben, lijkt me heel fijn.



En misspumpkin; jij hebt dus ook alvast wat mensen verrast! Dit weekend je ouders, heel erg leuk en ook echt een super leuk idee zo'n shirtje. Misschien komt het bij jullie dochter inderdaad later als er een buik ontstaat .. en misschien heb je wel een boekje die verteld over een zwangerschap in kindertaal?



Mijn buurmeisje van 2,5 had tegen iedereen gezegd dat ze een zusje kreeg. 2 weken geleden is er een broertje geboren, haha zo grappig.



Mels; hoe was jullie bezoek in het ziekenhuis, of moeten jullie nog? Hopelijk hebben ze een echo gemaakt en heb je 't kindje al even kunnen bewonderen.



Ik ben echt aan het aftellen! Nog 6 dagen en dan eindelijk ook naar de verloskundige kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Hoe gaat het met iedereen? Vallen de kwaaltjes mee of tegen? Allemaal aftellen naar de echos's?



Hier gaan de dagen heel snel want druk, maar tegelijkertijd ook niet, want ik zit zo enorm te wachten op die echo. Ergens sta ik mezelf niet toe blij te zijn, omdat ik mezelf wil behoeden voor als het weer niet goed is. Daar komt bij dat ik me af en toe af vraag of ik wel zwanger ben, want heel vaak voel ik helemaal niets. Maar goed, de testen zeggen het dus het zal wel het enige is dat m'n borsten soms voelen alsof ze er vanaf vallen maar goed, mag dus niet echt klagen tot zo ver je hoort wel vaker dat het pas met 6 weken begint, dus misschien komt het zo ineens opzetten



Femmie, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! En je hebt gelijk hoor, zo'n bevallingskamer vol met mensen moet je toch niet aan denken als ze het nu al zo leuk vinden, wacht maar tot het geboren is. Fijn zeg!



Mels hoe is het in het ziekenhuis geweest? Heb je al een sneak peak gekregen? Ik heb dezelfde operatie gehad. Wel enorm fijn dat je zo snel weer zwanger bent.



Misspumpkin laat je weten wat je ouders ervan vonden? veel plezier met vertellen!



Ohh pinguïn wat ben ik jaloers dat jij al komende week naar de vk mag! Spannend zeg!!



Fijn weekend allemaal meiden!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal!



Als jullie het goed vinden wil ik ook graag meeschrijven in dit forum.

Sinds november 2014 gestopt met de pil en weet sinds 1ste paasdag dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje!



We hadden al een intake gehad bij de gynaecoloog omdat ze dachten dat ik verklevingen had op mijn eierstokken door een acute blindedarm ontsteking in het verleden, maar nu dus toch zwanger!!



Groetjes Petra
Alle reacties Link kopieren
Hoi Petra.



Welkom hier! Wat ontzettend fijn dat het juist gelukt is zonder ziekenhuis-ingrepen. Dat lijkt me voor jullie een fijn gevoel.



Hoe is het verder met iedereen? Ik merk vooral vermoeidheid. Ben sochtends bij het wakker worden eigenlijk al moe en terwijl ik wel echt probeer voldoende te slapen. Ook merk ik dat ik regelmatig moet eten, maar gelukkig geen echte misselijkheid. Heb wel veel last van droge lippen, droge slijmvliezen, droge huid, terwijl ik nog meer drink dan ik normaal toch al deed. Herkennen meer mensen dat?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik hier ook aanschuiven?



Ik ben Amanda, 31 jaar, mn vriend is 33 jaar en dit is onze eerste zwangerschap. Mijn uitgerekende datum is 25 november.



Een jaar geleden was ik gestopt met de pil en toen ik een onregelmatige en lange cyclus bleek te hebben, heb ik me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis, diagnose PCOS. Helaas bleek er uit verdere onderzoeken dat de zaadkwaliteit ook slecht was en zijn we begonnen met ICSI. Gelukkig was de eerste keer meteen raak! Dus mag ik hier eindelijk meeschrijven.



@femmie, last van moeheid heb ik ook. Vannacht heb ik al 10 uur geslapen en gistermiddag ook al 5 uur.

Een droge mond heb ik soms, maar ik drink ook vrij veel, meer dan 2 liter.

@livy, het was echt aftellen voor de echo (in ziekenhuis), maar mijn verloskundige boodt aan om eerder te kijken. Vanmiddag al...

@ mels, Is rust nemen nog een beetje te doen voor je?

@ petra, gefeliciteerd, fijn dat de ziekenhuisperikelen je bespaart zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Allemaal van harte gefeliciteerd!



Mag ik ook mee schrijven?



Wij zijn vandaag 7 weken zwanger en dus rond 20 november uitgerekend. Helemaal blij ondanks alle kwaaltjes (pijnlijke borsten, misselijkheid en moeheid) Heel erg fijn om met jullie mee te kunnen lezen. Heel veel dingen zijn zo herkenbaar!



Bij ons is het is nu al 5 keer fout gegaan in een vroeg stadium (tussen de 5 en 7 weken), dus enorm spannend. Mede hierdoor hebben we vorige week dinsdag een inwendige echo gehad. Deze keer goed nieuws: We hebben voor het eerst een knipperend hartje gezien <3 Aanstaande donderdag moeten we weer terug op controle.



Eventueel voor de tabel: mijn man en ik zijn allebei 26 jaar en het wordt, als alles deze keer goed gaat, ons eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal zou ik ook nog aan kunnen schuiven?? Ben nu zwanger van ons 2e kindje en 29 november uitgerekend..
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige drukte hier! welkom Petra, tisookwat, hoop en poekie! Van harte gefeliciteerd allemaal!



Petra wat fijn dat het toch nog op de natuurlijke weg gelukt is!



Tisookwat, jij dus wel in de medische molen. Waarschijnlijk wel een hele opluchting dat het bij de eerste poging raak was! En hoe was je afspraak in het ziekenhuis! Hopelijk breng je ons straks goed nieuws!!



Jeetje Hope, wat heftig, 5 vroege miskramen. Je bent nu dus de eerdere termijnen voorbij? Ik duim voor je dat deze lekker blijft plakken meid! Iig enorm goed nieuws dat je al een mooi knipperend hartje gezien hebt!



En poekie, natuurlijk mag jij ook meeschrijven hoe oud is jouw eerste?



Is het een idee nu de tabel te sluiten? Anders wordt het misschien wel heel lastig nog te onthouden wie wie is enzo?



Femmie, wat je zegt is erg herkenbaar hoor! Behalve die droge lippen enz. Dat heb ik helemaal niet!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!!! Ikzelf met 28, mijn man 27, het is ons eerste kindje, 26 april eerste afspraak bij de verloskundige en voorlopig UD is 1 december, erg bijzonder voor mij toen ik hier achterkwam want op 1 december 2011 is mijn moeder plotseling overleden op 52 jarige leeftijd. Mijn uitgerekende datum is dus de dag dat mijn moeder overleed 5 jaar geleden....
Alle reacties Link kopieren
quote:Petra87 schreef op 03 april 2016 @ 17:46:

Bedankt!!! Ikzelf ben 28, mijn man 27, het is ons eerste kindje, 26 april eerste afspraak bij de verloskundige en voorlopig UD is 1 december, erg bijzonder voor mij toen ik hier achterkwam want op 1 december 2011 is mijn moeder plotseling overleden op 52 jarige leeftijd. Mijn uitgerekende datum is dus de dag dat mijn moeder overleed 5 jaar geleden....
Alle reacties Link kopieren
Jeej dan ben ik nog net optijd^^

Ik heb een jongetje die morgen 1 jaar word gister hebben we het al gevierd en hij is echt schaamteloos verwend hihi.

Hoef denk de rest van het jaar geen speelgoed meer te kopen
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd!



Vrijdag helaas geen echo gehad die krijg ik nu 18 april in het zk en 26 april intake vk met echo.. Dus nog even geduld.



Sinds gisteren bloedverlies dus ben wel gespannen... Het is nu bruinbloed dus hoop dat dat een goed teken is.



Jeetje petra dat is wel heftig en wat jong ook!



Gefeliciteerd poeki met je zoontje. Eerste verjaardagen zijn qua speelgoed altijd te erg voor woorden wij hebben ook met onze dochter het speelgoed in delen aan haar gegeven zodat ze met alles even kon spellen.



Hope dat is wel zwaar geweest lijkt me, waren de miskramen in korte tijd?



Tabel sluiten lijkt me prima, ik kan helaas geen gegevens in de tabel plaatsen misschien kan iemand anders dat doen ? Zodat we weten wie er allemaal mee schrijft?
anoniem_259533 wijzigde dit bericht op 03-04-2016 19:24
Reden: Typ fout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat onzeker Mels! Bruin bloed lijkt mij ook 'gewoon' goed! Zolang het geen helderrood is!

18 april duurt dan nog wel lang.



Ja ze was inderdaad nog weg jong en totaal niet ziek dus was echt onverwacht!

Vind het wel heel speciaal dat dit nu mijn UD is.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Mels! Bloed is altijd rot.. Heb je geen pijn voor de rest? Zou je niet eerder op controle kunnen?



De miskramen zijn over een jaar verspreid. Wilden in juni de medische molen in gaan met onderzoeken. Hopelijk is dat nu niet meer nodig!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Petra, heftig verhaal! Ik vind het wel een hele mooie gedachte dat je op die dag zou kunnen bevallen! Volgens mij is het aantal vrouwen dat ook echt op de uitgerekende datum bevalt niet zo hoog, maar dat zou wel heel bijzonder zijn zeg! Alsof het kringetje dan rond is.



Poekie, heerlijk de eerste verjaardag en te verwend. Hoort erbij! ook nog redelijk dicht op elkaar!



Oh mels dat is spannend. Bruin bloed zonder verder gerommel kan volgens mij niet zo veel kwaad. Misschien kan je de verloskundig wel bellen? Het zou een reden kunnen zijn om eerder langs te mogen komen? Trouwens even een succesverhaal voor je over bloedverlies: mijn vriendin is nu 14 weken zwanger. Had bloedverlies in het begin van haar zwangerschap. Bij de vk bleek dat ze een blauwe plek had in d'r baarmoeder, waarschijnlijk van de innesteling. Blauwe plek was op d'r termijn echo weggetrokken en bloedverlies was al gestopt. Kindje doet het goed!

Is er trouwens een reden dat je ook in het ziekenhuis terug moet komen? Hebben ze helemaal geen controle meer uitgevoerd?



Hope, is jou geen verder onderzoek in het zh aangeboden? Bij mijn beide miskramen werd aangeven dat na 3 miskramen er onderzoek gedaan kon worden. Hopelijk blijft het me bespaard maar is dat jou niet aangeboden. Je bent wel steeds snel opnieuw zwanger geraakt dan, zeg! Dat is dan ook het enige positieve. Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal,



Livy ik vind het een goed idee de tabel te sluiten, ik vind het persoonlijk wel fijn als je op ieder kunt reageren weet niet hoe de rest er over denkt.



Wat een heftige verhalen,

Petra, wat moet dit een ongelooflijk fijn gevoel geven dat jullie uiteindelijk toch via de ‘normale; manier zwanger zijn geworden. En wat een kippenvel moment dat je schrijft dat je uitgerekend bent op de sterfdag van je moeder. Moet vast een heel dubbel gevoel geven?



Tisookwat, en wat fijn dat het bij jullie zo snel ‘raak’ is met hulp! Je durft er haast niet op te rekenen misschien. Hoe was jullie echo vanmiddag?! Is alles goed met jullie kindje?



Hope, vind het heel erg voor jullie dat jullie al zoveel miskramen hebben moeten doorstaan, moet vast een heerlijk gevoel geven dat hartje van jullie baby te hebben horen kloppen.



Poekie, heb jij er lang over gedaan zwager te raken?



Jammer dat je (nog) geen echo hebt gehad Mels 18 april klinkt nog zo ver weg eh, hopelijk voelt het wachten niet als een eeuwigheid voor je. Wel eng het bloedverlies als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen. Zekere voor het onzekere nemen toch.



Ik ben nu echt aan het aftellen! Ben heel nuchter, maar wil nu toch onderhand wel weten of het allemaal goed zit daar in m'n buikje. Nog 3 nachtjes!
Alle reacties Link kopieren
Mels dat doen wij idd ook anders word het teveel in 1 keer en is niks leuk.. Gelukkig ook wat speelgoed voor 18+ maanden gekregen..

Begrijp dat jeje zorgen maakt maar 'oud' bloed kan ook nog van de innesteling enzo zijn..



Pinguinlove bij de eerste was ik binnen een maand zwanger had toen een mirena spiraal en nu ben ik eind december gestopt met de pil dus 2.5 maand ongeveer voor ik weer zwanger was..



Vandaag lekker met de kleine man oppad geweest naar de kinderboerderij.. Toen we net gingen rijden begon het te regenen maar aangekomen scheen het zonnetje en waren wij de enige daar dus het rijk voor ons alleen!! Heerlijk genoten hij was helemaal uitgeteld..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Even druk geweest en daarom weinig geschreven. Welkom aan alle nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.



Over kwaaltjes gesproken.. ik heb ineens veel last van puistjes. Ook ben ik iedere ochtend super vroeg wakker, vóór de wekker. En veel plassen. Verder mag ik niet klagen.



Ik ben ook aan het aftellen naar de echo

maar dat duurt nog even helaas..



Wat heftig vijf miskramen Hope. Fijn dat een echo jullie gerust kan stellen. En Petra, jeetje wat jong. Dat moet heel moeilijk zijn. Speciale gedachte met die UD.
Alle reacties Link kopieren
Pinguinlove, spannend, nu nog maar 2 nachtjes! Sowieso spannend want dan mogen er 4 van ons voor een eerste echo zie ik. En eerst morgen nog kaboutertje. Ik moet vandaag nog een weekje wachten... Spannend!!



Wie is eigenlijk degene die de tabel aanpast?



Klinkt heerlijk poekie, kinderboerderij in het zonnetje sowieso heerlijk dat ie zich eindelijk weer een beetje laat zien!



Bailcork, ik voelde idd ook ineens pukkeltjes op m'n rug! En bij het wakker worden een misselijkheidsvlaag. Misschien hebben we te vroeg gejuicht dromen jullie ook zo enorm?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik merkte de laatste week dat ik meer puistjes in mijn gezicht heb. Nu dacht ik eerst dat het van de chocola is (Hoera, paaseitjes), maar dat kunnen natuurlijk ook gewoon de hormonen zijn. Ook ik merk dat ik meer droom. Voorheen was ik me nooit bewust van dromen, maar nu inderdaad veel vaker wel. En als je dan sochtends wakker bent, wil ik ook zo snel mogelijk eten. Merk dat ik anders echt geen gezelligger mens word. En volgens mij ga ik een verslaving ontwikkelen voor Engelse thee. Ik ben toch altijd al een thee drinker, maar momenteel vind ik Engelse thee de lekkerste, terwijl ik die anders maar een beetje 'gewoontjes' vond.



Nog 2 dagen tot de echo. Ik ben echt de uren aan het aftellen. Manlief wordt er ook een beetje gek van. Hij gaf deze week wel eerlijk toe dat hij kon zien dat mijn borsten gegroeid zijn (van E naar F), maar mijn bewering dat ik het aan mijn buik kon zien, wilde hij nog niet bevestigen... Is dat toch gewoon vet van mezelf hahahaha. Toen ik vanmorgen op de weegschaal stond was ik 1 kilo zwaarder dan vorige week, terwijl ik niet het idee heb dat ik zo veel meer gegeten heb dan anders.



Deze week belde een vriendinnetje op dat ze zwanger is en dat ze in oktober is uitgerekend. Haar tweelingzus is in september uitgerekend, dus als alles goed blijft gaan, gaan wij alle 3 in korte tijd na elkaar bevallen. Zij weten dat alleen nog niet van mij natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren als ze het horen.

Hier nog mensen die hun omgeving hebben ingelicht en leuke reacties willen delen?
Alle reacties Link kopieren
Kaboutertje is me inderdaad voor, spannend! Laat je ons weten hoe 't was? Ben zo benieuwd hoe dat gaat. Laat je ons weten hoe de intake ging?



Ik heb ook last van puistjes op m'n rug en soms in m'n gezicht, maar dit is al begonnen toen ik stopte met de pil. Heb nu het idee dat het minder wordt, maar was m'n rug dan ook om de dag met speciale face wash. Elke dag schoon katoenen shirt aan, hoop dat het helemaal weg trekt.



En woow, Femmie, Livy, dat dromen is bizar! Zou ik nooit gekoppeld hebben aan m'n zwangerschap, maar nu jullie er zo over beginnen. Het is allemaal heel echt met soms een nachtmerrie ertussen.



En femmie wat leuk, 3 baby's op rij! Weet je al wanneer en hoe je het wilt gaan vertellen?



Voor mij duurt het denk ik nog even voordat we het bekent maken, wil eerst de combinatie test doen en we zijn 1 mei 10 jaar samen, valt ook nog eens op een zondag dus kunnen we makkelijk iedereen af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven