Uitgerekend '3de helft' november 2016

18-03-2016 19:12 216 berichten
Omdat er zoveel zwangeren zijn dat twee topics niet genoeg zijn!



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenbijzonderhedenangel-flower31/3118 november1e23mei controle,1 juni pretechocombinatie test uitslag was goedhuisjenr16november11 april, 22 aprilMarismuis33/3417 November?2e24 Juni controle vk en 28 Juni 20 weken echo2 miskramen gehadschorpioentje8530/3022 november1e13 aprilLivy872926 november1e9 juni controle2 miskramen gehadDenba9026?18 november13 aprilBailcork99026/3219 november1e12 april intake 19 april echoMisspumpkin30/3413 november2de9 mei combinatietest 19 mei vkKaboutertje427/3220 november2e27 april 20-weken echoFemmie_8728/3622 novemberwillen we niet weten1e5 juli 20-weken echo; 9 juli controleLady-love27/2920 november1e en 2e5 juli echo (20 wkn)Mutsje94 22/24 18 november JONGEN!! 1e kindje 19 mei bespreking? 9 juni geslachtsbepaling
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zijn er ineens veel nieuwe bij zeg! Gezellig! en welkom en gefeliciteerd voor iedereen!



Hier van het weekend mijn ouders verteld. Dochter had het tshirt aan, maar het duurde en het duurde maar voor ze het zagen. Op een gegeven moment maar gevraagd wat ze van het nieuwe shirtje van dr vonden, toen zagen ze het ineens, haha! Vonden ze erg leuk!



Petra, bijzondere uitgerekende datum zo, het komt niet vaak voor dat men dan ook daadwerkelijk bevalt, maar wie weet! Bij mij was dochter precies op de uitgerekende datum.



Hope, jeetje wat heftig zeg! Fijn dat jullie nu een knipperend hartje hebben gezien! kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal extra spannend is nu. Moeten jullie nu extra vaak op controle?



tisookwat, wel fijn dat het met hulp wel snel raak was! Hoe was de echo?



Mels, hoe is het nu met het bloedverlies? Het hoeft niks te betekenen te hebben, maar ik zou toch de verloskundige even bellen, misschien kunnen die geruststellen of kun je al eerder langs komen voor een echo.



wat betreft puistjes, ja, daar heb ik ook last van, met name in mijn gezicht. gelukkig is het niet supererg, maar toch, heb het liever niet.

dromen heb ik dan weer geen last van. Wel veel plassen ja, alles wat ik drink stroomt meteen door voor mijn gevoel.



femmie, leuk, samen met een vriendin zwanger zijn lijkt me leuk, kan je samen alles lekker delen over de zwangerschap. Hier zijn vriendinnen van mij allemaal nog zonder kind, en hier dus al een tweede op komst. Zou wel leuk zijn om ook een vriendin met kind in de buurt te hebben!



Kaboutertje, waarom is bij jou de echo eigenlijk een dag later dan de intake? Hier doen ze dat tegelijk, vind ik wel praktisch

ben wel benieuwd hoe het is gegaan!



En donderdag zijn we idd met zn vieren die voor een echo mogen. Ben ook echt aan het aftellen. Als je het kindje gezien hebt voelt het zwanger zijn veel echter. Dat had ik in ieder geval de vorige keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me best voorstellen dat je dan zit te wachten tot ze haar tshirt zien.



Mijn echo was goed. 4 mm en een klein kloppend hartje met de felicitaties van de verloskundige. Het zag eruit als een wit pulserend stipje en ik ben er trots op.



Volgende week nog een laatste echo en afsluitend gesprek bij de gyn. Ik voel me een stuk beter dan eerder, maar nog wel moe. Ik ben wel hoopvol, maar vind deze weken nog erg spannend.



Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. Ik hoop zo zelf ook een steentje bij te dragen. Ze maken er medicijnen van die de eisprong opwekken voor de IVF, dus ik doe graag wat terug, ook al lijkt het me wat gedoe.



Ik duim voor iedereen dat de echo's goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misspumpkin, wat grappig dat ze het niet opmerkten. Zit je helemaal zenuwachtig te wachten op een reactie, blijft die uit haha.



Fijn dat de echo goed was Tisookwat! Nu aftellen tot de volgende echo.



Ik ben gisteren op kraamvisite geweest bij m'n buurjongen van 2 weken jong, zo klein, zo bijzonder.

Vind het dan wel heel moeilijk om niet ook eruit te gooien dat ik zwanger ben, maar nog even geduld.



Livy nog even terug komend op de tabel, volgens mij weet angel-flower de inloggegevens?
Alle reacties Link kopieren
Yeah morgen de echo! Spannend!!!!

De inloggegevens om de tabel aan te passen zijn inlognaam: UDnovember2016 met wachtwoord: november.

Misschien dat ik morgen even tijd heb om er naar te kijken maar iedereen kan in principe zelf inloggen om dingen aan te passen.

Femmie,misspumpkin en pinguinlove morgen ook veel succes en plezier morgen.

En welkom aan alle nieuwe mee schrijvers.

Zo grappig om te lezen dat over jullie verhalen over het vertellen en de "klachten"ik moest zo hard lachen om femmie haar vertaal over de thee, ZO herkenbaar. En bailcork, dat vroeg wakker zijn, ook heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Mels hoe is het met je? Is het bloedverlies gestopt??



Kaboutertje, hoe was jouw echo?



Spannende dag vandaag.. Heel veel succes meiden. Laten jullie weten hoe het was? ik hoop dat jullie er allemaal van gaan genieten.



Kaboutertje, hoe was jouw echo gisteren?



Femmie, wat leuk, jouw rijtje van drie! Stiekem hoop ik dat er van mij ook wat vriendinnen zwanger zijn maar dat nog niet verteld hebben



De dromen zijn veel echter he pinguinlove? En ik word iedere ochtend wakker als ik nog midden in een droom zit. Dan moet ik ook echt opstaan maar dat kost me enorm veel moeite. Ik ga m'n bedtijd toch maar eens iets vervroegen



Tisookwat, wat fijn dat je zo'n goede echo had! Wat een opluchting moet dat zijn. Nu proberen een beetje te genieten! En wat goed dat je je hebt aangemeld bij mvm. Als mijn echo goed is ga ik het ook doen!



Sinds gister heb ik bij het wakker worden direct een weeïg gevoel, dus nu snel eerst even iets eten! Ik duim voor iedereen en ben super benieuwd naar de echos!
Alle reacties Link kopieren
Ah een hoop nieuwe dames, gezellig en gefeliciteerd!!



Hier gisteren een kloppend hartje mogen bewonderen, bijzonder! En zo landt het ook steeds meer, al moet ik nog steeds wel een beetje aan het idee wennen dat er nu al een tweede komt

Bij mijn dochter heb ik echt een top zwangerschap gehad, nu heb ik echt veel last van misselijkheid en een lage bloeddruk , echt super irritant ik hoop dat dat iig na de 12 weken een stuk beter gaat!

Dat is ook de reden dat ik even offline was



Ben benieuwd naar alle echos komende tijd!



@Petra, heftig van je moeder, erg verdrietig dat ze dit niet meer mee mag maken. Maar zoals je zelf ook voelt, misschien is dit een teken

@Mels ik zou zelf ook niet gerust zijn op bloedverlies maar ik heb het al wel vaak gehoord om me heen en het had verder geen effect op de zwangerschap. Maar je verloskundige mag je voor dit soort dingen altijd stalken

@misspumpkin mijn vk is verdeeld over 2 locaties in 2 dorpjes, ik woon in het dorpje wat de locatie zonder echo app is, daar heb ik de intake gehad en een dag later moest ik even naar de andere locatie voor de echo
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn kaboutertje!! Moet echt een fantastisch gevoel geven lekker genieten van het beeld wat je gister hebt gezien. Heb je ook een foto mee gekregen? Wel jammer dat je je niet optimaal voelt, lijkt me aan de ene kant wel fijn dat je weet dat er iets in je lichaam gebeurd, maar aan de andere kant kun je er dus echt ziek van zijn. Laten we hopen dat het inderdaad na 12 weken beter wordt.



Ik ben echt aan het aftellen!! Heb pas om kwart over 5 een afspraak dus moet nog de hele dag.

Had vanmorgen bij het vegen ook een klein beetje bloed, dus nu helemaal blij dat er vanmiddag gekeken wordt of alles goed zit daar binnen.



Mels hoe is het bij jou?



Iedereen superveel plezier vandaag bij de echo's!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kloppend hartje mogen zien Heel bijzonder.

Kwa grootte precies wat we verwachtte. Dus uitgerekende datum blijft hetzelfde.

Wel een hoop informatie en over 3 weken weer terug voor een intake en termijnecho.

Ook gelijk formulieren voor bloedprikken en combinatie test meegekregen. Maar dat kan pas over 2 weken.

In eerste instantie uitwendige echo. Was het ook al wel te zien, maar ze zei als je een mooi plaatje wil kunnen we beter ook nog even inwendig kijken. Dus ik kreeg eigenlijk zelf de keuze. Ik had me al voorbereid op inwendig dus ik zeg doe maar! Kan ik vast wennen aan al die mensen die daar beneden gaan kijken en voelen. Haha. Verder is het vast een hele mooie foto, maar het is echt een blobje, meer kan je er nog niet van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook weer terug van de verloskundige. Ook hier een kloppende hartje te zien!!! Zo ontzettend blij mee. Bij mij alleen uitwendige echo gedaan. Inwendig mocht wel, maar vond dit goed genoeg. Het hartje klopt, het kindje is toch maar een wormpje, dus echt mooie plaatjes zullen het toch nooit worden. Alles zag er goed uit, kindje was 1.08 cm groot en dat zou uitkomen op 7 weken en 1 dag (terwijl ik dacht 7 weken en 2 dagen). Ook allerlei info meegekregen over de combitesten, bloedprikken, suikers en weet ik veel wat allemaal meer. Daar ga ik me in het weekend op mijn gemakje in verdiepen. Nu is het het belangrijkste dat er iets groeit, dat ik me dus qua kwaaltjes niet aanstel omdat er van alles gebeurt en dat wij dus echt papa en mama gaan worden! Mijn ouders en broers waren ook super blij. Mijn moeder vond deze ochtend zelfs erg lang duren! Volgens mij loopt zij met een enorme grijns op haar gezicht rond.



Angel-flower: wat fijn dat bij jou ook alles goed was



Pinguinlove en misspumpkin: succes vandaag! Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ben enorm benieuwd hoe het met Mels gaat. Hoop dat alles nog goed gaat!



Wat fijn dat er zoveel mooie echo's gemaakt zijn!



Hier ook een echo gehad. Eerst uitwendig, daarna inwendig. Zo bijzonder om al een soort kindje te zien van nog net geen 1 cm <3



Over 2 weken hebben we de intake en over 2,5 week een echo bij ong. 10 weken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook hier vanmorgen een kloppend hartje kunnen zien! Na beeldmateriaal wordt het ineens veel echter om zwanger te zijn.

Uitgerekende datum zal idd rond 10 oktober liggen. Maar onze verloskundige heeft 2 locaties, en op de locatie waar ik vandaag was alleen een oud echo-apparaat. Volgende week moet ik naar de andere locatie komen en dan maken ze nog een keer een echo en kunnen ze de uitgerekende datum echt vaststellen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Na lang twijfelen meld ik mij ook graag op dit forum. Ik lees al heel lang mee op diverse onderwerpen, maar durfde het niet aan mee te gaan schrijven. Alleen ben ik nu zo super enthousiast dat ik de sprong toch maar waag. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!



Ik ben ook uitgerekend in de loop van november en heb onlangs mijn eerste echo gehad. Daar kregen wij een leuke verrassing namelijk dat wij niet 1, maar 2 kindjes krijgen! Het is allemaal nog erg onwerkelijk, maar ik ben erg gelukkig .



Mag ik me bij jullie voegen en mijn gegevens in de tabel zetten?
Alle reacties Link kopieren
Lady love wat een verassing wauw! Wat bijzonder, twee kindjes in je buik. Wanneer is je uitgerekende datum? we wilden de tabel gaan sluiten maar dat is nog niet gebeurd dus ik zeg Join the club!

Misspumkin 10 november bedoel je denk ik ?



Wat fijn al die positieve echos en kloppende hartjes! Lekker nagenieten dames
Alle reacties Link kopieren
Echt fijn al die positieve echo's! En bij jou zelfs 2 lady love! Wauw! Had je het verwacht? Al snel een dikke streep op je zwangerschapstest bijvoorbeeld?



Hier nog even wachten op 26 april voor de eerste echo. Vandaag precies 6 weken zwanger en voelde me toch anders als anders, borsten zijn de laatste tijd al war gespannen. Maar nu ook last van een zere keel en een 'soort' misselijkheid die tot hoog in m'n keel zit, nog niet overgegeven en heb ook gewoon goeie eetlust! Bijzonder! Nog meer mensen met zwangerschapskwaaltjes?!
anoniem_264915 wijzigde dit bericht op 07-04-2016 20:12
Reden: Typefouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je lieve woorden kaboutertje! Ik vind het zelf ook onwijs bijzonder en hoopt dat de uitgerekende datum bij de verloskundige hier dan ook op blijft staan! Ookal beval ik misschien niet op die datum, het idee alleen al is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Bij mij helaas geen goede echo.. Er zat wel iets in het vruchtzakje maar waarschijnlijk bij week 6 gestopt met groeien :( jammer, maar helaas.



Nu ga ik zitten hopen dat het vanzelf loskomt. Het rommelt, hoe toevallig dan, ook vanaf gisteravond. Dan hoef ik iig geen operatie te ondergaan.



Ik zal mijzelf vanmiddag proberen uit de tabel te verwijderen



Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Pinguinlove wat verdrietig :(. Heel veel sterkte de komende periode!



Bedankt dames voor de leuke reacties. Ik had het wel een klein beetje zien aankomen gezien ik een hormoonbehandeling heb gehad ivm verminderde vruchtbaarheid. De kans was dus iets groter op een meerling. Maar dat maakte de verrassing niet minder groot. Tot de verbazing heb ik eigenlijk alleen maar hele vage positieve testen gehad. Ik ben uitgerekend op 21 november.



Ik ben een aantal dagen wat misselijk geweest en merk dat ik wat sneller moe ben, verder gelukkig nog geen kwaaltjes. De gynaecoloog zei dat het waarschijnlijk ook niet meer zal komen.
Alle reacties Link kopieren
Ach pinguinlove ik dacht log nog even snel in om alle blije berichtjes te kunnen lezen. Wat verdrietig!! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat een lange nasleep je bespaard blijft! Als je vragen hebt over hoe of wat er gaat komen wil ik je graag helpen.



Kaboutertje, angel flower, femmie, hope en misspumpkin van harte met jullie mooie echo's! Ik hoop dat jullie een beetje gerustgesteld zijn en kunnen genieten nu!



Lady love, gefeliciteerd met je zwanger... Van een tweeling! Wat een verrassing! Dat wordt een drukke tijd! Maar zo leuk!!



Petra, herkenbaar hoor, dat je precies vanaf 6 weken meer kwaaltjes kreeg! Ik merk nu echt dat ik op tijd moet eten! En weer zo heftig gedroomd! Hahaha



Och nu met pinguinlove ben ik wel weer extra bang dat het niet goed is. Ik moet nog even volhouden!!
Jemig Pinguinlove. Wat ontzettend rot dat de echo niet goed was. Dat was mijn grootste angst maar bij jou wordt die dus waarheid. Ik hoop dat jouw lichaam snel op een natuurlijke manier het vruchtje afstoot, zodat je daarna verder kan.
Alle reacties Link kopieren
Pinguïnlove jemig heftig! weet echt even niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte voor de komende periode!
Alle reacties Link kopieren
Wat rot pinguïnlove!! Sterkte de komende tijd!



@lady-love wat gaaf een 2ling!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte pinguinlove. Lijkt me akelig voor je, sterkte



@ ladylove: hoe lijkt je dat een tweeling? Lijkt me erg bijzonder om te zien op de echo.
Alle reacties Link kopieren
quote:UDnovember2016 schreef op 08 april 2016 @ 11:48:

Jemig Pinguinlove. Wat ontzettend rot dat de echo niet goed was. Dat was mijn grootste angst maar bij jou wordt die dus waarheid. Ik hoop dat jouw lichaam snel op een natuurlijke manier het vruchtje afstoot, zodat je daarna verder kan. Ow, ik zie dat ik niet uitgelogd was, maar dit was dus mijn reactie
Alle reacties Link kopieren
Pinguin wat ontzettend verdrietig.. Knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
donderdag een vroege echo gehad nu bijna 7 weken en een mooi kloppend hartje gezien



Wij hebben het onze ouders ook verteld door een t shirt bij ons zoontje maar volgens mij is dat te subtiel want ook hier zag niemand het zonder hint haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven