Zwanger worden na hersteloperatie sterilisatie man

31-05-2010 15:05 3226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Er zijn al zo veel topics over zwanger worden, maar er zijn maar weinig topics over zwanger proberen te worden na een herstel operatie van een sterilisatie bij de man.



Wie heeft hier ook ervaring mee of is nu ook aan het proberen om zwanger te raken na een hersteloperatie?



Ik ben 36 jaar en mijn vriend (eigenlijk aanstaande, want we gaan in juli trouwen ) is 39. Hij heeft zich drie jaar geleden laten steriliseren. Hij heeft al twee kinderen.



Ik zelf heb nog geen kinderen en wil vanaf kinds af aan al moeder worden. Na er uitgebreid over gepraat te hebben, heeft mijn vriend besloten om de sterilisatie ongedaan te laten maken. Begin april heeft de operatie plaatsgevonden. Vorige week hebben we de uitslag van de kwaliteit van het sperma ontvangen en dit is goed! 27 miljoen zaadcellen per ml, flinke activiteit en genoeg vloeistof. Vanaf zijn kant staat een natuurlijke zwangerschap niets in de weg.



De eerste "klus"ronde hebben we al achter de rug en niet zwanger. Ik had ook niet anders verwacht. Maar nu wordt het spannend. Eind deze week heb ik mijn vruchtbare periode. Dus op naar ronde 2!



Ik hoor graag ook jullie verhalen en zou het leuk vinden om een actief forum op te starten voor dames die momenteel in hetzelfde schuitje zitten. Kunnen we onze ervaringen uitwisselen en elkaar steunen.



Groeten,

Lady
Alle reacties Link kopieren
@Feeks: wat flauw om hier zo'n berichtje te plaatsen.

Als het je niet aan staat, dan moet je gewoon een andere tpoic zoeken. Het is juist kinderachtig om zo te reageren!



@Vlindertje: Eindelijk weer eens een berichtje van mij!

Had het even heel druk met mijn werk.

Ik zit momenteel een beetje in een dipje.

De echo's waren goed, alleen de samenlevingstest was negatief. Er was geen enkele zaadcel te zien! Vandaag bloed laten prikken op progesteron. Daaraan kunnen ze zien of de eisprong goed gegaan is.

Maandag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoeke en het uitstrijkje.

Om me heen worden steeds meer mensen zwanger.

Dit weekend Sinterklaas met de kids van m'n partner, maar ook van zijn zus etc. Pff zie ik wel tegen op!

Ik merk dat ik er momenteel steeds meer last van heb.

Onze familie en de kids weten van niets. Een paar vrienden en vriendinnen van ons weten het. Ook m'n baas. Zij heeft ooit in dezelfde situatie gezeten. Dat is wel prettig; je begrijpt elkaar.

Soms biedt dit nl ook steun.

Ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind om dit hier met jou te delen. Dan kun je het weer even van je af schrijven en kun je delen wat je voelt.

Hoe voel jij je momenteel?

Hebben jullie ook Sinterklaas weekend samen?

Tot gauw weer! Liefs Roosje
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Roosje,

Wat ontzettend balen dat jullie samenlevingstest negatief was.

Dan mag je ook in een dip zitten hoor! Dit heeft ook zo'n enorme inpact op je leven. Als het je niet zou raken en je zou niet in een dip zitten, dan zou het niet goed zijn. Het is niet leuk maar het hoort er wel bij. Het betekent dat je een gevoels mens bent, ik hou ervan!!!!



Hoe was je sinterklaas vieren... is het gelukt om gezellig te doen? Dat is nu extra zwaar, je ziet de kids van je partner en je zus, mensen die zo dicht bij je staan... en op zo'n moment kan je maar 1 ding denk.... DAT WIL IK OOK!! En waarom kan je niet makkelijk in 1x zwanger worden...

Het is oneerlijk...

Wat fijn dat je er met je baas over kan hebben. Het is wel een opluchting om van je af te schrijven, dat werkt voor mij wel.



Er zijn 2 meiden die ik ken, die na een lange relatie binnen 4 maanden beiden een nieuwe vriend hadden en binnen 2 maanden zwanger.. en nu de babys 1 jaar en de andere 3 maanden zijn, zijn de stellen weer uit elkaar! Zo oneerlijk is dat. Wat voor toekomst bied je zo'n kind...



Zo'n samenlevingstest, kan het niet zijn dat je zaadcellen hebt uitgeplast of zoiets? Ik heb geen idee hoor.

En wat is progesteron?



Wij hebben geen sinterklaas gevierd, mn vriend moest voor het 5e weekend achter elkaar werken. Dus daar baalde ik behoorlijk van, voelde me soms best alleen. Gelukkig kon hij 's avonds wel regelmatig naar huis komen.

Wij vieren dit jaar voor het eerst kerst met kados en kids.

Voor de rest voel ik me best wel goed. Maar mn vruchtbare periode zit er weer aan te komen en nu ben ik er weer veel meer mee bezig. Omdat mn vent vorige cyclus weg was, kon ik het een tijdje best goed laten rusten.



Tot Snel, Liefs Vlindertje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik wil me graag aansluiten bij dit topic!



Mijn partner (40) heeft ook 2 kinderen uit een eerdere relatie van 10 en 15 jaar.

Aanstaande maandag gaan wij de hersteloperatie uit laten voeren in het AZ te brugge.



Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
@zoetewittewijn: welkom!

Op dit moment zijn alleen roosje en ik actief hiero!

Spannend hoor, veel succes alvast voor aankomende maandag.

Hoe oud ben jezelf?



Mijn vriend is 45, 2 meiden van 16 en 19. Ik ben 29!

In augustus heeft mn vriend zich laten herstellen in Doetichem.

Dat zag er niet best uit, de zaadleiders konden niet aan elkaar worden gezet en zijn rechtstreeks op de bijbal gezet. 1 bal was helemaal hard en daardoor kansloos, de 2e bal blijkt na een test doorstroom van levend zaad te zijn! Gelukkig maar, theoretisch is het mogelijk zwanger te raken!



Liefs Vlindertje
Alle reacties Link kopieren
Hai Vlindertje,



Fijn dat de operatie toch via een omweg gelukt is ;)

Ik ben erg benieuwd hoe jouw vriend de operatie beleefd heeft qua pijn e.d.



Ik ben zelf 25 dus mijn verhaal komt een beetje overeen met dat van jou ;)



Hoe gaat het bij jou met de (stief)kinderen, weten zij dat ze misschien nog een broertje of zusje krijgen?

De kinderen van mijn vriend weten van niks en dat willen we graag zo houden ;)

De enige die weet van de operatie is mijn schoonmoeder en dat vind ik wel fijn.



Hoe reageerde jouw familie op je vriend en het feit dat hij al 2 grote kinderen heeft?

Ben een beetje nieuwsgierig geloof ik haha sorry!



Liefs

Zoetewittewijn
Alle reacties Link kopieren
@zoetewittewijn: Welkom! Leuk dat je aansluit!

Wat spannend zeg a.s. maandag! Als het goed is kunnen ze meteen zeggen of de operatie geslaagd is. Daarna wordt er zaadonderzoek gedaan en dat is de 2e stap.

Ik ben zelf 33 jr en mijn partner is 41. Hij heeft de operatie in april van dit jaar gehad en heeft 2 kids uit een eerder huwelijk.

Iig veel succes maandag!



@Vlindertje:

Hoi hoi,



Bedankt voor je lieve berichtje!

Ik moet zeggen dat ik me nog niet zo goed voel.

Ik kan ieder moment ongesteld worden. Heb last van steken, buikpijn en afscheiding. Dus ik denk zelf dat het door gaat zetten. Maar een vriendin van mij had hetzelfde en was zwanger. Morgen kan ik testen.....

Sinterklaas was redelijk. Ik heb wel gezellig met de familie kunnen kletsen. Alleen werd er door de sint een opmerking geplaatst over baby's en dan word je weer geconfronteerd!



Jee wat je vertelde over die meiden. Ongelooflijk he?! Begrijp je zoiets nu? Wij doen er zoveel moeite voor en zij hoeven maar te knipperen en hebben een kind. En dan ook nog eens zo snel uit elkaar. Ik vraag me dan af of ze wel goed hebben nagedacht over alles!



Hoe gaat het nu met jou? Kan me heel goed voorstellen dat je er nu wel veel mee bezig bent. Hoezeer je ook je best doet om dat niet te doen...er zijn dagen bij dat je bijna alleen maar eraan kunt denken!



Wat betreft de samenlevingstest heb ik geen idee. Ik zal het de volgende keer eens vragen aan de fert.arts. Progesteron is een stof waaraan ze kunnen zien of je een goede eisprong hebt gehad.



Het is idd heel fijn om naast dit forum ook persoonlijk met mensen te praten die verstand hebben van de situatie. Daarmee wil ik zeggen, personen die in een zelfde schuitje zitten. Voor mensen die dit niet mee maken is het heel moeilijk voor te stellen. Ik merk de laatste tijd dat ik me daar aan stoor. Ze willen dan graag een goed bedoeld advies geven of iets opbeurends zeggen, maar dat slaat kant nog wal.

Dan denk ik: zeg dan niets! Ik weet dat dit niet fair is, maar toch voelt het dan zo.



Pff nog een paar uurtjes en dan weet ik het...Kan niet wachten. En anders moeten we weer dag 10 naar het ziekenhuis voor een nieuwe ronde echo's en dergelijke.



Nou meid, houd je haaks en veel plezier tijdens je vruchtbare dagen!



Liefs, Roosje
Alle reacties Link kopieren
@Roosje: Hoe gaat ie? Ben je ongesteld geworden?

Of heb je super nieuws en had je 2 strepen op de test?

Spannende dag uitslag bloed onderzoek en uitstrijkje....

Hoop zo dat je wat positiefs nieuws hebt! Ik ben voor jou aan het duimen....



Wat een gedoe en gereken met dagen en gereis naar het ziekenhuis zeg... Dat zal wel heel zwaar zijn, vooral geestelijk maar ook lichamelijk. Dan is het logisch dat jij je niet goed voelt.. Ga er op uit, leuke dingen doen, gedachten even verzetten, dan krijg je misschien wat energieo om met een beter gevoel verder te gaan.



Het is wel prettig om iemand te hebben om er 'live' over te praten.. Mn vriend vind dat ik er meer over moet praten maar ik ben niet zo'n prater. En hier kan ik heerlijk van me af schrijven.

Nu ik in mijn vruchtbare dagen zit, denk ik echt heel veel aan zwanger zijn en droom ik er zelfs van... Ook de sex heeft dan een andere lading, het zit denk ik tussen mn oren.



Een vriendin van mij heeft nu net een zoontje, via ICSI. Zij zegt ook dat je al het gedoe en voor traject snel vergeet als het daadwerkelijk lukt en jou eigen baby in je armen mag houden.



@zoetewittewijn: Een hele spannende dag voor jullie, veel succes en sterkte!!!

Je had veel vragen en krijgt dus een lang verhaal!!



De operatie van mijn vriend is erg meegevallen, Geen misselijkheid na de narcose, hij liep al snel weer door de gang. Hij had ook gelijk trek maar mocht 1 a 2 uurtjes bijna niets eten, hahaha.

De verpleegster die de dag van de operatie ons begeleide was wel een beetje verbaasd over hoe snel mijn vriend weer op de been was.

Wat daarna kwam was voor ons allebeide het zwaarste.. een paar weken geen sex..

Zijn ene bal is nu een paar maanden na de operatie wel gevoeliger dan ervoor, maar hij heeft geen pijn ofzo gehad. Wel veel paracetamol om pijn te voorkomen!



Mijn ouders en schoonouders en de kinderen weten niet van de operatie. Dat willen we zo houden. 2 stellen vrienden weten ervan meer niet. Daar hebben wij bewust voor gekozen.

Als je elke maand moet vertellen dat het niet gelukt is, dat is te zwaar. Mensen die goed bedoeld advies willen geven en vragen hoe het gaat, dat is 2x leuk maar daarna wordt je er alleen maar depri van denk ik.



Mijn ouders waren niet echt blij met mijn relatie, maar dat hebben ze nooit echt uit gesproken, het zou de relatie tussen mij en mijn ouders misschien wel verslechteren.

Ze vonden het voor de kids zielig dat de ouders gescheiden zijn.

Mijn vriendinnen hadden echt iets, van meid, er zijn zoveel mannen van je eigen leefttijd zonder kinderen en moeilijkheden beschikbaar.. Maar die vinden hem ook allemaal erg leuk aangezien hij zich echt nooit naar zijn leefttijde gedraagt.

En om eerlijk te zijn ik val altijd al op oudere mannen. Ik heb ook soms wel een beetje overwicht nodig, iemand die mij op de rem kan zetten.. We hebben een prima relatie zo!



En hoe reageerde jou omgeving op een oudere man met kinderen? Maar belangrijker hoe reageerden de kinderen op jou?

het valt niet mee denk ik, jou vriendinnen zullen ook wel goedbedoeld advies geven. Neem een vriend van je eigen leeftijd en 1 zonder kids!

Je zit gelijk met 2 kinderen in huis, dat valt echt niet altijd mee!

Er komen verhalen over hun moeder en 'vroeger', wat allemaal niet zo leuk was al gezinnetje..

Je moet sterk in je schoenen staan met deze relatie en ik denk dat dit in mijn omgeving in ieder geval zwaar onderschat wordt.



Maar ja, het leven met mijn ex, een vent van mn eigen leeftijd zonder kinder... zo ongelukkig ben ik nog nooit geweest..



Liefs Vlindertje
Alle reacties Link kopieren
tot wanneer na de sterrilisatie kun je het nog ongedaan laten maken? (lees: kans dat het goed gaat en er vruchtbaar zaad aanwezig is) Zijn hier cijfers van bekend?
Alle reacties Link kopieren
zo dat is een heel verhaal... succes met lezen



Liefs en sterkte vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
@sweetcandy: Bij mijn vriend was de hersteloperatie 15 jaar na de sterrilisatie.

De kans op vruchtbaarzaad is sterk afhankelijk van hoe de man is gesterriliseerd. Bij mijn vriend was het een puinhoop daarbinnen. De zaadleiders waren aan 1 kant helemaal weg.

Of de man wel of niet vruchtbaar is, hangt ervan af of hij anti-stoffen aanmaakt.

Volgens mij zijn er niet echt duidelijk cijfers bekend. En heeft de man eerder kinderen verwekt. Wat is de leeftijd en de cyclus van de vrouw die zwanger hoopt te worden.



(ik ben geen expert hoor, maar dit is wat ik ervan weet).
Alle reacties Link kopieren
@zoetewittewijn: hoe is de operatie verlopen???

@sweet candy: Ik weet niet of er een bepaald aantal jaren voor staan, maar ik weet wel dat de kans van slagen groter is als het binnen de 10 jaar is. Maar goed dat zijn ook alleen maar cijfers.



@vlindertje: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE helaas! Ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden.

Ik had rare klachten en dacht stiekum een beetje dat het wel eens raak kon zijn. Ik kan mijn lichaam niet meer vertrouwen.

Vrijdag gaan we weer naar het ziekenhuis voor een nieuwe ronde echo's e.d.

Hoe gaat het nu bij jou?

Kan me voorstellen dat je er nu veel mee bezig bent. Je kunt nog zo hard je best doen om de gedachten te verzetten, maar het blijft lastig!

Wanneer weet je meer?

Meid toi toi!



Liefs Roosje
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



De operatie van mijn vriend is gelukt, er kwam meteen wat zaadvocht mee dus dat is een goed teken!



Het was wel even een kleine crisis, want toen hij weer terug op zijn kamer kwam werd hij ineens helemaal niet lekker. Het bleek dat hij bloeddrukfalen had, polsslag was weg en het had niet veel gescheeld of hij was ertussenuit geglipt :(

Gelukkig heb ik op tijd op de alarmknop kunnen drukken en de zusters kunnen halen...



De operatie zelf is dus goed gegaan, wel zijn zijn ballen gelift want de arts die hier in NL de sterilisatie heeft gedaan heeft er een flink stuk tussenuit gehaald.



Mijn vriend heeft nu erge last, heel veel pijn en een opgezette balzak. Ook blijft het nog een beetje nabloeden.

Wel hebben we gisteravond gelijk heel voorzichtig gevreeen (omdat de dokter had gezegd dat het zaad wat nu vrij komt in ieder geval nog doorgang heeft) Het viel niet mee, maar het is 'm wel gelukt :P

Over een paar maanden gaan we een staaltje inleveren bij de huisarts en dan maar hopen!



Wat betreft de reacties op onze relatie; mijn ouders zijn niet erg enthousiast, maar ze accepteren het wel.

Verder valt het best mee met negatieve reacties, op het werk vinden de meesten het zelfs wel leuk (we zijn namelijk ook collega's)

Met de kinderen gaat het goed, ze accepteren me volkomen en vinden het fijn om de weekenden samen te zijn. De jongste stuurt me nu af en toe een smsje met: "Ik hou van jou bonusmama"

Dus das wel heel erg leuk om te horen

Zijn familie is wel heel erg enthousiast over onze relatie en hebben er totaal geen moeite mee.



Nou ik ga dit bericht maar eens beeindigen want zit momenteel op mijn werk, haha!



Ik vind het erg leuk om mijn ervaringen met jullie te kunnen delen!



Liefs,

Zoetewittewijn
Alle reacties Link kopieren
@zoetewittewijn: HE?? nu al gevreeen?? wij mochten dat 4 weken echt niet doen.. er mocht nog geen druk op de zaadleiders komen???!!! Bijzonder..

Mn vriend zn ballen waren de eerste week echt mega groot, en toverballen, ze waren donker blauw daarna paars voordat ze weer de normale kleur kregen!

En wat erg dat het bijna mis was gegaan!! Het blijft natuurlijk link een operatie!

En wat super lief... bonusmama!!!

Ik ga snel verder met mn werk!!



@Roosje: hoe is het maandag gegaan???
Alle reacties Link kopieren
@Vlindertje: Hoe gaat het met je??? Ben benieuwd!

Wij zijn weer met de 2e maand met onderzoeken bezig. Ik heb weer de nodige echo's gehad en morgen is de samenlevingstest.



@zoetewittewijn: Jee wat een verhaal van de operatie! Gelukkig is het goed gekomen. Ik schrok een beetje van het verhaal mbt het vrijen. Wij mochten een aantal weken niks!

Hoe gaat het nu met je partner?

Hebben ze zaad ingevroren? Bij ons niet; daar hebben ze niet eens over gesproken. Achteraf hoorde ik dat van lotgenoten. Dus baal wel een beetje dat ik het toen pas van de mogelijkheid wist.



Groetjes, Roosje
Alle reacties Link kopieren
@ Roosje

Spannend de samenlevingstest, laat ons weten hoe het gegaan is!

Met mijn vriend gaat het steeds beter, hij heeft nog wel aan 1 kant erge last van de wond, daar hebben ze hem flink te pakken gehad, omdat er ook tijdens de sterilisatie een heel groot stuk is weggehaald. Maar verder gaat het gelukkig steeds beter, ook de zwelling is afgenomen en de kleur wordt weer een beetje normaal



Wij moesten inderdaad zo snel mogelijk weer gaan vrijen, en ik moet zeggen dat dat ook prima gaat :P Raar dat er zoveel verschil is tussen ziekenhuizen dan he?



Nee er is bij ons ook geen zaad ingevroren, is net als bij jullie ook niet over gesproken!



Nou ik ga snel weer aan het werk en spreek jullie snel weer!



Liefs

Zoetewittewijn
Alle reacties Link kopieren
MERRY CHRISTMAS!!!



@ Zoetewittewijn: Fijn om te lezen dat het beter gaat met je partner!

@Vlindertje: Hoe is het met je?



We hebben vorige week de samenlevingstest gehad. Deze was weer negatief. Er was maar 1 levende zaadcel te zien en deze was ook nog eens traag.

Nu is het afwachten of ik evengoed zwanger ben..

Is dit niet het geval dan starten we komende maand met IUI.

Spannend weer!

Nu maar heel hard duimen dat we een mooi verlaat kerstcadeautje krijgen.

Ik wens jullie fijne kerstdagen toe!



Liefs, Roosje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!!

Beetje laat maar fijne kerst dag(en).

Hiero alles prima, veel eten maar dat hoort erbij met kerst natuurlijk. De kinderen waren hier en zijn vanaochtend weer terug gegaan.



Bij ons hebben ze ook helemaal niet over zaad invriezen gesproken.

Zoetewittenwijn: de ballen van mijn vriend zijn ook gevoeliger dan voorheen en dat is alweer een paar maanden terug.

Heb je al enig idee of je eigen cyclus regelmatig is?



Roosje: ik hoop dat jullie een verlaat kerst kado krijgen en wij ook!!! Ouderjaars dag is de dag dat ik normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Spannende week!!!

Zijn de kinderen ook bij jullie? Het was voor het eerst dat ik echt een beetje moeite met ze had. Ze zijn lief hoor, daar niet van maar ik zal wel jaloers zijn ofzo.. Het valt dan niet mee je gezicht in een smile te houden.. Net ff uitgejankt en nu is het weer goed...



Hebben jullie ook vakantie nu? Ik ben heerlijk vrij sinds donderdag en hoef pas 3 jan weer te gaan werken.



Liefs Vlindertje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vlindertje,



Ja wij hebben ook heerlijk vakantie. Ik heb er al 1 week opzitten!

Ik kan me goed voorstellen dat je moeite had met de kids.

Ook hier waren de kids een volle week aanwezig.

Ik heb echt wel mijn momenten gehad dat m'n gevoelens op hol sloegen. Gelukkig weet mijn partner er geweldig mee om te gaan.

Oh meid de 31e is dus de dag! Wat spannend! Dat zou toch een geweldig cadeau zijn om het jaar af te sluiten en het nieuwe te beginnen! Ik weet het pas ronde de 6e van het nieuwe jaar.

Laten we er vrijdag toasten!



Liefs, Roosje
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie?

Hier is alles prima, nog steeds niet ongesteld maar mn buik is dik en opgezet en heb van die ongie-krampen. Ik verwacht niets maar wie weet.... is het raak!!



Roosje: wat gek he, dat die gevoelens zomaar op hol slaan. Bij mij kan dan ook van het ene op het andere moment de knop omgaan en ben ik niet te genieten.

En jij nog ff wachten tot 6 januari... spannend hoor.

Zijn de kinderen nog bij jullie? Hier zijn ze alweer weg en genieten mn vriend en ik vollop van elkaar en zijn we echt ontzettend aan het lui zijn, hahaha. Mag ook wel na zo'n heftig jaar.



Zoetewittewijn: hoe gaat het met jou? en met je vriend? Zijn zn ballen weer een beetje in normale vorm en kleur??

Heb je leuke kerstdagen gehad?



Ik wens jullie alvast een heel gelukkig en hopelijk vruchtbaar nieuw jaar!!



Liefs Vlindertje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vlindertje,



Wat spannend zeg! Heb je vandaag al een testje gedaan?

Ik hoop het zo voor jullie!!



Hier zitten we ook in spanning. Morgen zou ik evt. zo'n test van de Etos kunnen doen. Dat is een vroege zwangerschapstest. En anders moet ik wachten tot volg. week donderdag. Pff die laatste dagen voor de menstruatiedatum duren altijd zo lang!!!

Nee hier zijn de kids ook weg sinds 2e kerstdag. Dus we zijn nu lekker met z'n tweetjes en idd ook aan het relaxen.



@zoetewittewijn: Hoe is het bij jullie?



Ik wens jullie een gezellige avond en een super liefdevol, gelukkig en gezond 2011!! Dat alle wensen mogen uitkomen!



Liefs, Roosje
Alle reacties Link kopieren
Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en hopen op een vruchtbaar 2010!!!



Vrijdag ochtend heb ik een test gedaan, die was negatief....

Maar nog steeds niet ongesteld, wel al 5 dagen ongie-krampen... Vanochtend een klein beetje bruinigheid na het plassen.. maar het is nog steeds niet doorgzet.. afwachten.



En jij Roosje: heb je een test gedaan? Die van kruidvat zijn ook goed om vroeg te testen, die van 2 voor 5 euro.

Is het ook niet zo duur.



Zoetewittewijn: Hoe gaat het?



Ik duim voor ons allebeide roosje, hopen dat het raak is!!
Alle reacties Link kopieren
hmmmm hier vanochtend ongesteld worden....

was op dag 37 van mijn cyclus... die is normaal 32 of 34 dagen.... baal baal baal baal......



Roosje: heb je nog getest???
Alle reacties Link kopieren
Vlindertje, wat balen zeg!

Had goede hoop voor jou.

Ik heb 1-1 getest en toen was t negatief. Eigenlijk kan ik pas donderdag aanstaande testen. Kan niet wachten van de ene kant, maar vd andere kant denk ik dat we iui nodig hebben.

Spannend weer. 2011 moet ons jaar worden! Hopelijk schrijven we komende maand op n ander topic. X
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,



Allereerst nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een mooi en vruchtbaar jaar mag worden!



Met mijn vriend gaat het goed, hechtingen zijn er nu bijna allemaal uit en weinig last meer gelukkig!

Wij gaan er dit jaar dus ook voor, spannend!

Over 2.5 maand zaad laten testen, ben erg benieuwd. Moet zeggen dat de hoeveelheid is toegenomen en ook de substantie veranderd is [lekker verhaal he eigenlijk haha!]



Momenteel lig ik ziek op bed met ook nog een hevige menstruatie dus word er weinig geklust maar dat komt wel weer goed



Liefs aan jullie en weer heel veel succes gewenst!



Xxx

Zoetewittewijn
Alle reacties Link kopieren
Roosje: spannende dag vandaag!!! Ik hoop zo dat je vandaag positief test... dan hoef je misschien niet voor IUI. Als het zo zou komen is natuurlijk het mooist!!!



Zoetewittewijn: Gelukkig dat het beter gaat met je vriend...

Spannend he, misschien hoef je het zaad niet eens te testen er raak je al eerder zwanger! Spannende tijden hoor!



Ik had zelf niet van mij verwacht dat ik er zo bezig mee zou zijn. Maar nu er een mogelijkheid is om zwanger te raken.. pfff elke dag denk ik er wel 100x aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven