Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan al snel terecht dan AV! Spannend voor jullie!
Spannend AV dat je zo snel terecht kunt! Alweer een stap verder.
Alle reacties Link kopieren
Hmm weer wat geleerd over die tandarts... toch mn angst overwinnen vrees ik...



Ik zag wat over ontpillen vandaan komen. Ik kreeg daardoor ineens een Veel hoger libido. Ik kreeg beide maanden rond mn eisprong tot aan mn menstruatie hele pijnlijke borsten. De eerste keer werd ik gewoon ongesteld, maar deed het dus wel pijn. Nu word ik morgen, als het goed is, niet ongesteld (want ik kan het nog steeds niet geloven). Dus ik merkte wel verandering aan mijn lijf nu ik zwanger ben, maar ik dacht dat het gewoon door het ontpillen kwam. Ik had de test dus wel nodig!
Alle reacties Link kopieren
AV wat super spannend! Ondanks dat jullie nog condooms gaan gebruiken is het toch echt de eerste stap!!
Alle reacties Link kopieren
Is er toevallig iemand die mij een tabelletje naar beneden kan knikkeren? Ik heb momenteel alleen een telefoon en dus geen pc. Ik krijg het nu niet voor elkaar....



1e kindje en ik moet nog bellen zodra vriend het weet als hij terug komt uit het buitenland.



Zou super lief zijn en anders laten we het staan totdat ik achter een pc kan kruipen.
Ik zal morgen even voor je kijken vanachter te pc.
Alle reacties Link kopieren
Heb het voor je aangepast autumntunes! Echt super leuk voor je! Kun je het nog vol houden tot zaterdag?? Al een leuke manier bedacht om het te vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Op zich lukt het geheim houden wel goed. Ben alleen zo moe. Dat was voordat ik wist dat ik zwanger was. Zit al twee weken te knikkebollen op mijn werk en kan alleen maar aan slapen denken!



Ik wil het boek kopen "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". En dat dan aan hem geven. We zijn allebei van de humor. Alleen dat is leuk bedacht, maar ik zou vandaag ongesteld worden en meestal checkt hij wel even of het al zover is. Ik wil niet tegen hem liegen. Dus als hij dat vraagt stuur ik een foto van de positieve testen (ondertussen 6 stuks haha). Maar hoop stiekem dat hij het vergeet door zijn vakantie. Ik zie liever zijn gezicht als hij het hoort! Hij zal wel even aan het idee moeten wennen, want dat moet ik ook. Alleen heb ik straks een week voorsprong!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je spiraaltje er al uit mag AV! Heb je nu niet de neiging om al eerder te beginnen...?



En zo spannend autumntunes! Ik hoop niet dat ik die moeheid dan ook ga krijgen, zou de komende weken wel vervelend uitkomen met mijn huwelijksreis en verhuizing. Maar goed, niet te hard van stapel lopen, misschien duurt het nog wel een tijdje



Ik ben trouwens bloeddonor en verwacht binnenkort weer een oproep. Weten jullie eigenlijk hoe het zit met bloed geven en zwanger willen worden? Kun je het dan misschien beter niet doen? Ik kan het natuurlijk ook gewoon aan de bloedbank vragen, maar ik dacht, misschien weten jullie het.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dat met het bloed zit heb ik geen idee van.



Die vermoeidheid is echt killing. Ik zeur niet, want ik ben dol blij. Maar ik zit nu ook op mijn werk te denken hoeveel uur ik nog wakker moet blijven. Kan alleen maar aan mn bed denken terwijl ik de hele nacht goed heb geslapen. Maar dit wordt vanzelf weer beter heb ik gehoord ;)
Alle reacties Link kopieren
De ergste moeheid is bij mij inmiddels wel voorbij moet ik zeggen... Maar ik slaap s'middags wel even een half uurtje moet ik zeggen en ik ben al 4 dagen vrij... Dus daar zal het wel mee te maken hebben. Ik mag verder echt niet klagen gewoon ben als ik s'morgen wat te druk doe misselijk maar verder niet. Alleen mijn borsten OMG die wil ik er wel afhakken daar word ik s'nachts van wakker als ik omdraai ofzo.
Qua bloed geven heb ik geen idee. Gewoon even bloedbank vragen idd. Kan me voorstellen dat je tijdens een zwangerschap alles voor jezelf en baby nodig hebt. Je maakt trouwens wel super veel extra bloed aan voor baby.



Vermoeidheid wordt echt beter!



@door misschien slapen met een sportbh zonder beugels? Dat geeft misschien wat steun?



@autumn spannend dat je vriend nog van niks weet, hopelijk vergeet hij het te vragen en kun je hem zaterdag verrassen.



Ik heb me net over mijn vermoeidheid heen gezet en de hele bovenverdieping gepoetst. Tijdens het stofzuigen stond er een kind onder aan de trap 'mamaaaaa maaaaamaaaa', fan van de stofzuiger

Zometeen even de benedenverdieping opruimen. Eigenlijk onbegonnen werk met een kind in de buurt.
Nu weer eens een berichtje van mij. Ik lees ieder uur even bij maar iets typen via de telefoon vind ik steeds zo'n gedoe haha.



Al die Zwangerschapskwaaltjes die nu al tevoorschijn komen haha. Grappig om te lezen maar ik voel ook enige jaloezie bij mezelf. Ik wil ook pijnlijke tieten en moe zijn en misselijk zijn hahaha.



Zojuist de tandarts overleefd. Nu zit ik met een half lamme mond op de bank.. Wachten tot de verdoving wat begint uit te werken.



Ik snap nu misschien waar mijn pijnlijke tepels vandaan kwamen... Ik gok de eisprong. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet .



Verder op dit moment geen mankementen. Behalve vanochtend 2 ini mini bruine stolseltjes.
Er loopt nu trouwens een hilarisch topic over hoe kinderen ouders voor schut hebben gezet. Aanrader! Hahaha
Leuk topic is dat he?! Ik zat gisteren keihard te lachen op de bank, man vroeg zich af wat er aan de hand was. Ik zie dat soort dingen ook helemaal voor me. Onze eerste gaat me ook nog wel vaker voor schut zetten ben ik bang.
Ik vond vooral die met de moeder in bad waarvan kind zei dat ze aan het poepen was erg leuk! En die ene waarvan de donkere vader ervan verdacht werd dat ie onder de douche poept, terwijl het eigenlijk zijn bruine geslachtsdeel was.
Hahaha ja die waren goed

Kan zo genieten van die kinderlijke onschuld!
Alle reacties Link kopieren
@ mermaid: ik weet sowieso dat je geen bloed mag geven als je zwanger bent. Maar als je aan het proberen bent weet je natuurlijk niet of je al zwanger bent + als je nog niet zwanger bent is het misschien nadelig voor de bevruchting? Nouja, idd maar even de bloedbank bellen binnenkort!



@ mellala: ik vind het ook leuk om te lezen allemaal, maar uiteraard ook soms wel een beetje jaloezie hoor! Ik gun het iedereen van harte en ik ben oprecht blij voor de meiden die al zwanger zijn, maar er leeft natuurlijk toch altijd een beetje de angst dat je straks als enige over bent in dit topic waarbij het niet lukt...

Succes met je lamme mond, haha!
Inderdaad, precies wat je zegt Herfstblaadje.



En Thanks voor je succes-wensen haha. Op dit moment drink ik door een rietje en kan ik mijn mond niet voldoende vormen om een kusje te geven hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gevoel, Herfstblaadje! Ik dacht dat natuurlijk zelf een paar dagen geleden ook nog! Ik dacht: als ik twee streepjes zie is mijn onzekerheid over. Maar ik merk nu... dan begint het pas ;)



Ik gun het ook echt iedereen. Ik ga er echt vanuit dat we een hele vruchtbare groep zijn en dat de rest snel volgt!
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we maar gewoon vanuit



Snap dat je nu weer heeeel veel andere dingen hebt om onzeker over te zijn. Maar het moet toch ook wel een fijn idee zijn dat je lichaam het in ieder geval kan, zwanger worden!
Alle reacties Link kopieren
@Autumntunes ja bizar he nu begint het pas ik heb dat ook heel erg ik ben nu 5,5 weken. En ik vind het allemaal zo bizar spannend nog niet normaal. Bij alles denk mmm is dit goed of niet maar ik moet mezelf gewoon niet gek maken maar dat is zo makkelijk gezegd haha.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is zeker zo! Als dit mis zou gaan is dat verdrietig, maar ik een eisprong en mn vriend levend zaad. Dat is een hele opluchting. Wat kun je je daar druk over maken. Ik gun jou ook zeker die bevestiging! Ik ga voor je duimen dat je die snel krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja inderdaad! Ik "verwacht" vandaag ongesteld te worden. Toch steeds even kijken. Ik denk dat ik het pas bij een echo echt kan begrijpen en geloven. Ik denk steeds dat de testen niet kloppen. Geen idee hoe lang dat gevoel blijft!



Ik heb trouwens keiharde nagels! Normaal zijn ze superslap en breken ze snel af. Zou dat door het foliumzuur komen? Herkennen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
@ autumntunes: lief, dankjewel!



Ik slik nu zelf een maand foliumzuur maar mijn nagels zijn nog hetzelfde geloof ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven