Aangeboden alle pijlers

Massages uitwisselen?

24-01-2009 01:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Namasté,



hierbij wil ik een voostel geven voor een uitwisseling.

In mijn zoektocht naar tantra, massagevormen, lijfwerk en wellicht het volgen van een cursus tantra wil ik graag een serieuze tantrasessie ondergaan, andere massages zijn ook zeer welkom, met als tegenprestatie een massage van mijn kant. Je kunt kiezen uit een scala van disciplines: hotstone, (evt. met coldstone), esalen (feitelijk de mooiste ontspanningsmassage, maar wil geen afbreuk doen aan tantra), ontspanning/klassiek/intuïtief, reiki, triggerpoint. Combinatie is mogelijk, tevens met (zout)scrub en/of kleipakking. Zeer belangrijk bij mijn massages is dat je aangeeft wat je wilt, als masseur geef ik je dat.

Mijn doel is een ervaring (of meerdere) met tantra, het maakt mij daarbij niet uit of je studerend bent of geleerd hebt voor tantra. Geslacht en/of uiterlijk en/of leeftijd zijn onbelangrijk voor het vergaren van ervaring/kennis.

Ik kan verplaatsen, maar heb ook een sfeervol ingerichte massagestudio tot mijn beschikking in Velsen

Ik ben een man/weduwnaar van 56 met een samenwonende lieve vriendin, in de avonduren heb ik massage tot een "uit de hand gelopen hobby" gemaakt. Ik geniet daarvan met volle teugen en ben telkens op zoek naar nieuwe uitdagingen.



Als je interesse hebt en/of commentaar (liefst opbouwend) gebruik dan dit forum of stuur een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
En je vriendin vindt dat geen probleem ?

Wat is trouwens lijfwerk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je postcode er maar uithalen , je bent wel erg makkelijk te traceren en dat riekt naar een oproepje , wat verboden is op het forum .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin vindt het geen probleem, mede omdat het geen probleem is! Massage is echt niet iets smerigs of vies, of heb je daar een andere mening over. Lijfwerk is een algemene uitdrukking, ik gebruik het in deze tekst ook algemeen. Het zou je verbazen als een wildvreemde man/vrouw je zou aanraken, op even welke plek van jouw lijf. Uit het oogpunt van degene die je aanraakt is dit lijfwerk, jouw ervaring is dan persoonlijk en voelt wellicht positief of misschien negatief, maar het is lijfwerk. Zal ik die term maar veranderen?
Alle reacties Link kopieren
tnx, bianca
Alle reacties Link kopieren
Laat maar...
Alle reacties Link kopieren
Zou graag met je in contact komen :

genietenvanhetleven aapje gmail punt com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven