Baudet en zijn ideeën..

20-05-2019 16:12 1748 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/politiek/5900676/baud ... KlchI-KQgM

WAT een mafklapper..

Heb er ff geen woorden voor..
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-05-2019 18:01
Hij heeft wel een punt, dat als vrouwen carriere willen maken. Het moeilijk is om aan kinderen te beginnen.
Het is nu al heel simpel rekensommetje, wij blanke nederlanders maken minder kinderen dan onze gekleurde vrienden.
Kwestie van tijd en we zijn in de minderheid.
Kijk maar naar belgie.... de echte blanke belg is langzaam aan het uitsterven.
Nou, en? Moet ik me dan als gehoorzaam fokschaap gaan gedragen omdat meneer Baudet de 'kleur' blank zo mooi vindt? Dan kan ik net zo goed gelijk een burqa aantrekken.
kleinezon wijzigde dit bericht op 20-05-2019 18:23
0.85% gewijzigd
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
kvdt76 schreef:
20-05-2019 18:11
Oh.. kritiek hebben mag niet?
Vertel, waarin heeft hij gelijk?
Kritiek hebben mag wel, maar dat belerende linkse toontje van bijv. die doos van de PVDA (Ploumen) "kijk mij eens goed zijn" komt mij de neus uit. Ik vind dat er in Nederland soms te liberaal gedacht wordt over Euthanasie, sterker van mij hoeft dat helemaal niet en ben er zwaar op tegen.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
20-05-2019 18:00
Wat klopt er niet aan dan?
Je wilt toch niet zeggen dat NU.nl een objectief nieuwsmedium is?
Dat is geen enkel nieuwsmedium trouwens zowel NRC als Telegraaf en alles daar tussenin niet.
maar het is niet van belang, het gaat om wat Baudet zelf zegt in zijn essay. Niet om wat nu.nl of welke site daar ook van maakt en dus van geen enkele toegevoegde waarde op mijn vraag.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ddennis schreef:
20-05-2019 18:01
Het is nu al heel simpel rekensommetje, wij blanke nederlanders maken minder kinderen dan onze gekleurde vrienden.
Kwestie van tijd en we zijn in de minderheid.
Precies wat ik ervan dacht.
De nieuwe bewoners hebben volgens mij gemiddeld 4 kinderen. Hier zijn er zelfs uitschieters van 7.
Alle reacties Link kopieren
Kleinezon schreef:
20-05-2019 18:17
Nou, en? Moet ik me dan als gehoorzaam fokschaap gaan gedragen omdat meneer Baudet de kleur wit zo mooi vindt? Dan kan ik net zo goed gelijk een burqa aantrekken.
Witte mensen bestaan niet,het zijn blanke mensen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:07
In sommige dingen vind ik dat die gewoon gelijk heeft, maar linkse mensen moeten meteen weer met het vingertje wijzen.
ah, jij bent dus ook links?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:17
Kritiek hebben mag wel, maar dat belerende linkse toontje van bijv. die doos van de PVDA (Ploumen) "kijk mij eens goed zijn" komt mij de neus uit. Ik vind dat er in Nederland soms te liberaal gedacht wordt over Euthanasie, sterker van mij hoeft dat helemaal niet en ben er zwaar op tegen.
Serieus?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:17
Kritiek hebben mag wel, maar dat belerende linkse toontje van bijv. die doos van de PVDA (Ploumen) "kijk mij eens goed zijn" komt mij de neus uit. Ik vind dat er in Nederland soms te liberaal gedacht wordt over Euthanasie, sterker van mij hoeft dat helemaal niet en ben er zwaar op tegen.
Ik vind je hier heel onbeschoft naar mevrouw Ploumen.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
kleinezon wijzigde dit bericht op 20-05-2019 18:22
96.73% gewijzigd
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Rosabella1 schreef:
20-05-2019 18:20
Serieus?
Ja anders geef ik mijn mening er niet over.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
20-05-2019 18:20
Witte mensen bestaan niet,het zijn blanke mensen.
Check, aangepast!
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:17
Kritiek hebben mag wel, maar dat belerende linkse toontje van bijv. die doos van de PVDA (Ploumen) "kijk mij eens goed zijn" komt mij de neus uit. Ik vind dat er in Nederland soms te liberaal gedacht wordt over Euthanasie, sterker van mij hoeft dat helemaal niet en ben er zwaar op tegen.
Waarom ben je er op tegen?
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:21
Ja anders geef ik mijn mening er niet over.
Wat is je punt dan wat betreft euthanasie?
Jij hoeft er geen gebruik van te maken toch mocht dat voor jou ooit aan de orde komen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lighttaste schreef:
20-05-2019 18:23
Waarom ben je er op tegen?
Ik denk dat er voor alles een oplossing is en dat mensen geholpen kunnen en moeten worden, bovendien is lijden een deel van het leven, en god bepaalt wanneer iemand gehaald wordt, zo zie ik het. Maar mijn echte mening heb ik gevormd na een documentaire die ik gezien heb over een demente vrouw die euthanasie wilde, maar ze kon nog alles, autorijden, lopen, waarom moet zo iemand euthanasie krijgen? Ik vind het onbegrijpelijk in ieder geval.
Rosabella1 schreef:
20-05-2019 18:23
Wat is je punt dan wat betreft euthanasie?
Jij hoeft er geen gebruik van te maken toch mocht dat voor jou ooit aan de orde komen?
Ik wil hier zeker geen gebruik van maken, mijn mening is dat lijden bij het leven hoort en dat god je haalt wanneer de tijd is aangebroken en dat er zeker een tegendiscussie over gevoerd mag worden.
Ddennis schreef:
20-05-2019 18:01
Hij heeft wel een punt, dat als vrouwen carriere willen maken. Het moeilijk is om aan kinderen te beginnen.
Het is nu al heel simpel rekensommetje, wij blanke nederlanders maken minder kinderen dan onze gekleurde vrienden.
Kwestie van tijd en we zijn in de minderheid.
Kijk maar naar belgie.... de echte blanke belg is langzaam aan het uitsterven.

Misschien moeten de mannen dan wat minder carrière maken. Dat geeft de vrouwen de kans. Kinderen zijn meestal van allebei.
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:30
Ik wil hier zeker geen gebruik van maken, mijn mening is dat lijden bij het leven hoort en dat god je haalt wanneer de tijd is aangebroken en dat er zeker een tegendiscussie over gevoerd mag worden.

Jouw mening, niet die van mij. Dus daarin moet iedereen vrij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:29
Ik denk dat er voor alles een oplossing is en dat mensen geholpen kunnen en moeten worden, bovendien is lijden een deel van het leven, en god bepaalt wanneer iemand gehaald wordt, zo zie ik het. Maar mijn echte mening heb ik gevormd na een documentaire die ik gezien heb over een demente vrouw die euthanasie wilde, maar ze kon nog alles, autorijden, lopen, waarom moet zo iemand euthanasie krijgen? Ik vind het onbegrijpelijk in ieder geval.
omdat zij dat wilde en jij of ik of wie dan ook hebben niet het recht om voor een ander te bepalen dat hij of zij moet blijven leven.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kleinezon schreef:
20-05-2019 18:21
Ik vind je hier heel onbeschoft naar mevrouw Ploumen.
Ik ook.
Ddennis schreef:
20-05-2019 18:01
Hij heeft wel een punt, dat als vrouwen carriere willen maken. Het moeilijk is om aan kinderen te beginnen.
Want mannen en vrouwen zouden dit niet SAMEN kunnen opvangen, denk je?
100 jaar terug in de tijd met die ideeën van deze vent.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:30
Ik wil hier zeker geen gebruik van maken, mijn mening is dat lijden bij het leven hoort en dat god je haalt wanneer de tijd is aangebroken en dat er zeker een tegendiscussie over gevoerd mag worden.
Nou dat is je goed recht om daar geen gebruik van te maken net zoals ik het ook het goed recht van mensen vind om er wél gebruik van te maken.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:29
Ik denk dat er voor alles een oplossing is en dat mensen geholpen kunnen en moeten worden, bovendien is lijden een deel van het leven, en god bepaalt wanneer iemand gehaald wordt, zo zie ik het. Maar mijn echte mening heb ik gevormd na een documentaire die ik gezien heb over een demente vrouw die euthanasie wilde, maar ze kon nog alles, autorijden, lopen, waarom moet zo iemand euthanasie krijgen? Ik vind het onbegrijpelijk in ieder geval.
Mooi dat jij (nog?) niet begrijpt hoe diep lijden kan gaan. Dat meen ik oprecht.

Jammer dat je anderen mogelijkheden wilt ontzeggen omdat jij iets niet begrijpt. Onbegrijpelijk wat mij betreft.

De verwijzing naar god snap ik ook niet. Als je in god geloofd, is het toch aan god om te oordelen. En niet aan de mens om anderen te beperken in het handelen, zolang je er anderen niet mee benadeeld.

Maar goed, terug naar Baudet.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Onvoorstelbaar dat we anno 2019 nog steeds basic mensenrechten moet beargumenteren.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
20-05-2019 18:17
Kritiek hebben mag wel, maar dat belerende linkse toontje van bijv. die doos van de PVDA (Ploumen) "kijk mij eens goed zijn" komt mij de neus uit. Ik vind dat er in Nederland soms te liberaal gedacht wordt over Euthanasie, sterker van mij hoeft dat helemaal niet en ben er zwaar op tegen.

FvD is voor euthanasie :

Gezien de hogere levensverwachting, de toenemende eenzaamheid van ouderen en de problemen van langdurig zieke mensen, moeten ouderen die hun leven voltooid achten, recht krijgen op hulp bij het waardig beëindigen van hun leven.”


Overigens door Baudet alsof hier euthanasie wordt gepleegd zodat kinderen niet voor de ouders hoeven zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
20-05-2019 18:35
Want mannen en vrouwen zouden dit niet SAMEN kunnen opvangen, denk je?
100 jaar terug in de tijd met die ideeën van deze vent.
Dat kan wel maar vooralsnog gebeurd dat nog steeds niet of veel te weinig en dat ligt ook zeker aan vrouwen zelf.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven