bejaarden kraken

06-12-2014 13:05 25 berichten
Sinds enige tijd liepen bejaarden en verzorgingstehuizen leeg, maar de tijd van vollopen komt er weer aan.

Wegens bezuinigen en participatie moeten nu de kinderen zorgen voor hun zieke ouders tot het eind de dagen.

Veel ouderen bevalt het totaal niet om bij hun kinderen te wonen. Ze worden ingezet om op hun kleinkinderen te passen en alles waar daarbij hoort.

Ondanks dat ze zelf alweer in de luiers zitten wordt van ze verwacht dat ze Sam en Moos jr. vijf keer daags verschonen.

Dit was gelukkig al snel opgelost door ook hen de 24uurs-luier aan te trekken.

Ook het gehuil en geschreew werd al snel de kiem gesmoord dmv een hoge dosis Diazepam.

Na een grote bijeenkomst op een geheime locatie werd besloten op te komen voor zichzelf en weg te komen van die akelige schoondochters

Ze zitten weer daar waar ze horen en stukken goedkoper. Het wachten is nu alleen nog op warm water.

Maar gelukkig waren ze toch al niet meer gewend aan een warme douche.
Toch is een warm bad wel lekker als je van een koude kermis thuiskomt.
Is dit Joodse humor?
Wat een dom stukje.
joodse humor ken ik net niet

Fluim, ze hebben hun ironieradar niet aanstaan ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de geraniums...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

het is wachten op de bloemenkraam die de boel wil opfleuren, maar volgens mij zijn er twee mannen mee vandoor die eerst een viskraam achterover drukten
Het kan nog erger:

https://www.youtube.com/watch?v=Ygy7UDADXDg
quote:fluim schreef op 06 december 2014 @ 13:15:

joodse humor ken ik net nietHoe zit het dan met je Sam en Moos in het topic? Dat wordt altijd gebruikt in Joodse humor.
och je hebt gelijk. maar ik bedacht me even snel twee namen die bekend waren onder de ouderen onder ons. had evengoed snip en snap junior kunnen zijn
De topictitel roept bij mij associaties op met een niche-markt voor chiropractors.
quote:fluim schreef op 06 december 2014 @ 14:55:

och je hebt gelijk. maar ik bedacht me even snel twee namen die bekend waren onder de ouderen onder ons. had evengoed snip en snap junior kunnen zijnOf Jut en Jul
Ik ben zó voor bejaarden. Leuke mensen altijd.
quote:StoraHuntur schreef op 06 december 2014 @ 16:02:

Ik ben zó voor bejaarden. Leuke mensen altijd.tenzij ze afpersers zijn natuurlijk.
quote:ThunderassMan schreef op 06 december 2014 @ 16:05:

[...]

tenzij ze afpersers zijn natuurlijk.Of als ze voordringen in de supermarkt
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 december 2014 @ 16:06:

[...]

Of als ze voordringen in de supermarkt Doorgaans volstaat dan een welgemikt pootjelappen.
Het ergste vind ik ze als ze voordringen bij de bakker voor een paar taartjes.
quote:Starshine schreef op 06 december 2014 @ 13:10:

Wat een dom stukje.+100
LOEP ME MAAR aub.
-100

en de stand staat weer op 0
kraken gaat door
quote:haakje schreef op 06 december 2014 @ 19:30:

kraken gaat door
quote:ThunderassMan schreef op 06 december 2014 @ 19:33:

[...]

[img]http://www.twiedel.nl/diverse/Afbeeldingen/kraken.jpg[/img]precies!! KRRRRAAAKKKK!!
quote:fluim schreef op 06 december 2014 @ 17:56:

-100

en de stand staat weer op 0Ik vermoed een wiskundeknobbel!
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Shit, helemaal de topictakeover vergeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven