Beschamend nieuws

10-05-2014 17:20 802 berichten
Tjonge jonge, las net onderstaand bericht op Telegraaf-site (die het van NRC heeft http://www.nrc.nl/nieuws/ ... oopt-risico-in-nederland/) en ik schaam me diep voor Nederland.

'Asielzoeker loopt risico in Nederland'

Een Duitse rechter heeft donderdag het terugsturen van een asielzoeker naar Nederland tegengehouden, omdat de Somaliër hier risico loopt op een „mensonwaardige behandeling”.

Dat meldt NRC Handelsblad zaterdag.

De man was in Nederland uitgeprocedeerd en week uit naar Duitsland. Daar wilden de autoriteiten hem terugsturen, maar de rechtbank in Darmstadt is er niet zeker van dat asielzoekers in Nederland worden voorzien in basale levensbehoeften zoals voedsel en onderdak.

De rechter benadrukte dat asielzoekers hier niet mogen werken, maar ook geen overheidssteun krijgen. Daarmee dreigt de Somaliër af te dalen „onder het lichamelijke en sociale bestaansminimum”. En „menswaardigheid valt niet te relatieveren door asielbeleid”, aldus het vonnis.

Ik weet nog dat ik 'vroeger' best trots was op ons land, ook een beetje sneu natuurlijk. Maar in het buitenland werd je aangesproken op Oranje voetbal (Gullit),een prima verzorgingsstaat en onder andere het vooruitstrevende drugsbeleid. En nu dit
Alle reacties Link kopieren
quote:lis31 schreef op 17 mei 2014 @ 21:49:

Hollebollegijs met sommige dingen ben ik het ook nog wel met je eens. Maar de toon en dat geschreeuw staan me zo tegen.

Pik uit mijn boodschap wat je kunt gebruiken en negeer de rest.

Opvang in de regio is de toekomst, ook prettiger voor de vluchteling.

Denk je eens in, je vlucht uit Nederland, waar wil je opvang?

In een buurland of duizenden kilometers verderop in de woestijn.

Een humaan beleid is in de regio uiteraard kan een deel van het geld dat nu hier geïnvesteerd wordt besteed worden aan regionale opvang.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:noesa schreef op 17 mei 2014 @ 20:12:

[...]

Rutte lijkt in ieder geval wakker te worden. Dit stond er gisteren in de kranten:

De Volkskrant:

RUTTE: TOESTROOM ASIELZOEKERS ONTWRICHT SAMENLEVING

[img]http://static3.volkskrant.nl/static/pho ... 263348.jpg[/img]

De onverwacht grote toestroom van Eritrese asielzoekers is een serieus probleem dat de samenleving ontwricht. 'Deze toestroom kunnen wij niet aan', zei premier Mark Rutte vandaag tijdens zijn wekelijkse persconferentie. Lees hier verder.

De Telegraaf:

RUTTE: NEDERLAND IS GEEN OPEN HUIS

„Nederland is geen open huis.” Dat zei premier Mark Rutte vrijdag na afloop van de ministerraad naar aanleiding van de plotseling fors stijgende aantallen vreemdelingen die naar ons land komen. Het gaat opeens om wel 1000 mensen per week in plaats van per maand. Ook hij denkt, net als verantwoordelijk staatssecretaris Fred Teeven, dat er mensenhandel achter zit. We gaan dit indammen en de oorzaak boven water krijgen, beloofde hij.

De houding van Nederland moet ook „een signaal” zijn voor die mensenhandelaren dat hun praktijken niet worden geaccepteerd, zo betoogde de minister-president. Hij noemde de problemen „serieus”. „Het is echt ontwrichtend, deze bizarre aantallen, een kleine provinciestad per jaar erbij.” Rutte denkt dat het draagvlak voor opvang van vreemdelingen zo wordt aangetast." Lees hier verder.Hij is echt wakker geworden halleluja. Nu die mutsen op dit forum nog.
LOEP ME MAAR aub.
quote:noesa schreef op 17 mei 2014 @ 16:59:

Dus dit:

[img]http://i.imgur.com/mYZrLLZ.png[/img]
LOEP ME MAAR aub.
quote:saartjuhzes schreef op 17 mei 2014 @ 17:04:

[...]

Ben ik de enige die dit een lage manier van argumenteren vindt? Dat als je het niet met iemand eens bent, dat je er allerlei oude topics bij haalt? ,

En als dan uit die topics blijkt dat iemand inderdaad geen absolute engel is, datdie gene dan helemaal wordt neer gehaald en géén recht van speken geacht wordt te hebben? (En je overdrijft ook nog. Ik ben niet trots op hoe ik mijn schoonfamilie behandel, maar dat mijn schoonzus en moeder nooit welkom zijn in mijn huis klopt niet).

Ik vind het soms een beetje op de vrouw spelen. Moet ik ook oude topics van jou door gaan spitten? Ik vind vast wel iets dat ik jou weer aan kan wrijven. Niemand is toch perfect?Een lage manier van argumenteren? Je weet wel hoe het begonnen is met dat "argumenteren"? Ik zal even kijken of ik jouw "nette" manier van argumenteren kan ophalen.

ps. Dat topic wat ik noemde heb je zelf geopend, je hebt er zelf geschreven, en je bent vast nog steeds dezelfde als die paar weekjes geleden toen je het schreef. Ik wist niet dat het geheim moest blijven. Hier roepen over "kotsen en teiltjes" en elders zelf erger roepen dan menige anti-mega-opvangbeleid-forumster is erg hypocriet en 'op de man' vind ik.
LOEP ME MAAR aub.
quote:saartjuhzes schreef op 16 mei 2014 @ 19:44:

[...]

Ik wil graag een van goud met diamanten in gelegd, als ik het goed begrijp zijn die in het asielzoekerscentrum ruim voorhanden.Je vond dit topic om te kotsen waarop iemand je vroeg of je een rose teiltje wilde. daarop gaf je bovenstaand antwoord.

Over kotsen en teiltjes beginnen is ook een lage manier van argumenteren. Let op...zo meteen komt mijn reactie.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 16 mei 2014 @ 22:31:

[...]

Je wil een teiltje? Ik heb mijn teiltje dat ik bij jouw topic

(over het broer-zusgedoe, waar je blij was maar één broer te hebben en niet zoals jouw vriend twee zussen heeft omdat je dan teveel rekening moest houden met je schreeuwhuilende schoonzus die zich gepasseerd/genegeerd voelde bij jou/jullie...het topic waar je schoonmoeder min of meer door de stront werd getrokken omdat ze zo bezorgd was om haar dochter/kinderen)

gebruikte schoon gemaakt.Je mag het teiltje gerust lenen. Als ik alleen vetgedrukte letters had geschreven had je waarschijnlijk niet eens in de gaten waar ik dat teiltje voor nodig had.

ps Elke week 1000 werkelozen en woningzoekenden in een piepklein landje erbij en ten koste van onze hulpbehoevenden is zoveel méér dan alleen rekening houden met één schoonzus of schoonma. Daarom vind ik het on-topic.
LOEP ME MAAR aub.
quote:lis31 schreef op 16 mei 2014 @ 22:19:

Haha maar ik bedoelde niet dat ik dat eng vind. Ik vind het logisch dat die mensen ook willen hebben wat wij hebben. Geef ze eens ongelijk! En natuurlijk komen die mensen hier doelbewust! Maakt dat het nog erger of zo?
LOEP ME MAAR aub.
quote:saartjuhzes schreef op 16 mei 2014 @ 21:48:

[...]

Misschien dat ik straks hetzelfde voor mijn moeder moet doen. Het is maar zo. Intensieve zorg kost veel, zeker als zoveel Nederlanders tegelijkertijd hulpbehoevend worden. Daar doen een paar duizend asielzoekers niks aan af. Net zomin als bijvoorbeeld het koningshuis of de JSF, ook populaire stenen des aanstoots, maar peanuts vergeleken bij onze zorguitgaven.

Tegelijkertijd vind ik het ook net erg om te betalen voor mensen die hun leven niet zeker zijn. Die ook maar in een prefab woninkje zitten.

Zo luxe is het allemaal niet, al scheppen jullie graag een beeld van asielzoekers in een jacuzzi, betaald van bezuinigings-bloed zweet en tranen van de meest zielige, aaibare en kwetsbare Nederlanders.Je schreef:Zeker als zoveel Nederlanders tegelijkertijd allemaal hulpbehoevend worden ? Tegelijkertijd? Heb je enig idee hoe het werkt in het leven en in verzorgingshuizen? Dat niet alle ouderen tegelijkertijd hulpbehoevend worden. Dat er een lange wachtlijst was en men aan veel punten moest voldoen eer men een plaatsje kreeg in een tehuis? Dat gaat één voor één. Niet elke oudere is in één jaar geboren, de één in 1925 en de ander in 1933, dus kunnen ze ook niet tegelijkertijd allemaal dezelfde kwalen of klachten hebben.

Mijn...lieve hemel wat....een onzin sla je d'r uit. Heb je enig idee ....is het ooit in je op gekomen dat ouderen in een verzorgingshuis gewoon huur en zorg betalen?! Zij zitten daar NIET gratis en voor niets. Zij betalen veel meer voor hun kamertje met aanrecht en badkamer als jij voor een hele gezinswoning. En met het sluiten van die tehuizen staan tegelijkertijd duizenden op straat, dat ze hun baan kwijt zijn. En al die werknemers zullen een uitkering aan vragen. Ik ben bang dat de hulpbehoevende ouderen het veld moeten ruimen voor de grote toestroom van asielzoekers, (die niet allemaal vluchten voor oorlogsgeweld) en dát zou pas grote schande zijn. Als de zwaksten (want die zeggen het minste terug) aan de kant worden geschoven voor goudzoekers. Hoe zou jij het vinden als jij in eens uit je huis moest terwijl je gewoon elke maand je huur betaald? En ze zouden tegen je zeggen dat je bij je familie moet inwonen? En wat vond je er van als je ook nog eens veel hulp nodig had?

ps ik weet zeker dat jij schreef dat je de relatie zou beeindigen als je vriend zijn zus of moeder in huis zou halen. Waar moeten ze dan naar toe? Asiel aanvragen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 17 mei 2014 @ 23:06:

[...]

Hij is echt wakker geworden halleluja.

Ja gelukkig wordt de politiek wakker. Wel suf dat de alarmbellen pas afgaan bij 4000 aanvragen per maand, maar beter laat dan nooit.

Nu die mutsen op dit forum nog.

Boeit niet. Die gaan niet over het asielbeleid. Godzijdank.

Ze zijn alleen maar uit op een fijn gevoel in hun eigen hoofd.

En die anderhalve stem op GroenLinks, de PVDA, SP of Dierenpoes gaat ook het verschil niet maken.

[...]

Hij is echt wakker geworden halleluja. Nu die mutsen op dit forum nog.

Ik vrees dat dat verkiezingsretoriek is.

Een leuk praatje dat iedereen wil horen zo vlak voor de EU verkiezingen en daarna drinkt mark weer een glas, doet een plas en alles blijft zoals het was.

En maar Lachen en maar Bulderen om de ruim 10 Ruggen per maand die hij in de pocket steekt!

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAaaaa
quote:noesa schreef op 17 mei 2014 @ 16:59:

Dus dit:

[img]http://i.imgur.com/mYZrLLZ.png[/img]

Het blijft natuurlijk niet bij die 65.000 Zielepietjes.

Sommige van die gladjanussen staan hier al met hun supermoderne en splinternieuwe Smartphones al foto's voor echtgenote en kinderen te maken, van het land waar zij straks in de nabije toekomst komen wonen en waar zij een Kalifaat gaan proberen te stichtten, want uiteraard wordt er voor het achterblijvende gezin gelijk ook een verblijfsvergunning voor gezinshereniging aangevraagd.

Het gezin van die zielige asielzoeker is trouwens altijd wel meestal veilig genoeg om in het desbetreffende land achter te blijven en daar vrolijk verder te leven. Altijd zo frappant vind ik dat.

De pvda staat al handenwrijvend klaar met een speciaal daarvoor opgericht autochtoon vrijwillgers clubje om ze helemaal wegwijs in Nederland te maken qua rechtten en advocaten dan.

Alles hebben ze over voor hun nieuwe potentiële stemmers.

Ook zijn ze weer bereid een nieuwe Mauro in huis te nemen indien noodzakelijk voor verblijfsvergunning.

In mijn ogen zijn autochtone pvda stemmers: Landverraders der tweede klasse!

Doe maar 65.000 Zielepietje X gemiddeld 3 zielepietjes die er nog bij gaan komen en we zitten weer met ruim 200000 kanslozen geïndoctrineerde islamieten. extremisten opgescheept!

Dezelfde Zielepietjes van nu gaan straks als ze eenmaal hun verblijfstatus hebben. de Westerse cultuur die ze zo ruimhartig heeft opgevangen; vervloeken! Ze willen dan een Kalifaat stichtten want de westerse vrouwen zijn in hun ogen . . . . . .

En verder is alles dan slecht en geldt voor hun maar 1 Wet, die van Allah/ Muhamed.

Inkoppertje dit wat er gaat gebeuren. De geschiedenis gaat zich weer herhalen. En we hebben al genoeg problemen meet de 3de en 4de generatie geboren Nederlanders van Marokkaanse origine die al bereid zijn elders de wapens op te pakken om bloedbroeders de nek eraf te snijden.

Alles onder het mom van:

Ik ben een goede moslim en hij een dode!

Wat een Land. Wat een Land Ik zou er geen enkel probleem meer mee hebben als Rusland de A, H, W of Q Bom op ons (Europa) dropt, want Europa is al heel lang verloren!
quote:hollebollegijs schreef op 17 mei 2014 @ 21:21:

Vanaf 2008 haalt de Nederlander de broekriem aan.

Er is geen sector die niet getroffen is door de bezuinigen behalve de asiel industrie.

Asielzoekers arriveren en sturen met hun smartfoon even een bericht naar het thuisfront om daarna in een luilekkerland te belanden van nieuwe apparatuur op kosten van de Nederlander

En mocht de asielzoeker ontmaskerd worden als fortuinzoeker dan staat op kosten van de belastingbetaler een advocatencollectief te wachten om tientallen procedures en processen te helpen doorlopen.

Als we dit over een jaar of 20 aan onze kleinkinderen vertellen zullen ze ons meewarig en vol ongeloof aan staren. Helemaal met je eens.

Volgens mij begon het aantrekken van de broekriem wel al veel eerder, dat vind ik niet erg, maar dit "aantrekken", en oudjes de straat op zetten is misdadig.

Ik hoor JP nog zeggen dat de economie volgend jaar weer zal aantrekken. De toekomst ziet er rooskleurig uit.

De kwallebak.....nee het is geen scheldwoord hoor. Ik zocht een teiltje en kwam een bak voor zeegedierte tegen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:carola_c schreef op 18 mei 2014 @ 06:42:

[...]

Ik vrees dat dat verkiezingsretoriek is.

Een leuk praatje dat iedereen wil horen zo vlak voor de EU verkiezingen en daarna drinkt mark weer een glas, doet een plas en alles blijft zoals het was.

En maar Lachen en maar Bulderen om de ruim 10 Ruggen per maand die hij in de pocket steekt!

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAaaaaAi, Ik ben inderdaad ook bang dat het een achterbakse verkiezingsstunt is. Hij is toch van te voren van alles op de hoogte.En dan gaat hij in het volgende krantartikel hard op peinzen "waar gaan we met die duizenden mensen naar toe zolang ze hier zijn want we kunnen ze niet terug sturen, de boot is vol....de tehuizen staan leeg....laten we ze daar huisvesten.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 18 mei 2014 @ 10:13:

[...]

"waar gaan we met die duizenden mensen naar toe zolang ze hier zijn want we kunnen ze niet terug sturen, de boot is vol....de tehuizen staan leeg....laten we ze daar huisvesten.

Ik denk inderdaad dat het daarop gaat uitdraaien.

Ga maar na:

Er moeten minder, minder, minder verzorgingshuizen komen.

800 verzorgingshuizen worden daarom ontruimd en gesloten.

68000 ouderen worden geruimd.

Er moeten meer, meer, meer opvanglocaties komen voor asielzoekers.

Er komen 65000 asielzoekers per jaar bij, en die moeten allemaal gehuisvest worden.

Mijn voorspelling: men gaat asielzoekers huisvesten in de ontruimde verzorgingshuizen.

Bejaarden eruit. Asielzoekers erin. Mark my words.
quote:noesa schreef op 18 mei 2014 @ 10:56:

[...]

Ik denk inderdaad dat het daarop gaat uitdraaien.

Ga maar na:

Er moeten minder, minder, minder verzorgingshuizen komen.

800 verzorgingshuizen worden daarom ontruimd en gesloten.

68000 ouderen worden geruimd.

Er moeten meer, meer, meer opvanglocaties komen voor asielzoekers.

Er komen 65000 asielzoekers per jaar bij, en die moeten allemaal gehuisvest worden.

Mijn voorspelling: men gaat asielzoekers huisvesten in de ontruimde verzorgingshuizen.

Bejaarden eruit. Asielzoekers erin. Mark my words.

Natuurlijk worden deze eerst helemaal opgeknapt he. Wat voor een oudere die zijn hele leven betaald heeft goed genoeg was is natuurlijk veel te sober voor die gelukszoekers.

Ik vind het diep triest wat er met Nederland gebeurt. Zet mij wel aan het denken. Sparen voor later, denkend aan een goede oude dag, ik geloof er niet meer in. Jammer dat zo'n mooi land helemaal verrot is.

Als iemand mij tien jaar geleden zou hebben verteld dat je als geboren Nederlander je huis moet verlaten voor een asielzoeker dan zou ik daar hard om hebben gelachen. Nu niet meer.
quote:lammy schreef op 18 mei 2014 @ 11:40:

[...]

Natuurlijk worden deze eerst helemaal opgeknapt he. Wat voor een oudere die zijn hele leven betaald heeft goed genoeg was is natuurlijk veel te sober voor die gelukszoekers.

Ik vind het diep triest wat er met Nederland gebeurt. Zet mij wel aan het denken. Sparen voor later, denkend aan een goede oude dag, ik geloof er niet meer in. Jammer dat zo'n mooi land helemaal verrot is.

Als iemand mij tien jaar geleden zou hebben verteld dat je als geboren Nederlander je huis moet verlaten voor een asielzoeker dan zou ik daar hard om hebben gelachen. Nu niet meer.

Dit slaat natuurlijk nergens op, de mensen die gespaard hebben voor hun oude dag en financieel niet afhankelijk zijn van " de staat der Nederlanden"" zitten gewoon goed hoor. De producten die in asielzoekers centra staan zijn niet van de asielzoekers maar van de centra. Als ze weg moeten nemen ze die spullen niet mee.

De twintigers en dertigers die gezegend zijn met een baan en nu beginnen te sparen voor hun pensioen zitten ook wel goed. De meeste Nederlanders zijn geen slachtoffers, dat is je reinste onzin.

Als je vanaf je 25ste 200 euro per maand opzij zet voor je pensioen heb je op 67ste een kleine honderdduizend euro. Als je er vanuit gaat dat je toch wel AOW krijgt heb je op je 67ste vooral honger.

Om maar on topic te blijven wat mij betreft mogen er toch een aantal mensen vertrekken:

Niet alleen financiële vluchtelingen moeten weg, mensen die pertinent tegen de multiculturele samenleving zijn mogen van mij ook elders hun heil zoeken. Mensen die zich hier niet thuis voelen mogen allemaal weg, ik maak geen onderscheid. Wil je een islamistische staat mag je weg, wil je geen allochtonen om je heen weg. Onrealistisch en slecht beargumenteerd gezeur altijd. Iedereen die niet wil integreren of integratie tegen houd zou gewoon een enkeltje naar Timboektoe moeten krijgen. Bye bye.
Ik ben zachtjes aan ook wel aan een teiltje toe. Niet vanwege dit topic, maar wel over de gang van zaken in Nederland.
odi et amo
Wie had gedacht dat ik, die jarenlang belangeloos heeft gestaan voor de rechten van de asielzoeker, NU zou zeggen dat het over en uit moet zijn om maar mensen hier binnen te halen...

Ik meen dat met een uitgestreken kop te kunnen zeggen omdat ik vind dat wanneer de mensen die voor de historie gezorgd hebben nu in de kou gezet worden (bejaarden) en we maar de mensen binnen blijven halen waar simpelweg geen toekomst en geld voor is!

De uitzondering daargelaten natuurlijk.

Eerst maar ns de boel op orde brengen, voor we weer mensen vragen te komen logeren.
quote:ardni schreef op 18 mei 2014 @ 11:47:

[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op, de mensen die gespaard hebben voor hun oude dag en financieel niet afhankelijk zijn van " de staat der Nederlanden"" zitten gewoon goed hoor. De producten die in asielzoekers centra staan zijn niet van de asielzoekers maar van de centra. Als ze weg moeten nemen ze die spullen niet mee.

De twintigers en dertigers die gezegend zijn met een baan en nu beginnen te sparen voor hun pensioen zitten ook wel goed. De meeste Nederlanders zijn geen slachtoffers, dat is je reinste onzin.

Als je vanaf je 25ste 200 euro per maand opzij zet voor je pensioen heb je op 67ste een kleine honderdduizend euro.

Tja, moeten ze niet tussendoor werkeloos worden. En met die flex-0 uren-en andere kutcontracten, hou je echt geen 200 per maand over. Tevens moet je ook niet gaan scheiden met een huis onder water, want dan kun je ook fluiten naar 200 per maand over. O, en ziek worden moet je ook niet doen. Wat een onzinnig verhaal hang je hier op. Ik ken helemaal niemand die structureel, ongeacht welke tegenslag dan ook, 200 euro per maand kan wegsparen. Tevens kun je bij tegenslag eerst je spaargeld opvreten, dus je betoog slaat nergens op.

Als je er vanuit gaat dat je toch wel AOW krijgt heb je op je 67ste vooral honger.

Om maar on topic te blijven wat mij betreft mogen er toch een aantal mensen vertrekken:

Niet alleen financiële vluchtelingen moeten weg, mensen die pertinent tegen de multiculturele samenleving zijn mogen van mij ook elders hun heil zoeken. Mensen die zich hier niet thuis voelen mogen allemaal weg, ik maak geen onderscheid. Wil je een islamistische staat mag je weg, wil je geen allochtonen om je heen weg. Onrealistisch en slecht beargumenteerd gezeur altijd. Iedereen die niet wil integreren of integratie tegen houd zou gewoon een enkeltje naar Timboektoe moeten krijgen. Bye bye.
En je moet je geld ook zeker niet op de bank zetten, anders rooft de overheid het van je rekening.
quote:Mopsie41 schreef op 18 mei 2014 @ 13:23:

[...]

Het is pertinent onwaar dat het grootste gedeelte van de bevolking in de door jou genoemde situatie zit. Daarnaast had ik het over de mensen die gezegend zijn met een baan.

Maar goed het is offtopic en irrelevant. Er zijn veel mensen die problemen hebben maar er zijn nog meer mensen die ze niet hebben. Als we vluchtelingen blijven opvangen wordt het aantal mensen dat financieel afhankelijk is van de belastingbetaler te hoog, dat kunnen wij als belastingbetalers niet meer opbrengen. Dit brengt onze verzorgingsstaat in gevaar en zal enkel leiden tot meer maatschappelijke onrust. De mensen die elders aan de slag kunnen zullen het land verlaten, zij die reeds ontevreden zijn en gevangen zitten in een slechte financiële situatie zullen achterblijven. Dit is vragen om een escalatie en ik ga daar niet op wachten.

Dan ik wel roepen om het afschaffen van kinderbijslag maar als we vluchtelingen blijven opvangen zet het financieel geen zoden aan de dijk.

Die van binnen hoop ik dat er een moment komt dat de PVV de grootste wordt en kan regeren. Kunnen we dat hoofdstuk ook afsluiten. Het enkel benoemen van problemen heeft een land nog nooit geholpen.
Ardni, dit staat echt haaks tegenover wat je in eerdere post beweerde.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 18 mei 2014 @ 14:02:

Ardni, dit staat echt haaks tegenover wat je in eerdere post beweerde.

Wat bedoel je misschien druk ik mij verkeerd uit?

Ik heb altijd gezegd dat ik voor vluchtelingenopvang in eigen Regio ben en voor opvang van mensen in Europa/Nederland die daar niet geschikt voor zijn. Eerste opvang altijd in eigen regio , van daaruit selectie en naar Europa.

Ik bedoel niet dat we dus grenzen moeten sluiten voor alle vluchtelingen, absoluut niet.

Dit slaat natuurlijk nergens op, de mensen die gespaard hebben voor hun oude dag en financieel niet afhankelijk zijn van " de staat der Nederlanden"" zitten gewoon goed hoor.

Wat een gigantische open deur: mensen die hun halve leven veel geld sparen, zijn later niet arm. Je méént het!

Zeer realistisch ook. Want iedereen kan ook echt levenslang veel sparen toch? TOCH?

Tuurlijk joh. Je reinste ONZIN!

Alle Nederlanders moeten gewoon vanaf hun eerste baan veel geld sparen.

Dan hebben ze op hun oude dag wel HONDERDDUIZEND euro!

Wie dat niet doet is dom.

Heb je dan nog honger? Eigen schuld dikke bult!

Ze moeten dat geld dan wel in een oude sok doen, want de EU gaat onze pensioenpotten opeisen!

Maar misschien dat je toch pro-EU stemt, omdat je prioriteiten meer bij asielzoekers, de multicul, allochtonen of open grenzen liggen, dan bij ouderen?

Als je vanaf je 25ste 200 euro per maand opzij zet voor je pensioen heb je op 67ste een kleine honderdduizend euro.

Voilà! Ziet u wel?

Gewoon 200 euro per maand in een ouwe sok, uw hele leven lang. Hoe moeilijk kan het zijn?

En u maar klagen over bezuinigingen. Of dat u zélf wegbezuinigd bent. Of uw domme ouders die vergeten zijn honderdduizend euro te sparen. Of de EU die uw pensioentje opeist! Of de miljardenverslindende ontwikkelingshulp.

Oh oh wat bent u toch een domme egoïst. U was gewoon te laks om honderdduizend euro onder uw matrasje te leggen, of een goedbetaalde baan te nemen.

En had u ook nog wat te klagen over asielzoekers of de multicul? Een beetje een eigen mening daarover hebben? Ook dát nog.

Gaat u maar weg uit Nederland! Weg met u! In Nederland is alleen plaats voor gelijkgestemden. Tolerantie heeft z'n grenzen.

Als je er vanuit gaat dat je toch wel AOW krijgt heb je op je 67ste vooral honger.

Hoort u dat creperende ouderen? Eigen schuld dikke bult. Wie niet rijk was moet honger lijden.

Een beetje er vanuit gaan dat u tóch wel AOW krijgt?! Hoe egoïstisch van u.

Uw belastinggeld had de regering voor dingen nodig die pas écht belangrijk zijn.

Dus vriendelijk bedankt voor de miljarden die u met z'n allen betaalde aan de asielzoekersindustrie, de multicul, ontwikkelingshulp en de EUSSR. Dat was liev. Maar voor u is geen geld meer, sorry.

mensen die pertinent tegen de multiculturele samenleving zijn mogen van mij ook elders hun heil zoeken. Mensen die zich hier niet thuis voelen mogen allemaal weg, ik maak geen onderscheid. Wil je een islamistische staat mag je weg, wil je geen allochtonen om je heen weg.

Kijk es an. Ardni, die zichzelf heel tolerant vindt, wil een land vol gelijkdenkenden. Er is maar plaats voor één gedachtengoed in Nederland. En dat is dat van Ardni.

Nederlanders die niet dezelfde mening hebben als Ardni MOETEN ALLEMAAL WEG UIT NEDERLAND!

Hier is trouwens een woord voor: fascisme.

Het is om je te bescheuren als het niet zo triest was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven