Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
vrijdag 6 november 2020 om 08:22
Zou het dan toch strategie zijn geweest van Trump om vlak van tevoren een nieuwe post office chief aan te stellen?Griebus67 schreef: ↑06-11-2020 08:15Het is zelfs zo erg met de chaos bij de USPS dat de rechter in meerdere staten heeft moeten gelasten dat er twee keer per dag gezocht moet worden naar per post ingezonden stembiljetten in de sorteerhallen. Anders zouden er honderdduizenden stemmen verloren gaan, die vaak al veel eerder zijn uitgebracht.
vrijdag 6 november 2020 om 08:23
vrijdag 6 november 2020 om 08:23
Gewapende Trump-aanhangers bij de stembureaus. Dat beeld ken ik alleen van de Taliban.
Ik plak ‘m nog een keer, het scenario wat al maanden geleden voorspeld is door onder andere Fareed Zakaria komt nu uit. Scary wat ons nog te wachten staat als hij gelijk blijft hebben.
https://www.msn.com/en-us/weather/topst ... i-BB18ZsRn
Ik plak ‘m nog een keer, het scenario wat al maanden geleden voorspeld is door onder andere Fareed Zakaria komt nu uit. Scary wat ons nog te wachten staat als hij gelijk blijft hebben.
https://www.msn.com/en-us/weather/topst ... i-BB18ZsRn
vrijdag 6 november 2020 om 08:29
Weet je wat ondemocratisch is? Een zittende president die duidelijk weg wordt gestemd en vervolgens jankverhaaltjes gaat verzinnen over fraude, wiens zoon twittert dat het tijd wordt dat zijn vader een oorlog gaat beginnen, enz.Wageningen1985 schreef: ↑06-11-2020 07:15Lekker ondemocratisch van de Amerikaanse zenders om Trump te ontbreken terwijl hij zijn mening gaf die op feiten gebasseerd kunnen zijn.
Schandalig.
Met velen hoop ik dat ze het lef hebben om Trump voor alle misdrijven te vervolgen. Lock him up! Lock him up! Lock him up!
vrijdag 6 november 2020 om 08:39
En toch vond ik deze verkiezingen een feestje voor de democratie,zoveel mensen die zijn gaan stemmen hoe mooi is dat.
Ik hoop dan ook dat wij dat straks in maart ook massaal gaan doen want de opkomst hier bij verkiezingen vind ik toch altijd wel wat teleurstellend.
Ik hoop dan ook dat wij dat straks in maart ook massaal gaan doen want de opkomst hier bij verkiezingen vind ik toch altijd wel wat teleurstellend.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 6 november 2020 om 08:39
Je zou het háást denken jaAnAppleADay schreef: ↑06-11-2020 08:22Zou het dan toch strategie zijn geweest van Trump om vlak van tevoren een nieuwe post office chief aan te stellen?![]()
vrijdag 6 november 2020 om 08:40
Dit inderdaad. Trump is zelf ondemocratisch en een hele slechte verliezer. Meer dan ooit lijkt het een stampvoetend klein kind wat zijn zin niet krijgt.DS1971 schreef: ↑06-11-2020 08:29Weet je wat ondemocratisch is? Een zittende president die duidelijk weg wordt gestemd en vervolgens jankverhaaltjes gaat verzinnen over fraude, wiens zoon twittert dat het tijd wordt dat zijn vader een oorlog gaat beginnen, enz.
Schandalig.
Met velen hoop ik dat ze het lef hebben om Trump voor alle misdrijven te vervolgen. Lock him up! Lock him up! Lock him up!
Ik hou wel mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren nog. Zijn aanhangers laten zich makkelijk ophitsen en ik vrees dat Trump geen middel zal schuwen om zijn (on)gelijk aan te tonen.
vrijdag 6 november 2020 om 08:43
vrijdag 6 november 2020 om 08:45
Wat dat betreft moet ik Trump jr. gelijk geven: wat een bananenrepubliek is de VS geworden.Griebus67 schreef: ↑06-11-2020 08:43Ondertussen krijgt Trumps vriendje Steven Bannon een Twitterban omdat hij schreef dat Fauci onthoofd moet worden en zijn hoofd aan een staak voor het Witte Huis gespietst moet worden. Als waarschuwing: ‘You either get with the bureaucracy or you get with the program.’
![]()
vrijdag 6 november 2020 om 08:50
meisje22 schreef: ↑06-11-2020 08:40Dit inderdaad. Trump is zelf ondemocratisch en een hele slechte verliezer. Meer dan ooit lijkt het een stampvoetend klein kind wat zijn zin niet krijgt.
Ik hou wel mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren nog. Zijn aanhangers laten zich makkelijk ophitsen en ik vrees dat Trump geen middel zal schuwen om zijn (on)gelijk aan te tonen.
Ik hou mijn hart ook vast inderdaad. Die man gaat niet gracieus het witte huis uit.
vrijdag 6 november 2020 om 08:50
Zo ontzettend eens. Wat een blamage.DS1971 schreef: ↑06-11-2020 08:29Weet je wat ondemocratisch is? Een zittende president die duidelijk weg wordt gestemd en vervolgens jankverhaaltjes gaat verzinnen over fraude, wiens zoon twittert dat het tijd wordt dat zijn vader een oorlog gaat beginnen, enz.
Schandalig.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 6 november 2020 om 08:51
Natuurlijk.Beter.Laat schreef: ↑06-11-2020 08:42En ALS Trump wint (ooooh ik hoop het niet), gaat hij dan ook de uitslag aanvechten?
Hij heeft dit al maanden voorbereid. Zei al een half jaar geleden dat er gaat worden gefraudeerd. Lekker mensen opjutten, daar is hij goed in.
Die aanstelling van Amy Coney Barrett zo net voor het einde van het termijn is ook niet voor niets he.
Het blijft bijzonder dat mensen gewoon niet inzien wat voor een slang het is. Dat hij alles met voorbedachte rade doet.
Al maanden hoor je dat hij de post laat vertragen, de hoofd van de post is een vriendje, 1+1?
Hij verwijt de ketel dat hij zwart ziet en al die mensen blijven een onzin lijstje opnoemen van wat hij allemaal zo goed heeft gedaan.
Alle dingen die hij zegt te hebben gedaan die laatste 4 jaar is, in zijn eigen woorden, fake news.
Hij roept bijvoorbeeld hoeveel banen er zijn gecreeerd, maar niet hoeveel banen er zijn verloren.
Als je maar een deel, het positieve deel voor jezelf, vaak roept, gaan mensen het blijkbaar geloven. Zelf denken of alle kanten van een zaak belichten zit er niet meer bij.
Die gast heeft in 4 jaar meer dan 200 keer publiekelijk gelogen, en dan blijven zeggen hoe geweldig hij is.
Ik vond het prachtig te lezen dat nieuwszenders, volgens mij voor het eerst in de geschiedenis, een speech van de president hebben afgekapt en daarbij hebben gezegd dat hij valse beschuldingen maakt.
Misschien worden ze toch een beetje wakker daar.
Ook roerend eens.DS1971 schreef: ↑06-11-2020 08:29Weet je wat ondemocratisch is? Een zittende president die duidelijk weg wordt gestemd en vervolgens jankverhaaltjes gaat verzinnen over fraude, wiens zoon twittert dat het tijd wordt dat zijn vader een oorlog gaat beginnen, enz.
Schandalig.
https://twitter.com/simonhedlin/status/ ... 67552?s=21
anoniem_68fdcd75783e5 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 08:59
0.00% gewijzigd
vrijdag 6 november 2020 om 08:53
Nee hoor, dan gaan ze weer zeuren over de massa media.
vrijdag 6 november 2020 om 08:53
De banken staan al klaar achter hem aan te gaan hoor.DS1971 schreef: ↑06-11-2020 08:29Weet je wat ondemocratisch is? Een zittende president die duidelijk weg wordt gestemd en vervolgens jankverhaaltjes gaat verzinnen over fraude, wiens zoon twittert dat het tijd wordt dat zijn vader een oorlog gaat beginnen, enz.
Schandalig.
vrijdag 6 november 2020 om 08:54
Ja snap ik, maar het is meer dat ik het goed vind dat er gewoon veel tegengeluid is.
Het is nu klaar, je hebt 4 jaar mogen spelen, en nu wordt je speeltje je gewoon afgepakt (hoop ik).
vrijdag 6 november 2020 om 08:57
Er is denk ik toch onrust in het rode kamp inmiddels, er gaan her en der al kritische noten rond.
Santorum: 'Shocking' to hear Trump say these things
Former Sen. Rick Santorum (R-PA) reacted to President Donald Trump's address from the White House press briefing room where he unleashed a fury of baseless claims about the 2020 presidential election. Santorum said it was "very disappointing and shocking" to hear the allegations and hoped Republicans would defend the election's integrity.
Santorum: 'Shocking' to hear Trump say these things
Former Sen. Rick Santorum (R-PA) reacted to President Donald Trump's address from the White House press briefing room where he unleashed a fury of baseless claims about the 2020 presidential election. Santorum said it was "very disappointing and shocking" to hear the allegations and hoped Republicans would defend the election's integrity.