Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
*Breekt ff in tussen de ingewikkelde discussies waar ik om 7u s'ochtends geen zin in heb ;) *
Jonge jonge jonge wat duurt dat lang zeg daar over de zee in de USA... |-)
Mijn emo-food raakt onderhand op en ik kan toch niet aan de gang blijven he ;)
Lekker ondemocratisch van de Amerikaanse zenders om Trump te ontbreken terwijl hij zijn mening gaf die op feiten gebasseerd kunnen zijn.
Wageningen1985 schreef:
06-11-2020 07:15
Lekker ondemocratisch van de Amerikaanse zenders om Trump te ontbreken terwijl hij zijn mening gaf die op feiten gebasseerd kunnen zijn.
Dan moet hij de feiten delen en er iets aan doen ipv onbewezen roeptoeteren.
Wageningen1985 schreef:
Er zijn zelfs partijgenoten die nu aangeven dat het niet op feiten gebaseerd is. Als hij het met feiten kan onderbouwen moet hij dat doen.

Ook fox (pro trump) geeft aan dat er geen bewijs is voor fraude.
-Rosings- schreef:
06-11-2020 07:23
Dan moet hij de feiten delen en er iets aan doen ipv onbewezen roeptoeteren.
Toch zijn er heel veel brieven te laat aangekomen, Trump heeft gewoon een punt, bovendien wie zijn die nieuwszenders om hem te onderbreken? Schandalig.
Wageningen1985 schreef:
06-11-2020 07:28
Toch zijn er heel veel brieven te laat aangekomen, Trump heeft gewoon een punt, bovendien wie zijn die nieuwszenders om hem te onderbreken? Schandalig.

Ze hebben hem een plezier gedaan.
Wageningen1985 schreef:
Het is de taak van de vrije pers om geen leugens te verspreiden. Ook/juist als die van hooggeplaatste personen komen.

Trump lijkt geen punt te hebben als je leest hoeveel mensen, andere republikeinen!, Er ook tegen in gaan.
Een hoop claims maar claims zonder bewijzen hebben de republikeinen er niet veel aan. Daar zullen ze nu mee aan de slag moeten. Ik wacht het af, dat gaat nog een flinke dobber voor ze worden. Sommige claims moeten in elk geval makkelijk te bewijzen zijn in deze tijd waarin iedereen met een mobieltje rondloopt.
1700 stemmen verschil in Georgia, 17.000 in Pennsylvania
Phoebemeaculpa schreef:
06-11-2020 07:07
*Breekt ff in tussen de ingewikkelde discussies waar ik om 7u s'ochtends geen zin in heb ;) *
Jonge jonge jonge wat duurt dat lang zeg daar over de zee in de USA... |-)
Mijn emo-food raakt onderhand op en ik kan toch niet aan de gang blijven he ;)
Ach, jij ook al? Ik blijf ook maar stress vreten. Waarom? Geen idee. Ik probeer te rationaliseren waarom ik het zo spannend vind maar vind niet echt antwoorden. Ik woon er niet eens. :facepalm:
Wageningen1985 schreef:
Show us the facts.
En stel dat er brieven te laat zijn binnengekomen.
Zie eerdere link. Hij heeft een paar maanden geleden de directeur van usps vervangen door een stinkend rijke republikeinse vriend van hem.
En ineens begonnen er al enorme vertragingen te ontstaan door enorme bergen post die (moesten blijven) ontstaan.
https://thumbs.gfycat.com/EarnestVenera ... ricted.gif
Wageningen1985 schreef:
De regel is dat ze te laten binnen mógen komen. In ieder geval in de Staten waar het nu over gaat.
Je kan niet halverwege de spelregels veranderen.
Net zoiets als bij voetbal roepen dat er nù gestopt moet worden met spelen terwijl er nog 5 minuten blessuretijd zijn.

Dus hij heeft helemaal geen punt.
Lachattenoir schreef:
06-11-2020 07:42
1700 stemmen verschil in Georgia, 17.000 in Pennsylvania
Georgia is bizar spannend. Biden kan inlopen, maar er moeten ook nog naar schatting 8000 buitenlandse stemmen via de post komen van voornamelijk militairen in het buitenland. Geen idee of daar de meesten Pro Biden zijn
Verder snap ik best dat er mensen op
Trump stemmen. Veel issues waar de Democraten voor vechten klinken heel ver van hun bed voor de rural Amerikanen en ze zijn bang dat het leven dat ze al generaties kennen gaat veranderen.
Dat is ook het probleem van de twee partijen, je moet kiezen tussen twee uitersten. Als je bijvoorbeeld heel fel tegen abortus bent (en dat zijn veel
Amerikanen) heb je nog maar één keuze.
Ik had trouwens wel verwacht dat het vannacht ècht klaar zou zijn maar helaas nog niet...
Hunebed schreef:
06-11-2020 08:00
Georgia is bizar spannend. Biden kan inlopen, maar er moeten ook nog naar schatting 8000 buitenlandse stemmen via de post komen van voornamelijk militairen in het buitenland. Geen idee of daar de meesten Pro Biden zijn
Militairen schijnen meer rood te zijn, maar andere buitenlandse stemmen grotendeels blauw.
Wageningen1985 schreef:
Er zijn staten toch waar dat mag zolang er maar een poststempel van 3 november of eerder op zit?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 07:57
De regel is dat ze te laten binnen mógen komen. In ieder geval in de Staten waar het nu over gaat.
Je kan niet halverwege de spelregels veranderen.
Net zoiets als bij voetbal roepen dat er nù gestopt moet worden met spelen terwijl er nog 5 minuten blessuretijd zijn.

Dus hij heeft helemaal geen punt.
Precies
Als zelfs mede republikeinen roepen dat het nergens over gaat.. Maar Trump is trump. Hij doet wat hij zelf wil
Madrid87 schreef:
06-11-2020 07:42
Ach, jij ook al? Ik blijf ook maar stress vreten. Waarom? Geen idee. Ik probeer te rationaliseren waarom ik het zo spannend vind maar vind niet echt antwoorden. Ik woon er niet eens. :facepalm:
Ik snap het ook niet waarom het me zo bezighoudt... ik stressvreet overigens pas sinds gister, helpt wel moet ik zeggen ;-D
(En ik heb ook afleiding aangezien ik deze week bij mijn nieuwe werk begonnen ben...)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 08:14
3.10% gewijzigd
1200 stemmen verschil nog in Georgia. Spannend
Het is zelfs zo erg met de chaos bij de USPS dat de rechter in meerdere staten heeft moeten gelasten dat er twee keer per dag gezocht moet worden naar per post ingezonden stembiljetten in de sorteerhallen. Anders zouden er honderdduizenden stemmen verloren gaan, die vaak al veel eerder zijn uitgebracht.
Lachattenoir schreef:
06-11-2020 08:13
1200 stemmen verschil nog in Georgia. Spannend
Georgia is dubbeltje op zijn kant en met de overzeese stemmen inachtnemend weten we Georgia deze week niet meer.

Pennsylvania lijkt heel duidelijk de kant van Biden op te gaan vallen inmiddels.
DS1971 schreef:
06-11-2020 08:18
Georgia is dubbeltje op zijn kant en met de overzeese stemmen inachtnemend weten we Georgia deze week niet meer.

Pennsylvania lijkt heel duidelijk de kant van Biden op te gaan vallen inmiddels.
En aan Pennsylvania heeft hij genoeg, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven