Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
vrijdag 6 november 2020 om 09:12
Ja dus? Dan is het toch mooi dat er nu zoveel mensen zijn gaan stemmen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 6 november 2020 om 09:15
Kreeg hem gisteren via de app binnen, maar kon hem online niet vinden. Dank daarvoor.friezinnetje2014 schreef: ↑06-11-2020 09:03Dit is Trump ten voeten uit: Een jengelende kleine kleuter die zijn zin niet krijgt:
https://www.facebook.com/warren.bell.71 ... 2531395870
Trump ten voeten uit inderdaad.
Vanavond zal hij ook flink wat over zich heen krijgen bij real time. Wat de president toch week in, week uit per ongeluk kijkt.
vrijdag 6 november 2020 om 09:18
Dat. Plus dat het land zo verschrikkelijk verdeeld is. Er is geen verpletterende meerderheid die kiest voor één van de kandidaten. Ook dat kan nog aardig wat onrust met zich meebrengen.
vrijdag 6 november 2020 om 09:19
Ik hoop maar dat de Republikeinen dit schouwspel goed onthouden en geen Trumps meer kandidaat stellen. Dan kunnen ze alleen nog als onafhankelijk kandidaat meedingen en dat is bij voorbaat kansloos.Timetraveler schreef: ↑06-11-2020 09:17Pff ik hoop niet dat Trump Jr (of Ivanka of Eric) zich in 2024 verkiesbaar stellen.
vrijdag 6 november 2020 om 09:22
Die halen dat nooit. Van die 3 is alleen Ivanka nog enigszins populair maar dat is een vrouw en dat gaan de republikeinen echt niet doen, dan verliezen ze de hele conservatief gelovige groep. Dan nog eerder haar man.Timetraveler schreef: ↑06-11-2020 09:17Pff ik hoop niet dat Trump Jr (of Ivanka of Eric) zich in 2024 verkiesbaar stellen.
vrijdag 6 november 2020 om 09:32
Is dat zo? Ik heb die indruk zelf niet.Hetvrijewoord schreef: ↑06-11-2020 09:20Ik denk dat de Republikeinse partij eens moet bedenken of een dergelijke kandidaat naar voren schuiven volgende keer zo'n goed idee is.
Je ziet aan de stemmen voor senaat en huis dat de republikeinse kiezer wel rep. wil stemmen maar niet op republikein Trump.
Natuurlijk zullen er veel Republikeinen zijn die zich de ogen uit hun hoofd schamen voor die idioot, maar ik heb nu niet de indruk dat de partij er electoraal zo enorm door geschaad wordt. Ze pakken nog steeds heel veel stemmen.
Je ziet alleen dat het dubbeltje dit keer de goede kant op lijkt te vallen voor de democraten. Maar heel ruim is dat zeker niet.
Ik zie alleen niet snel nog zo'n clown opduiken, maar ik had zes jaar geleden ook niet serieus rekening gehouden met Donald Trump,
vrijdag 6 november 2020 om 09:33
Er is nog niks officieel bekend gemaakt hoor. Georgia houdt de stemmen waarschijnlijk tot de ochtend voor zich. Biden zal dan wel een toespraak houden, ervan uitgaande dat hij Georgia wint. Anders is het wachten op de stemmen in Nevada of Pennsylvania.
vrijdag 6 november 2020 om 09:38
Als je jezelf er niet in verdiept waarom zit je dan op het stokpaardje van Trumpaanhangers dit soort (fake) news te verkondigen?
vrijdag 6 november 2020 om 09:39