Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
Hetvrijewoord schreef:
06-11-2020 09:02
De opkomst in de VS was hiervoor ook altijd bedroevend.
Ja dus? Dan is het toch mooi dat er nu zoveel mensen zijn gaan stemmen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik vind verkiezingen waarbij de verliezer weigert zijn verlies te nemen en gewapende milities ophitst om te patrouilleren rond centra waar de stemmen nog worden geteld nou niet bepaald een feestje voor de democratie.
friezinnetje2014 schreef:
06-11-2020 09:03
Dit is Trump ten voeten uit: Een jengelende kleine kleuter die zijn zin niet krijgt:

https://www.facebook.com/warren.bell.71 ... 2531395870
Kreeg hem gisteren via de app binnen, maar kon hem online niet vinden. Dank daarvoor.

Trump ten voeten uit inderdaad.

Vanavond zal hij ook flink wat over zich heen krijgen bij real time. Wat de president toch week in, week uit per ongeluk kijkt. ;)
Och mensen, dat die drammende verongelijkte kleuter vier jaar president is geweest zeg. En wat een hoog calimero gehalte van die twee zoons. Ze laten zich wel kennen.
Pff ik hoop niet dat Trump Jr (of Ivanka of Eric) zich in 2024 verkiesbaar stellen.
Griebus67 schreef:
06-11-2020 09:15
Ik vind verkiezingen waarbij de verliezer weigert zijn verlies te nemen en gewapende milities ophitst om te patrouilleren rond centra waar de stemmen nog worden geteld nou niet bepaald een feestje voor de democratie.
Dat. Plus dat het land zo verschrikkelijk verdeeld is. Er is geen verpletterende meerderheid die kiest voor één van de kandidaten. Ook dat kan nog aardig wat onrust met zich meebrengen.
Ik kom even invallen. Ik snap er weinig van op het moment. Kan Trump nou nog winnen of niet?
Timetraveler schreef:
06-11-2020 09:17
Pff ik hoop niet dat Trump Jr (of Ivanka of Eric) zich in 2024 verkiesbaar stellen.
Ik hoop maar dat de Republikeinen dit schouwspel goed onthouden en geen Trumps meer kandidaat stellen. Dan kunnen ze alleen nog als onafhankelijk kandidaat meedingen en dat is bij voorbaat kansloos.
Ik denk dat de Republikeinse partij eens moet bedenken of een dergelijke kandidaat naar voren schuiven volgende keer zo'n goed idee is.

Je ziet aan de stemmen voor senaat en huis dat de republikeinse kiezer wel rep. wil stemmen maar niet op republikein Trump.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:19
Ik kom even invallen. Ik snap er weinig van op het moment. Kan Trump nou nog winnen of niet?
In theorie wel, maar in de praktijk eigenlijk niet meer.
Timetraveler schreef:
06-11-2020 09:17
Die halen dat nooit. Van die 3 is alleen Ivanka nog enigszins populair maar dat is een vrouw en dat gaan de republikeinen echt niet doen, dan verliezen ze de hele conservatief gelovige groep. Dan nog eerder haar man.
DS1971 schreef:
06-11-2020 09:22
In theorie wel, maar in de praktijk eigenlijk niet meer.
Oké , dus het wordt Biden!

Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik las dat ze in het midden oosten bang zijn voor een oorlog tussen israel en Iran als Biden wint.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:19
Hij heeft zojuist gewonnen
Hunebed schreef:
06-11-2020 09:28
Trump?
Hetvrijewoord schreef:
06-11-2020 09:20
Ik denk dat de Republikeinse partij eens moet bedenken of een dergelijke kandidaat naar voren schuiven volgende keer zo'n goed idee is.

Je ziet aan de stemmen voor senaat en huis dat de republikeinse kiezer wel rep. wil stemmen maar niet op republikein Trump.
Is dat zo? Ik heb die indruk zelf niet.
Natuurlijk zullen er veel Republikeinen zijn die zich de ogen uit hun hoofd schamen voor die idioot, maar ik heb nu niet de indruk dat de partij er electoraal zo enorm door geschaad wordt. Ze pakken nog steeds heel veel stemmen.
Je ziet alleen dat het dubbeltje dit keer de goede kant op lijkt te vallen voor de democraten. Maar heel ruim is dat zeker niet.

Ik zie alleen niet snel nog zo'n clown opduiken, maar ik had zes jaar geleden ook niet serieus rekening gehouden met Donald Trump,
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:25
Oké , dus het wordt Biden!

Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik las dat ze in het midden oosten bang zijn voor een oorlog tussen israel en Iran als Biden wint.
Ah je bent Trump aanhanger zie ik. ;-)
Hunebed schreef:
06-11-2020 09:28
Er is nog niks officieel bekend gemaakt hoor. Georgia houdt de stemmen waarschijnlijk tot de ochtend voor zich. Biden zal dan wel een toespraak houden, ervan uitgaande dat hij Georgia wint. Anders is het wachten op de stemmen in Nevada of Pennsylvania.
meisje22 schreef:
06-11-2020 09:33
Ah je bent Trump aanhanger zie ik. ;-)
Ik heb mij er nog nooit in verdiept, dus ik kan geen voorkeur opgeven. maar een grote oorlog in het midden oosten lijkt mij wel problematisch.
Nicco88 schreef:
06-11-2020 09:30
Trump?
Ja. Over 30 minuten geeft hij een overwinningsspeech
Oké, ze gaan dus beide de overwinning claimen :P
Hunebed schreef:
06-11-2020 09:35
Huh?? Nee toch. :woa:
Nicco88 schreef:
Ik heb mij er nog nooit in verdiept, dus ik kan geen voorkeur opgeven. maar een grote oorlog in het midden oosten lijkt mij wel problematisch.
Als je jezelf er niet in verdiept waarom zit je dan op het stokpaardje van Trumpaanhangers dit soort (fake) news te verkondigen?
Hunebed schreef:
Oh dat wordt genieten
meisje22 schreef:
06-11-2020 09:38
Als je jezelf er niet in verdiept waarom zit je dan op het stokpaardje van Trumpaanhangers dit soort (fake) news te verkondigen?
Het is geen fake nieuws.

https://m.jpost.com/us-elections/israel ... UYzw8kMbGc
Maar dat kan toch niet? Trump redt het toch niet met maar een staat? De cijfers van al die andere staten laten nog op zich wachten toch? Zelfs Georgia verwachtten ze pas vanmiddag las ik net.

Ik heb CNN even niet aan staan, ga zo weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven