BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Chienandalou schreef:
24-01-2022 19:26
Het gaat om de definities. Dus verkrachting is met binnendringen, aanranding niet.

Verder gaat het niet over de mate van erg, beiden is erg.
Verkrachting heeft wel een hogere maximumstraf, maar het gaat om het delict/de delicten. Meermaals aanranden kán een hogere straf opleveren dan 1 verkrachting.

Hoe zwaar de straf uitvalt, hangt af van een aantal factoren:

-wat er precies is gebeurd.
-hoe vaak het is gebeurd.
-of er al eerder mensen slachtoffer van de dader zijn geworden.
-de leeftijd en voorgeschiedenis van de dader.

https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurte ... -misbruik/
Ah het was een vergelijking van aanranding met verkrachting.
Dank voor je toelichting!
Even terug komend op JdM.......

Stel je bent een directeur van een groot bedrijf...komen er op een geven moment een meisje en haar moeder beweren dat het meisje sexueel geintimeerd is door de orkestleider uit jouw bedrijf, iemand die je al vele jaren kent en veel waardering voor hebt.
Wat zou jij als eerste doen in deze situatie? Ik zou vragen om bewijzen. Ik zou die bewuste werknemer op gesprek vragen en proberen te achterhalen wat er zich heeft afgespeeld.

Nu heeft JdM feroen meteen en vol autoriteit gevraagd onmiddelijk te verschijnen op zijn kantoor. En hem een half uur verbaal alle hoeken van zijn kantoor laten zien.

Mij zegt dit genoeg....namelijk dat hij al lang op de hoogte was van de escapades van Jeroen Rietbergen.

En niet alleen van Jeroen...
kataravrouw schreef:
24-01-2022 19:59

Stel je bent een directeur van een groot bedrijf...komen er op een geven moment een meisje en haar moeder beweren dat het meisje sexueel geintimeerd is door de orkestleider uit jouw bedrijf, iemand die je al vele jaren kent en veel waardering voor hebt.
Wat zou jij als eerste doen in deze situatie? Ik zou vragen om bewijzen. Ik zou die bewuste werknemer op gesprek vragen en proberen te achterhalen wat er zich heeft afgespeeld.

Nu heeft JdM feroen meteen en vol autoriteit gevraagd onmiddelijk te verschijnen op zijn kantoor. En hem een half uur verbaal alle hoeken van zijn kantoor laten zien.

Mij zegt dit genoeg....namelijk dat hij al lang op de hoogte was van de escapades van Jeroen Rietbergen.

Absoluut mee eens.
Wissewis schreef:
24-01-2022 19:15
Zelfs al worden ze niet veroordeeld ...
De sfeer is voor de volgende 50 jaar gezet.

Geen enkele organisator wil dat de helft van 't publiek met rotte tomaten of eieren begint te gooien op' t moment dat Marco of Ali het podium op stappen.

In 't beste geval kunnen ze eventueel nog eens een tv-optreden - met zo min mogelijk publiek - meepikken.
En dan moeten tv-zenders dat risico nog willen nemen.
Want de helft van hun publiek zet natuurlijk zijn tv uit op 't moment dat de heren verschijnen.
Ja, zie niet hoe ze daar nog mee moeten aankomen.

I luisterde al niet naar Ali B, maar Borsato's liedjes zijn voorgoed voor me verpest en hoef ik niet meer te horen.
Zonmuis schreef:
24-01-2022 20:47
Ja, zie niet hoe ze daar nog mee moeten aankomen.

I luisterde al niet naar Ali B, maar Borsato's liedjes zijn voorgoed voor me verpest en hoef ik niet meer te horen.
Marco zit in Italië, Ali in Dubai. Ik verwacht dat hij richting Marokko gaat en dat land heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Jeroen zit in een afkickkliniek tegen seksverslaving in de US. Ik verwacht verwacht hem als enige terug.
Dacht dat Marco gewoon in Alkmaar zat?
Vinden jullie ook dat een Marco B. uit de Top2000 geweerd zou moeten worden?
EsterInside schreef:
24-01-2022 21:08
Dan hebben we nog wel een nationale heldsmeerlap die uit dat lijstje mag. Maar die is dood, dus dan telt het niet. Gelukkig hebben we zijn totaal verknipte slachtoffer om ons op uit te leven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
EsterInside schreef:
24-01-2022 21:08
Ja. Sowieso hoort die kutmuziek van hem in geen één top blabla.
meisje22 schreef:
24-01-2022 21:12
Ja. Sowieso hoort die kutmuziek van hem in geen één top blabla.
Hij zong het al: dromen zijn bedrog.

Nou, dat is gebleken.
kataravrouw schreef:

Er waren ook bewijzen aangedragen door het meisje en haar moeder, waardoor er geen sprake meer was van twijfel of afvragen wat er zich nou heeft afgespeeld.

Ik geloof wél dat hij meer wist of had kunnen weten maar (bewust) op deze manier het stil proberen te houden. Alleen zie ik bovenstaande niet als aanwijzing hiervoor.
Bergje65 schreef:
24-01-2022 20:53
Marco zit in Italië, Ali in Dubai. Ik verwacht dat hij richting Marokko gaat en dat land heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Jeroen zit in een afkickkliniek tegen seksverslaving in de US. Ik verwacht verwacht hem als enige terug.
Iedereen komt gewoon terug, al was het maar dat ze kinderen hebben en Jeroen komt terug zodat hij en Linda weer samen kunnen komen want hij is in rehab geweest.
feow schreef:
24-01-2022 21:11
Dan hebben we nog wel een nationale heldsmeerlap die uit dat lijstje mag. Maar die is dood, dus dan telt het niet. Gelukkig hebben we zijn totaal verknipte slachtoffer om ons op uit te leven.
Dan zou Andre Hazes SR en Michael Jackson ook wel al lang uit die lijst moeten verbannen zijn.. Nee voor mij moeten die er niet uit..
Ben wat verbaasd dat nu juist een soap serie ook dit onderwerp in de verhaallijn heeft...
Hoe is het mogeliijk wat betreft timing :facepalm:
Ik heb dat gejammer van MB nooit aan kunnen horen, laat staan AB.

Gruwelijk.
wolkje75 schreef:
24-01-2022 21:22
Dan zou Andre Hazes SR en Michael Jackson ook wel al lang uit die lijst moeten verbannen zijn.. Nee voor mij moeten die er niet uit..
Ze bedoelde ook Hazes ;-) mag van mij ook verbannen worden. Smeerpijp.
kataravrouw schreef:

Ik zou willen weten wat er ge-appt is want dat zou ook meewegen in mijn beslissing en wat ik sowieso vreemd vind is dat hij nooit heeft gecheckt of er meer klachten waren of dat hij het nog steeds deed, het was zijn zwager! Ik zou het willen weten als mijn zus belazerd wordt en of mijn zwager gestopt is met zijn gedrag of gewoon doorgaat. Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten. Het nadeel is dat het hem heel veel geld gaat kosten als hij toegeeft dat zelf Linda het wist en eigenlijk iedereen maar dat hij een prima pianist is en dat dit het enige is wat van belang is.

Schadeclaims van slachtoffers, IDTV betaald tientallen miljoenen minder en hij is besmet. Als onder druk van de consument er geen sponsors meer zijn voor zijn programma's dan stopt het imperium van de familie.
DingDong schreef:
24-01-2022 21:28
Schadeclaims van slachtoffers, IDTV betaald tientallen miljoenen minder en hij is besmet.
IDTV heeft hier niets mee te maken.
--verlies nooit het kind in jezelf--
Morduchen schreef:
24-01-2022 18:08
Gedwongen zelf masturberen. Ik begreep dat Job acteurs oa verzocht te masturberen.

Ik sta er eigenlijk over verbaasd dat dat als aanranding wordt beschouwd.
Ik zou verbaasder zijn als het niet als aanranding werd beschouwd.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
DingDong schreef:
24-01-2022 21:28
Ik zou willen weten wat er ge-appt is want dat zou ook meewegen in mijn beslissing en wat ik sowieso vreemd vind is dat hij nooit heeft gecheckt of er meer klachten waren of dat hij het nog steeds deed, het was zijn zwager! Ik zou het willen weten als mijn zus belazerd wordt en of mijn zwager gestopt is met zijn gedrag of gewoon doorgaat. Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten. Het nadeel is dat het hem heel veel geld gaat kosten als hij toegeeft dat zelf Linda het wist en eigenlijk iedereen maar dat hij een prima pianist is en dat dit het enige is wat van belang is.

Schadeclaims van slachtoffers, IDTV betaald tientallen miljoenen minder en hij is besmet. Als onder druk van de consument er geen sponsors meer zijn voor zijn programma's dan stopt het imperium van de familie.
Je kijkt te veel Amerikaanse tv.
Zo werkt het niet in NL
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
24-01-2022 21:39
Je kijkt te veel Amerikaanse tv.
Zo werkt het niet in NL
Alle slachtoffers kunnen Talpa, via een civiele procedure, schadeclaims eisen als hij had toegegeven dat hij het eerder wist.
DingDong schreef:
24-01-2022 21:43
Alle slachtoffers kunnen Talpa, via een civiele procedure, schadeclaims eisen als hij had toegegeven dat hij het eerder wist.
Miljoenen ja……
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Morduchen schreef:
24-01-2022 18:08
Gedwongen zelf masturberen. Ik begreep dat Job acteurs oa verzocht te masturberen.

Ik sta er eigenlijk over verbaasd dat dat als aanranding wordt beschouwd.
Hoe zou jij het dan noemen? Vind je dit normaal gedrag? Is het voor jou 'minder erg' omdat het bij Job Gosschalks jonge mannen betrof?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Volgens mij was Morduchen's verbazing gelegen in het feit dat dat niet als verkrachting wordt gezien.
meisje85 schreef:
24-01-2022 21:51
Volgens mij was Morduchen's verbazing gelegen in het feit dat dat niet als verkrachting wordt gezien.
Ah, dat zet het in perspectief.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven