BOOS: aantijgingen tvoh
zaterdag 15 januari 2022 om 12:26
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
maandag 24 januari 2022 om 16:56
Katja's woorden: "Ik weet jammer genoeg dat er een groot verschil zit tussen wat Job heeft gedaan, en wat met name Ali B heeft gedaan."sneeuwwitje80 schreef: ↑24-01-2022 16:40https://www.trouw.nl/nieuws/katja-schuu ... gle.com%2F
Ik geloof niet dat Katja deze twee zaken vergelijkt. Alleen is Job Gosschalk een goede vriend van haar en zij besloot die band niet te verbreken toen hij in opspraak raakte.
maandag 24 januari 2022 om 16:57
Ik kan mij best voorstellen dat het meisje dat al aangifte heeft gedaan vorig jaar tegen Marco Borsato en haar advocaat hebben aangegeven dat het voor haar zaak schadelijk kan zijn als er teveel over hem in de uitzending naar voren gebracht zou worden. Bewijs is altijd zo lastig in deze zaken. Daarom grijp je soms terug op schakelbewijs of ketting bewijs. Als meerdere slachtoffers een bepaalde manier van werken beschrijven dan kan dit aanvullend bewijs zijn. Maar als je op het internet gooit hoe iemand iets doet en 7 miljoen mensen zien dat dan kun je niet zeggen dat het nog opmerkelijk is dat meerdere minderjarige meisjes dezelfde modus operandi beschrijven bij 1 en dezelfde dader.
maandag 24 januari 2022 om 16:58
Het verschil tussen aanranding en verkrachting is het binnendringen n het lichaam.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 16:41Waar is de greens tussen aanranden en verkrachting?
Bijv iemand dwingen te masturberen, valt dat nog onder het kopje aanranding? Als Ali B de meisjes onder druk had gezet om te masturberen terwijl hij toekeek, is dat dan aanranding of verkrachting?
Dit is een serieuze vraag.
Gedwongen naar masturbatie kijken is aanranding, ongevraagd vingers in vrouw stoppen is verkrachting.
Het een hoeft trouwens niet per se als erger of minder erg te worden ervaren als het ander.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
maandag 24 januari 2022 om 17:04
Dat is ter bescherming van de minderjarige slachtoffers. Het slachtoffer van de eerste aangifte is mede door de publiciteit al met naam en toenaam door de drek gehaald, door hiermee terughoudend te zijn kan het de online amateurspeurneuzen en sensatiezoekers hopelijk wat in toom houden.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 16:49Snap ik. Je moet een kind ook niet in de positie willen plaatsen. Maar BOOS is juist een programma dat bekend staat als "rauw" en confronterend toch? Dan vind ik het anoniem interviewen van mensen die slachtoffer van Marco zijn wel daarin passen, in dit geval ouders of andere mensen die meer kunnen vertellen over . Maar dat zijn mijn gedachten dan.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
maandag 24 januari 2022 om 17:05
maandag 24 januari 2022 om 17:05
Hooguit op een braderie in lutjebroek denk ik.EsterInside schreef: ↑24-01-2022 16:52Ik had net een discussie met mijn man en vertelde hem dat ik dacht dat Marco en Ali (o.a.) nooit meer op TV komen als gasten/panel leden of wat dan ook.
Mijn man had het idee dat ze met een aantal jaar een mea culpa bij een ochtend show / radio programma doen en hop ze zijn er weer.
Wat denken jullie?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
maandag 24 januari 2022 om 17:06
Het is een comment van haar op de blablabla post die ze gisteren geplaatst heeft.sneeuwwitje80 schreef: ↑24-01-2022 17:05Ik lees die opmerking niet terug op haar Insta. Maar als dat wel zo is dan vergelijkt ze het dus inderdaad wel met elkaar.
maandag 24 januari 2022 om 17:15
Ik denk ook dat het een van de mogelijkheden is. Dit is geen wereldje die voor veel mensen is weggelegd en de mannen om wie het gaat zijn er ook nog eens succesvol genoeg in (geweest) om ook andere mensen in datzelfde wereldje veel geld te laten verdienen.EsterInside schreef: ↑24-01-2022 16:52Ik had net een discussie met mijn man en vertelde hem dat ik dacht dat Marco en Ali (o.a.) nooit meer op TV komen als gasten/panel leden of wat dan ook.
Mijn man had het idee dat ze met een aantal jaar een mea culpa bij een ochtend show / radio programma doen en hop ze zijn er weer.
Wat denken jullie?
Ondanks de verbaasde en geschokte berichten naar de buitenwereld toe, zal het voor velen die daarin ook werkzaam zijn & blijven geen nieuws geweest zijn. Ons kent ons en ons helpt ons.
Maar eerst afwachten of de aangiftes gaan helpen de mannen ter verantwoording te roepen. Het zal op z'n minst een comeback tegenwerken als dat lukt.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
maandag 24 januari 2022 om 17:24
Denk je? Hoe vaak gebeurt het wel niet dat mensen die (herhaaldelijk) hebben laten zien echt niet te vertrouwen te zijn, na wat therapie (of meerdere) door het stof gaan en een tweede, derde, vierde, ... kans krijgen?
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik weet het zo net nog niet.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
maandag 24 januari 2022 om 17:27
Nee volgens mij is hun carrière definitief voorbij.zo wel voor Ali als voor Marco.
Jeroen kan misschien nog n beetje onderduiken in de muziek wereld ergens in Amerika.
Marco hoor ik dat hij n villa heeft gekocht in Italië Ik weet het natuurlijk ook niet .hij zal er misschien met zijn moeder gaan wonen ?
En Ali die kan ook beter gaan emigreren .je wil die namen hier toch niet meer horen en tegen komen .
Hun mooie leventje is voorbij.ze zullen zich nog vaak achter de oren krabben en denken zo erg was het toch niet. Bah opzouten allemaal
Jeroen kan misschien nog n beetje onderduiken in de muziek wereld ergens in Amerika.
Marco hoor ik dat hij n villa heeft gekocht in Italië Ik weet het natuurlijk ook niet .hij zal er misschien met zijn moeder gaan wonen ?
En Ali die kan ook beter gaan emigreren .je wil die namen hier toch niet meer horen en tegen komen .
Hun mooie leventje is voorbij.ze zullen zich nog vaak achter de oren krabben en denken zo erg was het toch niet. Bah opzouten allemaal
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 24 januari 2022 om 17:36
Ze heeft de opmerking aangepast.sneeuwwitje80 schreef: ↑24-01-2022 17:05Ik lees die opmerking niet terug op haar Insta. Maar als dat wel zo is dan vergelijkt ze het dus inderdaad wel met elkaar.
maandag 24 januari 2022 om 18:04
maandag 24 januari 2022 om 18:08
Gedwongen zelf masturberen. Ik begreep dat Job acteurs oa verzocht te masturberen.Chienandalou schreef: ↑24-01-2022 16:58Het verschil tussen aanranding en verkrachting is het binnendringen n het lichaam.
Gedwongen naar masturbatie kijken is aanranding, ongevraagd vingers in vrouw stoppen is verkrachting.
Het een hoeft trouwens niet per se als erger of minder erg te worden ervaren als het ander.
Ik sta er eigenlijk over verbaasd dat dat als aanranding wordt beschouwd.
maandag 24 januari 2022 om 18:10
maandag 24 januari 2022 om 18:11
Ik vrees van niet ik ben bang dat bv een Marco en Ali een achterban hebben die volledig in de ontkenning zitten . En vier een tijdje gewoon weer optredens .
maandag 24 januari 2022 om 18:13
Dat klopt inderdaad. Dat was echt een super triest en walgelijk verhaal.Chienandalou schreef: ↑24-01-2022 17:04Dat is ter bescherming van de minderjarige slachtoffers. Het slachtoffer van de eerste aangifte is mede door de publiciteit al met naam en toenaam door de drek gehaald, door hiermee terughoudend te zijn kan het de online amateurspeurneuzen en sensatiezoekers hopelijk wat in toom houden.
Ik begreep dat haar moeder decennia lang voor hem werkte en dat ze zelfs een song test van hem op haar echtgenoots grafsteen. Debk dat dat het ook makkelijker maakte te achterhalen wie het betrof.
Maar geloof wel dat identiteit van de minderjarige slachtoffers ten alle tijden beschermd moet worden.
maandag 24 januari 2022 om 18:13
Ik vrees met je mee. Als je de comments op Facebook leest blijken er inderdaad een hoop mensen in de ontkenning te zitten.Yildizlar2 schreef: ↑24-01-2022 18:11Ik vrees van niet ik ben bang dat bv een Marco en Ali een achterban hebben die volledig in de ontkenning zitten . En vier een tijdje gewoon weer optredens .
maandag 24 januari 2022 om 18:15
Hoop wel dat , in geval hij schuldig wordt bevonden, men de aantekening "pedo" naast zijn naam zet.sneeuwwitje80 schreef: ↑24-01-2022 17:08Ik denk dat Marco gaat emigreren naar Italië zodra het kan en dat we daar niks meer van horen.
maandag 24 januari 2022 om 18:15
Als hun carrière nu voorbij is door dit schandaal schept dat een soort van precedent. Bovendien werkt dit schandaal taboedoorbrekend dus zullen slachtoffers er hopelijk in de toekomst sneller over praten. Dus dat werkt twee kanten op. Mannen met macht zullen toch wel iets meer nadenken nu voordat ze overgaan tot overschrijdend gedrag.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 18:04Zal de cultuur hierdoor veranderen vraag ik mij af?
Ali, Marco en Jeroen zijn niet de enigen die zich schuldig hebben gemaakt gok ik zo. Maar hopelijk heeft dit zoveel opschudding veroorzaakt dat er daadwerkelijk verandering komt.
Anders is het alleen maar wachten op het volgend schandaal.
maandag 24 januari 2022 om 18:22
maandag 24 januari 2022 om 18:25
Maar als dat zo is, dan zullen er veel minder mensen naar hun optredens gaan gok ik..Yildizlar2 schreef: ↑24-01-2022 18:11Ik vrees van niet ik ben bang dat bv een Marco en Ali een achterban hebben die volledig in de ontkenning zitten . En vier een tijdje gewoon weer optredens .
maandag 24 januari 2022 om 18:25
Ik denk alleen dat concertzalen, sponsoren en mediabedrijven zich hier niet meer zo snel aan zullen branden.Yildizlar2 schreef: ↑24-01-2022 18:11Ik vrees van niet ik ben bang dat bv een Marco en Ali een achterban hebben die volledig in de ontkenning zitten . En vier een tijdje gewoon weer optredens .
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
maandag 24 januari 2022 om 18:26
Dit ook trouwens.Chienandalou schreef: ↑24-01-2022 18:25Ik denk alleen dat concertzalen, sponsoren en mediabedrijven zich hier niet meer zo snel aan zullen branden.
maandag 24 januari 2022 om 18:27
Ik hoop het zo. Ik gun ze allemaal de afgrond.Chienandalou schreef: ↑24-01-2022 18:25Ik denk alleen dat concertzalen, sponsoren en mediabedrijven zich hier niet meer zo snel aan zullen branden.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in