BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
kataravrouw schreef:
24-01-2022 19:59
Even terug komend op JdM.......

Stel je bent een directeur van een groot bedrijf...komen er op een geven moment een meisje en haar moeder beweren dat het meisje sexueel geintimeerd is door de orkestleider uit jouw bedrijf, iemand die je al vele jaren kent en veel waardering voor hebt.
Wat zou jij als eerste doen in deze situatie? Ik zou vragen om bewijzen. Ik zou die bewuste werknemer op gesprek vragen en proberen te achterhalen wat er zich heeft afgespeeld.

Nu heeft JdM feroen meteen en vol autoriteit gevraagd onmiddelijk te verschijnen op zijn kantoor. En hem een half uur verbaal alle hoeken van zijn kantoor laten zien.

Mij zegt dit genoeg....namelijk dat hij al lang op de hoogte was van de escapades van Jeroen Rietbergen.

En niet alleen van Jeroen...

Er is héél veel gespeculeerd in dit topic maar dit klinkt heel "logisch". Ben het met je eens.
SiMaNo schreef:
24-01-2022 21:21
Er waren ook bewijzen aangedragen door het meisje en haar moeder, waardoor er geen sprake meer was van twijfel of afvragen wat er zich nou heeft afgespeeld.

Ik geloof wél dat hij meer wist of had kunnen weten maar (bewust) op deze manier het stil proberen te houden. Alleen zie ik bovenstaande niet als aanwijzing hiervoor.
Weet jij ook welke bewijzen? Want JdM verklaarde zelf in het interview geen appjes ed gezien of gelezen te hebben. Welke andere bewijzen zouden er dan nog kunnen zijn?
kataravrouw schreef:
24-01-2022 23:00
Weet jij ook welke bewijzen? Want JdM verklaarde zelf in het interview geen appjes ed gezien of gelezen te hebben. Welke andere bewijzen zouden er dan nog kunnen zijn?
Is dat zo? Ik dacht dat hij die appjes wel gezien had. Lijkt mij dat je ook pas als leidinggevende dat je iemand de oren gaat wassen zoals hij zegt dat hij gedaan heeft als je dat bewijs gezien hebt.

Als je niks gezien hebt alleen een verklaring ga je toch meer onderzoeken, hoor en wederhoor
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
24-01-2022 23:06
Is dat zo? Ik dacht dat hij die appjes wel gezien had. Lijkt mij dat je ook pas als leidinggevende dat je iemand de oren gaat wassen zoals hij zegt dat hij gedaan heeft als je dat bewijs gezien hebt.

Als je niks gezien hebt alleen een verklaring ga je toch meer onderzoeken, hoor en wederhoor
Hij zei dat hij niks had gezien van die apps. En dat past natuurlijk prima bij dat "alle hoeken van de kamer laten zien", dat had überhaupt al niks met goed leiderschap te maken. Een goede manager had onderzoek gedaan (of laten doen) ipv wat schreeuwen en het vervolgens daarbij laten.ik
De echte straf is natuurlijk de vernietiging van hun carrière. Een veroordeling moet je nog maar afwachten. Maar kan nooit extreem veel zijn. Maar een artiest haalt zijn status en persoonlijke trots en bravoure natuurlijk uit het artiest zijn.

Dat is nu weg en zie ik echt niet meer terugkomen. Geen financierder durft zich daar nog aan te branden. Hetzelfde is van toepassing aan platenmaatschappijen, tv zenders en radio stations. Natuurlijk heb je wat die hard fans met een bord voor de kop. Maar daarmee krijg je geen arena vol.

Hun imago is onherstelbaar beschadigd en dat is hun grootste straf.
kataravrouw schreef:
De dame en haar moeder zijn (met de appjes mag ik aannemen) bij de creative director en zakelijk leider geweest. En die zijn daarna naar JdM gegaan. Hij heeft niet zelf met ze gezeten.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Iemand vroeg hier naar de reden dat er in de BOOS-uitzending niet dieper ingegaan werd op de aangifte tegen Marco. Dat was omdat dat buiten de Voice speelde. De aflevering ging over misstanden bij de Voice.
deadpoetssociety schreef:
24-01-2022 21:16
Hij zong het al: dromen zijn bedrog.

Nou, dat is gebleken.
Haha, de coltrui kweelde ook over de waarheid. Dat zie ik hier geloof ik niet gebeuren. Dure advocaat zal hem bij gebrek aan bewijs waarschijnlijk vrij proberen te krijgen.
greeneyedcoco schreef:
25-01-2022 00:52
Haha, de coltrui kweelde ook over de waarheid. Dat zie ik hier geloof ik niet gebeuren. Dure advocaat zal hem bij gebrek aan bewijs waarschijnlijk vrij proberen te krijgen.
Hij kweelde ook ooit iets over "het is wel over, maar nog niet Voorbij".

Laat het dan nu wel maar gauw over, uit en voorbij zijn.

Of als die kerel het zo beter verstaat: Basta i Finito.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
kataravrouw schreef:
De tijdlijnen zijn wel gek. Ik dacht ergens te lezen dat Rietbergen in 2017 van therapie af was, en dat dit ook bijna een scheiding had veroorzaakt met LdM. Zo'n situatie krijg je als JdM toch wel te horen? Als je dan in 2019 "voor het eerst hoort" dat Rietbergen de fout in is gegaan, is dat gek.

Maar toegegeven, ik kan nu zo snel dat jaartal niet van het internet plukken.
Idd de grootste straf, Rietbergen zijn carriere is voorbij. Uit de Edwin Evers band getrapt. Niemand wil die kop nog zien. Marco Borsato idem dito. En Ali B zal wel in Dubai gaan wonen...

Die Rietbergen met zijn onschuldige gezicht. Ik zat wat televiziergalas terug te kijken. Hij is vaak in beeld bij de uitreikingen van prijzen aan Linda. Met tranen in zijn ogen... De hypocriet..

Het schijnt dat mannen met een grote penis vaker de drang hebben deze te tonen... Geen grapje, ik las dat laatst.. Een soort oerdrang om te laten zien. Ali B schijnt ook een grote te hebben.

Ik moest lachen om een vriendin. Die had bij Wordfeud in het begin een profielfoto. De ene dickpic na de ander. Toen heeft ze een auto als profielfoto gebruikt met een vage naam en het was meteen over.
Om die reden ben ik gestopt met Wordfeud.
Ik heb denk ik nog nooit een dickpic gehad. Maar ik zet bij alles online de DM mogelijkheid uit. Ik hoef geen berichten van onbekenden. Ik krijg weleens contactverzoeken van volslagen onbekenden, naar ik nu begrijp door de profielfoto. Die ik in de meeste gevallen ook al ingesteld heb op iets nietszeggends. En zulke contactverzoeken ga ik nooit op in.

Maar dit beschermt je natuurlijk niet tegen rare berichten van bekenden. Ook bij datingsites kan ik me voorstellen dat dit misgaat (maar zulke creeps worden er dan afgegooid?).
Wat vinden jullie van dit artikel? Als het echt zo gegaan zou zijn als de regisseur zegt en hij bedoelde het als compliment zoals hij zegt? Waar ligt de grens dan? Want op den duur mag er niets meer gezegd worden dan?

https://www.hln.be/showbizz/regisseur-t ... ~a41c566a/
Die John de Mol deed een oefening in eromheen lullen, dat was wel duidelijk. Ergens omheen lullen, dat is zijn hoofdtaak zo'n beetje.
wolkje75 schreef:
25-01-2022 09:05
Wat vinden jullie van dit artikel? Als het echt zo gegaan zou zijn als de regisseur zegt en hij bedoelde het als compliment zoals hij zegt? Waar ligt de grens dan? Want op den duur mag er niets meer gezegd worden dan?

No way, wat een slijmbal. Dommetje spelen.
Ik had voorheen een baan waarbij ik af en toe op tv kwam om iets toe te lichten. Gegarandeerd daarna views op LinkedIn van altijd en alleen maar mannen, al dan niet gecombineerd met contactverzoeken (die gezien hun achtergrond dan met de beste wil van de wereld niet gebaseerd konden zijn op zakelijke interesses), meer mannelijke volgers op Twitter. Soms ook gewoon quasi nonchalante mails of dm's via sociale media. En gezien het soort functie toen, was het sowieso al wat vrijpostig om zomaar een contact te leggen, laat staan met andere bedoelingen.
Nog steeds (nu in een andere functie): als ik iets op LinkedIn post met een foto van mezelf erbij, stijgt het aantal views van mannen direct. Ook vaak genoeg vrouwen die inhoudelijk reageren en mannen met "mooie foto!".
Gênant vind ik het.
anoniem_69050bd22de01 wijzigde dit bericht op 25-01-2022 09:17
0.32% gewijzigd
greeneyedcoco schreef:
25-01-2022 00:52
Oh maar zelfs als die advocaat hem vrij krijgt is het echt wel over met de coltrui hoor. Ik geloof persoonlijk niet dat ook maar iemand zich er nog aan gaat wagen. Geen TV kanaal en op de radio ook niet.

Geldt idem voor Ali B. Diens carrière is echt wel voorbij.
Artikel staat achter een betaalmuur. Maar wat ik wel heb kunnen lezen, nee. Dit soort “complimenten“ vind ik niet vallen onder “je mag ook niks meer zeggen”. Adviseren om een truitje naar beneden te trekken om je talenten beter uit te laten komen…zeg je dat ook tegen willekeurige collega’s, de secretaresse of wie dan ook?
meisje85 schreef:
25-01-2022 09:11
Ik had voorheen een baan waarbij ik af en toe op tv kwam om iets toe te lichten. Gegarandeerd daarna views op LinkedIn van altijd en alleen maar mannen, al dan niet gecombineerd met contactverzoeken (die gezien hun achtergrond dan met de beste wil van de wereld gebaseerd konden zijn op zakelijke interesses), meer mannelijke volgers op Twitter. Soms ook gewoon quasi nonchalante mails of dm's via sociale media. En gezien het soort functie toen, was het sowieso al wat vrijpostig om zomaar een contact te leggen, laat staan met andere bedoelingen.
Nog steeds (nu in een andere functie): als ik iets op LinkedIn post met een foto van mezelf erbij, stijgt het aantal views van mannen direct. Ook vaak genoeg vrouwen die inhoudelijk reageren en mannen met "mooie foto!".
Gênant vind ik het.
Ik ben echt nog nooit op TV geweest en krijg regelmatig oneerbare voorstellen via de linkedin mail van mannen die ik werkelijk nog nooit in mijn leven heb gezien. En zo heel actief ben ik niet eens. Why? Andersom zie ik dat echt niet zo snel gebeuren dat vrouwen onbekende mannen op LinkedIn gaan benaderen met rare berichtjes.
snug schreef:
25-01-2022 09:09
No way, wat een slijmbal. Dommetje spelen.
Geen idee, ik heb geen idee wat er afgespeeld heeft tussen hem en de kanidaten.
Maar als het is wat hij zegt vind ik het wel in een grijs gebied vallen...
wolkje75 schreef:
25-01-2022 09:05

‘Ze kreeg onder meer te horen dat ze haar topje wat lager moest trekken ‘om haar talenten uit te spelen’.’

Ik zie niet waar dit een compliment moet zijn? Haar talent is zingen, niet haar borsten.
Wanna grow up to be
Be a debaser
BuzzieBee schreef:
25-01-2022 09:18
Ik ben echt nog nooit op TV geweest en krijg regelmatig oneerbare voorstellen via de linkedin mail van mannen die ik werkelijk nog nooit in mijn leven heb gezien. En zo heel actief ben ik niet eens. Why? Andersom zie ik dat echt niet zo snel gebeuren dat vrouwen onbekende mannen op LinkedIn gaan benaderen met rare berichtjes.
Ja, ik weet het ook niet. Het komt al niet eens in me op om iemand die op tv is (en van wie ik dan kennelijk zou vinden dat ie er leuk uit ziet) te gaan googlen. Laat staan dat ik ooit heb bedacht iemand zomaar een (vreemd) berichtje te sturen, op basis van een foto, een filmpje, of wat dan ook. Heel maf. Ik ken ook niemand die ingaat op zulke berichten of zegt: "nou, ik kreeg een raar bericht en heb er een leuke date aan over gehouden joh" Het nut en de lol ontgaat mij echt volledig.
Wissewis schreef:
25-01-2022 00:57
Hij kweelde ook ooit iets over "het is wel over, maar nog niet Voorbij".

Laat het dan nu wel maar gauw over, uit en voorbij zijn.

Of als die kerel het zo beter verstaat: Basta i Finito.
Je mag toch ook verwachten dat Leontien er nu wel eens schoon genoeg van heeft? Vreemdgaan meermaals heeft ze hem dan wel vergeven en ze zijn weer bij elkaar, maar na deze klap zal ze er toch gewoon wel klaar mee zijn?

Ik leef niet meer voor jou
Je hoeft niet te proberen
Om hier te blijven staan
En mij te domineren
Ik heb teveel moeten verduren
Ik heb genoeg van al je kuren
Dus is het tijd je weg te sturen
oh oh oh oh oh

Voorbij zijn alle nachten
Dat ik hier heel alleen
Op jou heb zitten wachten
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus droog de tranen in je ogen
wolkje75 schreef:
25-01-2022 09:18
Geen idee, ik heb geen idee wat er afgespeeld heeft tussen hem en de kanidaten.
Maar als het is wat hij zegt vind ik het wel in een grijs gebied vallen...
Natuurlijk is dat niet waar. Er moet schade beperkt worden en straten schoongeveegd. Dat je denkt dat de truitje-opmerking volkomen onschuldig en normaal is in een werkgerelateerde setting waarbij het om zingen gaat en niet het etaleren van borsten spreekt boekdelen over het vervaagde normbesef.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven