BOOS: aantijgingen tvoh
zaterdag 15 januari 2022 om 12:26
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
donderdag 20 januari 2022 om 17:03
Die man zit zo hoog op zijn aperotsHobbeltVerder schreef: ↑20-01-2022 17:01JdM vindt dat JR wel aanzien had maar geen machtspositie. Echter kan hij zich deze in de ogen van derden wel hebben toegeëigend. Hij kan van alles geroepen hebben maar hij had echt geen invloed op wie er door ging.
Wat vind je van dat mensen hier ook nog bij weten dat hij jouw zwager is?
Nee zo heb ik dat nooit gevoeld.
Zou je wel begrijpen als iemand dat zou zeggen?
Ja, als JR daar zelf aanleiding toe zou hebben gegeven.
Maar binnen zijn functie kan hij niet die invloed hebben en ook dat hij in de Mol familie zit doet daar niks aan af.
Als dat beeld er al was heeft JR dat onjuiste beeld zelf geschetst.
donderdag 20 januari 2022 om 17:03
Nu begint JdM te haperen.
Tim vraagt, als JR een kandidate zou appen / lastigvallen, zit hij dan in een machtspositie?
JdM blamet hier de victim; als degenen die deze dingen ervaren niet in staat zijn om te onderscheiden dat er geen machtspositie is, als hij niet te juiste info verteld gebeurt dit buiten mijn gezichtsveld. Hij heeft geen machtspositie.
Heb je er ngo met hem over gesproken?
Nee.
Waarom niet?
Het was in 11 jaar de eerste keer dat dit mij bereikte en hebben bij het slachtoffer gecontroleerd of het niet meer is gebeurd en heeft aan CD gevraagd om hem heel scherp in de gaten te houden.
Tim vraagt, als JR een kandidate zou appen / lastigvallen, zit hij dan in een machtspositie?
JdM blamet hier de victim; als degenen die deze dingen ervaren niet in staat zijn om te onderscheiden dat er geen machtspositie is, als hij niet te juiste info verteld gebeurt dit buiten mijn gezichtsveld. Hij heeft geen machtspositie.
Heb je er ngo met hem over gesproken?
Nee.
Waarom niet?
Het was in 11 jaar de eerste keer dat dit mij bereikte en hebben bij het slachtoffer gecontroleerd of het niet meer is gebeurd en heeft aan CD gevraagd om hem heel scherp in de gaten te houden.
donderdag 20 januari 2022 om 17:05
Machtigste man van medialand, ergens helemaal niet verrassend dat hij er zit en het als enige wel al eerder heeft kunnen bekijken.
donderdag 20 januari 2022 om 17:06
donderdag 20 januari 2022 om 17:06
donderdag 20 januari 2022 om 17:07
Inderdaad. Helemaal losgezongen van de werkelijkheid die man.
donderdag 20 januari 2022 om 17:07
Iedereen wist het, maar hij niet. Yeah right.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 20 januari 2022 om 17:08
Er zijn meerdere mensen die het al gezien hadden.HobbeltVerder schreef: ↑20-01-2022 17:05Machtigste man van medialand, ergens helemaal niet verrassend dat hij er zit en het als enige wel al eerder heeft kunnen bekijken.
donderdag 20 januari 2022 om 17:09
Nou jaaaaaaa zeg. De gespeelde naiviteit en leugenachtigheid is echt heel misselijkmakend.
Ga je nu een protocol opvoeren?
We gaan evalueren. En ik wil een soort werkgroep samenstellen die grotendeels uit vrouwen bestaat, om erachter te komen wat kunnen we doen dat mensen het melden als er iets gebeurt?
Nou veel succes aan die werkgroep.
Ga je nu een protocol opvoeren?
We gaan evalueren. En ik wil een soort werkgroep samenstellen die grotendeels uit vrouwen bestaat, om erachter te komen wat kunnen we doen dat mensen het melden als er iets gebeurt?
Nou veel succes aan die werkgroep.
Ik ook niet. Voor geen meter. Wat een nare man.doornroosje9 schreef: ↑20-01-2022 17:01Jeroen neemt alle schuld op zich en John de Mol gaat buiten schot blijven hè.
Het mag duidelijk zijn dat ik hem niet geloof.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
donderdag 20 januari 2022 om 17:10
De keerzijde is dan weer dat als je dit niet grondig doet, de kans op een veroordeling stukken kleiner wordt. De tegenpartij zal al gauw de kaart trekken dat iemand op wraak uit is. Door lange interviewsessies te houden kan je alle inconsequente zaken uit het verhaal halen zodat er een solide aanklacht ligt met zo min mogelijk gaten die de verdediging van de tegenpartij kan misbruiken. Leuk is anders, maar ik denk dat er weinig andere opties zijn.Avelie schreef: ↑20-01-2022 15:44Je kunt niks als het een 1 op 1 situatie was zonder getuigen, want dan is het zijn woord tegen het jouwe. Daar doet de politie helemaal niks mee.
Je bent kwetsbaar als je aangifte doet, want je persoonlijke gegevens zijn openbaar, dus ook voor de dader. Dit is voor veel slachtoffers reden om geen aangifte te doen. Ze zijn bang om bedreigd te worden in hun eigen huis en bang dat de dader nogmaals toeslaat. Geen ondenkbaar scenario aangezien veel daders woedend zijn dat iemand aangifte tegen hen doet.
Los van deze kwesties is het proces ontzettend belastend, zo moet je een uur of 20, soms wel 30 of 40 (afhankelijk van de duur en complexiteit van de situatie) praten over wat je is overkomen tot in detail, terwijl dit zo pijnlijk is. En dat is alleen nog maar de eerste verklaring. Politie agenten zijn overwegend man en doen volop aan victim blaming.
Het is goed voorstelbaar dat een groot deel van de slachtoffers hier niet doorheen wil. Je krijgt er overigens zeer weinig voor terug, want als je het geluk hebt dat er een straf wordt opgelegd (wat maar heel soms voorkomt), dan zal die straf zeer laag zijn.
Als je aangifte doet ben je vooral veel tijd kwijt, veel geld kwijt, want je kunt in al die uren niet werken en zelfs reiskosten worden niet gedekt en je moet daarna nog extra in therapie om te verwerken hoe het strafproces en alle verhoren verliepen in plaats van dat je er iets mee bent opgeschoten.
donderdag 20 januari 2022 om 17:12
donderdag 20 januari 2022 om 17:14
Bij The Voice Kids is vanaf het begin altijd de regel geweest die voor alle medewerkers gold, dat er NOOIT iemand alleen zou zijn met een kind.
Als de aantijgingen tegen Marco kloppen heb ik me als mens heel erg in hem vergist. Ik heb echt moeite om te geloven dat hij aan kinderen zou zitten. Voor mij is het extra storend omdat we bij TVK een extra laag beveiliging hadden ingebouwd. Dus er is (bijna) geen ruimte om dit te doen. En dan zou het moeten gebeuren buiten de studio; daar houdt ons zicht op. Ik kan moeilijk 50 man geheime dienst inhuren om iedereen buiten de studio in de gaten te houden.
Als de aantijgingen tegen Marco kloppen heb ik me als mens heel erg in hem vergist. Ik heb echt moeite om te geloven dat hij aan kinderen zou zitten. Voor mij is het extra storend omdat we bij TVK een extra laag beveiliging hadden ingebouwd. Dus er is (bijna) geen ruimte om dit te doen. En dan zou het moeten gebeuren buiten de studio; daar houdt ons zicht op. Ik kan moeilijk 50 man geheime dienst inhuren om iedereen buiten de studio in de gaten te houden.
donderdag 20 januari 2022 om 17:17
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -te-melden
Slachtoffers moeten zich volgens het OM niet bij het onderzoeksbureau melden, maar alleen bij het OM.
Voor zover de resterende 'geloofwaardigheid' als het gaan om de zogenaamde onafhankelijkheid van dat bureau.
Slachtoffers moeten zich volgens het OM niet bij het onderzoeksbureau melden, maar alleen bij het OM.
Voor zover de resterende 'geloofwaardigheid' als het gaan om de zogenaamde onafhankelijkheid van dat bureau.
donderdag 20 januari 2022 om 17:20
En zijn oplossing is om ervoor te zorgen dat vrouwen duidelijker gemaakt wordt waar ze misstanden kunnen melden, want hij heeft maar 1 ding gehoord. Ook zijn er gewoon handvatten en protocollen, die vrouwen moet dus geleerd worden daar gebruik van te maken. Op de vraag wat mannen in zijn ogen op de werkvloer moeten doen is antwoord is dat het duidelijk is dat mannen weten dat ze vrouwen niet moeten lastig vallen en dat daar natuurlijk ook wel gradaties in zitten in de mate van lastig vallen. Wtf?HobbeltVerder schreef: ↑20-01-2022 17:07Hij zit overal bovenop, maar weet niet of er een protocol is dat aan ongewenst gedrag refereert.
Uhuh.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in